quote:Op donderdag 4 september 2014 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat dacht ook iedereen voor het WK.
Toch twee die happen.quote:
Toch zie ik nog steeds liever Krul op doel.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
Cillessen keept prima trouwens, als je de penalty niet meerekent.
Vast nog niet gegeten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Toch twee die happen.
#genot.
Omdat hij de beste keeper van Nederland is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Groby het volgende:
waarom cillessen op doel terwijl hij pakkie heeft gekregen van groningen
Snap ubrhaupt niet waarom hij speelt, staat alleen maar jeugd in de wegquote:
Technisch Directeur toch? Dat zal hij dan wel weer kunnen, aardige vent zonder een softie te zijn en heeft veel contacten/quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel mensen blij waren toen ze dachten dat Hiddink een positie bij Ajax zou krijgen.
Haha, jij neemt bianconeri serieus.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Conte is zo'n geweldige coach. Snapt niet waarom Bianconeri hem zwak vindt.
Omdat FOK! vol zit met onhandigheden en bugs en die er voorlopig niet uit gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kun je mobiel niet quoten als het topic dicht is?
Wat vind je van deze snor?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
Jammer trouwens dat Guus geen snor meer heeft. Stond hem best goed
Dat blijft gewoon raar. Vreemde vent is het.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Omdat die twee goals kansloos waren voor zo goed als elke keeper.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Groby het volgende:
waarom cillessen op doel terwijl hij pakkie heeft gekregen van groningen
Prima voor een nieuwe film van New Kidsquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van deze snor?
[ afbeelding ]
Bianconeri vindt Juventus ook al jaren een betere selectie hebben dan Bayern.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Zoet. 3 tegengoals.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat hij de beste keeper van Nederland is.
Omdat dat zijn excuus was dat Juve niet makkelijk de CL wonquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Mijn vader heeft echt exact dezelfde snor op zijn trouwfoto'squote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van deze snor?
[ afbeelding ]
Je ziet nu al dingen van het spel onder Conte bij Juve,quote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon raar. Vreemde vent is het.
Da's gek. Had hij 'm geleend?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vader heeft echt exact dezelfde snor op zijn trouwfoto's
Trouwen?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Die winst van Groningen was anders goed voor mijn manager.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bianconeri vindt Juventus ook al jaren een betere selectie hebben dan Bayern.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prima voor een nieuwe film van New Kids
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Omdat dat zijn excuus was dat Juve niet makkelijk de CL won
Die vreemde kronkels van hem ga je na een tijd toch leren te begrijpen
quote:
Dit is verwarrend. Y of IJquote:
Het Ajax topic is zijn grote liefdequote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.
Omdat bianconeri een andere kijk heeftquote:Op donderdag 4 september 2014 21:27 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie hem wel eens in het Ajax topic posten en brullen hoe arrogant alles en iedereen wel niet is in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie hem verder eigenlijk nergens posten.
Gelukkig loop ik een kleiner blauwtje op dan Guus vandaagquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies! Hier Van Bommel die nadenkt waar zijn snor kan zijn gebleven.
[ afbeelding ]
Azuurblauw zelfs.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gelukkig loop ik een kleiner blauwtje op dan Guus vandaag
Kon hem geven, kon hem niet geven, maar zeker geen onterechte kaart.quote:
Ja, dat is het allerergste er nog vanquote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Groby het volgende:
ik moet eredivisievoetbal overslaan voor deze shit
We hebben dinsdag nogquote:Op donderdag 4 september 2014 21:34 schreef Groby het volgende:
ik moet eredivisievoetbal overslaan voor deze shit
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Italië is fucking geëlimineerd door Costa Rica. Hadden we op het wk dan geluk ofzo?
Nieuwe trainer doet wonderen + geen Balo.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Italië is fucking geëlimineerd door Costa Rica. Hadden we op het wk dan geluk ofzo?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, toen speelden we in een heel ander systeem en met Robben.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Man kom niet met je Systeem onzin. Het heeft echt niet zoveel effect op het spel als mensen geloven. Het is elf tegen elf klaar. Sowieso Robben is geen verdediger.
Wat is deze?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt het spelletje niet helemaal he?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kruip maar weer in je hol. Vieze voetbalchauvinist.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Haha, jij bent te laat.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
Gwn 11 aanvallers ja tog niet dan, fuck systemen
Zelf wel eens tegen een bal getrapt? Elke speler krijgt andere taken als je van systeem wisselt.quote:
Nee, dan heb je een team dat hard werkt maar voetballend tekort gaat komenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef michiel_merk het volgende:
11 kuyts en je word wereld kampioen
Bosz stylequote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
ek 2012 slechtquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist. Hoe slecht was het?
Een van de beste Nederlandse coaches ooit. Dat het niet altijd goed gaat maakt hem geen onbenulquote:
Ja precies.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
Ga nou niet het ander extreem als argument gebruiken mang.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
Gewoon 10 aanvallers en een keeper opstellen, het is 11 tegen 11 namelijk.
Kan je niet zeggen dat ze hun best niet doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan heb je een team dat hard werkt maar voetballend tekort gaat komen
Oranje krijgt kans op kans.. Kuyt man of the matchquote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie gigantische blunders achterin. Daardoor twee goals en rood voor BMI. Verder is het niet eens zo heel erg slecht vergeleken met eerdere wedstrijden maar je wordt er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |