abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 september 2014 @ 14:54:11 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144168766
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 september 2014 @ 15:29:05 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144169759
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier tussenpas. Mijn BMI schommelt immers rond de 27.

In mijn jeugd nooit 'last' gehad van mijn gewicht. Tot 2,5 jaar geleden had ik zelfs een bijzonder sportief voorkomen. Toen kwam er echter een periode van 2,5 jaar veel, heel veel eten, veel, heel veel drank en redelijk wat stress. De kilo's vlogen eraan.

Op een gegeven moment schaamde ik mij zo erg dat ik voor geen spiegel meer durfde staan. Terwijl spiegels en ruiten juist altijd een goede mogelijkheid waren om mijn hotness te aanschouwen. Afschuwelijk dus :'(

Een maand geleden heb ik besloten het roer om te gooien. Niet meer elke dag mijzelf driemaal daags volgooien met warm eten en heel wat tussendoortjes, geen liters cola, whiskey en bier meer (met uitzondering van wat uitstapjes in het weekend ;) ) en ik ben weer begonnen met intensief te sporten.

Hoe een gemiddelde doordeweekse dag eruit ziet op gebied van voeding en sport :

Ontbijt : over het algemeen wat boterhammen met kalkoen of kip en een bak met havermout. Daarna loop ik de deur uit en koop ik in een winkel twee bananen, waarvan ik er eentje direct opeet.

Sport : Hierna zit ik ongeveer 45-60 minuten in de sportschool waar ik tal van oefeningen uitvoer en afsluitend nog 10 minuutjes met cardio bezig ben
Na sport : Nieuwe banaan. Ook drink ik een proteineshake. Pak vervolgens de bus naar kantoor en daar in de supermarkt haal ik een half litertje Bulgaarse yoghurt dat ik tussen de lunch met wat havermout opeet.

Lunch : Meestal eet ik wat kip, rijst, groente etc. etc. een paar uur later neem ik nog een proteineshake en misschien tussendoor een handje walnoten.

avondeten : Varieert. Voornamelijk met kip en rijst (ben gek op rijst, ben gek op kip, vandaar :P )
'Sport' : Vaak loop ik in de avond nog een uurtje met de honden. Dit is vrij intensief omdat het landschap erg grillig is.

Ik drink eigenlijk niets anders dan water. Vaak een liter of 5 per dag.

Weekenden : qua eten niet heel veel anders. S'avonds af en toe een biertje of iets dergelijks.
Sport : In de weekenden klim ik een uur of vier wat vanzelfsprekend ook vrij intensief is. Vaak ook nog een wandeling met de honden van tussen de 3 en 6 uur.

Welke veranderingen in de afgelopen maand?

Ik voel dat ik krachtiger, gezonder en conditioneel sterker ben. Ook zijn spiegels weer iets meer vriend dan vijand geworden, ook al is er nog bijzonder veel voor verbetering vatbaar :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 september 2014 @ 15:33:21 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_144169874
Dat is wat ik gedaan heb. Gezonder eten, minder slecht eten en meer sporten. Geen sap/fris meer en minder bier.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_144169882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef Dven het volgende:
Ik weet niet of ik hier tussenpas. Mijn BMI schommelt immers rond de 27.
Ga je nu ineens wél in BMI rekenen? ;(

Vind overigens dat de omschrijving van dit topic/die dieetclub wel anders mogen.
Is toen, vroeger, in 1832, vooral bedacht als een soort van 'damesleidraad' omdat er mensen in één topic postten die óf 150kg wogen bij 1.40m ofzo en mensen die alleen voor de mooi een cm'tje hier of een kg daar kwijt wilden raken. Inmiddels dekt de TT de lading wel: gezond slank. Evenals de dieettopics geleid worden door het 'dieet', wat echt neerkomt op/impliceert veel af moeten vallen.
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 15:35:32 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144169944
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ga je nu ineens wél in BMI rekenen? ;(

Vind overigens dat de omschrijving van dit topic/die dieetclub wel anders mogen.
Is toen, vroeger, in 1832, vooral bedacht als een soort van 'damesleidraad' omdat er mensen in één topic postten die óf 150kg wogen bij 1.40m ofzo en mensen die alleen voor de mooi een cm'tje hier of een kg daar kwijt wilden raken. Inmiddels dekt de TT de lading wel: gezond slank. Evenals de dieettopics geleid worden door het 'dieet', wat echt neerkomt op/impliceert veel af moeten vallen.

quote:
De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144169953
Ja, wees dan een vent en zet je hier ook tegen BMI af :{w
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 15:38:30 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144170030
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, wees dan een vent en zet je hier ook tegen BMI af :{w
Ik ben al te vaak iets te direct in topics begonnen. Wilde mijn leven beteren en het hier wat rustiger aanpakken ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144171171
Hoi ik meld me ook hier! Ik heb een gezond gewicht enzo, maar ik ben een half jaar heel ziek geweest dus nu moet ik sporten weer oppakken en daarbij gezond eten.

Hier is wat ik ongeveer eet, verschilt per dag voor de afwisseling :
Ontbijt : Havermout met appel/banaan met kaneel, of soms speltflakes mix van de ekoplaza met magere yoghurt
Lunch : 2 sneetjes brood met avocado en kruiden, eiwitpannekoekjes, zelfgemaakte tonijnsalade (met tonijn, magere kwark, ui en knoflook) op 2 sneetjes brood
Diner : Dat wat de pot schaft, ik woon in een studentenhuis met een kookrooster, en we eten elke avond vegetarisch en een minimum van 300 gram groente per persoon
Tussendoor : Allerlei soorten fruit (vooral wat in de bonus zit), noten, pure chocola 85%, bakje Hüttenkase
Sport : 2x per week paaldanstraining bij de dansschool, 1x per week thuis training en verder werk ik 2 avonden in de week in de horeca in de bediening
  donderdag 4 september 2014 @ 16:17:43 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144171420
@Dven; zie het nut van al die proteineshakes niet zo. Volgens mij krijg je genoeg eiwitten binnen of vul anders aan met kwark.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144171674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef Dven het volgende:
Hoe een gemiddelde doordeweekse dag eruit ziet op gebied van voeding en sport :

Ontbijt : over het algemeen wat boterhammen met kalkoen of kip en een bak met havermout. Daarna loop ik de deur uit en koop ik in een winkel twee bananen, waarvan ik er eentje direct opeet.

Sport : Hierna zit ik ongeveer 45-60 minuten in de sportschool waar ik tal van oefeningen uitvoer en afsluitend nog 10 minuutjes met cardio bezig ben
Na sport : Nieuwe banaan. Ook drink ik een proteineshake. Pak vervolgens de bus naar kantoor en daar in de supermarkt haal ik een half litertje Bulgaarse yoghurt dat ik tussen de lunch met wat havermout opeet.

Lunch : Meestal eet ik wat kip, rijst, groente etc. etc. een paar uur later neem ik nog een proteineshake en misschien tussendoor een handje walnoten.

avondeten : Varieert. Voornamelijk met kip en rijst (ben gek op rijst, ben gek op kip, vandaar :P )
'Sport' : Vaak loop ik in de avond nog een uurtje met de honden. Dit is vrij intensief omdat het landschap erg grillig is.

Ik drink eigenlijk niets anders dan water. Vaak een liter of 5 per dag.

Weekenden : qua eten niet heel veel anders. S'avonds af en toe een biertje of iets dergelijks.
Sport : In de weekenden klim ik een uur of vier wat vanzelfsprekend ook vrij intensief is. Vaak ook nog een wandeling met de honden van tussen de 3 en 6 uur.
Supergoed dat je zo bezig bent met gezond leven en afvallen! Mag ik je een paar tips geven in je voeding?

Probeer wat meer te variëren, als je kip en rijst zowel voor lunch als avondeten is dat wel veel van hetzelfde.. Je kan ook bijvoorbeeld wraps maken met wat groente en kip/vis erdoor doen als lunch!
Ook valt het me op dat je best veel als ontbijt eet, en dat is goed hoor! Maar ik kan naast mijn bak havermout echt niet nog 2 boterhammen weg krijgen, heb je echt een volle kom havermout? Met een volle kom havermout heb je al een heel stevig ontbijt, en dat houdt je bloedsuikerspiegel heel stabiel terwijl brood je bloedsuikerspiegel juist instabiel kan maken. Dat houdt in dat je dan weer honger krijgt.
Daarnaast eet je 3x per dag vlees, en deze hoeveelheid is wel te veel. Een mens heeft in feite maar 1x per week een portie vlees 'nodig', dus 3x per dag is dan wel te veel van het goede én heel duur. Als je toch graag eiwitten binnen wil krijgen kun je meer eieren gaan eten, want dat zie ik verder heel weinig op je menu staan, maar met al die proteïneshakes krijg je al heel veel eiwitten binnen.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, en doe er vooral mee wat je zelf wilt :)
  donderdag 4 september 2014 @ 16:30:33 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144171946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Nininatorr het volgende:

[..]

Supergoed dat je zo bezig bent met gezond leven en afvallen! Mag ik je een paar tips geven in je voeding?

Probeer wat meer te variëren, als je kip en rijst zowel voor lunch als avondeten is dat wel veel van hetzelfde.. Je kan ook bijvoorbeeld wraps maken met wat groente en kip/vis erdoor doen als lunch!
Ook valt het me op dat je best veel als ontbijt eet, en dat is goed hoor! Maar ik kan naast mijn bak havermout echt niet nog 2 boterhammen weg krijgen, heb je echt een volle kom havermout? Met een volle kom havermout heb je al een heel stevig ontbijt, en dat houdt je bloedsuikerspiegel heel stabiel terwijl brood je bloedsuikerspiegel juist instabiel kan maken. Dat houdt in dat je dan weer honger krijgt.
Daarnaast eet je 3x per dag vlees, en deze hoeveelheid is wel te veel. Een mens heeft in feite maar 1x per week een portie vlees 'nodig', dus 3x per dag is dan wel te veel van het goede én heel duur. Als je toch graag eiwitten binnen wil krijgen kun je meer eieren gaan eten, want dat zie ik verder heel weinig op je menu staan, maar met al die proteïneshakes krijg je al heel veel eiwitten binnen.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt, en doe er vooral mee wat je zelf wilt :)
De training is vrij heftig dus eiwitten kunnen er niet genoeg binnenkomen :+ Daarom is het ontbijt ook vrij fors, omdat ik anders echt verlept de training uitkom. Het is overigens een stuk gevarieerder dan het hierboven naar voren komt, ik had alleen geen zin om er een heel boekwerk van te maken :P Zal wel een tijdje dagelijks bijhouden wat er zoal naar binnengaat, dat zal wat duidelijker zijn :) verder bedankt voor de tips :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 september 2014 @ 16:33:23 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144172079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
@Dven; zie het nut van al die proteineshakes niet zo. Volgens mij krijg je genoeg eiwitten binnen of vul anders aan met kwark.
Kwark bestaat hier niet :P Iets met meer eiwitten dan een glas melk ga ik niet vinden.

Proteines wil ik op 160 gram per dag hebben dus die shakes zijn welkom. Buiten dat gewoon verdomde lekker en het weerhoudt me ervan om snoepgoed of iets dergelijks naar binnen te gooien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144172220
Hier ook geen kwark -O-
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:38:54 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144172279
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook geen kwark -O-
Niet? Had ik in Engeland nog wel verwacht. Zonde, want kwark is echt :~
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144172301
Ik mis soms die 'Echte Frans Kwark' van de C1000 nog wel eens, die was echt _O_

het zal vast wel 'ergens' te krijgen zijn, maar bij de gewone supermarkten waar ik kom (en ik shop een beetje low budget), niet, helaas. Vind Griekse Yoghurt wel een fijne vervanger. Speaking of which... even een schaaltje halen :9
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:51:35 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_144172785
HEt zal wel aan mij liggen, maar zo intensief train je toch ook weer niet? 1 uurtje per dag....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:56:08 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144172966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Nininatorr het volgende:

[..]

....Maar ik kan naast mijn bak havermout echt niet nog 2 boterhammen weg krijgen, heb je echt een volle kom havermout? Met een volle kom havermout heb je al een heel stevig ontbijt, en dat houdt je bloedsuikerspiegel heel stabiel terwijl brood je bloedsuikerspiegel juist instabiel kan maken. Dat houdt in dat je dan weer honger krijgt.....
Ieder lichaam is anders. Ik eet bij het ontbijt ook vaak een kom havermout (die grote van de ikea) met superfoodmeuk + banaan en ander fruit en daarna nog twee boterhammen en fruit en/of nootjes.
Bij de lunch heb ik dan ook nog pittig trek, maar daarna hou ik het redelijk vol tot een uur of 17.00. Dan is het honger! En neem ik dus weer noten / fruit of groente. Als ik onderweg ben ook weleens een ijsje. En daarna dus pas D.

Wat ik dus eigenljk zeggen wil is dat niet voor iedereen havermout voldoende vult
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144172995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis soms die 'Echte Frans Kwark' van de C1000 nog wel eens, die was echt _O_

het zal vast wel 'ergens' te krijgen zijn, maar bij de gewone supermarkten waar ik kom (en ik shop een beetje low budget), niet, helaas.
bij de Emté
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_144173010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

bij de Emté
Sorry, maar Emté's hebben we hier niet in Engeland.
Ja doei.
  donderdag 4 september 2014 @ 16:57:38 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144173020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

bij de Emté
Zit die ook in de UK? :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144173034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sorry, maar Emté's hebben we hier niet in Engeland.
oh ik dacht dat dat een internationale franchise was
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 4 september 2014 @ 17:42:52 #22
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_144174510
Lang geleden dat ik hier heb gepost!

Gaat momenteel prima, wat meer balans en structuur gekregen in het dagelijks ritme door school. Eten ziet er nu ongeveer zo uit:

Ontbijt: muesli met yoghurt of rijstmelk
Tussendoor: stuk fruit en mixje van noten en rozijnen
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
Tussendoor: boterham met pindakaas (neem er drie mee, kan niet alles tegelijk op dus deze rond drie/vier uur)
Diner: Elke avond anders, maar veel groenten

En dan nog een stuk fruit later op de avond en bij de thee een koekje. :9

Ga morgen kijken hoe het werken bij EkoPlaza bevalt, lijkt me ontzettend leuk om daar met de voedingswaren te werken. Leerzaam en toch wel een bepaald soort klant, heel anders dan toen ik nog bij Jamin werkte.

Gewicht durf ik eigenlijk niet meer naar te kijken. Dat verschilt echt enorm, experimenteer nu ook met hoeveelheden vocht drinken en wat voor uitwerking dat heeft op mijn lijf, zonder minder te eten.
pi_144178954
Zit te twijfelen om te gaan sporten vnv..
Vandaag nieuwe stagiaire op kantoor, nog leuk compliment gehad :) ik had een masterclass georganiseerd voor masterstudenten en naar aanleiding daarvan is ze gaan solliciteren, toch leuk om te horen :)
  donderdag 4 september 2014 @ 20:25:37 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144180123
Wat een fijne dag O+
Zon, 12 km zonder pijn gewandeld *O*

Lijst:
O: boterham kaas, boterham ossenworst, beschuit hagelslag
T's: appeltje
L: boterham ossenworst, grote appel, zacht gekookt eitje
T's: paar dropjes, 2 blokjes witte choco, halve kiwi
D: broccoli, verse rabarbermoes, salade met dressing, gegrilde tartaar met ui en knof, gebakken aardappelen uit de oven (was heerlijk)
T: kwark, vla en peer en walnoot
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 4 september 2014 @ 20:34:49 #25
70532 loveli
N
pi_144180562
w/
crap in = crap out
pi_144181125
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef the85mc het volgende:
Zit te twijfelen om te gaan sporten vnv..
Vandaag nieuwe stagiaire op kantoor, nog leuk compliment gehad :) ik had een masterclass georganiseerd voor masterstudenten en naar aanleiding daarvan is ze gaan solliciteren, toch leuk om te horen :)
Leuk!!
Worry is a misuse of imagination
pi_144183357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een fijne dag O+
Zon, 12 km zonder pijn gewandeld *O*
O+ vind ik goed om te lezen!
Ja doei.
pi_144184205
Als dat echt is waar je last van hebt uniek moet je overleggen met je psych of het nog zo verstandig is om hier lijstjes te plaatsen en er zo mee bezig te zijn.
Doen wat het beste voor je is wichie :*
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik mis soms die 'Echte Frans Kwark' van de C1000 nog wel eens, die was echt _O_

het zal vast wel 'ergens' te krijgen zijn, maar bij de gewone supermarkten waar ik kom (en ik shop een beetje low budget), niet, helaas. Vind Griekse Yoghurt wel een fijne vervanger. Speaking of which... even een schaaltje halen :9
Hebben ze serieus geen kwark in het VK!? :o
Waarom niet?
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef the85mc het volgende:
Zit te twijfelen om te gaan sporten vnv..
Vandaag nieuwe stagiaire op kantoor, nog leuk compliment gehad :) ik had een masterclass georganiseerd voor masterstudenten en naar aanleiding daarvan is ze gaan solliciteren, toch leuk om te horen :)
Nice ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 4 september 2014 @ 22:22:41 #29
70532 loveli
N
pi_144185647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:50 schreef V1z0R het volgende:
Hebben ze serieus geen kwark in het VK!? :o
Waarom niet?
Duitsland ook niet, wat ze daar kwark noemen is heul anders dan hier.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 september 2014 @ 22:53:04 #30
70532 loveli
N
pi_144186798
Boh, moe, bedtijd.
crap in = crap out
  donderdag 4 september 2014 @ 23:30:37 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144188040
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Duitsland ook niet, wat ze daar kwark noemen is heul anders dan hier.
Gewoon goed opkloppen met water of melk. Dan smaakt het prima. En anders ook eigenlijk. Wel wat droger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144188106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Duitsland ook niet, wat ze daar kwark noemen is heul anders dan hier.
De frischquark kwam nog het dichtst bij wat wij 'kwark' noemen, meen ik me te herinneren, maar was een stuk wateriger en minder egaal van structuur.

Knoop doorgehakt, ga niet bieden op het huis maar rustig info inwinnen en over een paar maanden, als er weer eens wat beschikbaar komt, pas daadwerkelijk bieden. Geeft wel weer lekker wat rust.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_144192831
Weet niet of ik dit moet geloven?
http://www.eenvandaag.nl/(...)ding_en_adhd_bewezen

Als het wel zo is heb ik echt een reden om lijstjes te posten..
Worry is a misuse of imagination
pi_144193182
Ik haal zo snel niet uit het artikel wat dat dan inhoudt? Moet je een bepaald dieet volgen?

Lijstje voor vandaag:

O: 2 chocomuffins met pindakaas en 1 nectarine
L: 2 waldcorn crackers met kip en smeerkaas, tomaatjes erbij
T: havermoutshake
D: http://www.bbc.co.uk/food/recipes/moussaka_01004 Iets aangepast want 7 el olijfolie om te bakken is een beetje belachelijk :P :) Toetje wordt zelfgemaakt bananenijs (bevroren banaan/kaneel en griekse yoghurt. Blenderen tot je eens ons weegt of een gladde massa hebt :P
T: bak kwark en pistachenootjes

Ik heb de afgelopen maand mijn kcals langzaam omhoog geknald, zit op bijna 2200 kcals per dag.
Train 4 keer in de week, zwaar. En blijf op gewicht :)

Qua macro's houd ik dit nu aan: 138 gr eiwit/ 97 gr vet/ 190 carbs. Op trainingsdagen eet ik de carbs vooral rond mijn trainingen :Y Slaap beter, voel me beter etc. dus yay!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144193402
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:09 schreef Probability het volgende:
Weet niet of ik dit moet geloven?
http://www.eenvandaag.nl/(...)ding_en_adhd_bewezen

Als het wel zo is heb ik echt een reden om lijstjes te posten..
Ik denk ook dat er een relatie is. Binnen 1 generatie heeft ineens 10% of meer ADHD. Dat kan natuurlijk nooit. Natuurlijk kan er meer gemeten worden, maar zo'n toename valt niet te verklaren naar mijn idee.
En in dezelfde tijd gooit iedereen ineens bakken met suiker naar binnen en ander bewerkt voer..
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 09:05:24 #36
70532 loveli
N
pi_144193435
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:09 schreef Probability het volgende:
Weet niet of ik dit moet geloven?
http://www.eenvandaag.nl/(...)ding_en_adhd_bewezen

Als het wel zo is heb ik echt een reden om lijstjes te posten..
Ik dacht dat het al tijden bewezen was oO<
crap in = crap out
pi_144193519
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:03 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er een relatie is. Binnen 1 generatie heeft ineens 10% of meer ADHD. Dat kan natuurlijk nooit. Natuurlijk kan er meer gemeten worden, maar zo'n toename valt niet te verklaren naar mijn idee.
En in dezelfde tijd gooit iedereen ineens bakken met suiker naar binnen en ander bewerkt voer..
Ok maar dat eet ik niet en toch heb ik nog adhd ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_144194484
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Ok maar dat eet ik niet en toch heb ik nog adhd ;(
Probje, het gaat daar over kinderen! Ik geloof prima dat een groot deel gewoon 'druk en vervelend' is door verkeerd voedsel en slechte opvoeding, en dat die gevallen van misdiagnose hiermee worden opgespoord. En gezond voedsel is altijd een prima basis, maar dat maakt niet dat ADHD opeens niet meer bestaat :P.

That said, dit weekend maar eens kijken of ik wat soep (pompoen?) kan gaan maken, soep uit zak is erg makkelijk maar dat kan ik zelf veel beter/lekkerder.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 10:20:52 #39
70532 loveli
N
pi_144194905
https://www.google.nl/sea(...)8#q=salicylates+adhd

Het gaat niet alleen om ongezond voer, maar ook over stofjes in bv keigezonde amandelen.
crap in = crap out
pi_144195813
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:20 schreef loveli het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)8#q=salicylates+adhd

Het gaat niet alleen om ongezond voer, maar ook over stofjes in bv keigezonde amandelen.
Pff die lijst is echt lang ;(
pi_144195846
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Pff die lijst is echt lang ;(
En ook geen gluten en melk
Wat ga ik dan eten
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 10:58:31 #42
70532 loveli
N
pi_144195916
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef Probability het volgende:

[..]

En ook geen gluten en melk
Wat ga ik dan eten
Vis.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 10:59:34 #43
70532 loveli
N
pi_144195940
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_144195966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Vis.
Vis eten is slechter voor het milieu dan vlees en dat is al best slecht
Worry is a misuse of imagination
pi_144196009
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef Probability het volgende:

[..]

En ook geen gluten en melk
Wat ga ik dan eten
RAW till four dieet *O* -O- :+
pi_144196609
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:55 schreef Probability het volgende:

[..]

En ook geen gluten en melk
Wat ga ik dan eten
Water en vitaminepillen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 11:33:50 #47
70532 loveli
N
pi_144196863
Plus zeewier en shakes.
crap in = crap out
pi_144198331
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 11:02 schreef An24 het volgende:

[..]

RAW till four dieet *O* -O- :+
Zelfs knoflook is gedroogd
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 12:23:46 #49
70532 loveli
N
pi_144198377
Verse knoflook niet :+

Ik verveel me :')
crap in = crap out
pi_144198448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:23 schreef loveli het volgende:
Verse knoflook niet :+

Ik verveel me :')
Ik ook
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 5 september 2014 @ 12:42:20 #51
70532 loveli
N
pi_144199037
Vorige week in de uitverkoop 1 jasje en 3 jurkjes gekocht die ik eigenlijk niet nodig had, maar de totale nieuwprijs was 1220 euro en ik heb 110 betaald :')
/confessions of a shopaholic
crap in = crap out
  vrijdag 5 september 2014 @ 13:37:07 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144200795
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Vis.
En witte suiker en witte bloem. Die staan ook in het rijtje 'veilige' voedingsmiddelen onder de tweede link.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144202996
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En witte suiker en witte bloem. Die staan ook in het rijtje 'veilige' voedingsmiddelen onder de tweede link.
Eet geen tarwebloem en ben gevoelig voor suiker :')
Worry is a misuse of imagination
pi_144211837
Hoi! Contract gehad vandaag. Dat viel nog niet mee. Mijn ontwikkeling is nogal stormachtig geweest en ik werk al als project coördinator (op 200mio+ project..) Nu staat op mijn contract 2(!!) functieschalen lager! En reiskostenvergoeding er grotendeels uitgeknipt..
Ik ben echt flabbergasted. Ze zijn eerst heel positief en dan zo'n aanbod. Ik heb niet inhoudelijk gereageerd maar wel dat ik het nog wil bespreken. Nu snap ik dat ik niet gelijk een projectcoördinator/leider contract krijg, maar ook nog reiskosten eruit halen en vast laag bedrag bieden.. Ik vind dit eigenlijk onbeschoft.
Nou ja, laten we zeggen dat er genoeg ruimte voor onderhandeling is. :+
pi_144214165
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Contract gehad vandaag. Dat viel nog niet mee. Mijn ontwikkeling is nogal stormachtig geweest en ik werk al als project coördinator (op 200mio+ project..) Nu staat op mijn contract 2(!!) functieschalen lager! En reiskostenvergoeding er grotendeels uitgeknipt..
Ik ben echt flabbergasted. Ze zijn eerst heel positief en dan zo'n aanbod. Ik heb niet inhoudelijk gereageerd maar wel dat ik het nog wil bespreken. Nu snap ik dat ik niet gelijk een projectcoördinator/leider contract krijg, maar ook nog reiskosten eruit halen en vast laag bedrag bieden.. Ik vind dit eigenlijk onbeschoft.
Nou ja, laten we zeggen dat er genoeg ruimte voor onderhandeling is. :+
:{

Zelf ook geleerd dat werkgevers niet altijd het beste met je voor hebben alhoewel ze dat toch graag zeggen :')
Succes ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:08:27 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144214261
2 grote slagroompunten is al goed voor 800 kcal :')

Kom ik vandaag op bijn 4000. Dat is mooi op zich maar het kan wel wat gezonder :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144214636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{

Zelf ook geleerd dat werkgevers niet altijd het beste met je voor hebben alhoewel ze dat toch graag zeggen :')
Succes ^O^
Ga mn best doen. Maar als ze geen beter aanbod doen blijf ik wel bij detacheerder en ga ik op zoek naar wat anders. Er is werk genoeg..
pi_144217756
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ga mn best doen. Maar als ze geen beter aanbod doen blijf ik wel bij detacheerder en ga ik op zoek naar wat anders. Er is werk genoeg..
Beetje op je strepen staan heeft voor mij ook geloond, ik zeg goede zet door niet zomaar te accepteren :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144218595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 12:42 schreef loveli het volgende:
Vorige week in de uitverkoop 1 jasje en 3 jurkjes gekocht die ik eigenlijk niet nodig had, maar de totale nieuwprijs was 1220 euro en ik heb 110 betaald :')
/confessions of a shopaholic
Jezelf rijk kopen :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144218840
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Contract gehad vandaag. Dat viel nog niet mee. Mijn ontwikkeling is nogal stormachtig geweest en ik werk al als project coördinator (op 200mio+ project..) Nu staat op mijn contract 2(!!) functieschalen lager! En reiskostenvergoeding er grotendeels uitgeknipt..
Ik ben echt flabbergasted. Ze zijn eerst heel positief en dan zo'n aanbod. Ik heb niet inhoudelijk gereageerd maar wel dat ik het nog wil bespreken. Nu snap ik dat ik niet gelijk een projectcoördinator/leider contract krijg, maar ook nog reiskosten eruit halen en vast laag bedrag bieden.. Ik vind dit eigenlijk onbeschoft.
Nou ja, laten we zeggen dat er genoeg ruimte voor onderhandeling is. :+
Ze kunnen het proberen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:16:48 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144220590
Fijn mc xD ben benieuwd hoe dat ontwikkelt.

Ik heb afgelopen weken kennelijk hard aan iets gewerkt en gestresst voor de kat zn viool, ook leuk :')

Falala. Weekend!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_144223409
Succes MC, wat vaiz zegt, ben erg benieuwd wat het belang van je bedrijf is om dit aanbod te doen.

Zo, verzadigd!

Want lijstje:

O: spelt pannenkoek x 2,5 met basterdsuiker (anti kater vanwege personeelsfeest gister)
L: speltbrood avocado, ui, tomaat, ei en mayo, thee met melk
D: sushi *O* 4 rondes van vier stuks. Geen Uniekje, maar die mag nog steeds trots zijn! :P met zijn tweeen een fles wijn en 1 bolletje vanilleijs. Cappuccino met koekje. Lekker met een vriend uit eten geweest ^O^
pi_144225887


[ Bericht 100% gewijzigd door V1z0R op 06-09-2014 11:37:15 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144226317


[ Bericht 100% gewijzigd door V1z0R op 06-09-2014 11:37:05 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144226412


[ Bericht 100% gewijzigd door V1z0R op 06-09-2014 11:36:58 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 6 september 2014 @ 01:53:19 #66
70532 loveli
N
pi_144229288
Mc, hoeveel schalen scheelt het met de functie waarop je bent aangenomen/die je nu hebt? En heb niet opgelet als je het over werk had, ben je in dienst van detacheerder of van dit bedrijf? Ik weet niet waarvan de afkoopsom afhankelijk is als je gedetacheerd bent (mogelijk van loon/schaal).

Er kunnen veel factoren een rol spelen, waaronder budget en formatieplaatsen. Project heeft groot budget, maar loon valt misschien weer onder afdeling HR met heel andere middelen.
crap in = crap out
pi_144231268
Morgen!
Li, werk in dienst van detacheerder. Op mijn voorgestelde contract staat goede functie omschrijving, maar een salarisschaal die bij lagere functie hoort. Dat klopt dus niet.
Verder is er geen afkoopsom na een X aantal uur.
Mijn plan is om eerst te zorgen dat ik in goede schaal kom, en pas daarna begin ik over reiskosten. Volgens mij zijn ze verplicht volgens cao bouw om me dat te betalen.
Budget is niet echt probleem, formatie ook niet. Die afdeling waar ik voor ga werken groeit hard en ze zoeken dit kalenderjaar nog 20 nieuwe werknemers, op 80 nu. Dus dan lijkt me dat er wel wat ruimte is.
  Vis een optie? zaterdag 6 september 2014 @ 09:00:21 #68
70532 loveli
N
pi_144231613
Goede vraag voor de bond.
crap in = crap out
pi_144232106
Je hoort in de functieschaal ingeschaald te worden van de betreffende functie.

Laat hen maar uitleggen waarom je in een lagere schaal zit.

Is er een functie-loongebouw? Dus schalen afgezet tegen functies?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144232118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:00 schreef loveli het volgende:
Goede vraag voor de bond.
antw: nee dat mag niet maar wil je de baan of wil je hem niet?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144232312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Je hoort in de functieschaal ingeschaald te worden van de betreffende functie.

Laat hen maar uitleggen waarom je in een lagere schaal zit.

Is er een functie-loongebouw? Dus schalen afgezet tegen functies?
Ja, functiehuis
pi_144234077
Mogguh! Succes 85, leuk he werken :')

Ik heb lekker mijn benen getraind en zit op de bank uit te puffen :+

Zo ff moed verzamelen om wat te eten :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 6 september 2014 @ 15:22:47 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144239374
Terrassen, spontaan, fijn!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144242171
:W

Hier ook in de stad geweest om lekkers te halen. Er staat hier al drie uur lang een bouillon te trekken, waar ik straks groentensoep van maak. En voor vrienden staan er notencupcakes in de oven, die ik morgen als een cadeautje geef.

Lijstje ongeveer:

O: smoothie banaan, verse jus, aardbeien, thee met melk
L: veel haricots verts met pesto. 1 hap van een pistoletje van Freud gestolen
T: wat gerookte amandelen en wat snoepen van beslag cupcakes
D: extreem :') goed gevulde groentensoep, toetje: noten cupcake
T: peppadews, knoflook olijven, gerookte amandelen en cola light.

Wou dat ik elke dag zo kon eten *O* :+
pi_144245059
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, functiehuis
Dan gewoon vragen waarom ze het niet naleven.
Heb je meteen je antwoord.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144245886
quote:
Moblo! Ik dacht dat jij laatst was begonnen met yoga via you tube ofzo? Heb je een linkje toevallig?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144245929
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:01 schreef Californium het volgende:

[..]

Moblo! Ik dacht dat jij laatst was begonnen met yoga via you tube ofzo? Heb je een linkje toevallig?
Die lokquotes werken best wel goed.

https://www.youtube.com/user/yogawithadriene

O+
Ja doei.
pi_144246462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die lokquotes werken best wel goed.

https://www.youtube.com/user/yogawithadriene

O+
I know!!

Thx! O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 6 september 2014 @ 20:29:28 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144250914
Het was zo fris dat ik een vestje kocht. Tegenover het terras was een kledingwinkel en had een rek met 70% korting, dus even kijken.
Ja, leuk vestjes maar nergens een prijs te bekennen, dus ik binnen maar even checken: 155 euro, dus nu zo'n 60 euro.... Ja Doei!!

Lijst:
O: boterham ossenworst, beschuit kaas, zacht gekookt eitje
T: Grote appel
L: boterham ossenworst, beschuit kaas, beker melk
T's: grote peer, dropjes, reep bros, oliebol, hap broodje hamburger, 3 flesjes bier
D: Verse wortels, doperwten, aardappelpurree, gegrilde kabeljauw enzo
T's: kwark, vla, peer/nectarine
Nog wat Emmenthaler Thin crisp (best lekker ! )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 6 september 2014 @ 21:09:53 #80
70532 loveli
N
pi_144252843
Heb je nou een vest of niet? ;)

Hier ipv koken op de bank geploft met een halve kip. Ploveli :')
crap in = crap out
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:14:25 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144253128
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef loveli het volgende:
Heb je nou een vest of niet? ;)

Hier ipv koken op de bank geploft met een halve kip. Ploveli :')
ja, tientje bj de Zeeman :')

Halve kip O+

Vroeger kon je bij de kippenrestaurant echt kiezen tussen haan en kip
Haan is lkkerder

Dat heb je niet meer :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144253465
Meeste hele-/halve kip is een haantje.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144253611
Ik had dat vest gekocht als die 155 eraan af te zien was en ik vond het mooi :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? zaterdag 6 september 2014 @ 21:27:00 #84
70532 loveli
N
pi_144253864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had dat vest gekocht als die 155 eraan af te zien was en ik vond het mooi :@
Toevallig, ik ook.
crap in = crap out
pi_144254415
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Toevallig, ik ook.
Mijn inloopkast is binnenkort onbegaanbaar ben ik bang vanwege de hoeveelheid schoenen.
En dan mis ik toch echt nog bepaalde kleuren :D

Ben bang dat ook dat je bekend voorkomt?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144254436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef loveli het volgende:
Heb je nou een vest of niet? ;)

Hier ipv koken op de bank geploft met een halve kip. Ploveli :')
:D
Ja doei.
  zaterdag 6 september 2014 @ 21:39:22 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144254472
Het is een vestje.. die van de Zeeman is warmerder, veel belangrijker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 6 september 2014 @ 21:52:25 #88
70532 loveli
N
pi_144255100
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mijn inloopkast is binnenkort onbegaanbaar ben ik bang vanwege de hoeveelheid schoenen.
En dan mis ik toch echt nog bepaalde kleuren :D

Ben bang dat ook dat je bekend voorkomt?
Mja, ik doe te weinig weg. Dat zal de oorzaak zijn :Y
crap in = crap out
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:28:48 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144257726
Moeders ingelicht.. dat was janken
Incl.snottebellen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:33:38 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144257937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Mja, ik doe te weinig weg. Dat zal de oorzaak zijn :Y
Gaat het een beetje?

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 07-09-2014 08:07:05 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 7 september 2014 @ 08:07:54 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144264565
Wat een prachtig rustig weer! Zou ik gaan wandelen of nog even verder slapen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 7 september 2014 @ 08:57:18 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144264758
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Moeders ingelicht.. dat was janken
Incl.snottebellen :D
Waarover? Over je vestje? Of over uniek zelf en hoe het met je gaat?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 7 september 2014 @ 09:05:39 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144264806
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 08:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarover? Over je vestje? Of over uniek zelf en hoe het met je gaat?
:*

:D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144267711
Ja Uniek, heb je al gebabbeld met een psych en hoe gaat dat? (pm mag ook)

Lijstje vandaag:
O: 500gram griekse yoghurt met 150 gram blauwe bessen en wat pure hagelslag
B: rondje door de stad hobbelen
L: ?
D: ?
T: ?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144268247
O: magere kwark met muesli
S: bootcamp
L: Tosti en wat fruit denk ik. Zo maar eens mn L maken :Y
T: ?
D: ovenpasta
T: ?

Hier is juist mn kast leger en leger aan het raken. 3 tassen vol kleding die ik niet meer pas en nooit meer wil passen. Te groot O+ Ik voel een grondige shopsessie aankomen :P
pi_144271065
hier is mijn kast voller en voller aan het worden. voor de verhuizing 2 vuilniszakken weggedaan en in 2 sessies kleding geshopt. Nu ben ik redelijk klaar voor de winter O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144273464
Winterkleding moet ik ook nog. Maar daar denk ik na mn vakantie pas aan O+. Ik vind het winkelen wel 'lastiger' nu ik in de normale maten pas; zoveel meer kledingkeuze en winkels waar ik terecht kan.
pi_144273630
Ik vind het makkelijker. Vooral nu met de huidige mode (wijde shirts enzo) is helemaal mijn smaak en zolang het niet te strak zit rond mijn tieten past maat 38 altijd (zit toch allemaal wijd) en hoef ik het niet eens te passen.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_144273909
Dat is wel chill ja. O+ dan is online shoppen ook makkelijk zeg.
  zondag 7 september 2014 @ 19:17:11 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144280755
Cali, dinsdag meer nieuws.
Hoe gaat het met jou?

Lijst:
O: Boterham ossenworst, beschuit kaas, beker melk
T: 2 elstars :9 , handenvol bramen tijden 12 km wanelen
L: 2 boterhammen met gebakken ei/tomaat/ham/atjar/ curry
T's: boterham ossenworst, reep bros, dropjes, flesje bier
D: witlof met ham/kaas/ei, volk.spaghetti met room en kaas
T: Kwark, vla en peer

Genoeg eiwitten geloof ik :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144295641
Leuk feestje op vrijdagavond, nexus 5 opgehaald en Indiase curry op basis van cashews gemaakt, soort van from scratch. Prima weekend zo :p .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_144296890
Klinkt inderdaad als een goed weekend chico!

Gister lekker, gezond en redelijk veel gegeten, vandaag hockey dag dus veel te weinig (maar wel genoeg fruit). Ga vanaf volgende zondag even lunch salades voor mezelf maken ofzo om mee te nemen want anders vergeet ik te eten. 9-1 verloren, maar wij naar deze poule gepromoveerd en tegenstander naar deze poule gedegradeerd en wij half nieuw team haha. Zelf 7 minuten gespeeld (ivm pols) en 2e helft gekeept, en 15 km gefietst.

Wel veel lekker fruit gehaald op de markt gister. Bosbessen, frambozen, papaya, mango, sinaasappels, appels, kiwi's en bananen. Heerlijk! Dus komende week goed veel fruit. Ook avocado en zalm gehaald voor de goede vetjes.
pi_144296989
Klinkt goed chico!

Hier ook een lekker dagje, met yoga, oma's en vrienden. Dat maakt de schade:

O: een wit broodje, stukje met boter, een stukje met pesto. thee met melk
S: 75 minuten yoga
L: groentensoep en een noten cupcake
T: thee en een cocolaatje
T: thee en nog zo'n cupcake
D: twee wraps met rucola, ei, gedroogde tomaat en een dressing, een tomatensoepje, toetje: stroopwafelijs
T: koffie, cola, chips
pi_144305248
Iemand tips waar je goedkoop quinoa kan kopen :) wil voor 10 man koken dus dan wordt dat al snel vrij prijzig :)
Worry is a misuse of imagination
pi_144305327
Oh nu ben ik verschrikkelijk verkouden (alweer) }:|. Beetje jammer dit.

@Probje: bij de toko misschien?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 10:50:11 #106
70532 loveli
N
pi_144305440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het een beetje?
:Y Ga nu weer een leuk-drukke periode in, dus moet wel m'n basics (qua voer en slaap) in orde houden.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 10:51:59 #107
70532 loveli
N
pi_144305481
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:41 schreef Probability het volgende:
Iemand tips waar je goedkoop quinoa kan kopen :) wil voor 10 man koken dus dan wordt dat al snel vrij prijzig :)
Geen idee hoe prijzig het is, maar appie heeft sinds kort nieuw bio/health assortiment, daar zitten leuke dingen tussen. Is het bij de natuurwinkel erg duur? Geloof dat mijn oude het in bulk verkocht.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 11:36:25 #108
70532 loveli
N
pi_144306584
Jurkjesweer!
crap in = crap out
pi_144312359
Jaa heerlijk weer! Ik ben alleen sinds gisterochtend snotverkouden, super irritant.

Lijst:
O: halve papaya met yoghurt
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: kwart papaya
D: rundertartaar met twee rösti rondjes, champignons, paprika, broccoli en sperziebonen
T: zachtgekookt eitje
pi_144312614
Ook hier alvast een lijstje:

O: smoothie jus, banaan en twee vijgen
T: thee en noten cupcake
L: naan met kabab, tomaat, ui, komkommer, hummus, papadum, mango chutney en granaatappel. Cafe latte
S: anderhalf uur yoga
D: groentensoep

O+

Ook nog een beetje opruimen en schoonmaken, want morgen de eerste kijkers voor het huis *O*
pi_144312776
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 15:00 schreef An24 het volgende:
Ook hier alvast een lijstje:

O: smoothie jus, banaan en twee vijgen
T: thee en noten cupcake
L: naan met kabab, tomaat, ui, komkommer, hummus, papadum, mango chutney en granaatappel. Cafe latte
S: anderhalf uur yoga
D: groentensoep

O+

Ook nog een beetje opruimen en schoonmaken, want morgen de eerste kijkers voor het huis *O*
Bak een appeltaart morgen!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 16:26:35 #112
70532 loveli
N
pi_144315808
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Bak een appeltaart morgen!
!
crap in = crap out
  maandag 8 september 2014 @ 16:41:09 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144316432
Gelukkig loveli!

Lijstje hier:
O: kwark, vla en peer
T's: boterham kaas, stuk slagroomtaart, 3 blokje kaas, Elstar
L: 2 boterhammen achterham/tomaat, 2 bekers melk,cup a soup kerrie, Elstar
T's: dropjes , blok pure choco, paar rauwe wortels,3 stukjes stokbrood met roomkaas
D: Gestoomde opperdoezen, gegrilde tartaar met ui/champ, spinazie a la blub en gesmoorde sperziebonen.
T: Kleiin zakje popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 17:29:16 #114
70532 loveli
N
pi_144318126
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
spinazie a la blub
Wij zijn van dezelfde generatie O+
crap in = crap out
  maandag 8 september 2014 @ 20:00:04 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144324838
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Wij zijn van dezelfde generatie O+
Uhuh :D
Maar het is helemaal niet lekker :') Nou ja heb nog een pot, die pleur ik wel eens een keer door de pasta ofzo

Was misselijk zonet?? Ben ik nooit!
Net een blokje van 10 km gefietst en toen kwam het zo naar boven maar binnen kunnen houden.

Zo maar even douchen, het was KOUD en het miezer regende
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144326090
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Bak een appeltaart morgen!
Niet om half acht smorgens :')
  Vis een optie? maandag 8 september 2014 @ 20:30:36 #117
70532 loveli
N
pi_144326410
Welke idioot gaat er om half 8 naar een huis kijken? Zoiets moet je doen als je wakker bent :')

Zet koffie :P
crap in = crap out
pi_144328507
Hoi! Net terug van mtben. Lag bijna op de kop in de stekelbossen.. Kleine afdaling met mul zand was geen goede combi. Ik stond half in de bosjes, de fiets lag er helemaal in. Stekels stonden gewoon recht in de handvatten :o
Gister nog op de racefiets van mn zwager gereden, dat gaat echt hard! Zit te denken om misschien ook maar racefiets te kopen..
pi_144328660
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet om half acht smorgens :')
Doe wat brood(jes) in de oven? Ruikt het huis naar ontbijt en koffie, dat is vast ook prima :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_144329213
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doe wat brood(jes) in de oven? Ruikt het huis naar ontbijt en koffie, dat is vast ook prima :P.
Dat denk ik ook :)
En zo bizar vroeg is half 8 niet toch? Dan ben ik meestal al op het werk :+
pi_144330749
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Doe wat brood(jes) in de oven? Ruikt het huis naar ontbijt en koffie, dat is vast ook prima :P.
Neuh... Komt goed. Koffie ruikt zuur na een tijdje. Heb rituals staan en ik dweil nog even voor ik naar kantoor ga. Als ze wat later zouden komen zou ik wel een taartje bakken. Voor de volgende kijkers...

Mc: ik start meestal rond negen/ half tien. Is voor mij beter. Nu komen de mensen om half tien, dus sta ik wat vroeger op voor de puntjes op de i!
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 09:20:11 #122
70532 loveli
N
pi_144340778
Feli met vandaag en hoe reageerden de kijkers?
crap in = crap out
pi_144340956
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe prijzig het is, maar appie heeft sinds kort nieuw bio/health assortiment, daar zitten leuke dingen tussen. Is het bij de natuurwinkel erg duur? Geloof dat mijn oude het in bulk verkocht.
Zag het gisteren ook liggen bij Xenos en Hema heeft nu ook een Health lijn.
Met een meidenkwartet
pi_144341143
Mogguh!

Pff, wat een dag :') Bijna niks gaat in 1 keer goed vandaag :+

Lijstje:

O: zelfgemaakte eiwitnotenreep. Moet 't receptje nog een beetje tweaken- er zat teveel vocht bij, maar de smaak en structuur was goed :9
L: omelet van 3 eieren met spekjes en ui/champies. Perzik erbij
T: havermoutshake (havermout/kokos/frambozen en whey)
T: 3 mini snickers
S: Benen :9
D: rijst, bloemkool en een stukje vis
T: 1/2 bak kwark

Gewicht blijft ongeveer hetzelfde, maar mijn heupen zijn volgens mij minder. Ik moet minder moeite doen om me in mijn rokje te frutten :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144341577
Ik ben nog steeds snotverkouden, dus de dag begonnen met een smoothie van yoghurt, kokosolie en 250 gram verse bosbessen. Zometeen even langs de huisarts assistente voor een herhaalreceptje en dan meteen maar eens vragen of die "Max 3x per dag een spray in elk neusgat" die op mn neusspray staat ook echt waar is, want ik heb alleen vannacht al 3x moeten sprayen om te kunnen blijven ademen (en dus slapen) en kan eigenlijk elke 2 a 3 uur wel weer n nieuwe dosis gebruiken..

Lijstje rest van de dag is nog niet zeker, waarschijnlijk 3 boterhammen avocado bij de lunch en nog een vers bereid kiwi sapje vanmiddag. Avondeten hangt een beetje af van hoeveel trek ik überhaupt heb, want dat is momenteel redelijk afwezig. Hoop er in elk geval een bord groente in te kunnen gooien, en misschien nog een stukje zalm erbij.
pi_144342393
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met speltvlokken en bramen met frambozen erdoor plus een lepeltje frambozenjam :9
T: Omelet van 3 eieren met ui en kastanjechampi's
L: speltboterhammen met pindakaas en pure hagelslag
T: nootjes en een nectarine
D: spinazie a la creme met ? (@oma)
T: geen idee vermoed niets en veel water

Wordt tegenwoordig echt uitgedroogd wakker, tong die tegen gehemelte plakt en het gevoel alsof ik een dag niks gedronken heb.
Drink braaf een glas water voor ik naar m'n bed ga maar dat zet geen zoden aan de dijk, tips?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 11:42:07 #127
70532 loveli
N
pi_144344150
Iets veranderd aan de luchtdoorstroom in je huis?
crap in = crap out
pi_144344187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:42 schreef loveli het volgende:
Iets veranderd aan de luchtdoorstroom in je huis?
Nee niet dat ik weet.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144350717
Boe. Ziek.
Worry is a misuse of imagination
pi_144350738
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe prijzig het is, maar appie heeft sinds kort nieuw bio/health assortiment, daar zitten leuke dingen tussen. Is het bij de natuurwinkel erg duur? Geloof dat mijn oude het in bulk verkocht.
Bij de ap viel het uiteindelijk mee!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 16:14:11 #131
70532 loveli
N
pi_144353227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:05 schreef vlindertje89 het volgende:
... vragen of die "Max 3x per dag een spray in elk neusgat" die op mn neusspray staat ook echt waar is, want ik heb alleen vannacht al 3x moeten sprayen om te kunnen blijven ademen (en dus slapen) en kan eigenlijk elke 2 a 3 uur wel weer n nieuwe dosis gebruiken..
Max 3/dg is om ervoor te zorgen dat je je neusslijmvles niet beschadigt. Geloof dat je hem ook max 2 weken mag gebruiken. Er zijn mensen 'verslaafd' aan neusspray, tijdelijk is het een goede oplossing, maar op de lange termijn is het slecht en kun je niet meer zonder (omdat na regelmatig gebruik van neusspray je slijmvlies nog dikker wordt).
http://www.siepman.nl/neussprayverslaving/
quote:
Waarom is iemand verslaafd aan neusspray?

Als je de neusspray langer dan een week gebruikt kan er het "rebound-effect" ontstaan. De bloedvaten gaan nog meer open staan en het slijmvlies wordt dan dikker dan dat het voor de behandeling was. Daardoor ben je nog veel meer benauwd dan tijdens een normale verkoudheid. De enige oplossing is dan: weer neusspray gebruiken enz.
Ook:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)n-neusspray/speel/1/

Daarmee wil ik niet zeggen dat je hem niet vaker dan 3x mag gebruiken, maar onthou dat het geen structurele oplossing is.
crap in = crap out
pi_144356282
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Max 3/dg is om ervoor te zorgen dat je je neusslijmvles niet beschadigt. Geloof dat je hem ook max 2 weken mag gebruiken. Er zijn mensen 'verslaafd' aan neusspray, tijdelijk is het een goede oplossing, maar op de lange termijn is het slecht en kun je niet meer zonder (omdat na regelmatig gebruik van neusspray je slijmvlies nog dikker wordt).
http://www.siepman.nl/neussprayverslaving/

[..]

Ook:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)n-neusspray/speel/1/

Daarmee wil ik niet zeggen dat je hem niet vaker dan 3x mag gebruiken, maar onthou dat het geen structurele oplossing is.
Ik heb inderdaad al de kinderdosering omdat ik vrij snel verslaafd ben aan het spul, vandaar dat ik me afvroeg of de max 3x alleen voor kinderen gold of ook voor mij. Ik mag 4-6x per dag, apotheker gaf zelfs aan max 1 week (ik dacht me ook te herinneren max 2 weken). Ik hoop eigenlijk dat ik hier na een week al wel vanaf ben, maargoed. Ben tussendoor nu ook aan het spoelen met zoutoplossing dus hopelijk helpt dat ook wat :). En ga idd sowieso na een week even minimaal een week stoppen om te kijken of het vicieuze cirkel is of niet. Thanks voor je info!
pi_144357082
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:20 schreef loveli het volgende:
Feli met vandaag en hoe reageerden de kijkers?
Dank je wel! Dat was gisteren al weer. Tijd vliegt.

Kijker was enthousiast. Mogelijk komt hij nog eens, maar dan met zijn vriendin erbij. Is wel een lekker gevoel dat de eerste kijker positief is. Bekeek meer huizen en deze stond nu in zijn top vijf. We gaan het zien *O*
pi_144358972
Lekker An! Hopelijk goed nieuws!

Hier onderhandeld met Hrm dude. Ik word niet enthousiast, ze doen zeker mooi aanbod, maar qua functieniveau en opleiding wil het niet vlotten. Het schijnt niet door te dringen dat ik niet meer geld wil, maar groeimogelijkheden.. Echt irritant is dat. Heb geloof ik een klein uur aan de lijn gehangen met die gast. Waarom zou een bedrijf niet willen dat je bepaalde cursussen/opleiding gaat doen in het verlengde van je functie.. Ik snap niks van die Hrmers.
pi_144359108
Dat de (nieuwe) onderburen ongevraagd onze stroom afsluiten omdat ze niet weten op welk nummer ze wonen is al vervelend. Dat ik nu steeds moet bellen met de leverancier om ze te overtuigen dat we niet over willen stappen is vervelender. Dat we nu een eindafrekening krijgen gebaseerd op hún meterstanden (die 150 kWh hoger liggen dan de onze), is echt niet grappig meer. Leuk die overstapservice, maar het was fijn als ze op zn minst hadden gecontroleerd op welke naam het nieuwe contract staat en bij ons hadden nagevraagd of we willen overstappen! }:| </KBL>

OT: pompoensoep maken. Hopelijk lukt die beter dan de Moussaka van gisteren, wat meer een soort moussaka-soep was geworden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:02:59 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144359220
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef the85mc het volgende:
Lekker An! Hopelijk goed nieuws!

Hier onderhandeld met Hrm dude. Ik word niet enthousiast, ze doen zeker mooi aanbod, maar qua functieniveau en opleiding wil het niet vlotten. Het schijnt niet door te dringen dat ik niet meer geld wil, maar groeimogelijkheden.. Echt irritant is dat. Heb geloof ik een klein uur aan de lijn gehangen met die gast. Waarom zou een bedrijf niet willen dat je bepaalde cursussen/opleiding gaat doen in het verlengde van je functie.. Ik snap niks van die Hrmers.
Misschien gaat de HRM-er niet over de groeimogelijkheden en moet je daarvoor iemand anders aanspreken. Of moeten opleidingen uit een ander potje komen. Misschien willen ze zelfs niet dat je doorgroeit, omdat je nu goed functioneert.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:09:54 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144359586
Mijn moeder belt, met alle geklaag natuurlijk.
En hoe het met mij ging, nou blijk dus behoorlijk depressief en gestressed te zijn.

Nou volgens haar kon het niet want ik heb een ontzettend makkelijk leven: goed werk, huis, geen geldzorgen e.d..
Leg dat maar eens uit

Toen adviseerde ze mij om lekker KNORR wereldgerechten kip siam te eten.
Ik: dat maak ik lekkerder en dan met minder zout, suiker en geen conserveermiddel.
Zei/: Ja maar lieverd dat zit daar helemaal niet in.
Jawel hoor
Nee, want ik doe er ook altijd nog zout bij wat het is wel wat flauw, er zit echt geen zout in hoor!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:12:23 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144359702
Oja, dat was lief dagboek :D

Hopelijk goed nieuws An!

Had een heerlijke satesaus gemaakt, deze moet ik onthouden :D Ik gooi er altijd wat teveel dingen in :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144360921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder belt, met alle geklaag natuurlijk.
En hoe het met mij ging, nou blijk dus behoorlijk depressief en gestressed te zijn.

Nou volgens haar kon het niet want ik heb een ontzettend makkelijk leven: goed werk, huis, geen geldzorgen e.d..
Leg dat maar eens uit

Toen adviseerde ze mij om lekker KNORR wereldgerechten kip siam te eten.
Ik: dat maak ik lekkerder en dan met minder zout, suiker en geen conserveermiddel.
Zei/: Ja maar lieverd dat zit daar helemaal niet in.
Jawel hoor
Nee, want ik doe er ook altijd nog zout bij wat het is wel wat flauw, er zit echt geen zout in hoor!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Dus
Maffe moeders, jij hebt gelijk :*
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:38:02 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144361053
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:35 schreef An24 het volgende:

[..]

Maffe moeders, jij hebt gelijk :*
Nee want het is allemaal droge spul in het pakje, zit niks in :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144361127
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee want het is allemaal droge spul in het pakje, zit niks in :D
:+

Vastendag lijstje:

B: poetsen
O: gekookt eitje en aardbeien
T: koffie, thee, water
D: wat olijven vooraf. aardappelen, bloemkool, appelmoes, beetje jus
pi_144361377
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien gaat de HRM-er niet over de groeimogelijkheden en moet je daarvoor iemand anders aanspreken. Of moeten opleidingen uit een ander potje komen. Misschien willen ze zelfs niet dat je doorgroeit, omdat je nu goed functioneert.
Hmm, ik denk het wel dat hij erover gaat. Ik vind het wel jammer, ben altijd gemotiveerd om door te gaan en me te blijven ontwikkelen. Ik voel me nu geremd.. Bij mijn projecten gaan de meeste dingen nu 'vanzelf', in de comfortzone dus. Die fase komt wel als ik 50 ben ofzo.
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:39:53 #143
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144364575
Ik zit op een goed gewicht, sport nu erg veel maar ik heb nog wat vet eraf te werken.
Ochtends en middags eet ik brood met kipfilet. Tussendoortjes neem ik fruit.
Zijn dit goede lunches of kan ik beter minder koolhydraten eten?

Gebruiken jullie nog extra voedingssupplementen om extra vet kwijt te raken?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 20:49:09 #144
70532 loveli
N
pi_144365212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef yvette1982 het volgende:
Zijn dit goede lunches of kan ik beter minder koolhydraten eten?
Kan ik niet beoordelen omdat ik de rest van wat je binnenkrijgt niet weet :+
quote:
Gebruiken jullie nog extra voedingssupplementen om extra vet kwijt te raken?
Nope. Wel het een en ander ter bevordering van de algehele fitheid/gezondheid.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 20:50:20 #145
70532 loveli
N
pi_144365302
Uniek :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef the85mc het volgende:
Het schijnt niet door te dringen dat ik niet meer geld wil, maar groeimogelijkheden.. Echt irritant is dat.
Heb je dat zo duidelijk tegen hem gezegd?
crap in = crap out
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:52:19 #146
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144365431
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan ik niet beoordelen omdat ik de rest van wat je binnenkrijgt niet weet :+

[..]

Nope. Wel het een en ander ter bevordering van de algehele fitheid/gezondheid.
Avonds eet ik groente, vlees en yoghurt als toetje.
De rest wat ik al eerder schreef, ochtend 1 boterham en middags 4 met kipfilet
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_144365737
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Avonds eet ik groente, vlees en yoghurt als toetje.
De rest wat ik al eerder schreef, ochtend 1 boterham en middags 4 met kipfilet
Als je dit elke dag eet, lijk je juist te weinig te eten. Hoe groot is je avond portie? Verder ben ik van mening dat je overdag het meeste moet eten omdat je dan het meeste energie verbruikt mogelijk zit daar je probleem. En supplementen on vetjes kwijt te raken, bestaan niet.
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 21:03:47 #148
70532 loveli
N
pi_144366116
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef An24 het volgende:
Verder ben ik van mening dat je overdag het meeste moet eten omdat je dan het meeste energie verbruikt mogelijk zit daar je probleem.
Ik denk daar anders over, voedsel hoeft volgens mij niet je directe brandstof te zijn.
crap in = crap out
pi_144366205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk daar anders over, voedsel hoeft volgens mij niet je directe brandstof te zijn.
Want?
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 21:24:09 #150
70532 loveli
N
pi_144367360
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Want?
Omdat het menselijk lichaam minder direct werkt dan bv. een auto waar benzine in moet. Afhankelijk van het soort voedingsmiddel duurt het emige tijd voor de energie uit voedsel beschikbaar is. Sowieso is er altijd zowel sprake van suikerverbranding als vetverbranding, waarbij afhankelijk van de beschikbaarheid en activiteitenniveau, een van de 2 dominant is. Je lichaam heeft de capaciteit om energie op te slaan, zodat het aan normale vraag kan voldoen.

Bij vastendagen werkt dat toch ook zo? Je zit niet zo lang zonder voedsel dat er echt tekorten aan energie ontstaan.
crap in = crap out
pi_144367869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder belt, met alle geklaag natuurlijk.
En hoe het met mij ging, nou blijk dus behoorlijk depressief en gestressed te zijn.

Nou volgens haar kon het niet want ik heb een ontzettend makkelijk leven: goed werk, huis, geen geldzorgen e.d..
Leg dat maar eens uit

Toen adviseerde ze mij om lekker KNORR wereldgerechten kip siam te eten.
Ik: dat maak ik lekkerder en dan met minder zout, suiker en geen conserveermiddel.
Zei/: Ja maar lieverd dat zit daar helemaal niet in.
Jawel hoor
Nee, want ik doe er ook altijd nog zout bij wat het is wel wat flauw, er zit echt geen zout in hoor!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Dus
Die verander je toch niet :P
Worry is a misuse of imagination
pi_144367921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat het menselijk lichaam minder direct werkt dan bv. een auto waar benzine in moet. Afhankelijk van het soort voedingsmiddel duurt het emige tijd voor de energie uit voedsel beschikbaar is. Sowieso is er altijd zowel sprake van suikerverbranding als vetverbranding, waarbij afhankelijk van de beschikbaarheid en activiteitenniveau, een van de 2 dominant is. Je lichaam heeft de capaciteit om energie op te slaan, zodat het aan normale vraag kan voldoen.

Bij vastendagen werkt dat toch ook zo? Je zit niet zo lang zonder voedsel dat er echt tekorten aan energie ontstaan.
Hmmm I don't know. Overdag heb ik het op een vastendag vaker koud dan op een niet vastendag. Ik denk ook dat ik juist op de vastendagen goed functioneer, omdat ik op de andere dagen overdag zo veel mogelijk eet. En ik denk ook dat het in haar geval te maken heeft met de voedingsbron. Overdag enkel brood waar niet zo veel in zit.

Nou goed, iedereen functioneert anders. Het ging er mij om dat er hier hier een bepaalde structuur aanwezig was die blijkbaar niet werkt. Anders zou ze niet ontevreden zijn over de vetjes.

/wild guess
pi_144369578
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hmm, ik denk het wel dat hij erover gaat. Ik vind het wel jammer, ben altijd gemotiveerd om door te gaan en me te blijven ontwikkelen. Ik voel me nu geremd.. Bij mijn projecten gaan de meeste dingen nu 'vanzelf', in de comfortzone dus. Die fase komt wel als ik 50 ben ofzo.
misschien is het het internet, maar :')

Je bent net aan het werk, doe wat werkervaring op en vraag of ze je voor volgend jaar willen budget aan willen vragen voor die training. Bouw een case waarom je die training wil, wat het toevoegt voor het bedrijf etc.

En als ze het niet betalen, jij het wel wil doen, dan lap je hem zelf en trek je het van de belasting af. oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:10:51 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144370507
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien is het het internet, maar :')

Je bent net aan het werk, doe wat werkervaring op en vraag of ze je voor volgend jaar willen budget aan willen vragen voor die training. Bouw een case waarom je die training wil, wat het toevoegt voor het bedrijf etc.

En als ze het niet betalen, jij het wel wil doen, dan lap je hem zelf en trek je het van de belasting af. oO<
Ikzelf ben er iig wel achter dat 'simpelweg werken' niet helemaal zo simpel is als ik vroeger dacht :') :+

Ik heb nu pas ongeveer 3 jaar fulltime werkervaring en leer in de loop der tijd genoeg bij m.b.t. office politics, werkgevers, collega's, bedrijfsvoering-shizzle, weetikwat.

Misschien is dat bij jou ook zoiets, mc? Geen idee of je niet al veel meer ervaring hebt enzo, maar ik kom er zelf wel achter dat ik best naief was/ben soms :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:11:36 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144370556
He, mc, je doet me nu een beetje denken aan blomke :D Hoe je het nu beschrijft is het eigenlijk een wonder dat ze je niet meteen bedrijfsleider oid maken :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:13:03 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144370675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
He, mc, je doet me nu een beetje denken aan blomke :D Hoe je het nu beschrijft is het eigenlijk een wonder dat ze je niet meteen bedrijfsleider oid maken :D
Wie is blomke? *aagje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:15:36 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144370891
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie is blomke? *aagje*
Een user die regelmatig in WGR post, o.a. over zijn eigen carriere en de incompetentie van zijn chef.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144370915
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien is het het internet, maar :')

Je bent net aan het werk, doe wat werkervaring op en vraag of ze je voor volgend jaar willen budget aan willen vragen voor die training. Bouw een case waarom je die training wil, wat het toevoegt voor het bedrijf etc.

En als ze het niet betalen, jij het wel wil doen, dan lap je hem zelf en trek je het van de belasting af. oO<
Ja ok, misschien moet ik het iets duidelijker vertellen.

Ik ben binnengehaald als trainee op niveau 4, dat gaat prima. 75% van de tijd werk ik nu als niveau 5, gaat ook prima. Is allemaal besproken met leidinggevende.

Nu kreeg ik mijn contract met daarop functieomschrijving niveau 4, maar tussen haakjes staat er niveau 3 achter. Dus ik heb dat vandaag gezegd dat dat niet klopt.
'klopt' zegt die HR pipo, ik zal het aanpassen. Nu heeft ie mijn functietitel ook aangepast aan niveau 3 |:( gast, WTF.
En mijn eerste relevante cursus kan ik pas doen in 2016..

ik vind niet dat ik veeleisend ben, ik wil gewoon beoordeeld worden op het niveau waarop ik werk. Leidinggevenden zijn erg positief en dan dit? En het rare is, ze bieden wel salaris van niveau 4. Dus ik snap er niks meer van.
pi_144370935
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Avonds eet ik groente, vlees en yoghurt als toetje.
De rest wat ik al eerder schreef, ochtend 1 boterham en middags 4 met kipfilet
Lastige vetcellen zijn als eerste gevuld en als laatste leeg (vetcellen kunnen niet verdwijnen).
Bedenk wel dat je lichaam gemaakt is om sowieso een gedeelte vet te houden vooral rond de leeftijd die jij nu hebt (als 1982 je geboortejaar is).

Als het echt teveel is dan kun je er met wat wijzigingen aan werken, goede vetbron inbouwen voor gezond houden van membranen. Gewoon leuk voedingspatroon voor jezelf zien te vinden.
Hele droge bij een vrouw moet je onvrouwelijk bezig, gaat je lichaam ook aangeven.
Gezond voor jouw leeftijd zou zijn rond de 25-30% volgens mij.

Of je ermee tevreden bent is een ander punt. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:18:09 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144371068
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja ok, misschien moet ik het iets duidelijker vertellen.

Ik ben binnengehaald als trainee op niveau 4, dat gaat prima. 75% van de tijd werk ik nu als niveau 5, gaat ook prima. Is allemaal besproken met leidinggevende.

Nu kreeg ik mijn contract met daarop functieomschrijving niveau 4, maar tussen haakjes staat er niveau 3 achter. Dus ik heb dat vandaag gezegd dat dat niet klopt.
'klopt' zegt die HR pipo, ik zal het aanpassen. Nu heeft ie mijn functietitel ook aangepast aan niveau 3 |:( gast, WTF.
En mijn eerste relevante cursus kan ik pas doen in 2016..

ik vind niet dat ik veeleisend ben, ik wil gewoon beoordeeld worden op het niveau waarop ik werk. Leidinggevenden zijn erg positief en dan dit? En het rare is, ze bieden wel salaris van niveau 4. Dus ik snap er niks meer van.
Oh, dat is wel raar. Ik zou dan alleen akkoord gaan als je functiebeschrijving, salaris en en titel op niveau 4 staan. Anders jammer.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:18:26 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144371090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja ok, misschien moet ik het iets duidelijker vertellen.

Ik ben binnengehaald als trainee op niveau 4, dat gaat prima. 75% van de tijd werk ik nu als niveau 5, gaat ook prima. Is allemaal besproken met leidinggevende.

Nu kreeg ik mijn contract met daarop functieomschrijving niveau 4, maar tussen haakjes staat er niveau 3 achter. Dus ik heb dat vandaag gezegd dat dat niet klopt.
'klopt' zegt die HR pipo, ik zal het aanpassen. Nu heeft ie mijn functietitel ook aangepast aan niveau 3 |:( gast, WTF.
En mijn eerste relevante cursus kan ik pas doen in 2016..

ik vind niet dat ik veeleisend ben, ik wil gewoon beoordeeld worden op het niveau waarop ik werk. Leidinggevenden zijn erg positief en dan dit? En het rare is, ze bieden wel salaris van niveau 4. Dus ik snap er niks meer van.
Klinkt als mogelijke miscommunicatie met HR, even langs gaan anders? Misschien valt het mee! :Y

Wat betreft cursussen kan leidinggevende wellicht aan wat touwtjes trekken voor je t.z.t. lijkt me?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_144371310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja ok, misschien moet ik het iets duidelijker vertellen.

Ik ben binnengehaald als trainee op niveau 4, dat gaat prima. 75% van de tijd werk ik nu als niveau 5, gaat ook prima. Is allemaal besproken met leidinggevende.

Nu kreeg ik mijn contract met daarop functieomschrijving niveau 4, maar tussen haakjes staat er niveau 3 achter. Dus ik heb dat vandaag gezegd dat dat niet klopt.
'klopt' zegt die HR pipo, ik zal het aanpassen. Nu heeft ie mijn functietitel ook aangepast aan niveau 3 |:( gast, WTF.
En mijn eerste relevante cursus kan ik pas doen in 2016..

ik vind niet dat ik veeleisend ben, ik wil gewoon beoordeeld worden op het niveau waarop ik werk. Leidinggevenden zijn erg positief en dan dit? En het rare is, ze bieden wel salaris van niveau 4. Dus ik snap er niks meer van.
Misschien wat Tink al zei.

Je doet je werk uitstekend, bent lekker laag geschaald terwijl je taken hebt van +1/+2.
Genoeg redenen om je daar te houden.

HR zit er niet voor jou :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144371447
En ik vind mezelf zeker geen blomke.. :+ Ik maak zeker fouten maar ik wil er wel van leren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, dat is wel raar. Ik zou dan alleen akkoord gaan als je functiebeschrijving, salaris en en titel op niveau 4 staan. Anders jammer.
Ik heb het geprobeerd aan het verstand te peuteren dat niveau 4 terecht is. De HRMer zei dat dat niet kon door gebrek aan werkervaring. Nu kan ik in januari misschien, maar dan ook heel misschien naar niveau 4 omdat er dan beoordelingsgesprekken zijn. Maar zoals hij dat vertelde acht ik die kans op vrijwel 0. Ik vind het raar dat ze niet kijken naar wat je echt doet, maar naar ervaringsjaren. Net alsof iedereen zich hetzelfde ontwikkelt.
Kortom, ik voel me genaaid en niet gewaardeerd voor wat ik doe. Beetje jammer dit.
  Vis een optie? dinsdag 9 september 2014 @ 22:23:23 #164
70532 loveli
N
pi_144371469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef the85mc het volgende:
'klopt' zegt die HR pipo, ik zal het aanpassen. Nu heeft ie mijn functietitel ook aangepast aan niveau 3 |:( gast, WTF.
_O-

Sorry..
crap in = crap out
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:25:45 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144371631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:23 schreef the85mc het volgende:
En ik vind mezelf zeker geen blomke.. :+ Ik maak zeker fouten maar ik wil er wel van leren.

[..]

Ik heb het geprobeerd aan het verstand te peuteren dat niveau 4 terecht is. De HRMer zei dat dat niet kon door gebrek aan werkervaring. Nu kan ik in januari misschien, maar dan ook heel misschien naar niveau 4 omdat er dan beoordelingsgesprekken zijn. Maar zoals hij dat vertelde acht ik die kans op vrijwel 0. Ik vind het raar dat ze niet kijken naar wat je echt doet, maar naar ervaringsjaren. Net alsof iedereen zich hetzelfde ontwikkeld.
Kortom, ik voel me genaaid en niet gewaardeerd voor wat ik doe. Beetje jammer dit.
Dan vast laten leggen dat je bij voldoende / goed functioneren over een half jaar ingeschaald wordt op niveau 4. Plus functietitel. Daar zou bij mij wel de grens liggen als ik jou was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144372050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan vast laten leggen dat je bij voldoende / goed functioneren over een half jaar ingeschaald wordt op niveau 4. Plus functietitel. Daar zou bij mij wel de grens liggen als ik jou was.
Ja, daar doen ze dus niet aan. Het is januari 2015, of anders pas januari 2016. en tussen de regels door proefde ik wel dat januari 2015 hoogst onwaarschijnlijk was. Ik weet niet of ik bijna anderhalf jaar op een functieniveau wil blijven hangen waar ik nu al ruim voorbij ben. Ik denk het eigenlijk van niet.
pi_144372138
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan vast laten leggen dat je bij voldoende / goed functioneren over een half jaar ingeschaald wordt op niveau 4. Plus functietitel. Daar zou bij mij wel de grens liggen als ik jou was.
En anders lekker verder solliciteren ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144372576
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En anders lekker verder solliciteren ;)
Ja misschien wel..
pi_144373703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja misschien wel..
http://thechive.com/2014/(...)erfect-job-7-photos/

Succes :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 09-09-2014 22:59:01 ]
pi_144374700
quote:
"I don't need luck I'm good!" :+
:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144375044
Leidinggevende erbij betrekken?

Als t HR tutje t niet snapt of botweg de orders opvolgt kom je met leidinggevende wellicht verder.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 10 september 2014 @ 08:59:15 #172
70532 loveli
N
pi_144380352
Aanpassen van functietitel doet me denken aan een verzuurde helpdesk-IT-er. Zo eentje die de kennis heeft om je probleem op te lossen, maar de macht heeft om dat niet te doen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 10 september 2014 @ 08:59:28 #173
70532 loveli
N
pi_144380354
Mogge, koffie enzo.
crap in = crap out
pi_144380829
Moggûh. Met groene thee enzo :9
Ben eindelijk weer met school begonnen, op fatsoenlijke uren thuis en heb daarmee eindelijk weer de mogelijkheid om te eten zoals ik dat wil. :) Dus ik kom weer actief meeposten :)

Lijstje van gisteren:
O: 2 grof volkoren, 1 pindakaas, 1 selleriesalade
L: 2 grof volkoren kaas en komkommer, 1 appel
T: banaan
D: wrap met kipfilet, kidneybonen, ui, paprika, avocado. Salade met balsamico en pijnboompitten erbij
T: 2 rode wijntjes

Vandaag:
O: veel groene thee, 1 boterham selleriesalade, twee kiwi's
T: banaan
L: 2 grof volkoren met 1 plak kaas, komkommer, sla en 2 gebakken eieren met een kwakje ketchup
T: appel, winterpeen
D: hutspot met een paar falafel en appelmoes, wat gewokte sugar snaps erbij :9
T: handje nootjes

Ik voel me deze week al zoveel beter dan toen ik elke keer wat haalde op het station. Voelt veel beter om lekker alles zelf te koken. Werd op het laatst ook echt gek van de keuze tussen Smullers, Julia's, Yamyam, AH to go enz :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_144381265
Ik denk dat ik al een oplossing heb gevonden. Gister mail naar leidinggevende en directeur gestuurd over het scholingsverhaal en nu kan het ineens wel. Goed om te weten :)
pi_144383189
Thanks nog een keer voor je link van gister loveli, heb vannacht de 'gebruik je neusspray nog maar in 1 neusgat' tip om af te kicken gebruikt en het is nu al veel beter! Sinds gister 00.15 helemaal geen neusspray meer gehad. En ook geen heel erg volle neus meer dus :)

Lijst:
O: bakje bosbessen
L: twee speltbth kaas met beetje chilisaus, twee speltbth rosbief met mosterd en zout
T: smoothie yoghurt, 2 kiwi's, appeltje en diepvries kersen
D: pompoensoep (uit pak..) met beetje brood

Moet nog wel wat bij, maar weet nog niet wat. Misschien nog een gekookt eitje vanavond.

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 10-09-2014 16:35:26 ]
  woensdag 10 september 2014 @ 16:54:29 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144392806
Ei is lekker en goed Vlindur!

Lijstje hier:
O: kwark, vla en peer
T's: boterham kaas, appel, beker melk
L: 2 boterhammen met lever, tomaat, kom uiensoep met stokbrood en kaas, beker melk
T's: paar dropjes, nectarine, halve zoute haring (de rest gaat voor morgen op brood), mineola
D: Bloemkool, salade, halve kip uit de oven
T: -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144395289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:59 schreef loveli het volgende:
Aanpassen van functietitel doet me denken aan een verzuurde helpdesk-IT-er. Zo eentje die de kennis heeft om je probleem op te lossen, maar de macht heeft om dat niet te doen.
:D
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:00 schreef the85mc het volgende:
Ik denk dat ik al een oplossing heb gevonden. Gister mail naar leidinggevende en directeur gestuurd over het scholingsverhaal en nu kan het ineens wel. Goed om te weten :)
^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144395497
En ik denk dat ik de oplossing zo ongeveer aangereikt krijg. Mijn directeur heeft *nu* iemand nodig op zijn project. Morgen tijd om eens mijn schaal te bespreken met hem.
pi_144395641
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:28 schreef the85mc het volgende:
En ik denk dat ik de oplossing zo ongeveer aangereikt krijg. Mijn directeur heeft *nu* iemand nodig op zijn project. Morgen tijd om eens mijn schaal te bespreken met hem.
Een directeur is altijd handig om mee te hebben.
Grote organisatie met een HR-afdeling?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 10 september 2014 @ 19:10:03 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144396859
Soms doet het echt bijna letterlijk pijn om zoveel zin in vakantie te hebben :@
Heb 2 hele domme wegleesboeken gekocht voor 3 euro: Kus mij Kate en nog zoiets :')
Pff, duurt lang
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144397115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms doet het echt bijna letterlijk pijn om zoveel zin in vakantie te hebben :@
Heb 2 hele domme wegleesboeken gekocht voor 3 euro: Kus mij Kate en nog zoiets :')
Pff, duurt lang
Eens :Y @ pijn en lang duren. Ik zit te wachten op een dokter van de thuisvaccinatietoko voor mijn shotje tegen buiktyfus en een recept voor malariapillen :+ Heb ook al wat vakantieboeken in huis gehaald. Ben vanalles aan het uitzoeken en ga liever volgende week al dan over 2.5 maand pas.

O: 2 stukken rozijnen-hazelnoot-desembrood, wheyshake.
T: banaan, klein stukje taart
L: 2 volkoren boterhammen met zuivelspread, 1 met kokosbrood. Cherrytomaatjes, stuk paprika, stuk komkommer en een stengel bleekselderij :')
T: Notenreep
D: Pasta met wortel, koriander en geitenkaas. Kleine salade erbij.
T: Magere kwark met muesli.
  woensdag 10 september 2014 @ 19:25:44 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144397567
quote:
17s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Eens :Y @ pijn en lang duren. Ik zit te wachten op een dokter van de thuisvaccinatietoko voor mijn shotje tegen buiktyfus en een recept voor malariapillen :+ Heb ook al wat vakantieboeken in huis gehaald. Ben vanalles aan het uitzoeken en ga liever volgende week al dan over 2.5 maand pas.

O: 2 stukken rozijnen-hazelnoot-desembrood, wheyshake.
T: banaan, klein stukje taart
L: 2 volkoren boterhammen met zuivelspread, 1 met kokosbrood. Cherrytomaatjes, stuk paprika, stuk komkommer en een stengel bleekselderij :')
T: Notenreep
D: Pasta met wortel, koriander en geitenkaas. Kleine salade erbij.
T: Magere kwark met muesli.
Jij gaat een hele andere reis tegemoed :D Heerlijjk!

Mooi lijstje, behalve dan kokosbrood :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144399261
Moe. Alles doet pijn. Maar ik ga sporten. Dus.
Worry is a misuse of imagination
pi_144399439
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, dinsdag meer nieuws.
Hoe gaat het met jou?

Zo goed dat het slecht gaat ofzo. Hoop ik. Iets met mijn gloednieuwe eigen zelfste serotonine aanmaken waardoor ik word ge over dosist en er ziek van ben, denkt men, dus waarschijnlijk gaan we een poging medicijn afbouwen doen. Is goed :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? woensdag 10 september 2014 @ 20:23:42 #186
70532 loveli
N
pi_144399618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:13 schreef Probability het volgende:
Moe. Alles doet pijn. Maar ik ga sporten. Dus.
Niet als je ziek bent he?
crap in = crap out
pi_144399908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet als je ziek bent he?
Nee ben niet ziek, gister beetje maar veel geslapen. Vandaag hele dag gewerkt vandaar moe en op. Maar doe het rustig aan!
Worry is a misuse of imagination
pi_144400545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij gaat een hele andere reis tegemoed :D Heerlijjk!

Mooi lijstje, behalve dan kokosbrood :r
Ja, Indonesië. Zomer in November, eindelijk.

Kokosbrood O+ Het is zó stom hoe ik daar van kan genieten tijdens mn lunch.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee ben niet ziek, gister beetje maar veel geslapen. Vandaag hele dag gewerkt vandaar moe en op. Maar doe het rustig aan!
En na het sporten lekker je bed in!
pi_144401255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Een directeur is altijd handig om mee te hebben.
Grote organisatie met een HR-afdeling?
Ja, redelijk groot. Onderdeel is 80 fte ofzo, hele afdeling iets van 350. Dus idd handig dat ik directeur kan gebruiken. Het verbetert iig mijn positie.

En net gesport, ging lekker :) Beetje raggen op de mtb. Geen last van beenspieren dit keer. Laatste 10 km op de weg de hele tijd rond 34 km/u gereden. Zit toch grotendeels tussen de oren lijkt het wel. Had een goede haas zo'n 200 meter voor me uit. Kun je toch net wat langer doorzetten :)
pi_144403088
Fijn als het goed gaat komen MC!

En voorzichtig he Probje? Voor je het weet blijf je sukkelen.

Ik ben eigenlijk nooit meer ziek, heerlijk. Wel een slechte dag gehad vandaag, met een nog slechtere lijst. Als mijn nek verkeerd zit en ik krijg er hoofdpijn van, krijg ik zo'n enorme craving in verkeerde carbs en in zoet. En ik begon zo goed ;(

O: smoothie banaan, jus, vijgen
L: italiaanse bol met carpacciosalade
T: die heerlijke maar foute lemoncake van starbucks. Heb er wel van genoten :9
T: yoghurtijsje
D: twee tosti kaas en ketchup, thee met melk
S: 75 min yogales

Morgen is alles beter. Afspraak met mijn favo nek kraker is al gemaakt :')
  woensdag 10 september 2014 @ 21:43:34 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144403407
Lijstje
o. half duits broodje kaas, half duits broodje perenstroop
t. banaan
l. 2 boterhammen pindakaas-nutella
t. appel
d. 3 stukjes stukbrood met zaziki, tomaten in olie, knoflookolie + patat + gyros + stukjes gegrilde courgette, aubergine en paprika + groot glas wijn

Wat weinig... Dit kan nooit alles geweest zijn.
Oja, ik ben misselijk. De wijn hakt er nogal in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144404778
Grieks O+ :9
pi_144405388
quote:
17s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, Indonesië. Zomer in November, eindelijk.

Kokosbrood O+ Het is zó stom hoe ik daar van kan genieten tijdens mn lunch.

[..]

En na het sporten lekker je bed in!
Ja even douchen en dan slapen!

Ik heb op de toch gelegen, ben daarom ziekjes denk ik
Worry is a misuse of imagination
pi_144405608
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja even douchen en dan slapen!

Ik heb op de toch gelegen, ben daarom ziekjes denk ik
Voldoende nachtrust en gezonde voeding lost dat wel op ;)
pi_144405898
quote:
17s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Voldoende nachtrust en gezonde voeding lost dat wel op ;)
Heb mega veel geslapen en voldoende gegeten en gezond ook dus dat zit wel goed :)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 10 september 2014 @ 22:53:45 #196
70532 loveli
N
pi_144406910
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja even douchen en dan slapen!

Ik heb op de toch gelegen, ben daarom ziekjes denk ik
Iemand hier zei onlangs dat je van kou vatten niet ziek wordt, maar van virussen en bacterien.
/te lui om je quote op te zoeken
crap in = crap out
pi_144407204
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Iemand hier zei onlangs dat je van kou vatten niet ziek wordt, maar van virussen en bacterien.
/te lui om je quote op te zoeken
Haha

Ja ik heb kwetsbare longen, maar meeste mensen niet.. Moet hoesten etc maar het is geen griep of zo.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 11 september 2014 @ 06:13:34 #198
70532 loveli
N
pi_144411815
Mogge :O c_/
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 11 september 2014 @ 06:49:52 #199
70532 loveli
N
pi_144411879
Pro-tip: nieuw in appie-assortiment - lijnzaad olie. Gaat sinds kort door m'n ontbijt. Beter voor je vetzurenintake dan kokosolie.
crap in = crap out
pi_144413357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 06:49 schreef loveli het volgende:
Pro-tip: nieuw in appie-assortiment - lijnzaad olie. Gaat sinds kort door m'n ontbijt. Beter voor je vetzurenintake dan kokosolie.
Beter omdat daar wel omega-3 vetzuren in zitten en in kokosolie niet, toch? (Even checken of ik nu eindelijk door heb hoe het met al die vetten zit..)
pi_144414078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 06:49 schreef loveli het volgende:
Pro-tip: nieuw in appie-assortiment - lijnzaad olie. Gaat sinds kort door m'n ontbijt. Beter voor je vetzurenintake dan kokosolie.
Lijnzaadolie was vroeg niet te narssen, is het nu beter?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 11 september 2014 @ 11:41:45 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144416163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 06:49 schreef loveli het volgende:
Pro-tip: nieuw in appie-assortiment - lijnzaad olie. Gaat sinds kort door m'n ontbijt. Beter voor je vetzurenintake dan kokosolie.
Aldi/Lidl hebben soms een bioversie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144417013
Lijnzaadolie is wel weer eens een goed idee. Ik vond het ook vies, dat is een beetje een ding.

Hier gaat het veel beter dan gister. Geen hoofdpijn en craving meer, dus ik houd me aan mijn vastendagje:

O: gekookt ei, aardbeien
T: koffie, water, thee
S: half uurtje yoga
D: thaise gehakt salade, komkommersalade en haricots verts
T: thee en water verder
pi_144418835
-edit: spam is niet gewenst

[ Bericht 89% gewijzigd door Mylene op 11-09-2014 13:47:40 ]
Budgi is dé budget lifestyle website van Nederland waar dagelijks gerelateerde artikelen worden geplaatst. Budgi is een levensstijl en geschikt voor iedereen die méér wilt genieten voor minder om wat voor een reden dan ook!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:28:04 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144418970
Spammert. Je herkent ze vaak al aan het knipoogje gek genoeg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144419275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Spammert. Je herkent ze vaak al aan het knipoogje gek genoeg.
En de zeer uitgebreide pohi.
pi_144420502
Potver, gemist nu :')
  donderdag 11 september 2014 @ 14:32:11 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144420924
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:16 schreef An24 het volgende:
Potver, gemist nu :')
Nee hoor, niets gemist. Wat spammuisje kwijt wou staat gewoon nog in het profiel: de link van zijn/haar website. Zouden ze eigenlijk ook moeten verwijderen :')

Serieus, dat mensen nog denken dat spammen loont.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 11-09-2014 14:43:41 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144422512
Woah m'n buik doet gek
Hier word ik gek van
Stom

Doe al mega rustig aan
Worry is a misuse of imagination
pi_144422637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor, niets gemist. Wat spammuisje kwijt wou staat gewoon nog in het profiel: de link van zijn/haar website. Zouden ze eigenlijk ook moeten verwijderen :')

Serieus, dat mensen nog denken dat spammen loont.
Ah, ok! :+
  donderdag 11 september 2014 @ 17:29:38 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144426486
Weet je wat, lijstje
o. banaan
t. havermout met kokos, banaan, cacaobits + yoghurt met frambozen
l. 4 opscheplepels spruitjes, 2 aardappels, 2 gegrilde camembert
t. stukje pure chocolade
d. sinaasappel, boterham pindakaas, kapje met nutella
s. 1,5 uur yoga

Eet weinig de laatste dagen :?

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 11-09-2014 19:08:00 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144432892
mag ik me hier ook melden?

ben 2 jaar geleden 20 kilo afgevallen, alleen zitten er alweer 6 kilo aan.
deze wil ik er weer af hebben.
(heb nu een "gezond" BMI van 24.8 dus net op het randje)

O: kwark met glutenvrije muesli
T: eierkoek
M:volkorenbrood met huttekase, radijsjes en avocado
T: restje huttekase, radijsjes en avocado
A: griekse kofta met rijst

Ik ben eigenlijk opzoek naar gezond beleg voor tussen de middag, tips?

Verder ben ik van plan om vast op dinsdag en donderdag hard te gaan lopen.
pi_144432986
Hoi! Vandaag op hoofdkantoor geweest en met directeur gepraat. Hij was behoorlijk pissig op Hrm zeker om opleidingen verhaal. Krijg nu sowieso berg cursussen komende tijd :) en kort later belde hrm manager om me uit te nodigen voor gesprek met directeur en hem. Klinkt alsof er wat aangepast kan worden. Al ben ik al erg blij met de cursussen :) dus ga nu niet het aller onderste uit de kan eisen. Geloof dat ik mijn punt aan hrm wel duidelijk heb gemaakt.
  Vis een optie? donderdag 11 september 2014 @ 20:33:21 #214
70532 loveli
N
pi_144433297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Lijnzaadolie was vroeg niet te narssen, is het nu beter?
Weet niet hoe het vroeger was, op mijn normale ontbijttijd is het goed te doen, zo rond een uur of half 7 kreeg ik het lastiger weg.
crap in = crap out
  donderdag 11 september 2014 @ 21:09:56 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144435153
Rustig aan Prob, eerst je lichaam weer een beejte op orde krijgen.

Vroeger was "vergeten groenten"vies, een uur gekookte spruiten en bloemkool lekker.

En gezond? Tja hoe meer de wetenschap kan uitvinden qua nutristoffen enzo, hoe meer dat het uitgemeten wordt.

Rauwe melk is nog steeds even lekker als vroeger maar nu weten ze hoeveel kiemen en coli's erin zitten :')

Enzovoort, zo kan ik wel doorgaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 september 2014 @ 21:11:09 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144435222
Wie wil er een nacht naar Haje hotel Heerenveen met ontbijt voor 28 euro met zijn tweeeen? Ik moet ermee ophouden, had al een bon :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 september 2014 @ 21:55:28 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144437293
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:24 schreef NvW90 het volgende:
mag ik me hier ook melden?

ben 2 jaar geleden 20 kilo afgevallen, alleen zitten er alweer 6 kilo aan.
deze wil ik er weer af hebben.
(heb nu een "gezond" BMI van 24.8 dus net op het randje)

O: kwark met glutenvrije muesli
T: eierkoek
M:volkorenbrood met huttekase, radijsjes en avocado
T: restje huttekase, radijsjes en avocado
A: griekse kofta met rijst

Ik ben eigenlijk opzoek naar gezond beleg voor tussen de middag, tips?

Verder ben ik van plan om vast op dinsdag en donderdag hard te gaan lopen.
Alles mag :P Maar waarom eet je glutenvrije muesli als je de rest van de dag gewoon gluten eet?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144437592
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alles mag :P Maar waarom eet je glutenvrije muesli als je de rest van de dag gewoon gluten eet?
Scherp :+ Ik las er overheen!
pi_144438418
O: 2 stukjes rozijnenhazelnootdesembrood, schaaltje rijstmelk met muesli
T: banaan
L: 2x volkoren boterham met zuivelspread, 1x met kokosbrood. Cherrytomaatjes, komkommer, stuk paprika
T: appel, notenreep
T: 2x knackebrod met hagelslag :')
S: bootcamp
D: Pasta met wortel, koriander, geitenkaas.
pi_144439088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alles mag :P Maar waarom eet je glutenvrije muesli als je de rest van de dag gewoon gluten eet?
Heb zonder te kijken een pak meegenomen :)

Normaal eet ik sochtends kwark met lijnzaad en een theelepel jam.
  Vis een optie? vrijdag 12 september 2014 @ 10:06:44 #221
70532 loveli
N
pi_144447445
Mogge :s)
crap in = crap out
pi_144449002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig aan Prob, eerst je lichaam weer een beejte op orde krijgen.

Vroeger was "vergeten groenten"vies, een uur gekookte spruiten en bloemkool lekker.

En gezond? Tja hoe meer de wetenschap kan uitvinden qua nutristoffen enzo, hoe meer dat het uitgemeten wordt.

Rauwe melk is nog steeds even lekker als vroeger maar nu weten ze hoeveel kiemen en coli's erin zitten :')

Enzovoort, zo kan ik wel doorgaan
Zeker, maar mijn lichaam is altijd van slag
Nu weer allergie (stof, planten)
En eten (misschien melk of zo)

Irritant

Ik drink al geen alcohol meer (op max half glas wijn per dag max 3 dagen per week)

Bijna geen melk producten
Geen tarwe producten
Geen rare E nummers

Wat kan ik nog meer doen :')?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 12 september 2014 @ 11:36:29 #223
70532 loveli
N
pi_144449657
Semi-serieus: leven op zalm en broccoli en steeds iets toevoegen.
crap in = crap out
pi_144449690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:36 schreef loveli het volgende:
Semi-serieus: leven op zalm en broccoli en steeds iets toevoegen.
Brocolli schijnt niet fijn voor je darmen te zijn
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:45:38 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144449892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Zeker, maar mijn lichaam is altijd van slag
Nu weer allergie (stof, planten)
En eten (misschien melk of zo)

Irritant

Ik drink al geen alcohol meer (op max half glas wijn per dag max 3 dagen per week)

Bijna geen melk producten
Geen tarwe producten
Geen rare E nummers

Wat kan ik nog meer doen :')?
Stress afbouwen. Volgens mij (maar ik ben geen dokter natuurlijk), is niet alles op te lossen met een aanpassing van je eetpatroon c.q. de oorzaak van lichamelijke klanten komt zeker niet altijd vootr uit voedselkeuze. Het werkt hoogstens ondersteunend c.q. als de laatste druppel. Dus vanuit dat oogpunt kan het wel zinvol zijn om gezond te eten, maar het is zeker niet het enige aspect dat je aan moet pakken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 12 september 2014 @ 11:47:04 #226
70532 loveli
N
pi_144449942
Stap 1 voor je darmen: zorgen voor goed slijmvlies en goede flora. Dat bereik je door magnesium te gebruiken, visolie, pre- en pro-biotica. Magnesium zit o.a. in groene groente, visolie in vette vis. Vandaar de zalm-broccoli.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 12 september 2014 @ 12:02:15 #227
70532 loveli
N
pi_144450383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Stress afbouwen. Volgens mij (maar ik ben geen dokter natuurlijk), is niet alles op te lossen met een aanpassing van je eetpatroon c.q. de oorzaak van lichamelijke klanten komt zeker niet altijd vootr uit voedselkeuze. Het werkt hoogstens ondersteunend c.q. als de laatste druppel. Dus vanuit dat oogpunt kan het wel zinvol zijn om gezond te eten, maar het is zeker niet het enige aspect dat je aan moet pakken.
^^

De geest heeft een wisselwerking met het lichaam. De een kan de ander ondersteunen of juist belemmeren. Beter houd je ze allebei zo gezond mogelijk ;)
crap in = crap out
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:19:56 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144450876
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

De geest heeft een wisselwerking met het lichaam. De een kan de ander ondersteunen of juist belemmeren. Beter houd je ze allebei zo gezond mogelijk ;)
Eens. Ik begin er alleen steeds meer van overtuigd te raken dat het merendeel van de posters in slank (ja, ook ik) zich focust op gezond eten/sporten/gezond en strak lijf terwijl we ook eigenlijk eens wat meer met andere zaken aan de slag zouden moeten gaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144451662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eens. Ik begin er alleen steeds meer van overtuigd te raken dat het merendeel van de posters in slank (ja, ook ik) zich focust op gezond eten/sporten/gezond en strak lijf terwijl we ook eigenlijk eens wat meer met andere zaken aan de slag zouden moeten gaan.
Stress valt bij mij volgens mij mee.. Ik probeer voldoende te slapen/rusten/sporten etc. Drink weinig alochol en koffie, veel water. Neem tijd voor ontspanning. Doe soms helemaal niks. Ga lang onder de douche staan. Maak ergens een wandeling in de natuur, lees 's avonds een boek etc. etc. Breng tijd door met familie, vrienden. En ik 'moet' niets. Als het met eten niet helemaal goed lukt ja nou dan niet.
Ik praat iedere week met iemand over m'n studie
Iedere twee weken over m'n leven.
Sowieso wel met vrienden en andere mensen over de dingen van het leven.

Zie wel heel veel gejaagde en gehaaste mensen om mij heen, dat heb ik totaal niet.

Misschien wel een ander soort stress.. Dat zou kunnen. Keuze stress. Existentiële stress.
Worry is a misuse of imagination
pi_144451686
Ik zag dat er iemand fulltime zeemeermin was, dat is nou het eerste beroep waarvan ik denk: ja leuk :D

( :'))
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:59:14 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144454092
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Stress valt bij mij volgens mij mee.. Ik probeer voldoende te slapen/rusten/sporten etc. Drink weinig alochol en koffie, veel water. Neem tijd voor ontspanning. Doe soms helemaal niks. Ga lang onder de douche staan. Maak ergens een wandeling in de natuur, lees 's avonds een boek etc. etc. Breng tijd door met familie, vrienden. En ik 'moet' niets. Als het met eten niet helemaal goed lukt ja nou dan niet.
Ik praat iedere week met iemand over m'n studie
Iedere twee weken over m'n leven.
Sowieso wel met vrienden en andere mensen over de dingen van het leven.

Zie wel heel veel gejaagde en gehaaste mensen om mij heen, dat heb ik totaal niet.

Misschien wel een ander soort stress.. Dat zou kunnen. Keuze stress. Existentiële stress.
Misschien ben je je er niet van bewust, maar je manier van posten geven mij de indruk dat je wel onder spanning staat / je druk maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144454219
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien ben je je er niet van bewust, maar je manier van posten geven mij de indruk dat je wel onder spanning staat / je druk maakt.
Hmm.. Ja zou wel kunnen, maar probeer het zoveel mogelijk weg te halen/te ontspannen.. :)
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:30:00 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144456554
Leuk, impromptu werkgesprekken..!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_144460783
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk, impromptu werkgesprekken..!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He ik snap het niet helemaal maar het klinkt stom!
Worry is a misuse of imagination
pi_144463345
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef Probability het volgende:

[..]

He ik snap het niet helemaal maar het klinkt stom!
SPOILER: ik gok zoiets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:42:59 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144463918
:* Maria

Wij gaan naar Berlijn *O* dat wou ik al zo lang en nu duurt het nog maar 6 week, zomaar ineens. Hele hoop geregel op het werk maar het is gelukt.
4 dagen met een (berjaarden?) busreis en dat kan mij lekker niks schelen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:44:17 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144463969
En we gaan binnen 6 week iig 15 keer uit eten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:21:13 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144465235
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER: ik gok zoiets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Accuraat! :D

O+

Deze beren-op-de-weg vind ik veul leuker :')

En jaa Probbie het is wel een beetje stom!

Uniek :* O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:21:33 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144465247
Oh en ik ook naar Berlijn, half oktober! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:22:20 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144465280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik ook naar Berlijn, half oktober! :D
Cool, hoe wat en waar?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:27:13 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_144465422
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Cool, hoe wat en waar?
Le DM!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_144467101
2 voor 12 rant:
Wat een gast, tijd zat en maar letters noemen... :N Hadden zat kunnen winnen!

Nu kijken waar ik een nieuwe afstandsbediening kan kopen :') was de spreekwoordelijk druppel
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Accuraat! :D

O+

Deze beren-op-de-weg vind ik veul leuker :')

En jaa Probbie het is wel een beetje stom!

Uniek :* O+
:D

Currywurst :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144467323
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien ben je je er niet van bewust, maar je manier van posten geven mij de indruk dat je wel onder spanning staat / je druk maakt.
In het gezicht van Probje heb ik geen overmatige stress signalen gezien O-)
pi_144467381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER: ik gok zoiets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:23:36 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144467577
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef An24 het volgende:

[..]

In het gezicht van Probje heb ik geen overmatige stress signalen gezien O-)
Goed, dan is probje ontspannen. :)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144470209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Cool, hoe wat en waar?
Nice! Ik ga ook naar Berlijn met een paar weken :) eerste keer Berlijn voor mij.
Vandaag 12 uur gewerkt, was wel wat stressvol. Maar nu klaar! dus zo eerst een een sapje, en straks eens een kleintje bier :) Weekend!
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:52:17 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144471554
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nice! Ik ga ook naar Berlijn met een paar weken :) eerste keer Berlijn voor mij.
Vandaag 12 uur gewerkt, was wel wat stressvol. Maar nu klaar! dus zo eerst een een sapje, en straks eens een kleintje bier :) Weekend!
Ja, hoe wat waar en wanneer?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144472228
Ow mèn harpweekend wat doe ik mezelf aan. Stress :') en rare eetdingen vrees ik op komst.
pi_144473080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, hoe wat waar en wanneer?
Over een week of 4. Ik weet verder er nog niet zoveel van, anderen regelen het :)
pi_144474026
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef An24 het volgende:

[..]

In het gezicht van Probje heb ik geen overmatige stress signalen gezien O-)
:D haha jeej

Vandaag totaal 60 km gefietst woooo! Heel rustig hoor (4 kleine stukjes 's ochtends voor studie etc en 's middags 30km) m'n hoofd is helemaal leeg nu heb zo'n groene route gefietst :D voor foto's zie FB voor wie mij heeft.
Dit ga ik echt vaker doen.

Mega veel gegeten daarna, 3 biefdingen, 4 hamburgers, groente, spare ribs, etc. O en 2 glazen rode wijn. Met eiwitten zit het wel goed denk ik. (Met m'n ouders bbqen bij de buren)

Voor morgen staat er zalm en avocado op het menu. En heel veel fruit. En nog veel meer.
Nu heel lang en veel slapen
Worry is a misuse of imagination
pi_144474179
O ja en ik weet dat dit veel vlees is en niet heel goed voor buik. Hamburgers waren zonder tarwe trouwens.
Worry is a misuse of imagination
pi_144483963
Fiets gefixt dus vandaag 30 km fietsen denk ik!
Morgen zeilen, top weekend!
Worry is a misuse of imagination
pi_144485701
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef Probability het volgende:
Fiets gefixt dus vandaag 30 km fietsen denk ik!
Morgen zeilen, top weekend!
Nice! Fietsen is bij mij ook echt uitlaatklep :)
Met wat voor boot ga je zeilen?

Heb nu zelf boot nr 5 achter de auto hangen. Morgen weer andere bekijken om in te kopen. Begint bijna proffesioneel te worden :o

[ Bericht 14% gewijzigd door the85mc op 13-09-2014 15:23:16 ]
pi_144486110
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nice! Fietsen is bij mij ook echt uitlaatklep :)
Met wat voor boot ga je zeilen?

Heb nu zelf boot nr 5 achter de auto hangen. Morgen weer andere bekijken om in te kopen. Begint bijna proffesioneel te worden :o
Misschien zondag eerst 40 km fietsen in etappes naar de boot, want ik heb geen geld (over) voor OV.
Weet nog niet wat voor boot, wel een hele grote want m'n fiets kan prima mee *)
Ik hou van zeilen dus heb meteen ja gezegd en niet verder gevraagd :D

Haha ja! Kun je je eigen handeltje opzetten voor als je toch niet de cursussen etc er uit krijgt bij je werk :P!
Worry is a misuse of imagination
pi_144486434
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Misschien zondag eerst 40 km fietsen in etappes naar de boot, want ik heb geen geld (over) voor OV.
Weet nog niet wat voor boot, wel een hele grote want m'n fiets kan prima mee *)
Ik hou van zeilen dus heb meteen ja gezegd en niet verder gevraagd :D

Haha ja! Kun je je eigen handeltje opzetten voor als je toch niet de cursussen etc er uit krijgt bij je werk :P!
Ah ok, waarschijnlijk kajuitboot dan.

Haha dat is niet echt de bedoeling. En ik kan er nog niet van rondkomen ;) Ik daarvoor nog te weinig om. Maar goed, steek er nu ook maar 4-6 uur per week in.
Edit, net eens nagedacht, eigenlijk veel minder tijd. Alleen als ik een boot koop met klein opknap of poets werk kost het me 6 uur.

[ Bericht 2% gewijzigd door the85mc op 13-09-2014 15:56:24 ]
  Vis een optie? zaterdag 13 september 2014 @ 18:12:02 #256
70532 loveli
N
pi_144490348
Leuke dag gehad, nu moe, douchen, eten.
/lief dagboek
crap in = crap out
pi_144491377
Dames en heren:

Dit:

http://www.fenixfoodfactory.nl

Is leuk :9 O+
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:43:57 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144492892
Ik open hem nu An, ga zo even kijken.

Knap hoor Prob en MC van het fietsen... Ik haat fietsen /moppersnurf

Lijst:
Br. boterham ossenworst, boterham lever, beschuit kaas, beker melk
B: 2 uurtjes wandelen
T's: 2 appels, gekookt ei, paar dropjes, chocoladekoekje als in Lu, paar wortels, kom tomatensoep
D: taco's 3 grote met veel gehakt, kruiden, groenten. Met daarbij kaas, creme fraiche, salade met mais en kidneybonen. 2 rode wijn
T: Luchtig toetje van de Lidl, Melba/peach ofzo
T: Lays paprikachips en popcorn, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:04:18 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144493434
Lijstje
o. geroosterd mueslibrood (bolletje) met appel-perenstroop en oude kaas
l. risotto met pompoen en een plukje rucola + snee brood met pesto
t. roomijsje + 6 dropjes
d. gegrilde forel + gestoomde wortels + 4 lange vingers
t. zodirect nog wat federweisser en misschien nog iets lekkers
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:47:54 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144500857
Moet het ook niet doen...
Wij gaan naar Kos en nu is het 300 euro goedkoper en een dag langer dan wat wij hebben geboekt..
Het zou dan ook wel kloteweer worden :')

Maar Tink gegrilde forel is zo lekker 0+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144503466
Zit net te zappen, maar er is dus een TV-programma waar je kijkt naar mensen die TV-programma's kijken.

Godverdomme :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:12 schreef loveli het volgende:
Leuke dag gehad, nu moe, douchen, eten.
/lief dagboek
^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144508069
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef V1z0R het volgende:
Zit net te zappen, maar er is dus een TV-programma waar je kijkt naar mensen die TV-programma's kijken.

Godverdomme :')

[..]

^O^
Overgewaaid vanuit Engeland. Tsja...
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_144508179
An nr 20 deed mij aan jou denken :D
http://mashable.com/2014/(...)mash-com-fbmain-link
Worry is a misuse of imagination
pi_144509850
Er staat zonder dat ik het wist een illegaal op mijn adres ingeschreven, en nu moet ik een jaar huurtoeslag terugbetalen. Dus maandag maar weer een rondje bellen en hopen dat dit geregeld kan worden. Ik was al gestresst, dit kan ik er echt niet ook nog bij hebben :{.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_144510525
quote:
Yup, zeer herkenbaar! Tegenwoordig blijft Avaldi altijd wel dicht in de buurt. Doe eigenlijk geen yoga meer zonder hem :+
pi_144513220
:o

Zit gewoon zelf met zweet in m'n handen en ik ben niet degene die 200m hoog aan een kraan hangt :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144513934
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Er staat zonder dat ik het wist een illegaal op mijn adres ingeschreven, en nu moet ik een jaar huurtoeslag terugbetalen. Dus maandag maar weer een rondje bellen en hopen dat dit geregeld kan worden. Ik was al gestresst, dit kan ik er echt niet ook nog bij hebben :{.
:{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 14 september 2014 @ 17:10:02 #268
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144518882
Bijna 10 kilo afgevallen in een week. Crashdieet is er niets bij :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Vis een optie? zondag 14 september 2014 @ 19:23:31 #269
70532 loveli
N
pi_144523003
Uh. . gefeliciteerd.
crap in = crap out
  zondag 14 september 2014 @ 19:33:53 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144523441
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:27 schreef Chicolate het volgende:
Er staat zonder dat ik het wist een illegaal op mijn adres ingeschreven, en nu moet ik een jaar huurtoeslag terugbetalen. Dus maandag maar weer een rondje bellen en hopen dat dit geregeld kan worden. Ik was al gestresst, dit kan ik er echt niet ook nog bij hebben :{.
Ben je lekker mee. Hopelijk krijg je het inderdaad snel geregeld ja.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 14 september 2014 @ 20:01:59 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144524873
Gegeten bij een duur restaurant, weliswaar buffet maar goed aangeschreven. Ik weet niet wat mensen lekker vinden hoor maar alleen de tomatensoep en het ijsbuffet was heerlijk.
De rest was zo vreselijk vet, en was het niet vet dan droop het wel in gesmolten kaas.
Jammer :(
En als 'salades' dat was dus huzarensalade en een zalmsalade, that's it. Echt serieus bij een goedkoop hotelketen in het buitenland krijg je beter eten :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 14 september 2014 @ 20:47:27 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_144527645
Jammer uniek. Volgende keer weer gewoon een vertrouwde wok?

Mijn dag
o. griesmeelpap van spelt met kaneel en appel uit de tuin
t. stukje chocolade
l. salade van couscous, rode kool, rode ui, pompoenpitjes, dressing van mayo en appelazijn, avocado + gegrilde pompoen
t. groooooote ijscoupe met veel slagroom, krokant en alchol
d. zelfde als l + stukje brie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_144528185
Dit weekend 90 km gefietst, balance en gezeild. Top weekend!

Eten had iets beter gemogen maar ach ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_144529541
Vandaag lange hockeydag gehad, was om 8.45 op de club en ben net tien minuten thuis. Gekeept, wedstrijden gekeken, wedstrijd gecoacht en nog wat gedronken. Wel leuke dag.
Lijst niet ideaal, maar in elk geval wel redelijk wat gegeten. Liever wat ongezonder maar wel eten dan vergeten te eten :).

O: Broodje kaas, ham, tomaat, komkommer, sla, tomaat, ei
L: tosti en broodje frikadel
T: half biertje
D: omelet van 2 eieren met champignons, spekjes, cherry tomaatjes en crème fraiche
  zondag 14 september 2014 @ 22:32:30 #275
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144534054
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:23 schreef loveli het volgende:
Uh. . gefeliciteerd.
Uh ja oke uh ja euh het is niet alsof ik er euh voor euh gekozen heb Uh ja Uh bep. :')

Anyway :

Ontbeten met een soort havermout en melk. Eitje en wat fruit erbij. Met de lunch heb ik wraps gemaakt met gegrilde kip en een scala aan groentjes.. en als avondeten kavarma. Sport zit er voorlopig niet in.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Vis een optie? zondag 14 september 2014 @ 22:43:27 #276
70532 loveli
N
pi_144534684
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Uh ja oke uh ja euh het is niet alsof ik er euh voor euh gekozen heb Uh ja Uh bep. :')

Anyway :

Ontbeten met een soort havermout en melk. Eitje en wat fruit erbij. Met de lunch heb ik wraps gemaakt met gegrilde kip en een scala aan groentjes.. en als avondeten kavarma. Sport zit er voorlopig niet in.
Misschien heb ik gemist/niet onthouden wat er aan de hand is, maar het kwam op mij over als zo'n vaguebook post "ik wil iets vertellen dus ik plemp iets neer in de hoop dat iemand verder vraagt". En daar hou ik niet zo van :s)
crap in = crap out
  zondag 14 september 2014 @ 22:51:33 #277
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144535189
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien heb ik gemist/niet onthouden wat er aan de hand is, maar het kwam op mij over als zo'n vaguebook post "ik wil iets vertellen dus ik plemp iets neer in de hoop dat iemand verder vraagt". En daar hou ik niet zo van :s)
Weet niet of het verhaal hier al is gedaan. Houd het niet overal bij, zo ga ik heel FOK rond. Anyway, eindresultaat




Dus het lichaam heeft wel wat voorraadje aangeslagen terwijl de zin in voedsel er bij mijzelf ook niet volledig was.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Vis een optie? zondag 14 september 2014 @ 22:52:31 #278
70532 loveli
N
pi_144535244
Pohi gecheckt. Foto gezien. Damn....
crap in = crap out
  zondag 14 september 2014 @ 22:53:51 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144535323
Vandaar dat de kilo's er dus afvlogen. Zie nu dat ik het hier niet aangegeven heb dus ik kan me voorstellen dat het erg vaag overkwam. Excuses
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144535505
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Weet niet of het verhaal hier al is gedaan. Houd het niet overal bij, zo ga ik heel FOK rond. Anyway, eindresultaat


[ afbeelding ]

Dus het lichaam heeft wel wat voorraadje aangeslagen terwijl de zin in voedsel er bij mijzelf ook niet volledig was.
Ik zie zoeken niet zo zitten, dus WTF happened :o
  Vis een optie? zondag 14 september 2014 @ 22:59:37 #281
70532 loveli
N
pi_144535657
Het zal niet je eerste zorg zijn, maar spieren die je had komen vrij snel weer terug.

Damn... ik weet niet of je pech hebt gehad of geluk.
crap in = crap out
  zondag 14 september 2014 @ 23:01:58 #282
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144535792
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef loveli het volgende:
Het zal niet je eerste zorg zijn, maar spieren die je had komen vrij snel weer terug.

Damn... ik weet niet of je pech hebt gehad of geluk.
Normaal gesproken wel ja. Maar het was toch wel even schrikken toen ik na een paar dagen in de spiegel keek.

Ben er zelf ook nog niet over uit
Volgens de doktoren geluk omdat ik bij iets anders vallen het waarschijnlijk niet na had kunnen vertellen. En als ik niet gevonden was waarschijnlijk ook niet.

Anderzijds had ik net iets beter kunnen vallen en dan was er niets aan de hand geweest.

Het zal wel zo moeten hebben lopen :) al met al meer last van mn rug en heup dan van mn hoofd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 14 september 2014 @ 23:04:18 #283
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144535918
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik zie zoeken niet zo zitten, dus WTF happened :o
Ik ben van een berg gevallen en zo'n 10 a 15 meter lager tot stilstand gekomen. Ik probeerde nog terug te klimmen maar ik was redelijk wat krachten kwijt (heb ook mn rug gekneusd en een aantal spieren gescheurd). Uiteindelijk ben ik bewusteloos geraakt. Schijnbaar heeft iemand de ambulance gebeld want de ochtend daarop werd ik wakker in het ziekenhuis. Ongeval gebeurde rond 1 uur en ik ben om 5 uur in het ziekenhuis binnen gekomen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Vis een optie? zondag 14 september 2014 @ 23:16:59 #284
70532 loveli
N
pi_144536515
Je hebt iig mazzel met je haargrens :P

Beterschap..
crap in = crap out
pi_144537178
Ook gewoon drain aan je hoofd :')

Beterschap!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_144538395
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben van een berg gevallen en zo'n 10 a 15 meter lager tot stilstand gekomen. Ik probeerde nog terug te klimmen maar ik was redelijk wat krachten kwijt (heb ook mn rug gekneusd en een aantal spieren gescheurd). Uiteindelijk ben ik bewusteloos geraakt. Schijnbaar heeft iemand de ambulance gebeld want de ochtend daarop werd ik wakker in het ziekenhuis. Ongeval gebeurde rond 1 uur en ik ben om 5 uur in het ziekenhuis binnen gekomen.
;( beterschap!
  Vis een optie? maandag 15 september 2014 @ 06:49:41 #287
70532 loveli
N
pi_144541287
Mogge.

:')
crap in = crap out
pi_144541684
Wow wtf
En waarom kan ik niks vinden in je pohi
Worry is a misuse of imagination
pi_144541756
O Dven was best leuk
Komt wel weet goed denk ik
Worry is a misuse of imagination
pi_144541929
Die nieuwe lijnzaadolie van de ap is best oke, veel minder goor!
Worry is a misuse of imagination
pi_144541986
Maar je bent wel een beetje arrogant Dven:

quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 06:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Op het eerste oog lijkt het een wat gemakkelijke manier om te scoren van jou. Hiermee bevestig jij het beeld dat er van jou bestaat. Gaan we er wat dieper op in dan blijkt het zelfs met een verse wond erg mee te vallen en biedt het enkel weer gespreksstof waar dames van creamen, je kent het wel niet maar ; wat is er gebeurd, ben je geopereerd, is/wordt er goed voor je gezorgd en dan wordt de switch naar eigen verwondingen in het heden/verleden gemaakt.

Om het samen te vatten : ik heul gewoon weer met de chicks terwijl jij nog steeds de zure oude rukker op FOK! bent die in een ingewikkelde relatie met z'n handjes zit.

Ik heb erg veel steunbetuigingwn gehad maar allicht kan ik men beter doorverwijzen naar jou. Kan het toch nog iets beter gebruiken want op je hoofd vallen is één ding, spreekwoordelijk er al zo vaak op terecht gekomen zijn natuurlijk weer iets veel heftiger.

Tot ziens :)
Worry is a misuse of imagination
pi_144542675
Ga je lekker Prob?

Oh en beterschap Dven en goeiemorgen loveli!
  maandag 15 september 2014 @ 09:54:46 #293
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144542806
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:51 schreef Probability het volgende:
Maar je bent wel een beetje arrogant Dven:

[..]

Die reactie :D sorry, heb niet bepaald een goede verstandhouding met die user :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144543011
Wel fijn dat iemand je heeft weten op te vegen. Je zal daar maar een paar uur/dagen langer liggen (afhankelijk van hoe afgelegen 't was).
Ja doei.
pi_144545329
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ga je lekker Prob?

Oh en beterschap Dven en goeiemorgen loveli!
Haha ja hoor ik was in de actieve topics aan het bladeren en kwam toen die discussie tegen :D
Worry is a misuse of imagination
pi_144546172
Ik ben gefrustreerd maar dat mag ik niet zijn van mijzelf :')
Worry is a misuse of imagination
pi_144548373
ik ga niet eens de details nazoeken Dven, iig sterkte met je herstel.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144548378
Jemig Dven, lekker foto/situatie. Al heb je nu natuurlijk wel een stoer kroegverhaal dat je kan vertellen als het genezen is en de dames vragen hoe je aan dat litteken komt >:).

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:22 schreef Probability het volgende:
Ik ben gefrustreerd maar dat mag ik niet zijn van mijzelf :')
Haha dat had ik vorige week ook. Week lang pesthumeur gehad, en mocht het niet afreageren op anderen (bijna gelukt). Weekend deed wonderen. Maar dit maakt het natuurlijk niet leuker voor jou, op maandag :+.

Rondje bellen is een kort rondje geworden: bezwaar aantekenen bij belastingdienst en gemeente aan het werk zetten wat er mis is gegaan, en dan zou het zowaar goed kunnen komen (met huurtoeslag enzo). Waren die lessen 'hoe schrijf je een zakelijke brief' in klas 4 nog ergens goed voor ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_144548381
En Prob, maak je dan niet zo druk!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_144549237
quote:
12s.gif Op maandag 15 september 2014 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
En Prob, maak je dan niet zo druk!
Ik ben dan weer zo naïef dat ik denk dat mensen veranderen en teleurgesteld als ik teleurgesteld wordt en daar dan weer gefrustreerd over maar dan wil ik mij niet laten kennen en blijf ik gewoon aardig en de 'grotere' persoon. Terwijl ik van binnen liever verwijten strooi en onaardig doen want dat lucht wel meteen op. En dat vind ik dan weer kinderachtig dat ik dan ergens graag wil

/lief dagboek
Worry is a misuse of imagination
pi_144550057
Ok dicht
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')