Ook zoiets. Dan smaakt het nergens naarquote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef SpecialK het volgende:
Andijviestamppot zonder spek vreten zeker. Rot op man je weet niet waar je over lult.
Ja!quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders gaat die blinde per ongeluk toch nog dieren opeten.
Heb ik ook eens gehad. Toen at ik een blinde vink. Is eigenlijk precies hetzelfde.quote:
Toen leidde je de blinde naar binnen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:14 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Toen at ik een blinde vink. Is eigenlijk precies hetzelfde.
Ik heb er zelfs een speciale darm voor.quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen leidde je de blinde naar binnen.
die blinde?quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een speciale darm voor.
Maruhm, wat heeft het eigenlijk voor zin om met iets bezig te zijn dat in de praktijk niet gaat werken?quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Één van mijn resultaten is dat dit in sociale verhoudingen ligt. De leeuw als een soort van oppasser op de meer kudde achtige, een beetje zwaar en massa achtige (dommer?) gedragende dieren.
Daar is zeker reden voor in omstandigheden waar dieren geen dieren meer eten.
Het lijkt er ook sterk op: opruiming van dode dieren. Wat dan is als een heel goede begrafenis.
Nu moet ik (weer?) zo'n buitenlandse term gebruiken
dit er dan maar bij
Maar dat is beter te zien in een soort van karma-achtige sfeer. Dus bijvoorbeeld ,,begrafenis'' maar helemaal juist is niet met een plechtigheidssfeer die over het algemeen bij het woord ''begrafenis'' hoort.
Ik zeg nu ook niets over de ''mensenbegrafenis''. Ik bedoel een soort van heel basis ruwe-achtige sfeer binnen het begrip van karma. En in het wild bij dieren.
Heel andere omstandigheden en sfeer dus.
Hij heeft een blinddoek om, voor ......quote:
volgens mij ben je aan het dollen.....quote:Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen: ik weet niet eens wat Topic einde dieren zijn. Familie van de Tapir denk ik. Of van de Tapioca. En ik lulde mee alsof ik er verstand van had. Niemand heeft het gemerkt. Zelfs TS niet.
is er nog dood dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Één van mijn resultaten is dat dit in sociale verhoudingen ligt. De leeuw als een soort van oppasser op de meer kudde achtige, een beetje zwaar en massa achtige (dommer?) gedragende dieren.
Daar is zeker reden voor in omstandigheden waar dieren geen dieren meer eten.
Het lijkt er ook sterk op: opruiming van dode dieren. Naast bepaalde planten als eten. Wat dan is als een heel goede begrafenis.
Nu moet ik (weer?) zo'n buitenlandse term gebruiken
dit er dan maar bij
Maar dat is beter te zien in een soort van karma-achtige sfeer. Dus bijvoorbeeld ,,begrafenis'' maar helemaal juist is niet met een plechtigheidssfeer die over het algemeen bij het woord ''begrafenis'' hoort. Kan ook wel misschien (?) ..
Ik zeg nu ook niets over de ''mensenbegrafenis''. Ik bedoel een soort van heel basis ruwe-achtige sfeer binnen het begrip van karma. En in het wild bij dieren.
Heel andere omstandigheden en sfeer dus.
nee er is geen dood in het hiernamaalsquote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Vraag dat anders even zelf. En plaats het hier.
Wel iets anders? Ik word nieuwsgierig.quote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
nee er is geen dood in het hiernamaals
Prove that you are human by adding seven and 3quote:Op maandag 15 september 2014 00:09 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Het punt is: er moet op een veilige manier iets gebeuren aan het hele onderwerp.
Hoe denk jij daarover?
This must be an important question for you. Can you tel me more about it?quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Prove that you are human by adding seven and 3
Geen idee, ik wilde gewoon weten wat er in het hiernamaals is. Maar TevredenAtheist is denk ik al naar bed.quote:Op maandag 15 september 2014 00:09 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Het punt is: er moet op een veilige manier iets gebeuren aan het hele onderwerp.
Hoe denk jij daarover?
Je bent gezakt voor de turingtestquote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
This must be an important question for you. Can you tel me more about it?
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.quote:
Ik denk dat dat net onze pet te boven gaat. Wellicht heb je zelf een idee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.
Ik kan je niet meer volgen, het spijt me.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:59 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Of misschien heeft iemand een voorstel voor zo'n onderwerp. Of over de waarheid van dit onderwerp TRU / Gevaar: het geestelijke of wat dat betekent.
Als je niet begrijpt wat iemand bedoelt, kun je altijd proberen er zelf iets zinnigs in te zien. Zo werkte het eeuwenlang bij het Orakel, en nog redelijk succesvol ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:32 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen, het spijt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |