abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144206205
Wuppertal. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144206218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Terugtrappen naar die strontput waar ze origineel vandaan komen en ook gewoon thuishoren dan, zo beter?
Hebben de de vuile racist weer. :r
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:30:26 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144206373
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Ceberut het volgende:
Gewoon een soort Jehova's Getuigen. Ik snap de ophef niet.
Nee, snap ik.

Zal het even uitleggen, vroeger woonde hier ook een volkje dat geloofde in een sprookjesboek en de bazen daarvan, de kerk, misbruikte het volk en hield het onderdrukt met angst voor God en hel.

Op een gegeven moment kwam er een beweging genaamd wetenschap die bewees dat Godjes en de hel helemaal niet bestaan en dat bliksem gewoon natuurlijk ik.

Oooooh, wat zijn we DOM geweest, laten we maar stoppen met kerken en godjes etc. En het land werd welvarend en vredig, op een paar eclave's na, bible belts noemen we dat, maar die mensen nemen we gewoon niet serieus en het worden er elk jaar minder.

Maar ho, wat nu opeens? We hebben wat mensen uit andere landen hier laten wonen, omdat we zo rijk en medelevend en graag welvaart delen, en die mensen lopen iets achter en geloven nog wel in godjes en de hel. Maar goed, dat is prima, laat ze maar lekker, hebben we geen last van verder, die sterven wel uit

Oh, het worden er meer en meer, en ze willen meer in godjes geloven en dat wij dat ook weer gaan doen, maar goed, we vertellen ze even vriendelijk dat wij dat niet meer willen, maar ze mogen het gewoon blijven doen.

He, wat, gaan ze nu toch opeens dingen EISEN? Nou, dat hebben we liever niet, maar eens vriendelijk informeren of het minder kan.

Wat, bommen en dreigen met aanslagen, das niet aardig he?

En daar mijn lieve kijkbuiskindertjes komt de ophef vandaan.

Morgen weer een uitleg voor kleine kindjes die de wereld niet snappen :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin vrijdag 5 september 2014 @ 16:31:15 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_144206403
Laat ze nou eens baarden groeien als er écht wat te groeien valt :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_144206420
Als ik het zo lees, dan is het een beetje te vergelijken met de "Jezus bus".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin vrijdag 5 september 2014 @ 16:32:38 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_144206447
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef superniger het volgende:
Wuppertal. :')
Wat nou 'wuppertal'
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_144206465
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:

Een hoop onderbuik, weinig relativeringsvermogen en een totaal gebrek aan redelijkheid dus.

Het is een burgerinitiatief van een paar lieden die hun waarden willen uitdragen. Helemaal niets mis mee. Gebeurt dagelijks op honderden, duizenden manieren.

Maar als het om moslims gaat, moet er opeens anders gereageerd worden.

Kap eens met de dubbele standaard.
  Admin vrijdag 5 september 2014 @ 16:33:23 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_144206467
Maar die gozer uit het filmpje, dat is toch gewoon een bekeerde duitser?

vrijdag 5 september 2014 @ 16:34:06 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144206484
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Een hoop onderbuik, weinig relativeringsvermogen en een totaal gebrek aan redelijkheid dus.

Het is een burgerinitiatief van een paar lieden die hun waarden willen uitdragen. Helemaal niets mis mee. Gebeurt dagelijks op honderden, duizenden manieren.

Nee, want het verschil is dat wij nog proberen tolerant te zijn en dat is verboden in de koran.
Get woke, go broke!
pi_144206494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
quote:
Stichting Naar House is een landelijke interkerkelijke evangelisatiestichting werkzaam bij house-evenementen, in uitgaansgebieden en winkelcentra om het evangelie van de redding door Jezus Christus te verkondigen. Ook wil Naar House mensen waarschuwen voor de gevaren van (house)muziek en de (house)muziekscene.
:|W
pi_144206529
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:07 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik ken ook wat gematigde moslims, prima lui, maar figuren die zo nodig hun mening/religie aan anderen moeten opdringen op een provocerende manier zijn bij mij niet welkom en ja, Jehova's dus ook niet, maar die nemen tenminste nog een lekker wijf mee als ze langs de deuren gaan.

Tijdens m'n reizen heb ik meerdere malen christelijke missionarissen gesproken en als je zelf goede argumenten hebt valt daar best mee te discussiëren en ze hebben zelfs gebeden voor m'n succes terwijl ik aangaf atheïst te zijn en te blijven, maar dat provocerende en opdringerige, alsjeblieft zeg.
Ga dan lekker naar een land waar een dergelijke religie de norm is.
Mee eens, ik kan dit alleen maar zien escaleren, ik vind het maar een gevaarlijk iets in het huidige klimaat, ik hoop dat de gematigde moslims er wat aan doen, het geeft hen alleen maar meer een slechte naam, ik zie in elk geval de politiek er niks aan doen want die vinden het allang best. Vrijheid van meningsuiting ok, maar gezien de reacties in dit topic werkt het vooral provocerend, en het 'eist' gedeelte in de flyer spreekt voor zich.
pi_144206531
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, want het verschil is dat wij nog proberen tolerant te zijn en dat is verboden in de koran.
:')

Onderbouw eens met argumenten svp.
pi_144206548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
Dat moet kunnen, net als deze "shariah police".
pi_144206569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nah wat mij betreft flikkeren beide op:P
pi_144206573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De boodschappenjongen van Bin Laden is er ook weer.
pi_144206611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah wat mij betreft flikkeren beide op:P
Daar is geen enkele grond voor. Zolang deze partijen geen strafbare zaken plegen, kunnen ze gewoon hun gang gaan.
pi_144206627
Wilde ik net zeggen. Ondertussen willen we wel allemaal in een vrij land en democratie leven.
Dan zul je moeten accepteren dat dit soort dingen ook gewoon wettelijk mogen.

Oftewel, wat jij mag, mag een ander ook.
pi_144206650
quote:
Conscience do cost.
pi_144206651
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hebben de de vuile racist weer. :r
Ja inderdaad, wat nou?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144206659
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Daar is geen enkele grond voor. Zolang deze partijen geen strafbare zaken plegen, kunnen ze gewoon hun gang gaan.
Nah snap niet waarom ze overal hun geloof moeten verkondigen. Schijt irritant. Laat ze lekker samen in de kerk of een moskee ofzo ztten.

In Den Haag heb je ook zon groepje die midden in stad gaan zitten en dan hun jezus liederen zingen. Super irritant.
pi_144206710
Maar ja ze moeten het wel mogen eigenlijk. (helaas)
pi_144206723
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je het vriendelijk kunt weigeren is het niet provocatief?
Ik zou niet weten waarom, kom op straat zoveel mensen tegen die allehande foldertjes in mijn handen willen drukken, wil ik ook niet, soms zelfs een gruwelijke hekel aan de organisatie waar de persoon voor staat, maar sla het altijd vriendelijk af.
pi_144206727
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wat nou?
Wees er maar trots op.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:43:01 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144206756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wees er maar trots op.
Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Get woke, go broke!
pi_144206776
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, kom op straat zoveel mensen tegen die allehande foldertjes in mijn handen willen drukken, wil ik ook niet, soms zelfs een gruwelijke hekel aan de organisatie waar de persoon voor staat, maar sla het altijd vriendelijk af.
Dat vroeg ik niet.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:44:13 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144206798
soort wet op de telemarketing er op los laten, standaard disclaimertje na elke poging iemand te overtuigen van de ongevraagde boodschap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144206817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zolang men het houdt bij het verspreiden van wat flyertjes dan mag dat natuurlijk gewoon. Net als die knakkers die mij in verkiezingstijd weer het evangelie van de tomaat proberen aan te smeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144206837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah snap niet waarom ze overal hun geloof moeten verkondigen. Schijt irritant. Laat ze lekker samen in de kerk of een moskee ofzo ztten.

In Den Haag heb je ook zon groepje die midden in stad gaan zitten en dan hun jezus liederen zingen. Super irritant.
Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.

Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.

Vrijheid, blijheid.
pi_144206882
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.

Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.

Vrijheid, blijheid.
Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.
pi_144206884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.
pi_144206911
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan welke denkbeelden je er op nahoudt natuurlijk.
pi_144206931
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.
Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
pi_144206947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
Ja dat is toch schijt irritant of niet ?
pi_144206993
Ik ben er nog niet over uit of ze het woord "police" mogen gebruiken. Het klinkt officieel en erkend, terwijl ze dat niet zijn.
Flyers uitdelen, prima (als ze daar een vergunning voor hebben).
Als uit het onderzoek blijkt dat ze mensen bedreigen, intimideren en onderdrukken, dan meteen strafrechtelijk vervolgen.
En nee, alle bovenstaande zinnen hebben NIKS te maken met hun geloof.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144207159
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
Zoals haatimam Wilders.
Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan! :W
pi_144207214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan! :W
Het blijft zeer doen, de onmacht druipt er vanaf.
pi_144207224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, snap ik.

Zal het even uitleggen, vroeger woonde hier ook een volkje dat geloofde in een sprookjesboek en de bazen daarvan, de kerk, misbruikte het volk en hield het onderdrukt met angst voor God en hel.

Op een gegeven moment kwam er een beweging genaamd wetenschap die bewees dat Godjes en de hel helemaal niet bestaan en dat bliksem gewoon natuurlijk ik.

Oooooh, wat zijn we DOM geweest, laten we maar stoppen met kerken en godjes etc. En het land werd welvarend en vredig, op een paar eclave's na, bible belts noemen we dat, maar die mensen nemen we gewoon niet serieus en het worden er elk jaar minder.

Maar ho, wat nu opeens? We hebben wat mensen uit andere landen hier laten wonen, omdat we zo rijk en medelevend en graag welvaart delen, en die mensen lopen iets achter en geloven nog wel in godjes en de hel. Maar goed, dat is prima, laat ze maar lekker, hebben we geen last van verder, die sterven wel uit

Oh, het worden er meer en meer, en ze willen meer in godjes geloven en dat wij dat ook weer gaan doen, maar goed, we vertellen ze even vriendelijk dat wij dat niet meer willen, maar ze mogen het gewoon blijven doen.

He, wat, gaan ze nu toch opeens dingen EISEN? Nou, dat hebben we liever niet, maar eens vriendelijk informeren of het minder kan.

Wat, bommen en dreigen met aanslagen, das niet aardig he?

Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.

Ben het overigens volkomen met je eens.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:57:04 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_144207240
quote:

[..]

Vrijheid, blijheid.
Ik noem dit soort uitingen intimidatie.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:57:15 #239
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_144207247
Ze vragen het, ze eisen niet. Niets mis mee. *O* :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_144207297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.
Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?
pi_144207315
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik noem dit soort uitingen intimidatie.
Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.
pi_144207347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.
Juist.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:00:23 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?
Bedoel je nou dat ongelovigen etc haten op basis van je boek en ze wegzetten als honden en beesten waar tegen je mag liegen etc helemaal niet aardig is?
Get woke, go broke!
pi_144207387
Paar plantsoendienstmedewerkers.
pi_144207395
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.
pi_144207401
quote:

[..]

Vrijheid, blijheid.
Dus? Dan nog kan er wel besproken worden wat wel of niet zou moeten gebeuren. Of ben jij van mening dat wetten niet aangepast/verwijderd/toegevoegd mogen worden?

De wet is niets meer dan een mening. En meningen kunnen herzien en besproken worden.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:02:35 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144207420
Dit soort figuren maakt beter campagne voor mensen als Wilders dan wat voor een spindoctor ook het zou kunnen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144207453
Als wij die radicale hakbarren niet in onze eigen westerse landen de oorlog verklaren,
dan doen zij dat wel, dus is het gewoon een kwestie van tijd, want de westerse regeringen
zijn te laf om iets tegen dat tuig te ondernemen, want ze zijn met handen en voeten gebonden aan wetten en regels die in ons nadeel werken. En het is niet een probleem in alleen west europeese landen
maar in elk westers land ter wereld, dus komt er gewoon een 3e wereldoorlog van.
En als die achter de rug is en we gewonnen hebben, want winnen doen we het wel van ze, dan
hoop ik dat er een wet komt die elke vorm van religie in het openbaar en in de politiek verboden word,
want religie is een privéaangelegenheid en geen maatschappelijke plicht, en derhalve dienen alle religies van hun zelf aangemeten macht te ontdaan worden, want het heeft imo geen ene rotte moer in de maatschappij te brokkelen.
pi_144207521
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik woon al ruim 15 jaar op m'n eigen en heb in al die tijd maar 1 keer die gekken aan m'n deur gehad,
dus valt het wel mee. Verder dacht ik begrepen te hebben dat die jehova's niet meer aan de deur komen, dus lijkt het mij iets van de verleden tijd.
pi_144207563
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.
Ik zie ze zelf ook liever daar dan hier ;)
pi_144207578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef Specularium het volgende:
Paar plantsoendienstmedewerkers.
Nee, want die zijn nuttig. :)
pi_144207583
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:05 schreef retep2 het volgende:

[..]

Ik woon al ruim 15 jaar op m'n eigen en heb in al die tijd maar 1 keer die gekken aan m'n deur gehad,
dus valt het wel mee. Verder dacht ik begrepen te hebben dat die jehova's niet meer aan de deur komen, dus lijkt het mij iets van de verleden tijd.
Hier komen ze nog steeds... :r
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:07:37 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207605
quote:

[..]

idd, het verschil is dat "onze" religekkies aan het uitsterven zijn, meer en meer gemeente ontkerken en we worden langzamenhand echt verlicht en wijs enzo, en dan komen er weer van die mensen die 2000 jaar achterlopen om het nog een keer te introduceren hier.

Echt hoe kan je NIET snappen dat we die ongein niet nog een keer willen in ons land? :'). Het is bijna alsof je voorstelt 40-45 een keertje over te doen met zijn allen :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:09:27 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144207675
nou ja vooralsnog zijn het gewoon 5-6 mentalen en er lijkt genoeg weerstand
pi_144207701
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ze het woord "police" mogen gebruiken. Het klinkt officieel en erkend, terwijl ze dat niet zijn.
Flyers uitdelen, prima (als ze daar een vergunning voor hebben).
Als uit het onderzoek blijkt dat ze mensen bedreigen, intimideren en onderdrukken, dan meteen strafrechtelijk vervolgen.
En nee, alle bovenstaande zinnen hebben NIKS te maken met hun geloof.
"To police" is kijken of men zich aan regels houdt. Het is een woord dat vrij gebruikt wordt achter wat je dan precies onderzoekt.
Er bestaat op de Amerikaanse TV ook een "Fashion Police", bv.
Ze voeren "Shariah police" en niet simpelweg "police". Dat maakt net het verschil.

Wat dat tweede betreft, dat zijn ze dus precies aan het onderzoeken. Ze komen niet zomaar weg met dingen als er werkelijk iets niet door de beugel kan.
pi_144207719
quote:

[..]

Ze komen nog wel aan de deur, tegenwoordig met een ipad.
pi_144207735
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef rakotto het volgende:
Ze vragen het, ze eisen niet. Niets mis mee. *O* :')
Voor het oog van het volk zullen ze het netjes vragen, maar achter de schermen zullen wel degelijk mensen intimideren en bedreigen. Verder valt het me nog mee dat ze nog niet net als in engeland
zonder vergunning hele straten afzetten, en daar dan massaal op straat gaan bidden, wat gewoon provoceren is, en dat snapt elk normaal denkend mens nog wel, en wederom geen regering die daar iets tegen durft te doen, en die hakbarren weten dat, vandaar ze steeds een stapje verder gaan met het pislamiseren van het westen.
pi_144207746
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus? Dan nog kan er wel besproken worden wat wel of niet zou moeten gebeuren. Of ben jij van mening dat wetten niet aangepast/verwijderd/toegevoegd mogen worden?

De wet is niets meer dan een mening. En meningen kunnen herzien en besproken worden.
Er zijn regels die makkelijk aangepast kunnen worden, daarnaast heb je rechtsstatelijke beginselen.

Rechtsstatelijke beginselen zorgen ervoor dat de onderbuik niet zomaar kan bepalen wie wat wel mag.

Je kunt mensen niet rechten ontzeggen of plichten opleggen omdat ze van een bepaalde afkomst zijn of een bepaalde religie aanhangen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:12:08 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207762
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef Re het volgende:
nou ja vooralsnog zijn het gewoon 5-6 mentalen en er lijkt genoeg weerstand
Ja, tuurlijk, maar het is elke dag weer even een klein bericht, maar wel meer en meer. En het is niet opeens morgen Sharialand hier.

Maar 10 jaar geleden werd er gezegd dat er nooit iets zou komen van de moslimgemeenschap hier, echt no way dat je er iets van zou merken, die mensen blijven lekker op zich zelf etc.

En nu worden we elke dag geconfronteerd met Gazamensen op straat, die soort types. Dat staat voor mij redelijk haaks op "er gaat nooit iets gebeuren"

En ik weet dat ik nu weer als angsthaas wordt uitgemaakt, maar als het in 10 jaar van niets naar dit is geworden, no go wijken etc, hoe is het over 10 jaar dan?

je gaat me nu niet vertellen dat het opeens wel vanzelf minder gaat worden?
Get woke, go broke!
pi_144207823
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hier komen ze nog steeds... :r
Vraag ze dan even binnen, en zodra ze een voet over de drempel zetten, keihard de voordeur dicht kwakken. Eens kijken hoe snel ze dan met hun bigfoot afdruipen.
pi_144207829
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:

je gaat me nu niet vertellen dat het opeens wel vanzelf minder gaat worden?
Het hoeft niet meer of minder te worden. Jij kunt dat niet bepalen.

Mensen mogen binnen de kaders van de wet hun religie en/of afwijkende meningen uiten.

Jij zal je moeten leren aanpassen aan het feit dat er in Nederland, Nederlanders wonen met andere gebruiken, gewoonten en meningen.

Daar gaat niets aan veranderen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:14:53 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144207863
9/11 is ook alweer een tijdje terug, ik laat me niet zo gek maken door zulke nitwits nee... denk dat er genoeg revolte in onze westerse maatschappij zit om als het puntje bij paaltje zou komen hier er wel een gepast antwoord te vinden is
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:15:00 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207870
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mensen mogen binnen de kaders van de wet hun religie en/of afwijkende meningen uiten.

Jij zal je moeten leren aanpassen aan het feit dat er in Nederland, Nederlanders wonen met andere gebruiken, gewoonten en meningen.

klopt, en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Zodra er dus geen beperkingen komen in mijn eigen vrijheid is het allemaal prima.

Maar sorry dat ik na IS en vele andere moslimconflicten weinig vertrouwen heb in het feit dat ik alles nog kan in een moslimsstaat.
Get woke, go broke!
pi_144207924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

klopt, en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Zodra er dus geen beperkingen komen in mijn eigen vrijheid is het allemaal prima.

Maar sorry dat ik na IS en vele andere moslimconflicten weinig vertrouwen heb in het feit dat ik alles nog kan in een moslimsstaat.
Want Nederland wordt een moslimstaat? BNW is de andere kant op.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:17:41 #265
137562 rakotto
pi_144207934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:11 schreef retep2 het volgende:

[..]

Voor het oog van het volk zullen ze het netjes vragen, maar achter de schermen zullen wel degelijk mensen intimideren en bedreigen. Verder valt het me nog mee dat ze nog niet net als in engeland
zonder vergunning hele straten afzetten, en daar dan massaal op straat gaan bidden, wat gewoon provoceren is, en dat snapt elk normaal denkend mens nog wel, en wederom geen regering die daar iets tegen durft te doen, en die hakbarren weten dat, vandaar ze steeds een stapje verder gaan met het pislamiseren van het westen.
Op straat bidden voor een half uurtje per week is nog niet zo erg. Het zijn burgers en hebben rechten op het beoefenen van hun geloof.
pi_144207939
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je kán het nog wel maar je mag het niet meer. Alhoewel, jij bent een man dus dan ligt het weer anders. Vrouwen zijn dan de sjaak.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:18:14 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Want Nederland wordt een moslimstaat? BNW is de andere kant op.
Op dit moment, nee, dat denk ik niet. Maar sorry als ik van mening ben dat op dit moment er ook alles aan doen om het te vermijden een prima idee is.

En dat is blijkbaar racisme, en dat moet dan maar.
Get woke, go broke!
pi_144208025
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:17 schreef rakotto het volgende:

[..]

Op straat bidden voor een half uurtje per week is nog niet zo erg. Het zijn burgers en hebben rechten op het beoefenen van hun geloof.
Niet als er een wet is die dat nadrukkelijk verbied. Het is een belemmering van het verkeer en voetgangers als een paar honderd paupers zo nodig met hun behaarde kont omhoog midden op straat willen bidden.
pi_144208029
moslims :')
religie :')
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:23:46 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144208121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op dit moment, nee, dat denk ik niet. Maar sorry als ik van mening ben dat op dit moment er ook alles aan doen om het te vermijden een prima idee is.

En dat is blijkbaar racisme, en dat moet dan maar.
op dat gebied wordt het idd een stuk makkelijker als je alles dan maar op een hoop gooit, totdat de volgende groep aan de beurt is.

nah, extremisme mag van mij worden aangepakt, en had ook, maar ik waak er voor om alles en iedereen maar als schadelijk gezien alleen maar omdat ze in een fabeltje geloven
pi_144208127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat er gebeurt is dat er een 2e samenleving ontstaat naast de bestaande, en dat is niet
wat je als land wil hebben, maar helaas hebben we zelf wetten verzonnen die de aanpak daarvan verbied. Maar geen nood, dat volk is op oorlog uit, en zullen zij den eersten steen werpen,
en dan gaat de poep de ventilator raken, en zullen ze er achter komen dat ruzie zoeken met de blanke westerling een grote vergissing was, want de blanke westerling kan behoorlijk barbaars worden en zijn we nog altijd met minimaal 10 tegen 1, dus als ik hun was, zou ik me de komende halve eeuw koest houden totdat ze een meerderheid zijn, en dan ben ik gelukkig al de pijp uit,
en wie dan leeft, wie dan zorgt.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:25:06 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144208161
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef Re het volgende:

[..]

op dat gebied wordt het idd een stuk makkelijker als je alles dan maar op een hoop gooit, totdat de volgende groep aan de beurt is.

nah, extremisme mag van mij worden aangepakt, en had ook, maar ik waak er voor om alles en iedereen maar als schadelijk gezien alleen maar omdat ze in een fabeltje geloven
Dat doe ik natuurlijk ook niet, dat is wel logisch natuurlijk. Maar ik heb ook echt geen extra respect of ontzag voor gelovigen oid, ze mogen rekenen op normaal behandeld worden als ze ook normaal doen, maar dingen als privileges en buigen etc, hell to the fuck no.
Get woke, go broke!
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:26:25 #273
45206 Pietverdriet
pi_144208193
Als er een atheist police liep te flyeren voor een religievrije zone in Bonn zouden ze waarschijnlijk gelynched zijn
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:27:18 #274
137562 rakotto
pi_144208222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet als er een wet is die dat nadrukkelijk verbied. Het is een belemmering van het verkeer en voetgangers als een paar honderd paupers zo nodig met hun behaarde kont omhoog midden op straat willen bidden.
Bied ze locaties aan waar ze het wel kunnen beoefenen.
pi_144208226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Als er een atheist police liep te flyeren voor een religievrije zone in Bonn zouden ze waarschijnlijk gelynched zijn
Tsja, ik denk dat atheisten liever iets anders doen dan zulk soort kansloze acties.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:27:47 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144208241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
oh, maar natuurlijk, die rijden zelfs in de VS in een bus en andere landen/steden, volgens mij rijden die nog gewoon zonder hun hoofdhuid te zijn verloren
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:28:49 #277
45206 Pietverdriet
pi_144208263
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Re het volgende:

[..]

oh, maar natuurlijk, die rijden zelfs in de VS in een bus en andere landen/steden, volgens mij rijden die nog gewoon zonder hun hoofdhuid te zijn verloren
Jij kent duidelijk Bonn niet. Kalifaat light
pi_144208265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 14:51 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Ik moet zo'n zieke pedo eens tegen het lijf lopen..

Ga ik de bak voor in.. jammer maar helaas.

Geloof je het zelf?
pi_144208267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef rakotto het volgende:

[..]

Die zijn er...ze heten moskee en kerk, en als die vol zijn, dan ga je maar bidden in de veiligheid van je eigen leefruimte, maar NIET midden op straat. dan mag wat mij betreft de hogedrukspuit erop.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:31:19 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144208350
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij kent duidelijk Bonn niet. Kalifaat light
ik heb geen recentelijke lynchpartijen gezien in Bonn eigenlijk, maar goed jij weet het beter
pi_144208406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef bamibij het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Kom er maar een brengen ;)
pi_144208442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:33 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Kom er maar een brengen ;)
jij bent wel egt een gekke boy egt mijn voorbeelt mbo 1 onmin lauw G
pi_144208464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

jij bent wel egt een gekke boy egt mijn voorbeelt mbo 1 onmin lauw G
That's not what you're momma said! _O-
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:36:37 #284
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144208507
In Brussel zie ik dit ook nog wel gebeuren. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144208512
quote:

[..]

Wat een lulkoek! Het zou wat worden als eenieder maar straten gaat afsluiten voor hun privéaangelegenheden.
pi_144208585
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:36 schreef retep2 het volgende:

[..]

Wat een lulkoek! Het zou wat worden als eenieder maar straten gaat afsluiten voor hun privéaangelegenheden.
Snap langzaamaan wel waarom die amerikanen zulke grote pickups hebben!

Scheelt een boel remmen voor biddende gelovigen op straat!
pi_144208589
quote:
WAAROM??? Waarom zou de maatschappij hun dat moeten bieden, wat een onzin.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_144208603
quote:

[..]

Helemaal niks aanbieden. Religie is een privéaangelegenheid en geen maatschappelijke plicht,
dus lekker zelf een pand uitzoeken, hypotheek nemen of huur betalen en oprotten vd straat,
want van mijn belastingcenten geen moskeet!
pi_144208627
quote:

[..]

:').
pi_144208676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:39 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Snap langzaamaan wel waarom die amerikanen zulke grote pickups hebben!

Scheelt een boel remmen voor biddende gelovigen op straat!
en wie denkt dat de amerikanen nog geen last hebben van de radicale pislam, moet maar eens
een beetje op youtube gaan zoeken.
pi_144208711
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:43 schreef retep2 het volgende:

[..]

en wie denkt dat de amerikanen nog geen last hebben van de radicale pislam, moet maar eens
een beetje op youtube gaan zoeken.
Dat hoor je me niet zeggen...
Wel dat ik de autokeuze beter begrijp!

Jammer dat er hier zo belachelijk veel belasting op moet komen!
pi_144208750
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef Ceberut het volgende:

Hou toch op. De associatie is uiteraard met dezelfde sharia politie zoals je die in Saudi Arabie en Iran hebt, waar kleding en gedrag gecontroleerd wordt. Stapje voor stapje.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_144208751
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:44 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Dat hoor je me niet zeggen...
Wel dat ik de autokeuze beter begrijp!

Jammer dat er hier zo belachelijk veel belasting op moet komen!
Je kan er wel veel plezier van hebben.
pi_144208752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

WAAROM??? Waarom zou de maatschappij hun dat moeten bieden, wat een onzin.
Dat gebeurt ook niet. Moslims regelen dat zelf sinds zij hier zijn gevestigd. Eerst gebeurde dat in huizen van mensen, kelders, leegstaande gebouwen en tegenwoordig zijn de moslims beter georganiseerd en laten ze hun eigen moskeeën bouwen.
pi_144208778
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hou toch op. De associatie is uiteraard met dezelfde sharia politie zoals je die in Saudi Arabie en Iran hebt, waar kleding en gedrag gecontroleerd wordt. Stapje voor stapje.
Stapje voor stapje wat? Klinkt als BNW. Ga lekker daar doemscenario's bespreken.
pi_144208812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet. Moslims regelen dat zelf sinds zij hier zijn gevestigd. Eerst gebeurde dat in huizen van mensen, kelders, leegstaande gebouwen en tegenwoordig zijn de moslims beter georganiseerd en laten ze hun eigen moskeeën bouwen.
indirect doorgaans nog steeds van mijn centen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')