En de EK-kwalificatie dit weekend. Misschien.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef satecl het volgende:
Hele Eredivisie een weekend plat voor deze zaadpartij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Ajacied422 ook altijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Als dit FM was had ik nu opnieuw opgestart
Snap niet dat Krul er sowieso niet instaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat Hiddink Krul niet inbracht bij die pingel.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:56:17Grootste nederlaag van Oranje was de 12-2 tegen de Engelse amateurs in 1907. #itaned reageer retweet
Vond je er iets op aan te merken?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef Cara het volgende:
Godverdomme scheids, echt, godverdomme
Omdat Krul minder goed is.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet dat Krul er sowieso niet instaat.
The Thing.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:56:17Grootste nederlaag van Oranje was de 12-2 tegen de Engelse amateurs in 1907. #itaned reageer retweet
Euh, ja. Het is een oefenpot. Dat is zodat beide tegenstanders op niveau kunnen oefenen. Ik gok dat Conte hier ook niet al te blij mee is. Zo leer je natuurlijk niets.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond je er iets op aan te merken?
Dat wordt het echt niet hoor. Die twee doelpunten scoren we vandaag nooit.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
xdquote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Sin City 2. GGMM kan dit niet bevestigen.
Hahaha wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezien
Lijkt me wat verwarrend.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezien
Oh, ik wist niet dat in een oefeninterland andere regels gelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, ja. Het is een oefenpot. Dat is zodat beide tegenstanders op niveau kunnen oefenen. Ik gok dat Conte hier ook niet al te blij mee is. Zo leer je natuurlijk niets.
vreten*quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Keukendrol het volgende:
Guus kom naor huus de koeien staan te springen, verkens motte scheiten en t hooi moet van t laaaaand.
Omdat ie zwart is?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Lens geslachtofferd..
Niet dat ik care want hij hoor niet in het nederlands elftal thuis
Dat zijn ze ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Echt waar? Of praat je poep
Anders kan zIjn resultaten niet meer serieus nemen
Welke?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Ooku het volgende:
Die Feyenoord verdedigers zijn fucking waardeloos
Ja. Dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef BB-King het volgende:
Mag BMI nu wel meedoen tegen Tsjechië?
Het is immers een directe rode kaart.
Jij die de was vouwt..quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, ik ga gewoon even mijn was opvouwenDit is niks.
In een oefenwestrijd snapt een scheids meestal dat het om oefenen gaat en is geel genoeg.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat in een oefeninterland andere regels gelden.
Je ziet het bij Italie meteen. We spelen eindelijk zonder Balo en meteen gaat het goedquote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat ie zwart is?
Dat er anno 2014 mensen hier nog een probleem van maken.
Gewoon 10-0quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Muto het volgende:
Waarom dan ook 4-3-3 met deze verdedigers. 5-3-2 FTW
Verdediger rood > aanvallend wisselenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef dieselnoi het volgende:
Je staat 2-0 achter en je haalt een aanvaller eraf
Gek genoeg wel ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 4, behalve Wilkshire ofzo, die doet het wel aardig.
Beter ga je je vouw wassen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, ik ga gewoon even mijn was opvouwenDit is niks.
Ja je moet gewoon met maar 1 centrale verdediger spelen met 10 man.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef dieselnoi het volgende:
Spelen met 10 man dat ben je vergeten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef dieselnoi het volgende:
Van Persie > Veltman.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef Seam het volgende:
Veltgod>BMI>De Vrij>Janmaat>alle andere ex feyenoorders
twitter:MosselinoDeloin twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:59:01Faka met Oranje 8min al 2-0 en rode kaart pleur toch op joh reageer retweet
Hij deed het heel aardig toen er echt om de knikkers werd gespeeld. Dat vergeet je even.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
ik wilde net inschakelen maar nvm, de vrij
beter dan veltman zeiden ze ahahahahahaha
België kennende wordt de wedstrijd van Oranje veel leuker.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
België-Australië is ook te zien op Sporza, als je nog een spannendere wedstrijd wilt zien.
Nee hoor hij was tegen Milaan waardeloos.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij deed het heel aardig toen er echt om de knikkers werd gespeeld. Dat vergeet je even.
ja met vijf verdedigers, in een 4-3-3 stelt hij niks voorquote:Op donderdag 4 september 2014 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij deed het heel aardig toen er echt om de knikkers werd gespeeld. Dat vergeet je even.
Geen gevolgen, tenzij het een grote overtreding is dan kan anders besloten worden (denk aan Wayne Rooney, die in 2006 een Porto speler in het gezicht slaat)quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef BB-King het volgende:
Mag BMI nu wel meedoen tegen Tsjechië?
Het is immers een directe rode kaart.
Ach, dat leert ie ook wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja met vijf verdedigers, in een 4-3-3 stelt hij niks voor
Gefeliciteerd met je prijs: niks.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:02 schreef Aiciu het volgende:
Heerlijk! Kom ik thuis staan we 2-0 voor![]()
De ektequote:Op donderdag 4 september 2014 21:02 schreef Aiciu het volgende:
We verkrachten ze.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:02 schreef Aiciu het volgende:
Gelukkig is het een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Verkrachting mag niet in Nederland. Dat weet je hè?
Ze zijn ook in Italiëquote:Op donderdag 4 september 2014 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Verkrachting mag niet in Nederland. Dat weet je hè?
Da's waar, maar blijkbaar gaat het om een volledige verkrachting van het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig is het een uitwedstrijd.
Je mist twee enorme blunders achterin die leidden tot een penalty, een rode kaart en twee goals.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was vergeten dat we speelden. Maar ik mis dus niks zo te lezen.
Is prima Mr. "ik volg Heracles sinds dit seizoen wat minder".quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zou eens wat beter moeten opletten.
Ik kom er vaker dan jij bij PSV.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij spreekt zeker over Juventus ook in de we-vorm?
Dat zie ik iedere week al bij Ajax. Dus meh.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mist twee enorme blunders achterin die leidden tot een penalty, een rode kaart en twee goals.
Dan heb je wel veel airmilesquote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kom er vaker dan jij bij PSV.
Zoiets zei je laatst tegen mij ook al. Vertel, hoe vaak zit jij bij Juventus op de tribune?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kom er vaker dan jij bij PSV.
Is dat dat ene subforum?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]Ja joh kijk het WK topic dan.
Zlata bedoel je? Wat een baas is dat.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
Zlatan heeft er trouwens al twee in liggen. Die is in vorm
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat dat ene subforum?
Nee, nooit geweest.
Zlata1234 Ibrahimovic.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zlata bedoel je? Wat een baas is dat.
Dat kan maar 1 team.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer, een 10-0 lijkt me best leuk.
Zaza?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Zorro het volgende:
Ah, dus daarom heb ik nog nooit van Zaza gehoord.
Dat is relatiefquote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was vergeten dat we speelden. Maar ik mis dus niks zo te lezen.
2x per seizoen ongeveer. 2 keer vaker dan Davy dus. Meer kan ook niet. Geld groeit me niet op de rug,quote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoiets zei je laatst tegen mij ook al. Vertel, hoe vaak zit jij bij Juventus op de tribune?
Precies.quote:
Ik baal nog steeds dat hij er tegen Bastia na 15 minuten al af gingquote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
Zlatan heeft er trouwens al twee in liggen. Die is in vorm
Hoe vaak ga jij naar PSV dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoiets zei je laatst tegen mij ook al. Vertel, hoe vaak zit jij bij Juventus op de tribune?
Dan wil ik bij deze met terugwerkende kracht meedelen dat ik vaker bij mijn club zit dan jij bij de jouwe.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2x per seizoen ongeveer. 2 keer vaker dan Davy dus. Meer kan ook niet. Geld groeit me niet op de rug,
Ik merk wel dat je erg mad bent. Heracles zal het wel slecht doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2x per seizoen ongeveer. 2 keer vaker dan Davy dus. Meer kan ook niet. Geld groeit me niet op de rug,
Jij wel. Davy niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze met terugwerkende kracht meedelen dat ik vaker bij mijn club zit dan jij bij de jouwe.
Waarom zou Davy naar Juventus gaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele elftal een bak trekkenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef Groby het volgende:
Duitsland kreeg gister ook Jantje tegen den inferieure tegenstander.
En hij gaat 2x vaker. Dus als ik 0x ga gaat hij dus 2x nooit.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou Davy naar Juventus gaan?
Schaken staat buitenspel.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef hottentot het volgende:
Vraagje tussendoor, een aantal jaren geleden was er een reclame met oranje waarbij we er ook slecht voor stonden en toen kwamen er van de tribune allemaal oude sterren om het veld op om Oranje mee te helpen.
Gezien het huidige oranje spel zit ik met die reclame in mijn hoofd maar ik weet niet van wie die was en kan hem dus niet terug vinden.
Wil je mijn was zo ook even doen?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de tv in de huiskamer op de bank met blote benen en alles![]()
Oh ik dacht even 3-0
Eindelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen scoort via een vrije trap.
Ja hoor was opvouwen is heerlijk relaxed werk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je mijn was zo ook even doen?
Het hangt voor je klaar hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor was opvouwen is heerlijk relaxed werk.
Ja diequote:
Immers eentje op de lat geloof ikquote:Op donderdag 4 september 2014 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
2-0?
Beter heb ik een lat gemist?
Waarom quote je hier een post uit een ander topic?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Immers eentje op de lat geloof ik
Nog een kwartiertje en dan gaat 'ie lekker douchen denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Strani het volgende:
Het gaat al beter: Van Persie komt nu ook aan de bal. Wel zo'n beetje op onze eigen helft, da's dan weer minder.
Beter dan Huntelaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef Seam het volgende:
De Pers speelt wel weer ouderwets de sterren van de hemel
De vraag leek mij wel redelijk gepast hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom quote je hier een post uit een ander topic?
Oh god, niet jij hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik hoor VUVUZELA'S
WK 2010 FLASH A BACKKU!
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
wat een vrouw ben jijquote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan niet liggen aan zijn mede spelers.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:14 schreef Seam het volgende:
De Pers speelt wel weer ouderwets de sterren van de hemel
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan niet liggen aan zijn mede spelers.
GGMM is het hier mee eens.
Wauw, je hoeft niet meteen te gaan schelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik was hier al een tijdje hoor, blinde stekelvarken
Meer respect voor de stekelvarken aub.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wauw, je hoeft niet meteen te gaan schelden.
Kleerhaak.
quote:
Joh.quote:
het stekelvarkenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Meer respect voor de stekelvarken aub.
[ afbeelding ]
Na één helft het hele WK vergeten om je stokpaardje weer van stal te halen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Wel schattig dat er wat mensen waren die dachten dat hij goed was toen we met 5 verdedigers speelde.
Toen speelde hij gewoon goed.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Wel schattig dat er wat mensen waren die dachten dat hij goed was toen we met 5 verdedigers speelde.
Die had nooit daar in het veld mogen staanquote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef hottentot het volgende:
En nu al weten dat er een prachtgoal van Bergkamp komt
Zelfs Anita had als CV in een verdediging met vijf verdedigers goed gespeeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen speelde hij gewoon goed.
Anitaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zelfs Anita had als CV in een verdediging met vijf verdedigers goed gespeeld.
Jawelquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die had nooit daar in het veld mogen staan
Die komt naar Napoli in de winterquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap niet dat Darmian nog bij Torino speelt,
Viel wel mee hoor. Gaf regelmatig de meest vreemde passes.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toen speelde hij gewoon goed.
Huhquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
Maar ja, als je zo'n Griek op je shirt draagt worden bepaalde mensen een beetje blind.
Nee, maar kraam vooral nog meer onzin uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Fifa is het niet met je eens.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk het niet, speelde erg goed bij Ajax hoor maar heb nooit veel potentie in hem gezien. Hij is nu volgens mij gewoon basisspeler bij Newcastle.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef S0nic het volgende:
[..]
Anita, stomme duts had gewoon bij Ajax moeten blijven, was hij veel verder geweest nu.
Goeie aankoop en een Italiaan. Dat wordt tijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Die komt naar Napoli in de winter
Was toch best geniepige overtreding in de wedstrijd daarvoor. Joegoslavië? oid. Maarja, no one caresquote:
Ongelofelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Gaf regelmatig de meest vreemde passes.
Dat dacht ook iedereen voor het WK.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Met zo'n team moet je niet naar het EK willen, zelfs de poulefase zal je niet doorkomen. Om je voor te schamen.
Die draagt dan ook klittenbandquote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
Guus Geluk mag de veters van Van Gaal nog niet strikken
Als Stroot en Depay en Robben er weer bij zijn is het niet heel veel anders dan het team dat Brazilië voetballes gaf, toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Met zo'n team moet je niet naar het EK willen, zelfs de poulefase zal je niet doorkomen. Om je voor te schamen.
Niet zeuren, dramaqueen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Vandaar dat hij als derde eindigde op de Castrol Index.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Gaf regelmatig de meest vreemde passes.
zeiden ze ook over het wkquote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, die neem ik heel serieus.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij als derde eindigde op de Castrol Index.
Met zo'n team gaan we dan ook niet naar het EKquote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Zegt lekker veel, bakt er nu niks van en bij Lazio ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij als derde eindigde op de Castrol Index.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |