• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
is je woonwagen ook bling bling van binnen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
Toch is dat geglinster soms best cool.
met kerst wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef vencodark het volgende:
Toch is dat geglinster soms best cool.
Ik zei 3x hardop godverdomme.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het was opa met de kroonluchter in de woonwagen
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is je woonwagen ook bling bling van binnen?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het was opa met de kroonluchter in de woonwagen
Dat deden die opa en oma van Frans Bauer toch ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'Als we gaan, ja, dan gaan we met z'n allen'
Ja, vertel dat maar eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deden die opa en oma van Frans Bauer toch ook?
Wederom: waarom weet ik dit?
oom en tante, maar oom overleefde tquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles op het kamp is nep.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef vencodark het volgende:
Haar mond is nogal opblaaspop gestift.
Niet slecht maar als dit de uitsmijter van de avond is dan zijn de eieren wel bedorven dit jaarquote:
truequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet slecht maar als dit de uitsmijter van de avond is dan zijn de eieren wel bedorven dit jaar
met ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonder plamuur zakt ze denk ik door de ondergrens.
De opa va n Sieneke heeft ook iemand vermoord.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
mee eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet slecht maar als dit de uitsmijter van de avond is dan zijn de eieren wel bedorven dit jaar
ik las gang bang...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Mag ze straks Bang Bang (Shot me down) zingen of Delilah.
En haar versta je welquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Mag ze straks Bang Bang (Shot me down) zingen of Delilah.
Je krijgt d'r familie er gratis bijquote:
Gratis wiet en autobanden, de rest van je leven.quote:
fijnnnquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je krijgt d'r familie er gratis bij
Lee steekt er wel een microfoontje voorquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kanonnenvoer adopteren, goede beslissig
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je krijgt d'r familie er gratis bij
Zo irritant jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:36 schreef Cee het volgende:
Even kijken wie er volgende week doorgaan.
Dat kon er ook nog wel bijquote:
Ik wil 'm adopteren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef vencodark het volgende:
Ik wil graag The Vulture de beste van de avond benoemen met zijn krachtige, beeldende oneliners.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef vencodark het volgende:
Ik wil graag The Vulture de beste van de avond benoemen met zijn krachtige, beeldende oneliners.
quote:
Door dat snuiven staan ze extra ver openquote:
Eens...jij hebt het topic naar een nieuwe niveau gebrachtquote:
dat met die brug deed het 'm wel ja...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef vencodark het volgende:
eenschhquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef vencodark het volgende:
Het is echt redelijk downhill aan het gaan ja...quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Eén van de slechtste afleveringen van TVOH ooit, imo.
en dat gassie met z'n trommeltje die opeens is gaan zingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Eva redt de uitzending
Gelukkig is er FOK! SC
Das heul niet erg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door dat snuiven staan ze extra ver open
Ik mag toch hopen dat ze in ieder geval alle 3 solo zingen en niet als trio... het is godverdomme geen X-Factor of HGTquote:
Alejandro was de man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Eva redt de uitzending
Gelukkig is er FOK! SC
Mijn epische hamburger.quote:
BRoersma, je vergeet een R. Staat altijd een grote B bij hem op het podium.quote:
Nee, de hele zowat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:39 schreef franklop het volgende:
laten ze nou de halve aflevering al zien in de preview?
Daar lijkt het op. Ze houdt hem lekker aan het lijntje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Die jongen wou haar maar zij hem niet?
vies dikquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
Die jongen wou haar maar zij hem niet?
ik hoor dr gitaar ook nietquote:
Nou walgelijk, een walrus.quote:
Ja, waarom zo'n overdreven orkestband.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
Van wat ik kan verstaan boven de orkestband uit klinkt het best goed.
Misschien zijn we er later wel dankbaar voor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waarom zo'n overdreven orkestband.
fat patty's big ibiza wedding kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef hunter2011 het volgende:
Waar is iedereen? Flikken Maastricht kijken?
Oh, dus het kan erger. Dan kijk ik nog liever neusdiep in de anus van een baviaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fat patty's big ibiza wedding kijken
Ja is eigenlijk ook leuk, vind The Voice echt minder geworden dit jaar, is alleen leuk door FOKquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fat patty's big ibiza wedding kijken
elk programma wordt leuk door fokquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja is eigenlijk ook leuk, vind The Voice echt minder geworden dit jaar, is alleen leuk door FOK
"wees maar niet bang"quote:
Staat gelijk aan die van Patty hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dus het kan erger. Dan kijk ik nog liever neusdiep in de anus van een baviaan.
Gofferquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
"wees maar niet bang"
"Ik lig in scheiding"
jaquote:
Wat een wingman is het ookquote:
Nou dat had martijn dus goed geregeld.twitter:JustinvReijen twitterde op donderdag 11-09-2014 om 16:34:32My beautiful girlfriend @PipAlblas is competing in the voice of holland this Friday evening. Tune in! RTL 4 - 20.35. #proud #TVOH reageer retweet
wat maakt het uit? dit is the voice topicquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
Hallo zeg, iedereen kijkt dus Flikken Maastricht of Patty B?
okquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dan heb je d'r niet horen praten, dan is ze wel te doen
Ja maar het valt me alleen op, was nooit zo geweestquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat maakt het uit? dit is the voice topic
Het wordt ook wel steeds slechter, zeker met die irritante stukjes die maken dat je iemand met een hamer wil bewerkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja maar het valt me alleen op, was nooit zo geweest
ome john wil geen sensatie tv maken, daar zit het probleemquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het wordt ook wel steeds slechter, zeker met die irritante stukjes die maken dat je iemand met een hamer wil bewerken
Jaar of 12 terug liep het wat anders dan verwacht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja Wendy, niet iedereen trouwt op haar 48ste
Ze probeert er haar eigen draai aan te geven door steeds iets achter te liggen op de zaken. Het klinkt best oké.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef MissJ het volgende:
ligt het aan mijn gehoor of is haar timing niet helemaal ok?
Ze kan zeker wel zingen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze probeert er haar eigen draai aan te geven door steeds iets achter te liggen op de zaken. Het klinkt best oké.
Het slaat inderdaad nergens op. Net als die drie omgedraaide, dove coachesquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef MissJ het volgende:
ligt het aan mijn gehoor of is haar timing niet helemaal ok?
Te gepolijste stemquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze probeert er haar eigen draai aan te geven door steeds iets achter te liggen op de zaken. Het klinkt best oké.
Dit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Als deze 3 nummers achter elkaar moet zingen zakt ze door het ijs
Voor mij bij 1 al...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Als deze 3 nummers achter elkaar moet zingen zakt ze door het ijs
dat ook, grijze middenmootquote:
quote:
trijntje voelde zich ook aangesproken met haar adlibsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee Marco, vals sentiment mag alleen jij
ik geef alleen geld aan de allerslechtste zodat ze door blijven gaan met hun teringherriequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt nog nooit een cent gegeven aan een straatmuzikant....
Zo te horen een prima keuze als ik moet uitgaan van het straatstukje van net.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Ebinas het volgende:
2 maandjes en toen de studie maar opgegeven voor zang.
Ik ook niet. Dan moet je wel heel goed zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt nog nooit een cent gegeven aan een straatmuzikant....
ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word al depri als ik hem zie
Nou, het wordt wel penibel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo te horen een prima keuze als ik moet uitgaan van het straatstukje van net.
dan kan hij een langzame akkoustische versie maken van ' Blue( Dabadeeba) 'quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Cee het volgende:
Hij gaat verpest worden door Ali.Die gaat hem in een blanke-reggae-hokje duwen tot ie blauw ziet.
Ik denk dat dat best nog eens een hit zou kunnen worden Stickert.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan kan hij een langzame akkoustische versie maken van 'I'm Blue'
Ja joh. Camera voor je neus, wat moet je ermee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:10 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat heel goed met de liefde.
Ik ga er maar van uit, dat die jongen stikt van de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |