quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Wel goed dat fok ook gehandicapten mod laat worden.
Mja wet en regelgeving, we mochten niet naar zijn geaardheid / huidskleur vragen, maar ik neem aan dat dat wel goed zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Haanquote:
Goed dat je weer terug bent mattie.quote:
Haan is back, kunnen we meteen aan de bak.quote:
wie zijn al die gare nieuwe mensenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent mattie.
Kleutertjes die na de zomervakantie zijn blijven hangen denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
wie zijn al die gare nieuwe mensen
Deze man hè.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Wat zal die deadprez balen trouwens, hij zag zijn eigen naam al in het blauw!![]()
quote:
ik dacht dat jij je een één depressie één depressie hap eendeprrssiehadgesnoven. eendeprrssiehadgesnoven alpha eendeprrssiehadgesnovenvaltmee dus?quote:
FHF zal wel lukken hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je al een opvolger in gedachte voor als je het over twee weken niet meer aankunt? Sterkte!
prachtige post ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je een één depressie één depressie hap eendeprrssiehadgesnoven. eendeprrssiehadgesnoven alpha eendeprrssiehadgesnovenvaltmee dus?
Doe dan meteen ook maar 1 bij mijquote:
Dit nog niet wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Dimens het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit topic maar eigenlijk geven we natuurlijk geen neuk om FHF. We wachten allemaal op de bekendmaking van de nieuwe KLB-mod.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mijn telefoon is soms soms facked. Dan Daniel Danielle doet de autocoureur autocoureur dat.
Participatiewet quotum komt er aan hé!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Dat was die met die sigaretten, drank en zwangerschap.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was dat niet die met dat feyenoord shirt?
Ja ik begreep het al.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
godver
dan
doet
de
autocorrect
dat
.
Wat nou "we", dat jij nou te dom bent om te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef trucker3 het volgende:
We zijn blij gemaakt met een dode mus: Toto is namelijk mod van FHF, niet KLB. Dear Lord.
Joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef trucker3 het volgende:
We zijn blij gemaakt met een dode mus: Toto is namelijk mod van FHF, niet KLB. Dear Lord.
Thnxquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef trucker3 het volgende:
Desalniettemin gefeliciteerd met je nieuwe functie, Toto!
Joh. FHF.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wacht, toto wordt helemaal geen KLB-mod?
Was het maar zo'n feest: nee dus...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die niet de hele dag MED f5-enquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hou eens opquote:
Mensen die dat wel doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele dag MED f5-en
Moet toch op de hoogte blijven.quote:
Idd, maak jij ook nog kans.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
yup, dan heb ik de goede in gedachtenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was die met die sigaretten, drank en zwangerschap.
lekken vanachter de schermen, daar gaat je blauwe kleurtje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh.
Maar de KLB mod komt ook wel goed hoor.
Niks lekkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekken vanachter de schermen, daar gaat je blauwe kleurtje.
Snakeys record gebroken
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Maar we lopen hier wel allemaal blij te doen en zo, maar Haywood is wel geen mod meer hè.
Ik begrijp wel dat het de users in principe niet aangaat allemaal, maar is alles wel oké met haar?quote:
WAT?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Maar we lopen hier wel allemaal blij te doen en zo, maar Haywood is wel geen mod meer hè.
Ja zie MED.quote:
Ja man. Heftige shit. Maar goed, ze was er toch nooit echt meer.quote:
Het is toch een stuk fok voor verstandelijke gehandicapten...quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Wat, FHF?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch een stuk fok voor verstandelijke gehandicapten...
liefdadigheid enzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik op de index gelijk even kijken wat FHF nou is
FOK!kers helpen fappenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik op de index gelijk even kijken wat FHF nou is
Yes ik had het goed voorspeld, waarom zei je dat jij het niet zou zijn? Je hebt me een nacht slecht laten slapen.quote:
Omdat ik geen KLB mod ben lieve schat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yes ik had het goed voorspeld, waarom zei je dat jij het niet zou zijn? Je hebt me een nacht slecht laten slapen.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik geen KLB mod ben lieve schat.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de grootst mogelijke mongool hier op Fok_____________!
Je woont wellicht 2 kilometer van haar af ga opzoeken dan.quote:
Dat zou een beetje raar zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont wellicht 2 kilometer van haar af ga opzoeken dan.
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
pol starten hoe lang hij het volhoudt?
Ik zal Haywood eens gaan opzoeken meen dat ik haar op facebook heb.quote:
Je moest eens weten als madame ongesteld is, hoe zwaar het dan is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.
Zonde, er waren ooit betere tijden. Toen de SC nog bestond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.
Ik hoop dat alles wel in orde is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal Haywood eens gaan opzoeken meen dat ik haar op facebook heb.
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles wel in orde is.
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.
Hoop het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.quote:
Vast wel heur.quote:
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.
[..]
Vast wel heur.
Heb je d'r echt op FB dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.
[..]
Vast wel heur.
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.quote:
Heb haar gemeet dus ja er is wel wat contact. Of was...quote:
Ah tof. hoop dat het goed met d'r gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.
[..]
Heb haar gemeet dus ja er is wel wat contact.
Zoiets had ik me ook al bedacht inderdaad. Zeg maar dat we haar missen als je haar spreekt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.
En je gewoon chickies/moeders kon hosselen daarquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonde, er waren ooit betere tijden. Toen de SC nog bestond.
Mogen alle mensen gelukkig wezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah tof. hoop dat het goed met d'r gaat.
Ik zal het doorgeven, als ze me iets terugstuurt. Maar de situatie etc van haar zal ik niets over zeggen want dat is niet aan mij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets had ik me ook al bedacht inderdaad. Zeg maar dat we haar missen als je haar spreekt.
Nee joh, zei net toch al dat ik dat begrijp.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mogen alle mensen gelukkig wezen.
[..]
Ik zal het doorgeven, als ze me iets terugstuurt. Maar de situatie etc van haar zal ik niets over zeggen want dat is niet aan mij.
Milfjes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je gewoon chickies/moeders kon hosselen daar
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
misschien is Haywood genezen van autisme.... Ik bedoel als ik genezen ben zou ik hier ook weg gaan.
Ja het is jouw schuld..quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Jammer dat die afknapten op getrouwde mannen
quote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 183
Zal met mijne ook wel zo zijn. En dat net nu ik de afgelopen 1.5 maand max 50 posts per dag hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
Jezus, het gaat wel hard met mijn postcount vandaag.
[..]
Hmm misschien tijd om een challenge voor het geneesautismefonds op re zettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
misschien is Haywood genezen van autisme.... Ik bedoel als ik genezen ben zou ik hier ook weg gaan.
Ja ik heb volgens mij ook wat minder gepost de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal met mijne ook wel zo zijn. En dat net nu ik de afgelopen 1.5 maand max 50 posts per dag had
Dat komt doordat posts achter de schermen niet worden meegeteld natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij ook wat minder gepost de laatste tijd.
De mijne of de jouwe?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat posts achter de schermen niet worden meegeteld natuurlijk.
Flink aan het slowchatten achter de schermen zekerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had maar een uurtje vandaag.quote:
Ik weet het echt niet meer. Net als gedelete posts, of die nog worden meegeteld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.quote:
Ja, daar kan monitor niet komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Ziek dit datquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.
Nee het ging over de normale postcount.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, daar kan monitor niet komen.
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.quote:
Ziek mn reet! Ziek zijn ze in Afrika.quote:
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?
Gewoon alles gaan verbranden yoloquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.
Later sahbis
Alsof iemand zit te wachten op de reclamefolders...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon alles gaan verbranden yolo
Omdat toto <3quote:
Zit jij nu ook in het PostNL medewerkerstopic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oepsquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
En het is geen rebus toch, het is wel duidelijk denk ik? Kan 'm zelf niet zien natuurlijk_ !
Wat is duidelijk?
Nah, hij weet zelf ook wel dat hij amper een fatsoenlijke zin kan uitpoepen, dus daar had hij zich ongetwijfeld al bij neergelegd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Wat zal die deadprez balen trouwens, hij zag zijn eigen naam al in het blauw!![]()
Zodra je 18 bent mag je gewoon wegblijven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?
Daar heeft Guus schijt aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodra je 18 bent mag je gewoon wegblijven.
die apatische houdingquote:
jawelquote:
Heb jij werk?!?!?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Ik ken dat forum helemaal niet, is dat net zo sneu als OUD?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef trucker3 het volgende:
ik geloof in jequote:
Rodawa..quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Sterkte Toto.
Mortaxx zal spoedig mij aankondigen als nieuwe KLB-mod. Zo, weten jullie dat ook alvast.
Hoax. Mensen met een rank lager dan 1800 worden geen mod.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Sterkte Toto.
Mortaxx zal spoedig mij aankondigen als nieuwe KLB-mod. Zo, weten jullie dat ook alvast.
Jij wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Sterkte Toto.
Hoax mijn powerlevel zit boven de 9000 en ben geen mod.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoax. Mensen met een rank lager dan 1800 worden geen mod.
Relax, ik ben geen KLB modquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:01 schreef DieselTank het volgende:
Daar ging mijn respect voor munier toto![]()
Ik eis nu minstens 4 paint topics per week.
Kom ook klb modden man!quote:
Ja Pharkus heeft me al 10 keer lopen vragen, maar ik heb nooit tijd. Ik moet maar eens gaan luisteren naar wat hij te zeggen heeft.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja Pharkus heeft me al 10 keer lopen vragen, maar ik heb nooit tijd. Ik moet maar eens gaan luisteren naar wat hij te zeggen heeft.
Ik gun het hem van hartequote:
Wat een faalhaas.quote:
Ik ben hier nog steeds de halve dag hoor, kutkloontje.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Krijgen we nu weer dat #deadprez4mod gelul....? Waar hangt die deadprez eigenlijk uit? Eerst zat ie hier 24/7 politiek correct te posten in de hoop mod te worden en nu is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Hoop wel dat alles een beetje oké is met Toto.
Is er iets concreets aan de hand of wat?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Nee, wel iets specifieks.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er iets concreets aan de hand of wat?
AIDSquote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er iets concreets aan de hand of wat?
Ik volg dat met die wond allemaal niet zo maar ik dacht misschien is er een acute complicatie o.i.d. Verder lijkt FHF me een redelijk zwaar subforum om te modereren, altijd die agressieve sfeer daar.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.
Nee de reden is niet omdat 'die geen zin meer had'. Er is wel iets aan de hand, maar een dm/pm naar hem is hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.
Ah, oké.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee de reden is niet omdat 'die geen zin meer had'. Er is wel iets aan de hand, maar een dm/pm naar hem is hier wel op zijn plaats.
Nee. En nou optyfen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Is het iets voor jou om daar mod te worden?
Zal wel goed komen uiteindelijk denk ik, het is een taaie kerel volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:38 schreef deadprez het volgende:
Beter komt het allemaal goed met hem, Toto is een fucking baasje.
Zal ook vast wel idd.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal wel goed komen uiteindelijk denk ik, het is een taaie kerel volgens mij.
whehehquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Stoppen met FOK!? Wordt dan vandaag nog moderator van het forum. De beste en snelste manier om geen zin meer te hebben in het FOK!ken.
Nooit last van gehad. Wel mistte ik het gewoon onbezonnen kunnen FOK!en als crewquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Stoppen met FOK!? Wordt dan vandaag nog moderator van het forum. De beste en snelste manier om geen zin meer te hebben in het FOK!ken.
?quote:
Geen idee. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke, ik liet me even gaan. Ik weet niet wat er aan de hand is. Hij is toch niet ziek hoop ik?
Uitgelekt:quote:Op woensdag 24 september 2014 14:05 schreef Thezappa het volgende:
nou moet deathprez weer aan de bak voor een reklame campagne voor deadprez..
Zo ziet mijn zolderkamer er niet uit.quote:
Zie je een kans van slagen als ik solliciteerquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo ziet mijn zolderkamer er niet uit.
op fhf...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zie je een kans van slagen als ik solliciteer
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.quote:
Op basis hiervan ben je al gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.
Was geintje toch jeez dacht dat je dat wel zou begrijpenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op basis hiervan ben je al gediskwalificeerd.
Jawel dus, hij zit met 'n open wond op z'n kont. (geen onzinquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke, ik liet me even gaan. Ik weet niet wat er aan de hand is. Hij is toch niet ziek hoop ik?
geil idd.blauwquote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.
had die toch al?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel dus, hij zit met 'n open wond op z'n kont. (geen onzin)
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.quote:
o..das vies..quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.
ziet wat niet zitten?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.
Owhh.. ja snap het ook wel met die dokters die zijn wond maar niet kunnen helen.quote:
Ja daar ging het in de LIF topics wel over, ik heb 'm nog mijn telefoonnummer gePM'd voor als ie wilde appen ofzo en hij is de enige op FOK! zo ongeveer die nu m'n nr heeft en dan dit.quote:
Wat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |