quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
http://nos.nl/artikel/695(...)n-zwemt-ij-over.html
Pont gemistquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
http://nos.nl/artikel/695(...)n-zwemt-ij-over.html
Een vrouw is vanmiddag bij het Centraal Station in Amsterdam in het water gesprongen en het IJ overgezwommen.
Met wachten op de volgende pont ben ze veel eerder aan de overkantquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat water is hartstikke goor, dus die moet niet goed bij d'r hoofd zijn geweest...
Ook dat natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wachten op de volgende pont ben ze veel eerder aan de overkant
OKquote:
Op Teun_ZHV is niet veel te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al even aan het sherlocken Piet....komt allemaal wel boven water.
Je bent een vrouw, dan heb je niets te vrezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:56 schreef Voxs het volgende:
Tricky om nu hier wat te posten gezien Chufi's post. Maar ik waag het er op.
Goedenavond
Dat zijn andere koeienquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:56 schreef Voxs het volgende:
Tricky om nu hier wat te posten gezien Chufi's post. Maar ik waag het er op.
Goedenavond
zingersquote:
quote:
Waar spelen ze?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
straks nog naar Ben Howard en Charles Bradley
http://intothegreatwideopen.nl/quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar spelen ze?
Ben Howard heeft een paar erg fijne nummers.
Neneh Cherry al geweest?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef sacha het volgende:
straks nog naar Ben Howard en Charles Bradley
Klinkt als een leuk festival.quote:
Zien !quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
net nog een surprise Jukebox van The Kik gehad
nee, geen oude koeien voor Neneh...quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
7 seconds en dan rennen naar de plee?
Die maakt soort van Jazz nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen oude koeien voor Neneh...
daar vin ik niks anquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die maakt soort van Jazz nu.
iK KAN EEN HELEBOEL ZEGGEN HIER HOOR MAAR IK BEN EEN BEETJE MOE HELE DAG buiten gewerkt vooralmijn ogen ik kan ze bijna niet open houden ziteigelnlijk naar eeen nagesynchronisseerde in het engels franse film te kijken en een beetje te lezenquote:
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond hier niet meer ben ik bang....
okequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
iK KAN EEN HELEBOEL ZEGGEN HIER HOOR MAAR IK BEN EEN BEETJE MOE HELE DAG buiten gewerkt vooralmijn ogen ik kan ze bijna niet open houden ziteigelnlijk naar eeen nagesynchronisseerde in het engels franse film te kijken en een beetje te lezen
Neu, hoeft niet altijd hoor...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?
Zo'n TT trekt natuurlijk niet echt aan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
vanavond hier niet meer ben ik bang....
pffffffffffffffffquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n TT trekt natuurlijk niet echt aan.
Ik had weinig inspiratiequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gedronken of dronken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?
wat jij wil !quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Teun_ZHV is niet veel te vinden.
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een helequote:
Wat kunnen we er aan doen? Dicht gooien en een nieuwe openen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappigquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ja zo blijf ik in conditie, was vanmorgen 9u thuis zoiets, maar zeker niet dronken, eerder nog apestoned.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een hele
nacht fokken
Wel sappig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappig
iedereen kan die hele reeks lezen als ze willen dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
ik snap niet waar het over gaatquote:
ik snap ook maar de helft, dus troost jequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
is Yomanda nog actief eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.
Ik ben een kloon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijn
ik heb een fietsquote:
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.
Dag, papaquote:
Allemaal mannen. Vrouwen komen niet op het internet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijn
en een zelfmoordquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.
Een RLS gate dus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haat, verbittering, verraad en bedrog zijn passendere termen.
Neh... ik ga wel een koppie Thee zettenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een erg korte roes FANN, ik zou het niet doen
Een buitenstaander en speurneus gaan natuurlijk verder zoeken naar het verhaal achter die vreemde gebruikersnaam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en een zelfmoord
écht het was allemaal niet zo grappig...
is best wel balen dat die hele zooi weer wordt opgerakeld
Klopt. Soms krijg ik een "ken je klassiekers lesje" hier en daar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nog vrij nieuw dan ken je alle Fok! toestanden niet.
Ouwe Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Proost! Ik denk dat ik vanavond maar even oversla.quote:
Dm-en is toegestaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Heb het goed stoned op een laptop nog gelezen maar was voornamelijk 1 grote spraakverwarring en wat vaag gelul over een BBQ.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
En zoveel heb je niet gemist hoor, heel af en toe gaat de vlam hier even in de pan, je moet even geduld hebben.
Ik ben niet zo snel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Godver, zit ik hier in mijn uppie te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |