quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat dacht ook iedereen voor het WK.
Toch twee die happen.quote:
Toch zie ik nog steeds liever Krul op doel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
Cillessen keept prima trouwens, als je de penalty niet meerekent.
Vast nog niet gegeten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Toch twee die happen.
#genot.
Omdat hij de beste keeper van Nederland is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Groby het volgende:
waarom cillessen op doel terwijl hij pakkie heeft gekregen van groningen
Snap ubrhaupt niet waarom hij speelt, staat alleen maar jeugd in de wegquote:
Technisch Directeur toch? Dat zal hij dan wel weer kunnen, aardige vent zonder een softie te zijn en heeft veel contacten/quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel mensen blij waren toen ze dachten dat Hiddink een positie bij Ajax zou krijgen.
Haha, jij neemt bianconeri serieus.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Conte is zo'n geweldige coach. Snapt niet waarom Bianconeri hem zwak vindt.
Omdat FOK! vol zit met onhandigheden en bugs en die er voorlopig niet uit gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kun je mobiel niet quoten als het topic dicht is?
Wat vind je van deze snor?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
Jammer trouwens dat Guus geen snor meer heeft. Stond hem best goed
Dat blijft gewoon raar. Vreemde vent is het.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Omdat die twee goals kansloos waren voor zo goed als elke keeper.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Groby het volgende:
waarom cillessen op doel terwijl hij pakkie heeft gekregen van groningen
Prima voor een nieuwe film van New Kidsquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van deze snor?
[ afbeelding ]
Bianconeri vindt Juventus ook al jaren een betere selectie hebben dan Bayern.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Zoet. 3 tegengoals.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat hij de beste keeper van Nederland is.
Omdat dat zijn excuus was dat Juve niet makkelijk de CL wonquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Mijn vader heeft echt exact dezelfde snor op zijn trouwfoto'squote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van deze snor?
[ afbeelding ]
Je ziet nu al dingen van het spel onder Conte bij Juve,quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon raar. Vreemde vent is het.
Da's gek. Had hij 'm geleend?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vader heeft echt exact dezelfde snor op zijn trouwfoto's
Trouwen?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Die winst van Groningen was anders goed voor mijn manager.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bianconeri vindt Juventus ook al jaren een betere selectie hebben dan Bayern.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima voor een nieuwe film van New Kids
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat dat zijn excuus was dat Juve niet makkelijk de CL won
Die vreemde kronkels van hem ga je na een tijd toch leren te begrijpen
quote:
Dit is verwarrend. Y of IJquote:
Het Ajax topic is zijn grote liefdequote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.
Omdat bianconeri een andere kijk heeftquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie hem wel eens in het Ajax topic posten en brullen hoe arrogant alles en iedereen wel niet is in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.
Gelukkig loop ik een kleiner blauwtje op dan Guus vandaagquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies! Hier Van Bommel die nadenkt waar zijn snor kan zijn gebleven.
[ afbeelding ]
Azuurblauw zelfs.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik een kleiner blauwtje op dan Guus vandaag
Kon hem geven, kon hem niet geven, maar zeker geen onterechte kaart.quote:
Ja, dat is het allerergste er nog vanquote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Groby het volgende:
ik moet eredivisievoetbal overslaan voor deze shit
We hebben dinsdag nogquote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Groby het volgende:
ik moet eredivisievoetbal overslaan voor deze shit
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Italië is fucking geëlimineerd door Costa Rica. Hadden we op het wk dan geluk ofzo?
Nieuwe trainer doet wonderen + geen Balo.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Italië is fucking geëlimineerd door Costa Rica. Hadden we op het wk dan geluk ofzo?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.
Wat is deze?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt het spelletje niet helemaal he?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kruip maar weer in je hol. Vieze voetbalchauvinist.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Haha, jij bent te laat.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
Gwn 11 aanvallers ja tog niet dan, fuck systemen
Zelf wel eens tegen een bal getrapt? Elke speler krijgt andere taken als je van systeem wisselt.quote:
Nee, dan heb je een team dat hard werkt maar voetballend tekort gaat komenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef michiel_merk het volgende:
11 kuyts en je word wereld kampioen
Bosz stylequote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
ek 2012 slechtquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist. Hoe slecht was het?
Een van de beste Nederlandse coaches ooit. Dat het niet altijd goed gaat maakt hem geen onbenulquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
Ga nou niet het ander extreem als argument gebruiken mang.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
Gewoon 10 aanvallers en een keeper opstellen, het is 11 tegen 11 namelijk.
Kan je niet zeggen dat ze hun best niet doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een team dat hard werkt maar voetballend tekort gaat komen
Oranje krijgt kans op kans.. Kuyt man of the matchquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie gigantische blunders achterin. Daardoor twee goals en rood voor BMI. Verder is het niet eens zo heel erg slecht vergeleken met eerdere wedstrijden maar je wordt er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
Overigens snap ik de 4-3-3 wel. In deze poule ga je niet met 5 man in de verdediging spelen en voor het EK wordt ook gegokt dat de verdediging een heel stuk beter is. 2 jaar is nog lang en het zijn nog (veel) jonge gasten bij goede clubs.
Om dan met 5 man in een oefenwedstrijd te gaan spelen is dan compleet debiel.
Kwam door de dood van het zoontje van een van de spelers las ik laatst een psycholoog zeggen. Groepsfase ging heel erg goed en daardoor iedereen gefocust en toen daardoor was alle aandacht van de wedstrijd af en verloren ze.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat we van Rusland verloren destijds.
Frank de Boer heeft tactisch niks geleerd van Hiddink, aldus Frank.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de beste Nederlandse coaches ooit. Dat het niet altijd goed gaat maakt hem geen onbenul
Dat vind ik dan wel weer overdreven. Zijn echt grote successen zijn toch vooral door veel geluk en heeft echt heel weinig betekent voor het (Nederlands) voetbal wat betreft vernieuwing.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de beste Nederlandse coaches ooit. Dat het niet altijd goed gaat maakt hem geen onbenul
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zei je dit ook over Louis na BEL4-2NED?
Ik weet nog dat ik voor het eerst moest lachen om zo'n advertentie.quote:
De trainer die al vier jaar belachelijk gemaakt wordt om zijn slechte spel, of een andere De Boer?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft tactisch niks geleerd van Hiddink, aldus Frank.
Ik vind het wel erg slecht.. Italie laat Nederland af en toe een beetje tikken maar dreigend wordt het nooit omdat ze er gewoon met de pet naar gooien, gasten als Blind, Kuyt.. dramatisch. Als je er toch geen zin in hebt, geef dat dan van tevoren aan bij Guus en laat mensen meedoen die wel gemotiveerd zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie gigantische blunders achterin. Daardoor twee goals en rood voor BMI. Verder is het niet eens zo heel erg slecht vergeleken met eerdere wedstrijden maar je wordt er niet vrolijk van.
Was dat met Boulahrouz?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwam door de dood van het zoontje van een van de spelers las ik laatst een psycholoog zeggen. Groepsfase ging heel erg goed en daardoor iedereen gefocust en toen daardoor was alle aandacht van de wedstrijd af en verloren ze.
De trainer die kampioen wordt met matige teams en ze voor hun kwaliteiten nog best aardig laat ballen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor het eerst moest lachen om zo'n advertentie.
[..]
De trainer die al vier jaar belachelijk gemaakt wordt om zijn slechte spel, of een andere De Boer?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
De trainer die al vier jaar belachelijk gemaakt wordt om zijn slechte spel, of een andere De Boer?
Zeker waarquote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen dat ze hun best niet doen.
Bij gebrek aan concurrentie, ja. Of is De Boer ook verantwoordelijk voor het gigantische puntverlies bij PSV en Feyenoord?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
De trainer die kampioen wordt met matige teams en ze voor hun kwaliteiten nog best aardig laat ballen.
De groepsfase was reactief van het hoogste soort, wel erg goed uitgevoerd. Soort Nederland-Spanje. Alles klopte.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kwam door de dood van het zoontje van een van de spelers las ik laatst een psycholoog zeggen. Groepsfase ging heel erg goed en daardoor iedereen gefocust en toen daardoor was alle aandacht van de wedstrijd af en verloren ze.
De boerquote:Op donderdag 4 september 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
De trainer die kampioen wordt met matige teams en ze voor hun kwaliteiten nog best aardig laat ballen.
En d'r zijn een heleboel ex-spelers die zeggen dat ze al die tactieken van trainers 30 seconden de wedstrijd in niet meer opvolgden.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft tactisch niks geleerd van Hiddink, aldus Frank.
Dat is totaal niet rullevant, ik heb het over Hiddink. Frank maakt bij Andere Tijden Sport de vergelijking tussen Lowie en Hiddink als coach.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:47 schreef Grietje-tit het volgende:
Het is maar een fokking oefenwedstrijdje hoor.
Maar het is inderdaad wel erg dat we een heel weekend voetbal moeten inleveren voor dit slechte toneelstuk. Kunnen we weer naar die rotwielrenwedstrijd gaan luisteren en die judoruzie. Bah!
[ afbeelding ]
Frank wordt door vriend en vijand bewonderd voor het feit dat hij altijd weer een systeem weet in te slijpen waardoor zelfs matige spelers vrij goed voetballen. En dat is toch echt de taak van een coach. Als je dat niet inziet, dan is er weinig discussie mogelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij gebrek aan concurrentie, ja. Of is De Boer ook verantwoordelijk voor het gigantische puntverlies bij PSV en Feyenoord?
17,5 miljoen door de plee gespoeld door Lowiequote:Blind gaat 60 procent van de wedstrijden opgegeten worden door zijn tegenstanders in Engeland. Wat een besluiteloze, trage en fantasieloze speler.
En hoezo doet Hiddink dat niet? Zes keer kampioen met twintig jaar er tussen was toeval?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Frank wordt door vriend en vijand bewonderd voor het feit dat hij altijd weer een systeem weet in te slijpen waardoor zelfs matige spelers vrij goed voetballen. En dat is toch echt de taak van een coach. Als je dat niet inziet, dan is er weinig discussie mogelijk.
De echte sterren in het spel zijn de ongrijpbare buitenspelers en oersterke spitsen waar het hele spel op wordt afgestemd. Die hebben wel gelijk als ze zoiets zeggen, voor iedereen erachter is een systeem enorm belangrijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En d'r zijn een heleboel ex-spelers die zeggen dat ze al die tactieken van trainers 30 seconden de wedstrijd in niet meer opvolgden.
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet goed uit voor Nederlandse voetbaltoekomst.
Oja, ik was even vergeten dat sinds Ajax telkens weer kampioen wordt het aan de concurrentie ligt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij gebrek aan concurrentie, ja. Of is De Boer ook verantwoordelijk voor het gigantische puntverlies bij PSV en Feyenoord?
Huntelaar is ziekquote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef michiel_merk het volgende:
dit was de ideale wedstrijd geweest om te testen of het werkt .huntelaar en van persie in de aanval
quote:
Klopt allebei. God, wat waren dat mooie wedstrijden. Niemand gaf er een cent voor en Franrijk en Italië hadden geen schijn van kans.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
De groepsfase was reactief van het hoogste soort, wel erg goed uitgevoerd. Soort Nederland-Spanje. Alles klopte.
Onzin, die hadden genoeg kansen, Nederland was gewoon heel effectief. En Van der Sar was een baas.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Klopt allebei. God, wat waren dat mooie wedstrijden. Niemand gaf er een cent voor en Franrijk en Italië hadden geen schijn van kans.
Niet enkel, nee. Natuurlijk. En het is ook zeker weten knap wat de Boer doet, maar een tactisch genie vind ik hem (nog) niet. Zeker niet vergeleken met Hiddink. Dus als hier dan Hiddink helemaal de grond in wordt geboord omdat hij in zijn eerste wedstrijd toevallig 2-0 achter staat bij rust en dan De Boer wordt gebruikt als argument, dan ga ik niet braaf meeleuten omdat De Boer vier keer kampioen is geweest, nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat sinds Ajax telkens weer kampioen wordt het aan de concurrentie ligt.
Dat was waanzinnig jaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Klopt allebei. God, wat waren dat mooie wedstrijden. Niemand gaf er een cent voor en Franrijk en Italië hadden geen schijn van kans.
Hiddink is ook een ontzettend overschatte trainer.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:52 schreef Seam het volgende:
De Boer is nu al tactisch beter dan Hiddink ooit is geweest.
Scorebordjournalistiekquote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet goed uit voor Nederlandse voetbaltoekomst.
waarom nou weerquote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiddink is ook een ontzettend overschatte trainer.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn beide periodes bij PSV gingen gepaard met enorme investeringen, dat helpt ook wel. PSV kocht eind jaren 80 voor grote bedragen in bij Ajax en Feyenoord, waarna hij daarmee kampioen werd en de EC haalde met 3 penaltyseries in de kwart-, halve en finale. Tweede periode bij PSV was ook weer met enorm investeringen die PSV zelfs na al die successen berooid achter liet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoezo doet Hiddink dat niet? Zes keer kampioen met twintig jaar er tussen was toeval?
Dat lijkt me nogal overdreven, gezien z'n palmares. Ook als clubtrainer.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegegeven, die wedstrijd was wel echt heel erg slechtquote:
Ik heb die wedstrijd niet gekekenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toegegeven, die wedstrijd was wel echt heel erg slechtMaar eerste verlies van Jong Oranje deze kwalificatie, geen man overboord. En zeker de toekomst van het voetbal niet.
Denk het juist wel. Op de counter levens gevaarlijk. In een team wat het spel maakt heb je er minder aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil die immobile zien tegen FC Bayern, wedden dat hij er dan niets van bakt?
Niets gemist. Ik keek alleen maar om onze nieuwe keeper te zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gekeken
Ze zijn verder ook totaal niet te vergelijken, De Boer wil een vast systeem en wil jongens die vanuit dat systeem voetballen. Dat maakt zijn ploeg, ongeacht de tegenstander.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet enkel, nee. Natuurlijk. En het is ook zeker weten knap wat de Boer doet, maar een tactisch genie vind ik hem (nog) niet. Zeker niet vergeleken met Hiddink. Dus als hier dan Hiddink helemaal de grond in wordt geboord omdat hij in zijn eerste wedstrijd toevallig 2-0 achter staat bij rust en dan De Boer wordt gebruikt als argument, dan ga ik niet braaf meeleuten omdat De Boer vier keer kampioen is geweest, nee.![]()
Wil wel zien wat De Boer doet bij zijn volgende club. Als 'ie ooit nog weg gaat.
Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt wel alsof hij een beetje stilstaat in de tijd ofzo. Zijn laatste prestaties waren bijna 10 jaar geleden bij PSV, daarna heeft hij niet echt iets noemenswaardigs gepresteerd.quote:
Nauwelijks gezien in de Bundesliga.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het juist wel. Op de counter levens gevaarlijk. In een team wat het spel maakt heb je er minder aan.
Laat hem zich eerst maar eens aanpassen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nauwelijks gezien in de Bundesliga.
Met Sjelsie was hij ook goed hoor. Bijna finale Champions League toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt wel alsof hij een beetje stilstaat in de tijd ofzo. Zijn laatste prestaties waren bijna 10 jaar geleden bij PSV, daarna heeft hij niet echt iets noemenswaardigs gepresteerd.
Gaat weer een gevalletje Dost worden, let maar op.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat hem zich eerst maar eens aanpassen.
Dost mocht willen dat hij topscoorder van de Serie A was.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat weer een gevalletje Dost worden, let maar op.
Van der Wiel speelt idd nooitquote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Guus gelijk weer Affellay en Van der Wiel oproept die niks gepresteerd hebben de afgelopen jaren is precies wat er mis is met hem en precies waar ik bang voor was.
Van der Wiel nooit iets gepresteerd de afgelopen jaren?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Guus gelijk weer Affellay en Van der Wiel oproept die niks gepresteerd hebben de afgelopen jaren is precies wat er mis is met hem en precies waar ik bang voor was.
Van der Wiel niets gepresteerd?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo goed is de Serie A nou ook weer niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dost mocht willen dat hij topscoorder van de Serie A was.
Van der Wiel was ook meegegaan als hij niet geblesseerd was.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van der Wiel zou onze rechtsback zijn op het WK als die niet geblesseerd was. Vaste waarde bij PSG, doe je niet slecht.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Guus had René ook opgeroepen, maar die kwam niet opdagen.
Voor Dost wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zo goed is de Serie A nou ook weer niet.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Guus had René ook opgeroepen, maar die kwam niet opdagen.
Nee, jij?quote:
Haha Wijnaldem xDquote:Op donderdag 4 september 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
En Afellay is nou ook niet bepaald gek ten opzichte van een De Guzman of Wijnaldem
De paal? Of lat?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:02 schreef Tchock het volgende:
Een schot op doel van grote afstand dat niet over/naast gaat en ook niet in het goal. Dat is best wel een zeldzaamheid.
en dat moet je niet doen he??quote:Op donderdag 4 september 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-0.
Martins Indi legde een Italiaan om.
Spitsquote:Op donderdag 4 september 2014 22:09 schreef Adames het volgende:
Wacht. wat de neuk
Waar gaat Pieters spelen
We hebben nu geen Ruudquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
Engelaarquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Leg mij eens uit, waar zit nou precies het probleem in dit elftal? Als je kijkt naar de elf die Italië oprolden in 2008:
[ afbeelding ]
Van der Sar is natuurlijk een betere keeper, maar op keepersblunders verliezen we niet. Dus dat is irrelevant. De Jong en Kuyt spelen nog. Zijn Ooijer - Boulahrouz - Mathijsen dan zo veel beter dan wat we nu hebben staan?
Die mis je ja. Maar Van Persie krijgt de bal niet eens omdat er niets door het middenveld komt en dat was met Ruud niet anders geweest.quote:
Opnieuw, oprolden was wat overdreven.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
V Nistelrooy, Sneijder, vd Vaart en De Jong in vorm etcquote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
3-0 is wel degelijk oprollenquote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Opnieuw, oprolden was wat overdreven.
Frankrijk en Italië waren toen ook ver over hun top. Bleek in 2010 ook . Beiden hebben nu eindelijk door geselecteerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Uitslag 3-0, schoten op doel 11-5. Ik kan me die wedstrijd niet goed genoeg voor de geest halen om te zeggen of die vijf kansen van Italië allemaal levensgroot waren maar in elk geval was Oranje oppermachtig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit, sommige mensen snappen het gewoon niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Los van het destijds betere voor, achter en middenveld maakt het niet zoveel verschil.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
v Bronckhorst vergeten...quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Groby het volgende:
[..]
V Nistelrooy, Sneijder, vd Vaart en De Jong in vorm etc
Hint1: Hij doet iets met voetbal.quote:
Toine van Peperstraten!quote:Op donderdag 4 september 2014 22:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hint1: Hij doet iets met voetbal.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Zorro het volgende:
Veltman
Krijgt msschien een tikje, maar valt een kwartier later pas.
Filmpje pakken dan maar?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat kan voetbal toch een kutsport zijn.
LOL,quote:
Haha, jij maakt jezelf echt belachelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit Hiddink ging falen was al te zien aan zijn selectie..
Stoorzenders van het wk 2010 Van Der Wiel en Affelay erbij roepen.
Vriendjes politiek en met straks Danny Blind wordt dat alleen maar erger wat dat betreft was Louis wel een frisse wind die keek naar prestaties in plaats van namen.
Gelukkig is er nog andere mooie sport, ik ga vol voor de vluchters morgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat kan voetbal toch een kutsport zijn.
Ik teken voor nog een WK 2010 hoor, weet niet hoe het met jou zit.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit Hiddink ging falen was al te zien aan zijn selectie..
Stoorzenders van het wk 2010 Van Der Wiel en Affelay erbij roepen.
Vriendjes politiek en met straks Danny Blind wordt dat alleen maar erger wat dat betreft was Louis wel een frisse wind die keek naar prestaties in plaats van namen.
Heerlijk dat iedereen zijn mening baseert op 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha, jij maakt jezelf echt belachelijk.
Leuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog andere mooie sport, ik ga vol voor de vluchters morgen.
Met Van Gaals eerste wedstrijd was het natuurlijk precies hetzelfde gemekker. Ben benieuwd of het ook dezelfde mensen waren.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk dat iedereen zijn mening baseert op 1 wedstrijd.
Leuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk.
Ik wil haxball doen.
Gelukkig was ik die avond ook afwezig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Van Gaals eerste wedstrijd was het natuurlijk precies hetzelfde gemekker. Ben benieuwd of het ook dezelfde mensen waren.
Ik was in België.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik die avond ook afwezig.
Nooit de debuutwedstrijden van een bondscoach bekijken.
http://www.haxball.com/?r(...)619d70fe34303b307d44quote:
Leuk.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)619d70fe34303b307d44
Hier is mijn room. Ik ben vast een goede host.
Narsingh is de beste rechtsbuiten na Robben, daarom.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Narsingh eigenlijk geselecteerd. Is dat het Ons kent Ons argument of is het op basis van die ene goede wedstrijd van hem tegen Ajax?
Geen zin om te gamen, maar wil wel een wedstrijd-match hosten en opnemenquote:
Ik luister al metal jonge.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ook lekker het TV-geluid muten en genieten van Jazzmuziek.
Wen er maar vast aan aangezien er op het EK 16 van de 24 landen doorgaan naar de achtste finales.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef hottentot het volgende:
O.k. dit is echt te saai, ik sla de verlenging over.
Er is helemaal geen verlenging hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:37 schreef hottentot het volgende:
O.k. dit is echt te saai, ik sla de verlenging over.
Neequote:Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Als je de eerste 10 minuten schrapt was het nog best te pruimen.
Ach ik heb op het WK een hoop zeer leuke wedstrijden gezien waarvan we allemaal van te voren dachten dat het saaie kutpotten werden.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan aangezien er op het EK 16 van de 24 landen doorgaan naar de achtste finales.
extra tijd danquote:Op donderdag 4 september 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is helemaal geen verlenging hoor.
HAHA WAT EEN SUKKEL IS DIT
Tegen Italië is het nooit leuk voetballen en als je achter komt kan je net zo goed meteen gaan douchen en naar huis.. geen leuk land om tegen te oefenen.quote:
Waarom gaan er überhaupt mensen kijken naar een vriendschappelijke wedstrijd, vreemd fenomeen.quote:
NOu ja ze hebben geoefend iig.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Italië is het nooit leuk voetballen en als je achter komt kan je net zo goed meteen gaan douchen en naar huis.. geen leuk land om tegen te oefenen.
Ik heb halfjes gekeken. Had tussendoor wat te doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom gaan er überhaupt mensen kijken naar een vriendschappelijke wedstrijd, vreemd fenomeen.
Verschrikkelijk ja.. dan zie ik nog liever doelgerichte spelers als Manu.. alles beter dan dat fantasieloze en passieloze getikquote:Op donderdag 4 september 2014 22:42 schreef Groby het volgende:
die ajax 'balbezit is alles' mentaliteit
Ik heb na de 1e helft niet meer gekeken.. niks gemist dusquote:Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom gaan er überhaupt mensen kijken naar een vriendschappelijke wedstrijd, vreemd fenomeen.
Ik sprong overeind om de tv aan te zetten, bedankt voor de tip.quote:
Seksen zeker!?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb halfjes gekeken. Had tussendoor wat te doen.
Het idee is balbezit op het middenveld, wat dan ook echt schitterend is om te zien en veelal hartstikke sterk. Balbezit in de verdediging is inderdaad nog triest.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja.. dan zie ik nog liever doelgerichte spelers als Manu.. alles beter dan dat fantasieloze en passieloze getik
Je moet spelen met de intentie om een doelpunt te maken, niet met als doel balbezit, waarmee je alleen maar verhult dat je er eigenlijk geen kut van kan.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Het idee is balbezit op het middenveld, wat dan ook echt schitterend is om te zien en veelal hartstikke sterk. Balbezit in de verdediging is inderdaad nog triest.
Met als doel balbezit op het middenveld, komen de aanvallen en doelpunten 'vanzelf' wel. Bij elke bal aan de voet denken hoe je zo snel mogelijk een doelpunt kan maken, vervalt vaak in opportunistisch spel naar de spits. De bekende lange ballen. Dat vind ik persoonlijk een stuk saaier.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je moet spelen met de intentie om een doelpunt te maken, niet met als doel balbezit, waarmee je alleen maar verhult dat je er eigenlijk geen kut van kan.
Bij Oranje niet.. maar ja, wat wil je ook met opa Kuijt als rechtsbuiten en RVP die er 9 van de 10x niet al teveel meer van bakt.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Met als doel balbezit op het middenveld, komen de aanvallen en doelpunten 'vanzelf' wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
Waar kennen die twee elkaar van?Ja dat vroeg ik me dus ook af, echt geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |