quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
http://nos.nl/artikel/695(...)n-zwemt-ij-over.html
Pont gemistquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
http://nos.nl/artikel/695(...)n-zwemt-ij-over.html
Een vrouw is vanmiddag bij het Centraal Station in Amsterdam in het water gesprongen en het IJ overgezwommen.
Met wachten op de volgende pont ben ze veel eerder aan de overkantquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat water is hartstikke goor, dus die moet niet goed bij d'r hoofd zijn geweest...
Ook dat natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wachten op de volgende pont ben ze veel eerder aan de overkant
OKquote:
Op Teun_ZHV is niet veel te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al even aan het sherlocken Piet....komt allemaal wel boven water.
Je bent een vrouw, dan heb je niets te vrezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:56 schreef Voxs het volgende:
Tricky om nu hier wat te posten gezien Chufi's post. Maar ik waag het er op.
Goedenavond
Dat zijn andere koeienquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:56 schreef Voxs het volgende:
Tricky om nu hier wat te posten gezien Chufi's post. Maar ik waag het er op.
Goedenavond
zingersquote:
quote:
Waar spelen ze?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
straks nog naar Ben Howard en Charles Bradley
http://intothegreatwideopen.nl/quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar spelen ze?
Ben Howard heeft een paar erg fijne nummers.
Neneh Cherry al geweest?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
straks nog naar Ben Howard en Charles Bradley
Klinkt als een leuk festival.quote:
Zien !quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
net nog een surprise Jukebox van The Kik gehad
nee, geen oude koeien voor Neneh...quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
7 seconds en dan rennen naar de plee?
Die maakt soort van Jazz nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen oude koeien voor Neneh...
daar vin ik niks anquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die maakt soort van Jazz nu.
iK KAN EEN HELEBOEL ZEGGEN HIER HOOR MAAR IK BEN EEN BEETJE MOE HELE DAG buiten gewerkt vooralmijn ogen ik kan ze bijna niet open houden ziteigelnlijk naar eeen nagesynchronisseerde in het engels franse film te kijken en een beetje te lezenquote:
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond hier niet meer ben ik bang....
okequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
iK KAN EEN HELEBOEL ZEGGEN HIER HOOR MAAR IK BEN EEN BEETJE MOE HELE DAG buiten gewerkt vooralmijn ogen ik kan ze bijna niet open houden ziteigelnlijk naar eeen nagesynchronisseerde in het engels franse film te kijken en een beetje te lezen
Neu, hoeft niet altijd hoor...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?
Zo'n TT trekt natuurlijk niet echt aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond hier niet meer ben ik bang....
pffffffffffffffffquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n TT trekt natuurlijk niet echt aan.
Ik had weinig inspiratiequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gedronken of dronken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?
wat jij wil !quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Teun_ZHV is niet veel te vinden.
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een helequote:
Wat kunnen we er aan doen? Dicht gooien en een nieuwe openen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappigquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ja zo blijf ik in conditie, was vanmorgen 9u thuis zoiets, maar zeker niet dronken, eerder nog apestoned.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een hele
nacht fokken
Wel sappig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappig
iedereen kan die hele reeks lezen als ze willen dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
ik snap niet waar het over gaatquote:
ik snap ook maar de helft, dus troost jequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
is Yomanda nog actief eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.
Ik ben een kloon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijn
ik heb een fietsquote:
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.
Dag, papaquote:
Allemaal mannen. Vrouwen komen niet op het internet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijn
en een zelfmoordquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.
Een RLS gate dus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.
Neh... ik ga wel een koppie Thee zettenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een erg korte roes FANN, ik zou het niet doen
Een buitenstaander en speurneus gaan natuurlijk verder zoeken naar het verhaal achter die vreemde gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en een zelfmoord
écht het was allemaal niet zo grappig...
is best wel balen dat die hele zooi weer wordt opgerakeld
Klopt. Soms krijg ik een "ken je klassiekers lesje" hier en daar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog vrij nieuw dan ken je alle Fok! toestanden niet.
Ouwe Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Proost! Ik denk dat ik vanavond maar even oversla.quote:
Dm-en is toegestaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Heb het goed stoned op een laptop nog gelezen maar was voornamelijk 1 grote spraakverwarring en wat vaag gelul over een BBQ.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
En zoveel heb je niet gemist hoor, heel af en toe gaat de vlam hier even in de pan, je moet even geduld hebben.
Ik ben niet zo snel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Godver, zit ik hier in mijn uppie te posten?
Mijn dochter is boos op me. ik moet vaker langskomen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer opa's last van.
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fokquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog vrij nieuw dan ken je alle Fok! toestanden niet.
Pietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter is boos op me. ik moet vaker langskomen.
De RLS gates zijn aan me voorbij gegaan. Kitten gate was toch wel de grootste rel denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fok
Of het is maar net hoeveel je drinkt waardoor je veel mistquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje maar ik mis ook een hoop.. Tis maar net waar je uithangt op Fok
Is dat lekker?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
ik drink koude brandnetel thee al een paar weken
Ja maar ik ben best wel druk soms.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piet![]()
Doe dat dan ook! Ze woont toch niet al te ver bij je vandaan?
Met nachtbraken zekerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar ik ben best wel druk soms.
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond isquote:
Prikkelt het de blaas?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond is
nee gewoon lekkerquote:
Ik heb even gegoogled en lees dat het inderdaad vol met vitaminen en mineralen zit, ook is het goed voor je bloedsomloop en wat andere dingen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja lekker + goedkoop & het schijnt dat het gezond is
Ik wacht geduldig totdat ie gaat lopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met nachtbraken zeker![]()
Iets minder nachtbraken dus, voor je het weet is je kleinzoon groot en zegt hij "Boks ouwe" tegen je.
Ja is wel wat veel voor een opa, maar je kleinzoon wordt steeds groter dus kan je steeds meer met hem doen, kinderboerderij enzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn vrouw gaat elke maandag oppassen en ook nog minimaal 2x week samen met dochter en kleinzoon door winkels en over de markt crossen.
neev een platic zakk a 1,005 ehn dan in een thee-ei watterkoker klaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled en lees dat het inderdaad vol met vitaminen en mineralen zit, ook is het goed voor je bloedsomloop en wat andere dingen.
Pluk je de brandnetels zelf?
Dat gaat wel goedkomen, de vuurdoop heeft ie al gehad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja is wel wat veel voor een opa, maar je kleinzoon wordt steeds groter dus kan je steeds meer met hem doen, kinderboerderij enzo.
Dan kan het dus nog goedkoperquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
neev een platic zakk a 1,005 ehn dan in een thee-ei watterkoker klaar
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel goedkomen, de vuurdoop heeft ie al gehad.
Dat zijn 22:00 tot 23:00 = JockeyBoysquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Treehut362 het volgende:
ik hho r muziek buiten
http://www.baxpop.nl/
[ afbeelding ]
Ik noem dat bullshit.quote:
Grootmoederquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef just me het volgende:
* just me is vandaag precies 4 weken oma van de mooooiste kleindochter
Ik ga morgen mijn zondagse knotje weer maken!quote:
hemelsquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn zondagse knotje weer maken!
Danny zit weer met de knopjes te spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef just me het volgende:
Ik zei dus... wat is fok aan het k*tten vanavond
quote:
Het is een eigenwijze.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef just me het volgende:
Laat ie dat lekker in het keldertje doen!
zo is hij altijd al geweestquote:
je bent toch nooit alleenquote:
Op zaterdagavond mag TH een uurtje later naar bed ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dit niet te ruig en te laat?
bedoelt u mijquote:
Dan mag u inderdaad een uurtje later naar bed maar morgen wel uitslapen!quote:
hoog IQquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is onze boomhut, in inglisch treehut.
Onnavolgbaar soms.
mijn zustersquote:
Brabantquote:
zolang het je ziel maar niet isquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik beter in, verkoop alles.
Het is wel goede shit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef just me het volgende:
Treehugger, kun je niet beter naar het muziekforum ?
U vroeg wie is THquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:43 schreef just me het volgende:
Treehugger, kun je niet beter naar het muziekforum ?
ik heb geen zin meerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee TH maar ff serieus, die Crass hoe lang ken je die al?
Heb ooit lenzen geprobeerd maar was het snel zat om die steeds kwijt te zijn.quote:
wat doe je multifocaal?quote:
idemquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef just me het volgende:
Ik heb diverse leesbrillen rondslingeren hier, van die lekkere goedkope
mijn vader ookquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger vond ik het erger dan nu eigenlijk. Al sinds mijn 8e heb ik bril op mijn neus.
Was die op zijn 8e al vader?quote:
Mijn vader is brildragend vanaf jonge leeftijd.quote:
wat ben je adremquote:
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch maar een detective bureau gaan beginnen.
o jee, we gaan de zaak niet laten rusten dusquote:Op zondag 7 september 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toch maar een detective bureau gaan beginnen.
Herinner me morgen maar even aan die DM.
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.quote:
Ja daar zit wel wat in.quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.
Lijkt me wel een topshow.
Als mensen zeggen dat ergens niet over gepraat moet worden en dat we de oude koeien in de sloot moeten laten, dan werkt dat erg stimulerend om op onderzoek uit te gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee, we gaan de zaak niet laten rusten dus![]()
gesjellig
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...quote:Op zondag 7 september 2014 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht om een zoektopic te openen waar iedereen kan vragen naar vervlogen topics/postings die ze zelf niet meer kunnen vinden en dan lekker graven en wroeten in het archief en met quotes komen van tig jaar geleden waar mensen nu heel blij van worden als ze ze lezen.
Lijkt me wel een topshow.
nou ja, we zien het welquote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als mensen zeggen dat ergens niet over gepraat moet worden en dat we de oude koeien in de sloot moeten laten, dan werkt dat erg stimulerend om op onderzoek uit te gaan.
Jij gooit ook wel wat olie op het vuur steeds,quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...
Dat was me al opgevallen ja....quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn topics weggehaald dat was meer sensatie denk ik...
ja ik durf ook niks meer te zeggen, ik wilde de boel sussen, maar dat lukt dus nietquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij gooit ook wel wat olie op het vuur steeds,
Ik zit nu naar een rare film op Canvas te kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
Modern Familie is een briljante serie trouwens
Ik ga straks nog even een paar aflevering Modern Family kijken, da's een érg leuke seriequote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit nu naar een rare film op Canvas te kijken.
Snap er niets van, maar wel een hoop bloot.
Ik ga zo naar bed. Zaterdagavond, dus niet te laat gaan slapen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even een paar aflevering Modern Family kijken, da's een érg leuke serie![]()
nu effe pauze enzo...
Het valt niet mee TH en kan nog jaren duren.quote:
moet je morgen naar de kerk?quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed. Zaterdagavond, dus niet te laat gaan slapen.
kale kopquote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee TH en kan nog jaren duren.
o, jah, dat kan je zéker nog over een paar jaar uitsmeren...quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het valt niet mee TH en het kan nog jaren duren.
Maar moet je morgen vroeg op dan?quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ben uitgezongen, dus ik hoef de kerk ook niet meer in.
Daar heb ik nog een keer tribunes gebouwd.quote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
Bloemencorso Zundert is the largest flower parade in the world entirely made by volunteers.
Morgen grote dagquote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
Bloemencorso Zundert is the largest flower parade in the world entirely made by volunteers.
[ afbeelding ]
zit jij daar ook tussen ofzo?quote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
me moeder (niet) dat zag ze niet zitten maar ze gaan wel kijken dat komt vlak langsquote:
ik ben daar zelf nooit geweestquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was wel lachen, vooral het afbreken met braderie en nog wat optredens.
min moeder had geen zin maar ze gaan wel kijken dat komt vlak langsquote:Op zondag 7 september 2014 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oké... jij praat ook al wartaal geloof ik...
ik hou daar niet zo vanquote:
ik dacht nog dat buigt helemaal ze zakken erdoorquote:Op zondag 7 september 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat was wel lachen, swingend over die plankjes.
staat verder los van teunquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een buitenstaander en speurneus gaan natuurlijk verder zoeken naar het verhaal achter die vreemde gebruikersnaam.
Maar waarom dan die bijzondere gebruikersnaam met streep erdoor?quote:Op zondag 7 september 2014 04:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
staat verder los van teun
Bijna alles omtrent die rel (dat drama) is al verwijderd.
opgezegd bedoel je?quote:Op zondag 7 september 2014 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar waarom dan die bijzondere gebruikersnaam met streep erdoor?
Opzeggen kan niet, er zijn wel eens wat rare naamsveranderingen maar dat was eenmalig.quote:Op zondag 7 september 2014 05:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
opgezegd bedoel je?
Misschien omdat hij heeft opgezegd?
Die streep zal door een ban komen denk ik, maar niet iedereen wil daarna weer terugkomen.
ok.quote:Op zondag 7 september 2014 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opzeggen kan niet, er zijn wel eens wat rare naamsveranderingen maar dat was eenmalig.
Die streep is een permban dat kan vele oorzaken hebben.
Kunnen de winterschilders weer eerder aan de slag ...quote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef Treehut362 het volgende:
Bomen al 'extreem vroeg' in herfstkleuren
http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitter
Nope, ik ben soms weleens 0,0001 sec boos.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Yvonne krijg je niet zo snel boos hoor
En of het de baas was weet ik niet
Geen massage module?quote:Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Kingstown het volgende:
Handig dat soort steuntjes.
[ afbeelding ]
Ik zit af en toe te kijken, maar er wordt gesprongen op ander mans paarden als ik het goed begrijp?quote:
Gras gemaaid en geen springende kikkertjes meer?quote:Op zondag 7 september 2014 15:58 schreef just me het volgende:
Tot nu toe productief dagje![]()
Poging gedaan gras te maaien en daar werd ook gesprongen, door kikkertjes!
Jemig, je hebt de oma knop aangezet ... Succes, de komende maande zal die kleine nog niet veel willen van oma . alleen schone luiers en vreten ...quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef just me het volgende:
De mesjes van de maaimachine zijn bot geworden (niet door de kikkerbilletjes), morgen even nieuwe kopen.
Pffff ben druk bezig met dingen opruimen/uitzoeken/weggooien, waarom heb ik in geen 35 jaar foto's ingepakt??!! Ik heb nu alle foto's in grote boxen bij elkaar gezet om ooit uit te zoeken.
Leuk klusje voor een wintersedag met de kinderen
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.quote:Op zondag 7 september 2014 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit af en toe te kijken, maar er wordt gesprongen op ander mans paarden als ik het goed begrijp?
Die draait ook al lang meequote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.
Doet Alwin Schockemöhle nog mee?quote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.
Je bent toch nog geen 40+?quote:Op zondag 7 september 2014 14:03 schreef yvonne het volgende:
ik weet niet meer wat het was met die reeks,
Ja zeker.quote:Op zondag 7 september 2014 16:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb dat veulen toch nog wat te snel verkocht.
Dat verschilt per stamboek, bij KWPN is het elke jaargang dezelfde beginletter.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vraagje PP.. Naamgeving per jaar op alfabet is dat wereldwijd ? In de professionele sport dan...
Eigenlijk vind ik losse foto's uit een grote doos de leukste manier om foto's te kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef just me het volgende:
De mesjes van de maaimachine zijn bot geworden (niet door de kikkerbilletjes), morgen even nieuwe kopen.
Pffff ben druk bezig met dingen opruimen/uitzoeken/weggooien, waarom heb ik in geen 35 jaar foto's ingepakt??!! Ik heb nu alle foto's in grote boxen bij elkaar gezet om ooit uit te zoeken.
Leuk klusje voor een wintersedag met de kinderen
De TT kwam uit mijn tenen en je weekend klinkt goedquote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Perfecte TT voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand.
42 Uur feest met whisky en nauwelijks slapen hakt er goed in.
Maar het was het meer dan waard, topdagen gehad...
De moeite van het brak zijn waard dus.quote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Perfecte TT voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand.
42 Uur feest met whisky en nauwelijks slapen hakt er goed in.
Maar het was het meer dan waard, topdagen gehad...
Ik niet.quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
is iedereen ineens fan van paardjes kijken?
Klinkt beter als mijn weekend in elk gevalquote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De moeite van het brak zijn waard dus.
Capjes voor PP ... Kijk veel van alles en nog wat ... Nu de ronde van Spanje... een beklimming die ik zelf ooit op ben geweest (met de autoquote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Als ik jou was had ik allang lekker ergens op een terrassie gezetenquote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Capjes voor PP ... Kijk veel van alles en nog wat ... Nu de ronde van Spanje... een beklimming die ik zelf ooit op ben geweest (met de auto)
En beter dan het mijne, gisteren was ik ook brak, maar dat had een andere oorzaak. Vandaag nog niet helemaal jofel, maar wel even bij het nieuwe huis van mijn zus wezen kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt beter als mijn weekend in elk geval![]()
Niet dat het slecht was, maar lekker een weekend buiten is leuker...
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Wat scheelt er aan dan? Of gewoon effe niet zo lekker?quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter dan het mijne, gisteren was ik ook brak, maar dat had een andere oorzaak. Vandaag nog niet helemaal jofel, maar wel even bij het nieuwe huis van mijn zus wezen kijken.
allesquote:
Ga je d'r instralen als je het weet?quote:Op zondag 7 september 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan dan? Of gewoon effe niet zo lekker?
gewoon belangstelling heet zoietsquote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je d'r instralen als je het weet?
Ik ben helemaal niet boos hoor, gewoon een vraag.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
alles![]()
en niks
dat ook weer, ligt er aan, ik vind voetbal ook geen reet aan om naar te kijken, maar het viel
ineens op dat nu iedereen naar paardjes keek.
that's all, ik wist niet dat je boos werd
Buikgriepjequote:Op zondag 7 september 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan dan? Of gewoon effe niet zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |