Hebben de de vuile racist weer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terugtrappen naar die strontput waar ze origineel vandaan komen en ook gewoon thuishoren dan, zo beter?
Nee, snap ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Ceberut het volgende:
Gewoon een soort Jehova's Getuigen. Ik snap de ophef niet.
Wat nou 'wuppertal'quote:
Een hoop onderbuik, weinig relativeringsvermogen en een totaal gebrek aan redelijkheid dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
En daar mijn lieve kijkbuiskindertjes komt de ophef vandaan.
Morgen weer een uitleg voor kleine kindjes die de wereld niet snappen.
Nee, want het verschil is dat wij nog proberen tolerant te zijn en dat is verboden in de koran.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een hoop onderbuik, weinig relativeringsvermogen en een totaal gebrek aan redelijkheid dus.
Het is een burgerinitiatief van een paar lieden die hun waarden willen uitdragen. Helemaal niets mis mee. Gebeurt dagelijks op honderden, duizenden manieren.
Maar als het om moslims gaat, moet er opeens anders gereageerd worden.
Kap eens met de dubbele standaard.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
Als ik het zo lees, dan is het een beetje te vergelijken met de "Jezus bus".
quote:Stichting Naar House is een landelijke interkerkelijke evangelisatiestichting werkzaam bij house-evenementen, in uitgaansgebieden en winkelcentra om het evangelie van de redding door Jezus Christus te verkondigen. Ook wil Naar House mensen waarschuwen voor de gevaren van (house)muziek en de (house)muziekscene.
Mee eens, ik kan dit alleen maar zien escaleren, ik vind het maar een gevaarlijk iets in het huidige klimaat, ik hoop dat de gematigde moslims er wat aan doen, het geeft hen alleen maar meer een slechte naam, ik zie in elk geval de politiek er niks aan doen want die vinden het allang best. Vrijheid van meningsuiting ok, maar gezien de reacties in dit topic werkt het vooral provocerend, en het 'eist' gedeelte in de flyer spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ken ook wat gematigde moslims, prima lui, maar figuren die zo nodig hun mening/religie aan anderen moeten opdringen op een provocerende manier zijn bij mij niet welkom en ja, Jehova's dus ook niet, maar die nemen tenminste nog een lekker wijf mee als ze langs de deuren gaan.
Tijdens m'n reizen heb ik meerdere malen christelijke missionarissen gesproken en als je zelf goede argumenten hebt valt daar best mee te discussiëren en ze hebben zelfs gebeden voor m'n succes terwijl ik aangaf atheïst te zijn en te blijven, maar dat provocerende en opdringerige, alsjeblieft zeg.
Ga dan lekker naar een land waar een dergelijke religie de norm is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want het verschil is dat wij nog proberen tolerant te zijn en dat is verboden in de koran.
Dat moet kunnen, net als deze "shariah police".quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef Monolith het volgende:
Als ik het zo lees, dan is het een beetje te vergelijken met de "Jezus bus".
Nah wat mij betreft flikkeren beide op:Pquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat moet kunnen, net als deze "shariah police".
De boodschappenjongen van Bin Laden is er ook weer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want het verschil is dat wij nog proberen tolerant te zijn en dat is verboden in de koran.
Daar is geen enkele grond voor. Zolang deze partijen geen strafbare zaken plegen, kunnen ze gewoon hun gang gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah wat mij betreft flikkeren beide op:P
Ja inderdaad, wat nou?quote:
Nah snap niet waarom ze overal hun geloof moeten verkondigen. Schijt irritant. Laat ze lekker samen in de kerk of een moskee ofzo ztten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar is geen enkele grond voor. Zolang deze partijen geen strafbare zaken plegen, kunnen ze gewoon hun gang gaan.
Ik zou niet weten waarom, kom op straat zoveel mensen tegen die allehande foldertjes in mijn handen willen drukken, wil ik ook niet, soms zelfs een gruwelijke hekel aan de organisatie waar de persoon voor staat, maar sla het altijd vriendelijk af.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het vriendelijk kunt weigeren is het niet provocatief?
Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:41 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, kom op straat zoveel mensen tegen die allehande foldertjes in mijn handen willen drukken, wil ik ook niet, soms zelfs een gruwelijke hekel aan de organisatie waar de persoon voor staat, maar sla het altijd vriendelijk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |