quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Wel goed dat fok ook gehandicapten mod laat worden.
Mja wet en regelgeving, we mochten niet naar zijn geaardheid / huidskleur vragen, maar ik neem aan dat dat wel goed zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Haanquote:
Goed dat je weer terug bent mattie.quote:
Haan is back, kunnen we meteen aan de bak.quote:
wie zijn al die gare nieuwe mensenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent mattie.
Kleutertjes die na de zomervakantie zijn blijven hangen denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
wie zijn al die gare nieuwe mensen
Deze man hè.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:00 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Wat zal die deadprez balen trouwens, hij zag zijn eigen naam al in het blauw!![]()
quote:
ik dacht dat jij je een één depressie één depressie hap eendeprrssiehadgesnoven. eendeprrssiehadgesnoven alpha eendeprrssiehadgesnovenvaltmee dus?quote:
FHF zal wel lukken hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je al een opvolger in gedachte voor als je het over twee weken niet meer aankunt? Sterkte!
prachtige post ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:01 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je een één depressie één depressie hap eendeprrssiehadgesnoven. eendeprrssiehadgesnoven alpha eendeprrssiehadgesnovenvaltmee dus?
Doe dan meteen ook maar 1 bij mijquote:
Dit nog niet wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Dimens het volgende:
Allemaal leuk en aardig dit topic maar eigenlijk geven we natuurlijk geen neuk om FHF. We wachten allemaal op de bekendmaking van de nieuwe KLB-mod.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mijn telefoon is soms soms facked. Dan Daniel Danielle doet de autocoureur autocoureur dat.
Participatiewet quotum komt er aan hé!quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Dat was die met die sigaretten, drank en zwangerschap.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was dat niet die met dat feyenoord shirt?
Ja ik begreep het al.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
godver
dan
doet
de
autocorrect
dat
.
Wat nou "we", dat jij nou te dom bent om te lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef trucker3 het volgende:
We zijn blij gemaakt met een dode mus: Toto is namelijk mod van FHF, niet KLB. Dear Lord.
Joh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:06 schreef trucker3 het volgende:
We zijn blij gemaakt met een dode mus: Toto is namelijk mod van FHF, niet KLB. Dear Lord.
Thnxquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef trucker3 het volgende:
Desalniettemin gefeliciteerd met je nieuwe functie, Toto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |