Neequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Jezelf quoten en aanvallen ... Vergeten van kloon te wisselen?
Het evangelie van de heiligen twaalf vult het verhaal uit de evangelien inderdaad aan, waar daar dingen ingekort weergegeven zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:02 schreef Manke het volgende:
[..]
uit welke bijbel komt dit? Is veel aan toegevoegd? The father-mother in heaven? God is hermafrodiet?
Ik zou het aan iemand anders vragen, dan heb je meer kans dat je een respons krijgt.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:44 schreef 00ll0l0l het volgende:
We zouden met zijn allen aan God moeten gaan vragen dat het eten van dieren tussen elkaar ophoudt. Een andere oplossing daarvoor dus.
Nou, dat vind ik een beetje een dooddoener. Maar een energie hier al, als daar zin in is en wens/wil (en natuurlijk heel waardig in de zin van prettig, pragmatisch, eerlijke interesse, geen gedachte op een of andere vage uitspraak dat het heersende geestelijk iets zou willen, misschien maw consistent verantwoord) lijkt mij een zaak om open voor te staan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik zou het aan iemand anders vragen, dan heb je meer kans dat je een respons krijgt.
Ik denk aan magisch water dat voor elk dier voldoende voedingsstoffen biedt en ervoor zorgt dat ze geen trek meer krijgen in andere dieren. Als men dat nu eens zou uitvinden
Ik sta voor veel dingen open, maar ik geloof niet dat iets vanzelf gebeurt als we het allemaal wensen. Daar is toch echt actie voor nodig. Of toeval.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:20 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik een beetje een dooddoener. Maar een energie hier al, als daar zin in is en wens/wil (en natuurlijk heel waardig in de zin van prettig, pragmatisch, eerlijke interesse, geen gedachte op een of andere vage uitspraak dat het heersende geestelijk iets zou willen, misschien maw consistent verantwoord) lijkt mij een zaak om open voor te staan.
Maar wat voor actie? Ik pieker me suf, maar ik kan er niet één bedenken voor een energie hier al, als daar zin in is en wens/wil (en natuurlijk heel waardig in de zin van prettig, pragmatisch, eerlijke interesse, geen gedachte op een of andere vage uitspraak dat het heersende geestelijk iets zou willen, misschien maw consistent verantwoord)quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik sta voor veel dingen open, maar ik geloof niet dat iets vanzelf gebeurt als we het allemaal wensen. Daar is toch echt actie voor nodig. Of toeval.
BUSTEDquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Jezelf quoten en aanvallen ... Vergeten van kloon te wisselen?
Spaghetti natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:32 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, maar als dieren geen dieren meer mogen eten, wat moet ik dan aan mijn pythons geven? Boerenkool? Wortels? Tomaten? Wat?
53? Ik had je jonger geschatquote:Op zondag 14 september 2014 17:22 schreef 00ll0l0l het volgende:
Maar al iemand met een kijk erop? Na het informatieverzoek aan ''Boven" ?
O, ik vind dat meer een soort van bizarre opmerking.quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
53? Ik had je jonger geschat
Dus je nick is niet je leeftijd.quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
O, ik vind dat meer een soort van bizarre opmerking.
Yoda in da house.quote:Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef Goejedag het volgende:
Ontvangen informatie negatief, giraffen bereiden de geverfde muur buren. Reeds u vind wat ervan?
Dat ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Dus je nick is niet je leeftijd.
..en de lamme leidt de blinde.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Goed, genoeg gedold.
Topic einde dieren eten dieren. Dat is inderdaad de toekomstverwachting in de bijbel waar "het lam naast de leeuw ligt". Probleem is dan wel wat moet de leeuw met zijn gebit en spijsverteringskanaal dat volledig op vlees is ingericht, dan is de leeuw geen leeuw meer maar een paard.
Ik moet iets bekennen: ik weet niet eens wat Topic einde dieren zijn. Familie van de Tapir denk ik. Of van de Tapioca. En ik lulde mee alsof ik er verstand van had. Niemand heeft het gemerkt. Zelfs TS niet.quote:Op zondag 14 september 2014 18:49 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Goed, genoeg gedold.
Topic einde dieren eten dieren.
Maar goed ook, anders gaat die blinde per ongeluk toch nog dieren opeten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |