j0rdiiii is nu los.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GESINK VALT AAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Een oeuvre-prijs.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
Vanwaar de TT? Heeft hij weer iets geflikt, of is het gewoon een oeuvre-prijs?
Dat moet wel per ongeluk zijn dan. Wat zullen zijn excuses naderhand zijn?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GESINK VALT AAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het woord AAN is niet logisch in die zin.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel per ongeluk zijn dan. Wat zullen zijn excuses naderhand zijn?
VBL / [VBL Slowchat #3469] Bonnie and Clyde nemen dit topic overquote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
Vanwaar de TT? Heeft hij weer iets geflikt, of is het gewoon een oeuvre-prijs?
Ik gok op het aloude: "Ik had wel goede benen, maar zat net niet goed mee in de laatste ontsnapping."quote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
Zal dalijk wel weer vallen. Z'n been breken. Of de berg is net te lang. Of te stijl. Of te kort. Of hij had opeens last van z'n hart
nounouquote:
Gesink gaat 'm pakken.quote:
Anton ja? Gaat hij hem pakken met een ippon?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink gaat 'm pakken.
Als Anton Gesink op 1km nog voorsprong heeft, ga ik net als bij de Touretappe van Boom flink stuiteren.
Als ik nu in t publiek stond gaf ik die dan martin een stomp in zn nieren.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink gaat 'm pakken.
Als Anton Gesink op 1km nog voorsprong heeft, ga ik net als bij de Touretappe van Boom flink stuiteren.
Dan Martin zit hem op de hielenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anton ja? Gaat hij hem pakken met een ippon?
Daar komt 'ie alquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DAN MARTIN GAAT HET NIET REDDEN
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu in t publiek stond gaf ik die dan martin een stomp in zn nieren.
Keldermerckx en Froome zitten in het wiel van de rest af te zien en dan komt die kutlul met z'n dopingtuigje.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan die Froome nou terug zijn man.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink gaat op achterstand gereden worden.
Ga effe naar de wieler SC jijquote:
Lul toch niet zo slap manquote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink op 30 seconden gereden. Born loser zou Mourinho zeggen
Met leuk spelen win je geen prijzen. Leuk dat hij eens aanzet maar het toont andermaal aan dat hij verre van top is.quote:
Ik denk dat hij al op zoek is naar het slagersmes in de keuken van het kantoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met leuk spelen win je geen prijzen. Leuk dat hij eens aanzet maar het toont andermaal aan dat hij verre van top is.
Oké ik houd al op. Sorry Knut
Hij bleef op z'n powermetertje letten maar t was niet genoegquote:Op woensdag 3 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome verliest weer een seconde. Iedere secondei s er een
is* één*quote:Op woensdag 3 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome verliest weer een seconde. Iedere secondei s er een
ik moest keihard lachen alleen jammer dat het fake is.quote:
JE BENT ZELF KEIHARD FAKEquote:Op woensdag 3 september 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen alleen jammer dat het fake is.
JIJ BENT ZELF NIET WAARHEIDSGETROUW, LULquote:Op woensdag 3 september 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
JE BENT ZELF KEIHARD FAKE
EN NU GA IK POOLEN GODVERDOMME
Heb héb je het over?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Laatste uitsmijtertje van René, hij wilt wat rustiger aandoen.. Wat een luie flikker is het ook hé, hij ligt al bijna de hele dag op de bank, en zelfs dit wordt hem te veel.
?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Laatste uitsmijtertje van René, hij wilt wat rustiger aandoen.. Wat een luie flikker is het ook hé, hij ligt al bijna de hele dag op de bank, en zelfs dit wordt hem te veel.
René speelt WoW.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Ah, oke.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Uitsmijter is de column van Gijp in VI.
Dat is gebruikelijk. Kijk naar mensen die nieuws en dat soort flauwekul bespreken en naar mensen die het over tetten enzo hebben. Wereld van verschil in beleefdheidquote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Wat een taal weer hierAl was het in de NWS SC nog erger net.
Sowieso NWSquote:Op woensdag 3 september 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Wat een taal weer hierAl was het in de NWS SC nog erger net.
bedankt, Steijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Duitsland v Argentinië (weliswaar oefenpot) op de ZDF.
En compensatie, beetje flauwekullen dan hoef je niet aan de nare dingen in het leven te denkenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk. Kijk naar mensen die nieuws en dat soort flauwekul bespreken en naar mensen die het over tetten enzo hebben. Wereld van verschil in beleefdheid
[ afbeelding ]
Sorry maar tieten zijn beter.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En compensatie, beetje flauwekullen dan hoef je niet aan de nare dingen in het leven te denken
quote:
Jullie hebben allebei gelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nicki Minaj is een lelijke teringhoer.
ZOOOquote:Op woensdag 3 september 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lord Bendtnertwitter:FootballFunnys twitterde op woensdag 03-09-2014 om 20:11:51The last time Falcao played in the Champions League he lost 5-0 to Arsenal. Nicklas Bendtner scored a hat-trick. http://t.co/g9nrvEuxbD reageer retweet
Uh ok.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lord Bendtnertwitter:FootballFunnys twitterde op woensdag 03-09-2014 om 20:11:51The last time Falcao played in the Champions League he lost 5-0 to Arsenal. Nicklas Bendtner scored a hat-trick. http://t.co/g9nrvEuxbD reageer retweet
Tering lekker wijf, maar wtf kijk jijquote:Op woensdag 3 september 2014 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
Meisje van the fapping is nu op rtl 5. Dit is nou victoria justice.
dumpertquote:Op woensdag 3 september 2014 20:52 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe heet die site ook al weer waar iedereen zijn fotos op dumpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |