Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.
Hoop het.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon tijd steken in andere dingen ze is gewoon haar droom achterna gegaan of zo.
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.quote:
Vast wel heur.quote:
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.
[..]
Vast wel heur.
Heb je d'r echt op FB dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik ga er niets over zeggen haar situatie als ze me wat terugstuurt, want als ze het aan de grote klok wilde hangen had ze dat wel gedaan.
[..]
Vast wel heur.
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.quote:
Heb haar gemeet dus ja er is wel wat contact. Of was...quote:
Ah tof. hoop dat het goed met d'r gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.
[..]
Heb haar gemeet dus ja er is wel wat contact.
Zoiets had ik me ook al bedacht inderdaad. Zeg maar dat we haar missen als je haar spreekt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
In het ergste geval zit ze zonder werk, en is ze gestopt met FOK! omdat ze altijd een FOK!er was die op het werk zat. Dat is de enige theorie die ik heb voor de verdwijning.
En je gewoon chickies/moeders kon hosselen daarquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zonde, er waren ooit betere tijden. Toen de SC nog bestond.
Mogen alle mensen gelukkig wezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah tof. hoop dat het goed met d'r gaat.
Ik zal het doorgeven, als ze me iets terugstuurt. Maar de situatie etc van haar zal ik niets over zeggen want dat is niet aan mij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets had ik me ook al bedacht inderdaad. Zeg maar dat we haar missen als je haar spreekt.
Nee joh, zei net toch al dat ik dat begrijp.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mogen alle mensen gelukkig wezen.
[..]
Ik zal het doorgeven, als ze me iets terugstuurt. Maar de situatie etc van haar zal ik niets over zeggen want dat is niet aan mij.
Milfjes?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je gewoon chickies/moeders kon hosselen daar
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
misschien is Haywood genezen van autisme.... Ik bedoel als ik genezen ben zou ik hier ook weg gaan.
Ja het is jouw schuld..quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Jammer dat die afknapten op getrouwde mannen
quote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 183
Zal met mijne ook wel zo zijn. En dat net nu ik de afgelopen 1.5 maand max 50 posts per dag hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
Jezus, het gaat wel hard met mijn postcount vandaag.
[..]
Hmm misschien tijd om een challenge voor het geneesautismefonds op re zettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Spongeboss het volgende:
misschien is Haywood genezen van autisme.... Ik bedoel als ik genezen ben zou ik hier ook weg gaan.
Ja ik heb volgens mij ook wat minder gepost de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal met mijne ook wel zo zijn. En dat net nu ik de afgelopen 1.5 maand max 50 posts per dag had
Dat komt doordat posts achter de schermen niet worden meegeteld natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij ook wat minder gepost de laatste tijd.
De mijne of de jouwe?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat posts achter de schermen niet worden meegeteld natuurlijk.
Flink aan het slowchatten achter de schermen zekerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had maar een uurtje vandaag.quote:
Ik weet het echt niet meer. Net als gedelete posts, of die nog worden meegeteld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.quote:
Ja, daar kan monitor niet komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Ziek dit datquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.
Nee het ging over de normale postcount.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, daar kan monitor niet komen.
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.quote:
Ziek mn reet! Ziek zijn ze in Afrika.quote:
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?
Gewoon alles gaan verbranden yoloquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.
Later sahbis
Alsof iemand zit te wachten op de reclamefolders...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon alles gaan verbranden yolo
Omdat toto <3quote:
Zit jij nu ook in het PostNL medewerkerstopic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |