Gedronken of dronken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
er moet toch eerst gedronken zijn voordat het hier druk is ?
wat jij wil !quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Teun_ZHV is niet veel te vinden.
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een helequote:
Wat kunnen we er aan doen? Dicht gooien en een nieuwe openen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n TT trekt natuurlijk niet echt aan.
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappigquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ja zo blijf ik in conditie, was vanmorgen 9u thuis zoiets, maar zeker niet dronken, eerder nog apestoned.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms is het hier 's morgens ook best druk eigenlijk, maar dan ben jij er soms ook nog na een hele
nacht fokken
Wel sappig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gedoe kan je beter laten rusten hoor, was eigenlijk allemaal niet zo grappig
iedereen kan die hele reeks lezen als ze willen dusquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
ik snap niet waar het over gaatquote:
ik snap ook maar de helft, dus troost jequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel sappig.![]()
Het is dat ik sommige users hier aardig vindt, anders had ik al wat quotes neergeplempt.
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap niet waar het over gaat
is Yomanda nog actief eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zweeft hier en daar nog wat onderhuidse spanning.
Ik ben een kloon.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet soms niet wie hier de mannen en de vrouwen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |