Flink aan het slowchatten achter de schermen zekerquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
Jezus, het gaat wel hard met mijn postcount vandaag.
[..]
Moet jij niet naar school?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:36 schreef deadprez het volgende:
Jezus, het gaat wel hard met mijn postcount vandaag.
[..]
Had maar een uurtje vandaag.quote:
Ik weet het echt niet meer. Net als gedelete posts, of die nog worden meegeteld.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.quote:
Ja, daar kan monitor niet komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies.
Huh is dat echt zo trouwens?
Ziek dit datquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ik trouwens net zo goed aan jou vragen.
Nee het ging over de normale postcount.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, daar kan monitor niet komen.
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.quote:
Ziek mn reet! Ziek zijn ze in Afrika.quote:
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ruilen? Als jij in mijn stad komt wonen, kom ik in jouw stad wonen en doe ik je post er wel bij.
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja. Ik moet wel nog post gaan bezorgen, maar zit het de hele tijd uit te stellen.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie schrijft jouw absentiebriefjes? Mag je dat zelf?
Gewoon alles gaan verbranden yoloquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
No thanks. Maar goed, ik ga toch maar eens beginnen nu.
Later sahbis
Alsof iemand zit te wachten op de reclamefolders...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon alles gaan verbranden yolo
Omdat toto <3quote:
Zit jij nu ook in het PostNL medewerkerstopic?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |