Joh. FHF.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wacht, toto wordt helemaal geen KLB-mod?
Was het maar zo'n feest: nee dus...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die niet de hele dag MED f5-enquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
hou eens opquote:
Mensen die dat wel doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele dag MED f5-en
Moet toch op de hoogte blijven.quote:
Idd, maak jij ook nog kans.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Wel goed dat fok ook gehandicapten mod laat worden.
yup, dan heb ik de goede in gedachtenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was die met die sigaretten, drank en zwangerschap.
lekken vanachter de schermen, daar gaat je blauwe kleurtje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh.
Maar de KLB mod komt ook wel goed hoor.
Niks lekkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekken vanachter de schermen, daar gaat je blauwe kleurtje.
Snakeys record gebroken
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Maar we lopen hier wel allemaal blij te doen en zo, maar Haywood is wel geen mod meer hè.
Ik begrijp wel dat het de users in principe niet aangaat allemaal, maar is alles wel oké met haar?quote:
WAT?!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
Maar we lopen hier wel allemaal blij te doen en zo, maar Haywood is wel geen mod meer hè.
Ja zie MED.quote:
Ja man. Heftige shit. Maar goed, ze was er toch nooit echt meer.quote:
Het is toch een stuk fok voor verstandelijke gehandicapten...quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Wel goed dat fok ook gehandicapten mod laat worden.
Wat, FHF?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch een stuk fok voor verstandelijke gehandicapten...
liefdadigheid enzoquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik op de index gelijk even kijken wat FHF nou is
FOK!kers helpen fappenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan ik op de index gelijk even kijken wat FHF nou is
Yes ik had het goed voorspeld, waarom zei je dat jij het niet zou zijn? Je hebt me een nacht slecht laten slapen.quote:
Omdat ik geen KLB mod ben lieve schat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Yes ik had het goed voorspeld, waarom zei je dat jij het niet zou zijn? Je hebt me een nacht slecht laten slapen.
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat ik geen KLB mod ben lieve schat.
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt de grootst mogelijke mongool hier op Fok_____________!
Je woont wellicht 2 kilometer van haar af ga opzoeken dan.quote:
Dat zou een beetje raar zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je woont wellicht 2 kilometer van haar af ga opzoeken dan.
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef mokkiemok het volgende:
pol starten hoe lang hij het volhoudt?
Ik zal Haywood eens gaan opzoeken meen dat ik haar op facebook heb.quote:
Je moest eens weten als madame ongesteld is, hoe zwaar het dan is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.
Zonde, er waren ooit betere tijden. Toen de SC nog bestond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
FHF zal niet heel zwaar zijn en Toto kan wel wat hebben denk ik.
Ik hoop dat alles wel in orde is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal Haywood eens gaan opzoeken meen dat ik haar op facebook heb.
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles wel in orde is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |