Of door alle afwijzingen nog terughoudender worden.. ik weet niet zo goed hoe ik in de markt lig, waarschijnlijk niet heel goed, maar ook niet superslecht.. ben geen nerd ofso, kleed me goed, ben fit etc.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:28 schreef blow... het volgende:
Het gaat om je mindset imo. Zo heel veel heb je niet te verliezen. Beetje no risk high reward dus ::P.
Alsof jij mad pussy pulled met die krater in je hoofd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Dven het volgende:
Probeer het eens met mannen misschien gaat dat gemakkelijker voor je
stel je wordt terughoudender, versier je dan minder vrouwen dan nu? Nope.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef ClaudioVelvet het volgende:
[..]
Of door alle afwijzingen nog terughoudender worden.. ik weet niet zo goed hoe ik in de markt lig, waarschijnlijk niet heel goed, maar ook niet superslecht.. ben geen nerd ofso, kleed me goed, ben fit etc.
Ik moet gewoon leren om vrouwen aan te spreken.. klinkt heel gek, maar ik wordt al zenuwachtig bij die gedachte..
Op het eerste oog lijkt het een wat gemakkelijke manier om te scoren van jou. Hiermee bevestig jij het beeld dat er van jou bestaat. Gaan we er wat dieper op in dan blijkt het zelfs met een verse wond erg mee te vallen en biedt het enkel weer gespreksstof waar dames van creamen, je kent het wel niet maar ; wat is er gebeurd, ben je geopereerd, is/wordt er goed voor je gezorgd en dan wordt de switch naar eigen verwondingen in het heden/verleden gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alsof jij mad pussy pulled met die krater in je hoofd.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Dven het volgende:
6/10 voor de moeite. Ik weet waar je ongeveer naartoe wil maar het is het net niet.quote:Op zondag 14 september 2014 06:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het eerste oog lijkt het een wat gemakkelijke manier om te scoren van jou. Hiermee bevestig jij het beeld dat er van jou bestaat. Gaan we er wat dieper op in dan blijkt het zelfs met een verse wond erg mee te vallen en biedt het enkel weer gespreksstof waar dames van creamen, je kent het wel niet maar ; wat is er gebeurd, ben je geopereerd, is/wordt er goed voor je gezorgd en dan wordt de switch naar eigen verwondingen in het heden/verleden gemaakt.
Om het samen te vatten : ik heul gewoon weer met de chicks terwijl jij nog steeds de zure oude rukker op FOK! bent die in een ingewikkelde relatie met z'n handjes zit.
Ik heb erg veel steunbetuigingwn gehad maar allicht kan ik men beter doorverwijzen naar jou. Kan het toch nog iets beter gebruiken want op je hoofd vallen is één ding, spreekwoordelijk er al zo vaak op terecht gekomen zijn natuurlijk weer iets veel heftiger.
Tot ziens
Ongetwijfeld dat jij dat weet. Dag pikquote:Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
6/10 voor de moeite. Ik weet waar je ongeveer naartoe wil maar het is het net niet.
Daarom ga ik niet meer naar de fitness. Al die suffe gasten die je aanspreken terwijl je gewoon wilt sporten.quote:Op zondag 14 september 2014 03:03 schreef BeamofLight het volgende:
Rechtop lopen, glimlachen en zelfverzekerd zijn/overkomen. Begin in de sportschool: hey, ben je bijna klaar of hoeveel oefeningen moet je nog etc
Waarom had ik deze post al van jou verwacht?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Dven het volgende:
Geef het versieren op en het gaat een stuk makkelijker. Maak geen onderscheid en spreek gewoon mannen / vrouwen aan omdat je zin in een gesprek hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef ClaudioVelvet het volgende:
[..]
Of door alle afwijzingen nog terughoudender worden.. ik weet niet zo goed hoe ik in de markt lig, waarschijnlijk niet heel goed, maar ook niet superslecht.. ben geen nerd ofso, kleed me goed, ben fit etc.
Ik moet gewoon leren om vrouwen aan te spreken.. klinkt heel gek, maar ik wordt al zenuwachtig bij die gedachte..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |