abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:44:13 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144206798
soort wet op de telemarketing er op los laten, standaard disclaimertje na elke poging iemand te overtuigen van de ongevraagde boodschap
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144206817
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat moet kunnen, net als deze "shariah police".
Zolang men het houdt bij het verspreiden van wat flyertjes dan mag dat natuurlijk gewoon. Net als die knakkers die mij in verkiezingstijd weer het evangelie van de tomaat proberen aan te smeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144206837
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah snap niet waarom ze overal hun geloof moeten verkondigen. Schijt irritant. Laat ze lekker samen in de kerk of een moskee ofzo ztten.

In Den Haag heb je ook zon groepje die midden in stad gaan zitten en dan hun jezus liederen zingen. Super irritant.
Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.

Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.

Vrijheid, blijheid.
pi_144206882
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.

Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.

Vrijheid, blijheid.
Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.
pi_144206884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.
pi_144206911
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Dat ligt er maar net aan welke denkbeelden je er op nahoudt natuurlijk.
pi_144206931
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.
Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
pi_144206947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
Ja dat is toch schijt irritant of niet ?
pi_144206993
Ik ben er nog niet over uit of ze het woord "police" mogen gebruiken. Het klinkt officieel en erkend, terwijl ze dat niet zijn.
Flyers uitdelen, prima (als ze daar een vergunning voor hebben).
Als uit het onderzoek blijkt dat ze mensen bedreigen, intimideren en onderdrukken, dan meteen strafrechtelijk vervolgen.
En nee, alle bovenstaande zinnen hebben NIKS te maken met hun geloof.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144207159
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
Zoals haatimam Wilders.
Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan! :W
pi_144207214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan! :W
Het blijft zeer doen, de onmacht druipt er vanaf.
pi_144207224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, snap ik.

Zal het even uitleggen, vroeger woonde hier ook een volkje dat geloofde in een sprookjesboek en de bazen daarvan, de kerk, misbruikte het volk en hield het onderdrukt met angst voor God en hel.

Op een gegeven moment kwam er een beweging genaamd wetenschap die bewees dat Godjes en de hel helemaal niet bestaan en dat bliksem gewoon natuurlijk ik.

Oooooh, wat zijn we DOM geweest, laten we maar stoppen met kerken en godjes etc. En het land werd welvarend en vredig, op een paar eclave's na, bible belts noemen we dat, maar die mensen nemen we gewoon niet serieus en het worden er elk jaar minder.

Maar ho, wat nu opeens? We hebben wat mensen uit andere landen hier laten wonen, omdat we zo rijk en medelevend en graag welvaart delen, en die mensen lopen iets achter en geloven nog wel in godjes en de hel. Maar goed, dat is prima, laat ze maar lekker, hebben we geen last van verder, die sterven wel uit

Oh, het worden er meer en meer, en ze willen meer in godjes geloven en dat wij dat ook weer gaan doen, maar goed, we vertellen ze even vriendelijk dat wij dat niet meer willen, maar ze mogen het gewoon blijven doen.

He, wat, gaan ze nu toch opeens dingen EISEN? Nou, dat hebben we liever niet, maar eens vriendelijk informeren of het minder kan.

Wat, bommen en dreigen met aanslagen, das niet aardig he?

En daar mijn lieve kijkbuiskindertjes komt de ophef vandaan.

Morgen weer een uitleg voor kleine kindjes die de wereld niet snappen :*.
Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.

Ben het overigens volkomen met je eens.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:57:04 #238
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_144207240
quote:

[..]

Vrijheid, blijheid.
Ik noem dit soort uitingen intimidatie.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:57:15 #239
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_144207247
Ze vragen het, ze eisen niet. Niets mis mee. *O* :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_144207297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.
Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?
pi_144207315
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik noem dit soort uitingen intimidatie.
Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_144207347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.
Juist.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:00:23 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144207353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?
Bedoel je nou dat ongelovigen etc haten op basis van je boek en ze wegzetten als honden en beesten waar tegen je mag liegen etc helemaal niet aardig is?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144207387
Paar plantsoendienstmedewerkers.
pi_144207395
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.
pi_144207401
quote:

[..]

Vrijheid, blijheid.
Dus? Dan nog kan er wel besproken worden wat wel of niet zou moeten gebeuren. Of ben jij van mening dat wetten niet aangepast/verwijderd/toegevoegd mogen worden?

De wet is niets meer dan een mening. En meningen kunnen herzien en besproken worden.
Conscience do cost.
  vrijdag 5 september 2014 @ 17:02:35 #247
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144207420
Dit soort figuren maakt beter campagne voor mensen als Wilders dan wat voor een spindoctor ook het zou kunnen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144207453
Als wij die radicale hakbarren niet in onze eigen westerse landen de oorlog verklaren,
dan doen zij dat wel, dus is het gewoon een kwestie van tijd, want de westerse regeringen
zijn te laf om iets tegen dat tuig te ondernemen, want ze zijn met handen en voeten gebonden aan wetten en regels die in ons nadeel werken. En het is niet een probleem in alleen west europeese landen
maar in elk westers land ter wereld, dus komt er gewoon een 3e wereldoorlog van.
En als die achter de rug is en we gewonnen hebben, want winnen doen we het wel van ze, dan
hoop ik dat er een wet komt die elke vorm van religie in het openbaar en in de politiek verboden word,
want religie is een privéaangelegenheid en geen maatschappelijke plicht, en derhalve dienen alle religies van hun zelf aangemeten macht te ontdaan worden, want het heeft imo geen ene rotte moer in de maatschappij te brokkelen.
pi_144207521
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik woon al ruim 15 jaar op m'n eigen en heb in al die tijd maar 1 keer die gekken aan m'n deur gehad,
dus valt het wel mee. Verder dacht ik begrepen te hebben dat die jehova's niet meer aan de deur komen, dus lijkt het mij iets van de verleden tijd.
pi_144207563
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.
Ik zie ze zelf ook liever daar dan hier ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')