Daaruit moet ik wegblijven of juist verblijven? Sry ben maar een domme man...quote:Op zondag 7 september 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Topics die dus niet zijn aangemerkt als nachtbagger of slowchat
Daaruit wil ik dat de wartaal die je naar eigen zeggen expres bezigt wegblijftquote:Op zondag 7 september 2014 04:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daaruit moet ik wegblijven of juist verblijven? Sry ben maar een domme man...
Oohh. Zeg dat dan meteen! Nee komt goed. Experimenteren ben ik mee klaar. Weet wat ik weten moet maar blijf wel een dondersteen...quote:Op zondag 7 september 2014 04:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daaruit moet de wartaal die je naar eigen zeggen expres bezigt wegblijvenJijzelf bent daar tuulk welkom
Dat zei ik ook meteenquote:Op zondag 7 september 2014 04:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oohh. Zeg dat dan meteen! Nee komt goed. Experimenteren ben ik mee klaar. Weet wat ik weten moet maar blijf wel een dondersteen...
Ben genadeloos eerlijk naar iedereen maar vooral mijzelf toe. Dat werkt uiteindelijk het beste imho. Agree?quote:
Agreequote:Op zondag 7 september 2014 04:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben genadeloos eerlijk naar iedereen maar vooral mijzelf toe. Dat werkt uiteindelijk het beste imho. Agree?
Mooi. Dan zijn alle complicaties al opgelost voordat zij zich voordoen. Preventie door competentie. FOK! heeft goed geselecteerd. Wij komen er wel uit...quote:
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uitquote:Op zondag 7 september 2014 04:18 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit problemen van enige relevantie gehad. Praten altijd verkerende in een prettige atmosfeer die alleen beter wordt in loop der tijd. Maar vrouwen zijn dan ook een stuk intelligenter dan mannen. Kan het weten..
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze manquote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uit
Nja, die post was wel redelijk accuraatquote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze man
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..quote:Op zondag 7 september 2014 10:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, die post was wel redelijk accuraat
Nee nee, hij heeft vrijdag geslapen!quote:Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..
Maar serieus, ben je het eens met hem of is het gewoon omdat het goed klinkt?quote:Op zondag 7 september 2014 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee, hij heeft vrijdag geslapen!
quote:Op zondag 7 september 2014 10:50 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Maar serieus, ben je het eens met hem of is het gewoon omdat het goed klinkt?
Hallucinaties zijn een redelijk veelvoorkomend effect van slapeloosheid.quote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uit
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.quote:Op zondag 7 september 2014 04:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn alle complicaties al opgelost voordat zij zich voordoen. Preventie door competentie. FOK! heeft goed geselecteerd. Wij komen er wel uit...
zo ken ik er nog een paar hier op de forumquote:Op zondag 7 september 2014 11:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.
Hallucinaties zijn visueel en niet verbaal maar verder knappe observatie hoor...Ik hallucineer mijn woorden niet, ik spit ze uit onbekende bron die spuit als geen ander horen en zien vergiet vergaat..........quote:Op zondag 7 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hallucinaties zijn een redelijk veelvoorkomend effect van slapeloosheid.
Ha, de psychiater is er ook weer. Praat alleen over wat je weet want dan al te veel gebrek aan verstand blijkt uit azijn dat word gezeikt met volle blaas van dwaas is verdampt voor het kant nog wal raakt.quote:Op zondag 7 september 2014 11:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.
Neger wat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ha, de psychiater is er ook weer. Praat alleen over wat je weet want dan al te veel gebrek aan verstand blijkt uit azijn dat word gezeikt met volle blaas van dwaas is verdampt voor het kant nog wal raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |