abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144499716
Hey!

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik graag de visie van anderen wil hebben over een situatie waar ik nu in zit en die ik wil veranderen.

Ik ben een gast van 25, net afgestudeerd en fulltime werkend. Ik beschouw mij als een 'gewone' jongen. Buiten werk zijn mijn hobbies sporten (voetbal in een studententeam) en uitgaan. Ga in de zomer vanaf mijn 15e elk jaar met vrienden op vakantie en in de winter vaak snowboarden.

Ik heb een leuke en goede vriendengroep die ik al een jaar of 15 goed ken. Over het algemeen ben ik wel gelukkig met mijn leven, op een puntje na: vrouwen spelen een beperkte rol in mijn leven.

Ik heb sinds mijn 15e twee vriendinnetjes gehad, beide niet langer dan 6 maanden. Vrij oppervlakkige relaties ook. Verder heb ik maar met 2 meisjes in mijn leven sex gehad, 1 one night stand en 1 scharrel voor een langere periode. In totaal misschien met 30 meisjes gezoend (voornamelijk tussen mijn 15e en 18e).

Ik kreeg laatst de vraag van een goede vriend van mij: waarom spreek je eigenlijk nooit vrouwen aan of probeer je ze te versieren. Ik gaf een onzinnig zogegenaamd stoer antwoord dat ik laatst nog een vrouw had versierd en een one night stand had gehad.

Maar het zette me wel aan het denken: ik spreek eigenlijk nooit vrouwen aan (tenzij heel lam) en probeer ze nooit te versieren. Omdat ik niet zo goed ben met vrouwen en bang ben voor afwijzingen.

Ik voel aan mezelf dat ik nu ik 25 ben, ik inmiddels echt behoefte begin te krijgen aan een leuke vrouw in mijn leven. Geen one night stands of scharrels, maar gewoon een leuk meisje waar ik het goed mee kan vinden en verliefd op kan worden.

Vrouwen stappen echter nooit op mij af (wellicht een soort van 'schild' om mij heen gebouwd). En ik durf dus niet echt vrouwen te versieren. Op deze manier gaat het logischerwijs heel moeilijk voor mij worden om een leuk iemand te ontmoeten.

Ik voel me echt een loser op het gebied van liefde en begin serieus bang te worden dat ik voor eeuwig alleen blijf. Dat wil ik natuurlijk niet. Mijn vrienden hebben er veel minder moeite mee om vrouwen te ontmoeten etc.

Wat vinden jullie van deze situatie en nog belangrijker, heeft iemand een goed advies over hoe ik deze situatie moet aanpakken?
pi_144499860
Het gaat om je mindset imo. Zo heel veel heb je niet te verliezen. Beetje no risk high reward dus ::P.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:47:37 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144500843
Probeer het eens met mannen misschien gaat dat gemakkelijker voor je
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144500873
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:28 schreef blow... het volgende:
Het gaat om je mindset imo. Zo heel veel heb je niet te verliezen. Beetje no risk high reward dus ::P.
Of door alle afwijzingen nog terughoudender worden.. ik weet niet zo goed hoe ik in de markt lig, waarschijnlijk niet heel goed, maar ook niet superslecht.. ben geen nerd ofso, kleed me goed, ben fit etc.

Ik moet gewoon leren om vrouwen aan te spreken.. klinkt heel gek, maar ik wordt al zenuwachtig bij die gedachte..
pi_144501608
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Dven het volgende:
Alsof jij mad pussy pulled met die krater in je hoofd.
pi_144501964
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef ClaudioVelvet het volgende:

[..]

Of door alle afwijzingen nog terughoudender worden.. ik weet niet zo goed hoe ik in de markt lig, waarschijnlijk niet heel goed, maar ook niet superslecht.. ben geen nerd ofso, kleed me goed, ben fit etc.

Ik moet gewoon leren om vrouwen aan te spreken.. klinkt heel gek, maar ik wordt al zenuwachtig bij die gedachte..
stel je wordt terughoudender, versier je dan minder vrouwen dan nu? Nope.
Because you know i'm all about that ass
pi_144502162
Neem risico en loop 's een blauwtje.
Dit, dus.
pi_144506769
Tja gewoon gaan met die banaan en proberen, afwijzingen zullen niet altijd fijn zijn.

Leef je leven en doe wat je witl wees aardig maar niet te aardig.
  zondag 14 september 2014 @ 03:03:20 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144507010
Rechtop lopen, glimlachen en zelfverzekerd zijn/overkomen. Begin in de sportschool: hey, ben je bijna klaar of hoeveel oefeningen moet je nog etc
  zondag 14 september 2014 @ 06:56:59 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144507889
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:09 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Alsof jij mad pussy pulled met die krater in je hoofd.
Op het eerste oog lijkt het een wat gemakkelijke manier om te scoren van jou. Hiermee bevestig jij het beeld dat er van jou bestaat. Gaan we er wat dieper op in dan blijkt het zelfs met een verse wond erg mee te vallen en biedt het enkel weer gespreksstof waar dames van creamen, je kent het wel niet maar ; wat is er gebeurd, ben je geopereerd, is/wordt er goed voor je gezorgd en dan wordt de switch naar eigen verwondingen in het heden/verleden gemaakt.

Om het samen te vatten : ik heul gewoon weer met de chicks terwijl jij nog steeds de zure oude rukker op FOK! bent die in een ingewikkelde relatie met z'n handjes zit.

Ik heb erg veel steunbetuigingwn gehad maar allicht kan ik men beter doorverwijzen naar jou. Kan het toch nog iets beter gebruiken want op je hoofd vallen is één ding, spreekwoordelijk er al zo vaak op terecht gekomen zijn natuurlijk weer iets veel heftiger.

Tot ziens :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144508655
quote:
_O-
  zondag 14 september 2014 @ 09:58:54 #12
399662 noa-noa83
Live-Laugh-Love
pi_144508735
Tender of een ander Internet daling site iets voor jou?
  zondag 14 september 2014 @ 13:54:13 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_144513126
Ik ben vrijwel het zelfde ( ik durf vrouwen ook nooit tot bijna nooit aan te spreken ).... maar je kan met een vriend een "spel" spelen.

Deed ik gisteren ook: Zo veel mogelijk blauwtjes lopen....

Aan het eind van de avond ieder geval 1 meid gescoord die spontaan op mij af kwam.... Nummer gegeven, maar helaas geen succes ( tot nu toe ... ).

Dus het je kan het moeilijk gaan afdwingen..... en inderdaad iets van Tinder of een dating site proberen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 14 september 2014 @ 14:02:54 #14
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_144513336
Je hebt het internet; honderden websites zijn voor je beschikbaar met talloze artikelen over relaties/daten/versieren/sociale trucjes etc.

Neem eens een dag om eens rustig te lezen hierover.
pi_144515607
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 06:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Op het eerste oog lijkt het een wat gemakkelijke manier om te scoren van jou. Hiermee bevestig jij het beeld dat er van jou bestaat. Gaan we er wat dieper op in dan blijkt het zelfs met een verse wond erg mee te vallen en biedt het enkel weer gespreksstof waar dames van creamen, je kent het wel niet maar ; wat is er gebeurd, ben je geopereerd, is/wordt er goed voor je gezorgd en dan wordt de switch naar eigen verwondingen in het heden/verleden gemaakt.

Om het samen te vatten : ik heul gewoon weer met de chicks terwijl jij nog steeds de zure oude rukker op FOK! bent die in een ingewikkelde relatie met z'n handjes zit.

Ik heb erg veel steunbetuigingwn gehad maar allicht kan ik men beter doorverwijzen naar jou. Kan het toch nog iets beter gebruiken want op je hoofd vallen is één ding, spreekwoordelijk er al zo vaak op terecht gekomen zijn natuurlijk weer iets veel heftiger.

Tot ziens :)
6/10 voor de moeite. Ik weet waar je ongeveer naartoe wil maar het is het net niet.

:)
  zondag 14 september 2014 @ 15:29:19 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144515624
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

6/10 voor de moeite. Ik weet waar je ongeveer naartoe wil maar het is het net niet.

:)
Ongetwijfeld dat jij dat weet. Dag pik :W
pi_144515700
_O-
pi_144515758
Als uitgaan één van je hobby's is en je hebt vrienden die goed zijn met vrouwen, moet je eens kijken hoe zij dat aanpakken. Kijk en leer ;) .

En dat vrouwen niet op je afstappen zegt niks. Vrouwen nemen bijna nooit de eerste stap. (Behalve op Fok misschien waar iedereen zo smooth is als Brad Pit).
pi_144522591
1. Vraag of je vrienden nog leuke kennissen hebben
2. Laat je koppelen door een vriend of vriendin van je

3. Praat gewoon meer met vrouwen, leer meer vrouwen gewoon kennen in plaats van te verwachten dat jullie gaan daten of een relatie krijgen. Zo wordt de drempel lager om op vrouwen af te stappen die je echt ziet zitten.. en krijg je dus meer vertrouwen in je skills
  maandag 15 september 2014 @ 06:14:13 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_144541212
Plaats de vrouw an sich niet van te voren op een voetstuk. Het zijn net mensen wat dat betreft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_144541920
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 03:03 schreef BeamofLight het volgende:
Rechtop lopen, glimlachen en zelfverzekerd zijn/overkomen. Begin in de sportschool: hey, ben je bijna klaar of hoeveel oefeningen moet je nog etc
Daarom ga ik niet meer naar de fitness. Al die suffe gasten die je aanspreken terwijl je gewoon wilt sporten.
  maandag 15 september 2014 @ 09:02:16 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144542102
quote:
Waarom had ik deze post al van jou verwacht?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144542543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef ClaudioVelvet het volgende:

[..]

Geef het versieren op en het gaat een stuk makkelijker. Maak geen onderscheid en spreek gewoon mannen / vrouwen aan omdat je zin in een gesprek hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')