Ik sta voor veel dingen open, maar ik geloof niet dat iets vanzelf gebeurt als we het allemaal wensen. Daar is toch echt actie voor nodig. Of toeval.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:20 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik een beetje een dooddoener. Maar een energie hier al, als daar zin in is en wens/wil (en natuurlijk heel waardig in de zin van prettig, pragmatisch, eerlijke interesse, geen gedachte op een of andere vage uitspraak dat het heersende geestelijk iets zou willen, misschien maw consistent verantwoord) lijkt mij een zaak om open voor te staan.
Maar wat voor actie? Ik pieker me suf, maar ik kan er niet één bedenken voor een energie hier al, als daar zin in is en wens/wil (en natuurlijk heel waardig in de zin van prettig, pragmatisch, eerlijke interesse, geen gedachte op een of andere vage uitspraak dat het heersende geestelijk iets zou willen, misschien maw consistent verantwoord)quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik sta voor veel dingen open, maar ik geloof niet dat iets vanzelf gebeurt als we het allemaal wensen. Daar is toch echt actie voor nodig. Of toeval.
BUSTEDquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Jezelf quoten en aanvallen ... Vergeten van kloon te wisselen?
Spaghetti natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, maar als dieren geen dieren meer mogen eten, wat moet ik dan aan mijn pythons geven? Boerenkool? Wortels? Tomaten? Wat?
53? Ik had je jonger geschatquote:Op zondag 14 september 2014 17:22 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar al iemand met een kijk erop? Na het informatieverzoek aan ''Boven" ?
O, ik vind dat meer een soort van bizarre opmerking.quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
53? Ik had je jonger geschat
Dus je nick is niet je leeftijd.quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
O, ik vind dat meer een soort van bizarre opmerking.
Yoda in da house.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef Goejedag het volgende:
Ontvangen informatie negatief, giraffen bereiden de geverfde muur buren. Reeds u vind wat ervan?
Dat ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Dus je nick is niet je leeftijd.
..en de lamme leidt de blinde.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Goed, genoeg gedold.
Topic einde dieren eten dieren. Dat is inderdaad de toekomstverwachting in de bijbel waar "het lam naast de leeuw ligt". Probleem is dan wel wat moet de leeuw met zijn gebit en spijsverteringskanaal dat volledig op vlees is ingericht, dan is de leeuw geen leeuw meer maar een paard.
Ik moet iets bekennen: ik weet niet eens wat Topic einde dieren zijn. Familie van de Tapir denk ik. Of van de Tapioca. En ik lulde mee alsof ik er verstand van had. Niemand heeft het gemerkt. Zelfs TS niet.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Goed, genoeg gedold.
Topic einde dieren eten dieren.
Maar goed ook, anders gaat die blinde per ongeluk toch nog dieren opeten.quote:
Ook zoiets. Dan smaakt het nergens naarquote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef SpecialK het volgende:
Andijviestamppot zonder spek vreten zeker. Rot op man je weet niet waar je over lult.
Ja!quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders gaat die blinde per ongeluk toch nog dieren opeten.
Heb ik ook eens gehad. Toen at ik een blinde vink. Is eigenlijk precies hetzelfde.quote:
Toen leidde je de blinde naar binnen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:14 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Toen at ik een blinde vink. Is eigenlijk precies hetzelfde.
Ik heb er zelfs een speciale darm voor.quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen leidde je de blinde naar binnen.
die blinde?quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een speciale darm voor.
Maruhm, wat heeft het eigenlijk voor zin om met iets bezig te zijn dat in de praktijk niet gaat werken?quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Één van mijn resultaten is dat dit in sociale verhoudingen ligt. De leeuw als een soort van oppasser op de meer kudde achtige, een beetje zwaar en massa achtige (dommer?) gedragende dieren.
Daar is zeker reden voor in omstandigheden waar dieren geen dieren meer eten.
Het lijkt er ook sterk op: opruiming van dode dieren. Wat dan is als een heel goede begrafenis.
Nu moet ik (weer?) zo'n buitenlandse term gebruiken
dit er dan maar bij
Maar dat is beter te zien in een soort van karma-achtige sfeer. Dus bijvoorbeeld ,,begrafenis'' maar helemaal juist is niet met een plechtigheidssfeer die over het algemeen bij het woord ''begrafenis'' hoort.
Ik zeg nu ook niets over de ''mensenbegrafenis''. Ik bedoel een soort van heel basis ruwe-achtige sfeer binnen het begrip van karma. En in het wild bij dieren.
Heel andere omstandigheden en sfeer dus.
Hij heeft een blinddoek om, voor ......quote:
volgens mij ben je aan het dollen.....quote:Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen: ik weet niet eens wat Topic einde dieren zijn. Familie van de Tapir denk ik. Of van de Tapioca. En ik lulde mee alsof ik er verstand van had. Niemand heeft het gemerkt. Zelfs TS niet.
is er nog dood dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Één van mijn resultaten is dat dit in sociale verhoudingen ligt. De leeuw als een soort van oppasser op de meer kudde achtige, een beetje zwaar en massa achtige (dommer?) gedragende dieren.
Daar is zeker reden voor in omstandigheden waar dieren geen dieren meer eten.
Het lijkt er ook sterk op: opruiming van dode dieren. Naast bepaalde planten als eten. Wat dan is als een heel goede begrafenis.
Nu moet ik (weer?) zo'n buitenlandse term gebruiken
dit er dan maar bij
Maar dat is beter te zien in een soort van karma-achtige sfeer. Dus bijvoorbeeld ,,begrafenis'' maar helemaal juist is niet met een plechtigheidssfeer die over het algemeen bij het woord ''begrafenis'' hoort. Kan ook wel misschien (?) ..
Ik zeg nu ook niets over de ''mensenbegrafenis''. Ik bedoel een soort van heel basis ruwe-achtige sfeer binnen het begrip van karma. En in het wild bij dieren.
Heel andere omstandigheden en sfeer dus.
nee er is geen dood in het hiernamaalsquote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Vraag dat anders even zelf. En plaats het hier.
Wel iets anders? Ik word nieuwsgierig.quote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
nee er is geen dood in het hiernamaals
Prove that you are human by adding seven and 3quote:Op maandag 15 september 2014 00:09 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Het punt is: er moet op een veilige manier iets gebeuren aan het hele onderwerp.
Hoe denk jij daarover?
This must be an important question for you. Can you tel me more about it?quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Prove that you are human by adding seven and 3
Geen idee, ik wilde gewoon weten wat er in het hiernamaals is. Maar TevredenAtheist is denk ik al naar bed.quote:Op maandag 15 september 2014 00:09 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Het punt is: er moet op een veilige manier iets gebeuren aan het hele onderwerp.
Hoe denk jij daarover?
Je bent gezakt voor de turingtestquote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
This must be an important question for you. Can you tel me more about it?
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.quote:
Ik denk dat dat net onze pet te boven gaat. Wellicht heb je zelf een idee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.
Ik kan je niet meer volgen, het spijt me.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.
Als je niet begrijpt wat iemand bedoelt, kun je altijd proberen er zelf iets zinnigs in te zien. Zo werkte het eeuwenlang bij het Orakel, en nog redelijk succesvol ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:32 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen, het spijt me.
eh ... wat is rust en blijheid en echt waardevol om mee bezig te zijn, aandacht aan te geven in de toekomst?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:01 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net onze pet te boven gaat. Wellicht heb je zelf een idee?
Ik bedoel een topic dat een vraag stelt om aan ''boven'' te gaan vragen. En wat is dan de informatie die mensen zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:32 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen, het spijt me.
Het hecht waarde aan de omgeving de vogels het vrij zijn, weetje wie pas vrij zijn? Vogels en konijnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:54 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
eh ... wat is rust en blijheid en echt waardevol om mee bezig te zijn, aandacht aan te geven in de toekomst?
Ik vind dat je gelijk hebt in zekere zin. Maar als ze te grazen worden genomen ...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Het hecht waarde aan de omgeving de vogels het vrij zijn, weetje wie pas vrij zijn? Vogels en konijnen
Het schijnt en blijkt dat wat ik zei rustig en prettig kunnen vragen aan ''boven'' eraan bijdraagt in ieder geval. Vrijheid en blijheid.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Het hecht waarde aan de omgeving de vogels het vrij zijn, weetje wie pas vrij zijn? Vogels en konijnen
Wie begrijpt deze zin?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:59 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Het schijnt en blijkt dat wat ik zei rustig en prettig kunnen vragen aan ''boven'' eraan bijdraagt in ieder geval. Vrijheid en blijheid.
Volgens mij is ie wel begrijpelijk. Alleen ik liet een paar aanhalingstekens weg. Iets anders is ook wat meer aangedikt omdat iemand ooit iets zei over onbegrijpelijkheid.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:26 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Wie begrijpt deze zin?![]()
Mja, en dan maak je gelijk misbruik van een term door bedekt/onbedekt de foto van een boek te plaatsen die dat in de titel heeft?quote:
Maar het is toch waar? Het is toch zeker weleens leuk om wat meer door de war te schrijven en voor anderen om te lezen? (kan ook iets zijn om mee op te passen)quote:
Ik weet er één, waarmee "boven" zijn bestaan kan bewijzen, als 'ie vijf keer op rij evident het juiste antwoord geeft. Maar die vraag zou kwetsend voor jou kunnen zijn. En zo heel belangrijk is dat bestaan nou ook weer niet, dus ik aarzel om te zeggen wat die vraag is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ik bedoel een topic dat een vraag stelt om aan ''boven'' te gaan vragen. En wat is dan de informatie die mensen zien.
Ik wil het wel weten.quote:Op woensdag 17 september 2014 01:27 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik weet er één, waarmee "boven" zijn bestaan kan bewijzen, als 'ie vijf keer op rij evident het juiste antwoord geeft. Maar die vraag zou kwetsend voor jou kunnen zijn. En zo heel belangrijk is dat bestaan nou ook weer niet, dus ik aarzel om te zeggen wat die vraag is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |