Ik ben hier nog steeds de halve dag hoor, kutkloontje.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Wat een faalhaas.
Krijgen we nu weer dat #deadprez4mod gelul....? Waar hangt die deadprez eigenlijk uit? Eerst zat ie hier 24/7 politiek correct te posten in de hoop mod te worden en nu is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Hoop wel dat alles een beetje oké is met Toto.
Is er iets concreets aan de hand of wat?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Nee, wel iets specifieks.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er iets concreets aan de hand of wat?
AIDSquote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef deadprez het volgende:
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is er iets concreets aan de hand of wat?
Ik volg dat met die wond allemaal niet zo maar ik dacht misschien is er een acute complicatie o.i.d. Verder lijkt FHF me een redelijk zwaar subforum om te modereren, altijd die agressieve sfeer daar.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.
Nee de reden is niet omdat 'die geen zin meer had'. Er is wel iets aan de hand, maar een dm/pm naar hem is hier wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet niet, beetje raar dat ie opeens stopt en die shit met zijn wond enzo. Maar is ook maar speculatie natuurlijk, misschien had ie er gewoon geen zin meer in.
Ah, oké.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee de reden is niet omdat 'die geen zin meer had'. Er is wel iets aan de hand, maar een dm/pm naar hem is hier wel op zijn plaats.
Nee. En nou optyfen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Is het iets voor jou om daar mod te worden?
Zal wel goed komen uiteindelijk denk ik, het is een taaie kerel volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:38 schreef deadprez het volgende:
Beter komt het allemaal goed met hem, Toto is een fucking baasje.
Zal ook vast wel idd.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal wel goed komen uiteindelijk denk ik, het is een taaie kerel volgens mij.
whehehquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Stoppen met FOK!? Wordt dan vandaag nog moderator van het forum. De beste en snelste manier om geen zin meer te hebben in het FOK!ken.
Nooit last van gehad. Wel mistte ik het gewoon onbezonnen kunnen FOK!en als crewquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef Dimens het volgende:
Stoppen met FOK!? Wordt dan vandaag nog moderator van het forum. De beste en snelste manier om geen zin meer te hebben in het FOK!ken.
?quote:
Geen idee. Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke, ik liet me even gaan. Ik weet niet wat er aan de hand is. Hij is toch niet ziek hoop ik?
Uitgelekt:quote:Op woensdag 24 september 2014 14:05 schreef Thezappa het volgende:
nou moet deathprez weer aan de bak voor een reklame campagne voor deadprez..
Zo ziet mijn zolderkamer er niet uit.quote:
Zie je een kans van slagen als ik solliciteerquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo ziet mijn zolderkamer er niet uit.
op fhf...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zie je een kans van slagen als ik solliciteer
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.quote:
Op basis hiervan ben je al gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.
Was geintje toch jeez dacht dat je dat wel zou begrijpenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Op basis hiervan ben je al gediskwalificeerd.
Jawel dus, hij zit met 'n open wond op z'n kont. (geen onzinquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke, ik liet me even gaan. Ik weet niet wat er aan de hand is. Hij is toch niet ziek hoop ik?
geil idd.blauwquote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het gaat me puur om het blauwe kleurtje.
had die toch al?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jawel dus, hij zit met 'n open wond op z'n kont. (geen onzin)
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.quote:
o..das vies..quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.
ziet wat niet zitten?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar er kwamen allerlei zweren bij oid, klonk niet echt gezond. Heb z'n topic in LIF een beetje gevolgd...+ hij ziet 't allemaal sowieso niet meer zo zitten krijg ik de indruk.
Owhh.. ja snap het ook wel met die dokters die zijn wond maar niet kunnen helen.quote:
Ja daar ging het in de LIF topics wel over, ik heb 'm nog mijn telefoonnummer gePM'd voor als ie wilde appen ofzo en hij is de enige op FOK! zo ongeveer die nu m'n nr heeft en dan dit.quote:
Wat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |