Opzeggen kan niet, er zijn wel eens wat rare naamsveranderingen maar dat was eenmalig.quote:Op zondag 7 september 2014 05:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
opgezegd bedoel je?
Misschien omdat hij heeft opgezegd?
Die streep zal door een ban komen denk ik, maar niet iedereen wil daarna weer terugkomen.
ok.quote:Op zondag 7 september 2014 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opzeggen kan niet, er zijn wel eens wat rare naamsveranderingen maar dat was eenmalig.
Die streep is een permban dat kan vele oorzaken hebben.
Kunnen de winterschilders weer eerder aan de slag ...quote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef Treehut362 het volgende:
Bomen al 'extreem vroeg' in herfstkleuren
http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitter
Nope, ik ben soms weleens 0,0001 sec boos.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Yvonne krijg je niet zo snel boos hoor
En of het de baas was weet ik niet
Geen massage module?quote:Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Kingstown het volgende:
Handig dat soort steuntjes.
[ afbeelding ]
Ik zit af en toe te kijken, maar er wordt gesprongen op ander mans paarden als ik het goed begrijp?quote:
Gras gemaaid en geen springende kikkertjes meer?quote:Op zondag 7 september 2014 15:58 schreef just me het volgende:
Tot nu toe productief dagje![]()
Poging gedaan gras te maaien en daar werd ook gesprongen, door kikkertjes!
Jemig, je hebt de oma knop aangezet ... Succes, de komende maande zal die kleine nog niet veel willen van oma . alleen schone luiers en vreten ...quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef just me het volgende:
De mesjes van de maaimachine zijn bot geworden (niet door de kikkerbilletjes), morgen even nieuwe kopen.
Pffff ben druk bezig met dingen opruimen/uitzoeken/weggooien, waarom heb ik in geen 35 jaar foto's ingepakt??!! Ik heb nu alle foto's in grote boxen bij elkaar gezet om ooit uit te zoeken.
Leuk klusje voor een wintersedag met de kinderen
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.quote:Op zondag 7 september 2014 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit af en toe te kijken, maar er wordt gesprongen op ander mans paarden als ik het goed begrijp?
Die draait ook al lang meequote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.
Doet Alwin Schockemöhle nog mee?quote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra interessant, Dubbeldam maakt goede kans want dat is een broodruiter die op elk peerd kan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |