quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 kemphanen, dat is weer eens wat anders.
He PP uitgedraaid ?quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 kemphanen, dat is weer eens wat anders.
Alsof ik dat niet weetquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn ook in de uto sc bezig, kom snel piet.
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.quote:
Goed bezig Choco ... Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.![]()
Sorry, ik moest een beetje onzin kwijt.
Dus nog op lokatie ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laptop doet het laatste gedeelte.
Ik moet me wat behelpen met een laptop en brakke wifi nu.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het wist ik wist alleen niet of piet het al wist dus dacht ik laat ik het piet even weten voordat piet dadelijk te laat is en denkt, waarom wist ik dit niet.![]()
Sorry, ik moest een beetje onzin kwijt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed bezig Choco ... Ik hou er wel van
Arme jij, dus geen youtube nachtje voor jou?quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet me wat behelpen met een laptop en brakke wifi nu.
Was ouderwets plaatjes aan het draaien.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij, dus geen youtube nachtje voor jou?
Dat is wel weer heel erg ouderwets.quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was ouderwets plaatjes aan het draaien.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 03:54 schreef chufi het volgende:
Trusten PP en Choco... kusje voor choco en een boks voor PP
Kusjes!quote:Op zaterdag 6 september 2014 03:54 schreef chufi het volgende:
Trusten PP en Choco... kusje voor choco en een boks voor PP
Right... dus omdat jij zo snel uit de kleren gaat, moeten we dat allemaal maar doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat naar een arts met een vagina probleem maar je kleed je niet uit. Ik denk dat we een randdebiel hier hebben. Truste
Vond je het leuk? ik snap er weinig van van die wartaal, maar jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:24 schreef Deisyy het volgende:
Leuk terugleestopic, vooral de jaloerse kant nog wal posts.
Ik ben net een half uur wakker, maar ik duik mijn bed weer in, ziek!
Liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:28 schreef FANN het volgende:
ik snap er weinig van van die wartaal, maar ja![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.
Dat had ik met een aantal postings die vannacht zijn gedaan. Zorgwekkend dat er TR's over deze SC gemaakt worden. Dat is het begin van het einde.quote:
Serieus? TR's over deze SC?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat had ik met een aantal postings die vannacht zijn gedaan. Zorgwekkend dat er TR's over deze SC gemaakt worden. Dat is het begin van het einde.
Het goede nieuws is dat ik vanochtend contact heb gehad met wat bekenden uit Beieren en besloten heb om dit jaar maar weer eens naar het Oktoberfest te gaan. Eigenlijk een beetje te massaal (geef de voorkeur aan de wat kleinere Volksfesten), maar soit. Wel heel veel zin om weer wat oude bekenden te ontmoeten. Tijd om mijn lederhosen weer uit het vet te gaan halen.
Wat Sacha zegt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieus? TR's over deze SC?
Beieren is misschien een goed idee, even weg...
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
King mag ik mee naar Beieren, ik zie de bui al hangen....
Tuurlijk, ik heb een UV werende natuurlijk, dat welquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.
Je neemt je harem mee, ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hoor....zolang je maar een dirndl aantrekt.
Er stonden vannacht nog wat meer posts volgens mij.quote:
Er is geveegd?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er stonden vannacht nog wat meer posts volgens mij.
Ja, niet veel *btw.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geveegd?
Had jij het zo bont gemaakt dan?
Ik las verkeerd, ik las: er stonden vannacht nog wat meer posts van mijquote:
Ik hoef ze niet meer... Ik ga een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem chufi z'n harem mee.
Die heeft z'n vrouwen niet meer onder controle.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet meer... Ik ga een nieuwe kopen
Dan was er niet veel gepost ben ik bangquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen kunnen maar beter niet meer posten als ze teveel gedronken hebben.
Dat is lief van je Fann,quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]nah, ik blijf bij jou hoor Chuf, ik laat je niet in de steek
Ik heb nog eens terug gelezen en ik zag dat je het voor Soury op nam omdat je dachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |