Je moet even terugkijken in dit topic en het vorige topic hoe Modus genegeerd werd.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebruik je vaker woorden waarvan je de definitie niet kent?
Dat is jouw constatering die ik niet deel.quote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het wordt er niet duidelijker op zo.
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.quote:Op zondag 7 september 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is jouw constatering die ik niet deel.
Oke.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.
De kat kut de krulle van de trap.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.
Mein baas rookde wel eens sigaret onder wekteid.quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De kat kut de krulle van de trap.
Ik moet niks. Modus word bijna altijd en overal genegeerd.quote:Op zondag 7 september 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet even terugkijken in dit topic en het vorige topic hoe Modus genegeerd werd.
Valt me een beetje tegen dat je buigt voor domme mannen die niet weten wat jij begrijpt. Of kan ik beter begreep zeggen? Maar de groepsdruk is groot dus buigen de weg van minste weerstand. En dat stelt mij een beetje teleur. Gefeliciteerd met behoud van vege lijf. Want die insinuatie is degradatie van mij dus niet gezien! "Geloof jij hem? Nee, toch! " Wat is er mis met jou? Nou ja. Trouw zijn er niet velen die collaboreren met de machtige meerderheid hun opinie is waarheid verworven al maar in dit geval klopt dictatuur van de domheid die democratie is niet. En ik weet dat je wel beter weet dan dat. Waar ben je bang voor.? "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde" zie Bijbel. Maar dat is iets waarmee holle vaten niet communiceren klinken het holst van de nacht waarin bevinden zijn wie ze zijn maar niet zijn wat moet zijn respect voor het vrije woord vermoord door ranzige concensus die denken te weten de regels van het spel van kat en muis ook jij dus incluis en dacht van niet doen billen bloot geef niet thuis.En toen dacht onverwacht ikke ikke ikke en de rest kan stikken!quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 13:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat je buigt voor domme mannen die niet weten wat jij begrijpt. Of kan ik beter begreep zeggen? Maar de groepsdruk is groot dus buigen de weg van minste weerstand. En dat stelt mij een beetje teleur. Gefeliciteerd met behoud van vege lijf. Want die insinuatie is degradatie van mij dus niet gezien! "Geloof jij hem? Nee, toch! " Wat is er mis met jou? Nou ja. Trouw zijn er niet velen die collaboreren met de machtige meerderheid hun opinie is waarheid verworven al maar in dit geval klopt dictatuur van de domheid die democratie is niet. En ik weet dat je wel beter weet dan dat. Waar ben je bang voor.? "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde" zie Bijbel. Maar dat is iets waarmee holle vaten niet communiceren klinken het holst van de nacht waarin bevinden zijn wie ze zijn maar niet zijn wat moet zijn respect voor het vrije woord vermoord door ranzige concensus die denken te weten de regels van het spel van kat en muis ook jij dus incluis en dacht van niet doen billen bloot geef niet thuis.En toen dacht onverwacht ikke ikke ikke en de rest kan stikken!
Weet je het nou weer? Lekkere Judaskus met slangetong hoorbaar stereogeluid uit monogamus mouth I was kissed by in vain as long as you keep using own brain klinkklarekakafonie.Babilonely confusion is king, notme.
Denk dat het decoderen wel mee zal vallen want het systeem is gemaakt door een idioot zoals ik dus waarom maken we ons dik die impotent vent vet geven tot ie erin stikt...... Dare to agree, darlinglingering?
En weer een uit de mouw geschud geschut voor gebruik van 6 enklaar gekomen niet.
En wie het niet snapt houd zijn smoel ik bepaal wat ik bedoel.Opinie intrigant irrelevant eclataunt.
Jij had mij toch gebeden om rust? "Laat me met rust, ook in DM". En wat was mijn antwoord? Waarom geef je mij die dan niet? Wat u niet wil dat U geschiedt doe dat ook een ander niet.quote:
Verstand van zaken? Deel je kennis met ons. Zal vooral voor mij heel leerzaam zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..
Snake detected. protocol in effect.quote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze man
Er zijn genoeg mensen die het wel kunnen lezen. Heb je je contactstoornislenzen niet in, beste vriend die niet meekomt waar dan ook niet eigenlijk wel?(maar ja, dit kan je ook niet lezen natuurlijk, dom van mij)quote:Op zondag 7 september 2014 12:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Neger wat?
Probeer is voor een keer normaal zinnen te articuleren ofzo zelfs Mapima schrijft beter.
Ja, das echt voor open doel.Score! Goalkeeper wasquote:
Wanking again? Make you lie. Snake detected. D.O.A. was his day guess I.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |