En de EK-kwalificatie dit weekend. Misschien.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef satecl het volgende:
Hele Eredivisie een weekend plat voor deze zaadpartij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet Ajacied422 ook altijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Als dit FM was had ik nu opnieuw opgestart
Snap niet dat Krul er sowieso niet instaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
Snap niet dat Hiddink Krul niet inbracht bij die pingel.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:56:17Grootste nederlaag van Oranje was de 12-2 tegen de Engelse amateurs in 1907. #itaned reageer retweet
Vond je er iets op aan te merken?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:56 schreef Cara het volgende:
Godverdomme scheids, echt, godverdomme
Omdat Krul minder goed is.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet dat Krul er sowieso niet instaat.
The Thing.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezienquote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 04-09-2014 om 20:56:17Grootste nederlaag van Oranje was de 12-2 tegen de Engelse amateurs in 1907. #itaned reageer retweet
Euh, ja. Het is een oefenpot. Dat is zodat beide tegenstanders op niveau kunnen oefenen. Ik gok dat Conte hier ook niet al te blij mee is. Zo leer je natuurlijk niets.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond je er iets op aan te merken?
Dat wordt het echt niet hoor. Die twee doelpunten scoren we vandaag nooit.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
xdquote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Sin City 2. GGMM kan dit niet bevestigen.
Hahaha wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezien
Lijkt me wat verwarrend.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst wat over die periode. Wist je dat alle spelers toen in de shirts van hun clubs speelden tijdens interlands? Wat moet dat er prachtig uit hebben gezien
Oh, ik wist niet dat in een oefeninterland andere regels gelden.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, ja. Het is een oefenpot. Dat is zodat beide tegenstanders op niveau kunnen oefenen. Ik gok dat Conte hier ook niet al te blij mee is. Zo leer je natuurlijk niets.
vreten*quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Keukendrol het volgende:
Guus kom naor huus de koeien staan te springen, verkens motte scheiten en t hooi moet van t laaaaand.
Omdat ie zwart is?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Lens geslachtofferd..
Niet dat ik care want hij hoor niet in het nederlands elftal thuis
Dat zijn ze ook niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Echt waar? Of praat je poep
Anders kan zIjn resultaten niet meer serieus nemen
Welke?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Ooku het volgende:
Die Feyenoord verdedigers zijn fucking waardeloos
Ja. Dacht ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef BB-King het volgende:
Mag BMI nu wel meedoen tegen Tsjechië?
Het is immers een directe rode kaart.
Jij die de was vouwt..quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, ik ga gewoon even mijn was opvouwenDit is niks.
In een oefenwestrijd snapt een scheids meestal dat het om oefenen gaat en is geel genoeg.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat in een oefeninterland andere regels gelden.
Je ziet het bij Italie meteen. We spelen eindelijk zonder Balo en meteen gaat het goedquote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Omdat ie zwart is?
Dat er anno 2014 mensen hier nog een probleem van maken.
Gewoon 10-0quote:Op donderdag 4 september 2014 20:58 schreef Muto het volgende:
Waarom dan ook 4-3-3 met deze verdedigers. 5-3-2 FTW
Verdediger rood > aanvallend wisselenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef dieselnoi het volgende:
Je staat 2-0 achter en je haalt een aanvaller eraf
Gek genoeg wel ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle 4, behalve Wilkshire ofzo, die doet het wel aardig.
Beter ga je je vouw wassen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Nou jongens, ik ga gewoon even mijn was opvouwenDit is niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |