Zolang men het houdt bij het verspreiden van wat flyertjes dan mag dat natuurlijk gewoon. Net als die knakkers die mij in verkiezingstijd weer het evangelie van de tomaat proberen aan te smeren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat moet kunnen, net als deze "shariah police".
Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah snap niet waarom ze overal hun geloof moeten verkondigen. Schijt irritant. Laat ze lekker samen in de kerk of een moskee ofzo ztten.
In Den Haag heb je ook zon groepje die midden in stad gaan zitten en dan hun jezus liederen zingen. Super irritant.
Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.
Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.
Vrijheid, blijheid.
Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Dat ligt er maar net aan welke denkbeelden je er op nahoudt natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even echt provoceren: nee, moslim zijn is iets om trots op te zijn op dit moment wou je zeggen?
Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar snap niet waarom ze die behoefte zo voelen ... Ik vind het geen gezond gedrag in iedergeval.
Ja dat is toch schijt irritant of niet ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan!quote:
Het blijft zeer doen, de onmacht druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan!
Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, snap ik.
Zal het even uitleggen, vroeger woonde hier ook een volkje dat geloofde in een sprookjesboek en de bazen daarvan, de kerk, misbruikte het volk en hield het onderdrukt met angst voor God en hel.
Op een gegeven moment kwam er een beweging genaamd wetenschap die bewees dat Godjes en de hel helemaal niet bestaan en dat bliksem gewoon natuurlijk ik.
Oooooh, wat zijn we DOM geweest, laten we maar stoppen met kerken en godjes etc. En het land werd welvarend en vredig, op een paar eclave's na, bible belts noemen we dat, maar die mensen nemen we gewoon niet serieus en het worden er elk jaar minder.
Maar ho, wat nu opeens? We hebben wat mensen uit andere landen hier laten wonen, omdat we zo rijk en medelevend en graag welvaart delen, en die mensen lopen iets achter en geloven nog wel in godjes en de hel. Maar goed, dat is prima, laat ze maar lekker, hebben we geen last van verder, die sterven wel uit
Oh, het worden er meer en meer, en ze willen meer in godjes geloven en dat wij dat ook weer gaan doen, maar goed, we vertellen ze even vriendelijk dat wij dat niet meer willen, maar ze mogen het gewoon blijven doen.
He, wat, gaan ze nu toch opeens dingen EISEN? Nou, dat hebben we liever niet, maar eens vriendelijk informeren of het minder kan.
Wat, bommen en dreigen met aanslagen, das niet aardig he?
En daar mijn lieve kijkbuiskindertjes komt de ophef vandaan.
Morgen weer een uitleg voor kleine kindjes die de wereld niet snappen.
Ik noem dit soort uitingen intimidatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, we leven nou eenmaal samen in een vrij land. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, binnen de wettelijke kaders.
Jij kunt niet verbieden dat zij zich uiten, zij kunnen het niet verbieden dat jij uiting geeft aan je zelf.
Vrijheid, blijheid.
Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daar kun je best trots op zijn. Racistisch zijn, is echter inherent fout. Daar kun je nooit trots op zijn.
Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik noem dit soort uitingen intimidatie.
Juist.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is het ook, het is grenzen opzoeken en eventueel overschrijden, andere mensen hun waanzinnige denkbeelden opdringen, intimideren, zo'n beetje alles wat je kan opnoemen dat salafisme zo'n kankergezwel maakt.
Bedoel je nou dat ongelovigen etc haten op basis van je boek en ze wegzetten als honden en beesten waar tegen je mag liegen etc helemaal niet aardig is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:58 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Dus een moslim mag eigenlijk nooit trots zijn?
Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha, wat lelijk hè, als iemand feiten uitspreekt die tegen je eigen visie in gaan!
Dus? Dan nog kan er wel besproken worden wat wel of niet zou moeten gebeuren. Of ben jij van mening dat wetten niet aangepast/verwijderd/toegevoegd mogen worden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vrijheid, blijheid.
Ik woon al ruim 15 jaar op m'n eigen en heb in al die tijd maar 1 keer die gekken aan m'n deur gehad,quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:47 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, waarom kloppen Jehova's Getuigen bij iedereen aan? Sommige mensen hebben een drang om anderen ook te overtuigen van hun waarheid.
Ik zie ze zelf ook liever daar dan hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Pijn deed het eigenlijk niet eens, het was vooral sneu om te zien dat Wilders en de extremisten allebei hun overwinning claimden om het kalifaat. Maar ja, daaruit blijkt wel dat Wilders aan de kant van de extremisten staat, anders ben je daar niet zo triomfantelijk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |