Ja ik ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb die 18 BBQ-topics van jou niet terug gelezen.
As usual praten een hoop mensen hier op verschillende golflengtes en dus langs elkaar heen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ook nietdeze SC wel om te snappen waar dat FB gedoe vandaan kwam,
snap ik nog niet helemaal, maar zal wel een misverstand zijn geweest denk ik
of er is geveegd
Nou ja, Chuf nam het voor Soury op, omdat hij misschien de manier posten van Ian nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
As usual praten een hoop mensen hier op verschillende golflengtes en dus langs elkaar heen.
Best wel vermakelijk.
Ja, in de RLSquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb was er aantal jaar geleden een BBQ waar het wel gezellig was.
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, in de RLS
daar waren 26 topics over, dus dit was nog wat na-praat denk ik
ik was er niet bij, dus ik weet van niks
Ik denk dat dat Teun was? ik weet niet wie de TS was want ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?
Op Fok! is alleen het verhaal met de witte terrasstoel bekend.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je er maar geen 26 topics over vollult vind ik het best
heb ik gemist dan...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok! is alleen het verhaal met de witte terrasstoel bekend.
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was trouwens de TS van die serie die zijn account verwijderd heeft?
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog eens terug gelezen en ik zag dat je het voor Soury op nam omdat je dacht
dat Ian haar beledigde, maar Ian moet je maar niet te serieus nemen, dus ik weet
dat je het goed bedoelde, dus ik zie geen enkele reden om nou massaal jou aan te vallen,
die TR's waren misschien een beetje overdone Chuf, dat wel![]()
Maar acht, vrijdag avond, het was laat, en er was drank, dus tja....
Op de BBQ zal het sfeertje wel zo zijn geweest moet je maar denken
Danny of Yvonne boos gemaakt misschien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.
Ik ook, ik kwam het af en toe tegen in de AT en volgens mij had Ian flinke lol omdat Chufi iets meende te zien dat er totaal niet wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.
Yvonne krijg je niet zo snel boos hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Danny of Yvonne boos gemaakt misschien?
Nou, ik bedoel het ook niet zo serieus dat aanvallenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Massaal aanvallen? Tjonge, jonge, er mag toch wel iets gezegd worden over zijn belachelijke gedrag van vannacht, ik vind de reacties nog wel meevallen eigenlijk.
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zelf gedaan heeft, dat kan volgens mij niet.
Maar dat kun je zelf ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.
Ik dacht dat jij op mijn nek gingquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel het ook niet zo serieus dat aanvallenkom mij nou niet op mijn nek
![]()
maar ik begrijp dat er posts zijn weggehaald, voor de rest weet ik het niet Dees..
Kan nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn account is volgens mij ook niet verwijderd, Teun heeft alleen zijn usename aangepast.
Dan heeft hij wel Danny of Yvonne kwaad gemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar dat kun je zelf ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |