Bam! Boven op zijn klote verpletterende zijn door observatie van relevantie. Non revelatie novo Artis relocatie improvisatie.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.
Denken dat mensen serieus jouw onzin gaan lezen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het wel kunnen lezen. Heb je je contactstoornislenzen niet in, beste vriend die niet meekomt waar dan ook niet eigenlijk wel?(maar ja, dit kan je ook niet lezen natuurlijk, dom van mij)
Bij jou is het briefgeheim wel veilig, betrouwbare gids in jouw bazenland dyslectic selected ignorance a joy forever saving my soul.quote:
Lolquote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je momenteel in een manische fase. Slik je wel elke dag je medicijnen...?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dat was geen grappig bedoelde opmerking: meen het serieus.
Ja dokter. Ik zal wel stil zijn zodat U kunt schitteren zoals geweten door u wordt gewetenloos?quote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je momenteel in een manische fase. Slik je wel elke dag je medicijnen...?
Serieuze mensen doen dat wel. Chweck pohi. En btw, dat denken van mij is hier het probleem.quote:Op zondag 7 september 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat mensen serieus jouw onzin gaan lezen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht laatst een hint van Yvonne gespot te hebben trouwens, toen ze gisteren ofzo een oud topic kickte. Dat na de 15e oude topics verplicht hergebruikt moeten worden ofzo. Zou dat betekenen dat een oude user mod wordt, op de 15e?
Eerst stout zijn dan onmiddelijk onverbiddelijk onmachtige verkrachterde etc etc .enemyMINE Your ass is in mind talking shit peace unless....you can do it now too.quote:
Kkquote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Serieuze mensen doen dat wel. Chweck pohi. En btw, dat denken van mij is hier het probleem.
Nou vooruit jij beslis wat voor mij beter is. Zal er wat aan doen. OK OK Ok.
Zonder bloedvloeit als H2O there is the flow i go when people like you show what they know...
Was caught up with final fantasy not sorry to say what i think not today.
Spast die vergast word op eerste post nul fout. Behalve bluf. Waan zich sarcast vol ironie. OK OK OKquote:
Ja, ja. Het oog van de meester maakt het paard vet..Waanzin, weet ut doc. Wickyminderquote:
Ach ja de zoetezurezoute smaak van nostalgie....Valt het tegen als niet meezit opstaanman , Dame?quote:
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.quote:
Dank je.quote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.
Heb je hier nooit gezien screen verdien ok result is sure all the way clean.
Epic meltdown?quote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.
Heb je hier nooit gezien screen verdien ok result is sure all the way clean.
Rot op.quote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 7 september 2014 13:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Verstand van zaken? Deel je kennis met ons. Zal vooral voor mij heel leerzaam zijn.
Het eerste dat me te binnen schoot was: Het mooiste wat je ooit gehad hebt. En dat is nog maar het begin neigend naar preventiepolis tgv allcan go?.......Boss.?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |