j0rdiiii is nu los.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GESINK VALT AAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Een oeuvre-prijs.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
Vanwaar de TT? Heeft hij weer iets geflikt, of is het gewoon een oeuvre-prijs?
Dat moet wel per ongeluk zijn dan. Wat zullen zijn excuses naderhand zijn?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GESINK VALT AAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het woord AAN is niet logisch in die zin.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel per ongeluk zijn dan. Wat zullen zijn excuses naderhand zijn?
VBL / [VBL Slowchat #3469] Bonnie and Clyde nemen dit topic overquote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
Vanwaar de TT? Heeft hij weer iets geflikt, of is het gewoon een oeuvre-prijs?
Ik gok op het aloude: "Ik had wel goede benen, maar zat net niet goed mee in de laatste ontsnapping."quote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef Dven het volgende:
Zal dalijk wel weer vallen. Z'n been breken. Of de berg is net te lang. Of te stijl. Of te kort. Of hij had opeens last van z'n hart
nounouquote:
Gesink gaat 'm pakken.quote:
Anton ja? Gaat hij hem pakken met een ippon?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink gaat 'm pakken.
Als Anton Gesink op 1km nog voorsprong heeft, ga ik net als bij de Touretappe van Boom flink stuiteren.
Als ik nu in t publiek stond gaf ik die dan martin een stomp in zn nieren.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gesink gaat 'm pakken.
Als Anton Gesink op 1km nog voorsprong heeft, ga ik net als bij de Touretappe van Boom flink stuiteren.
Dan Martin zit hem op de hielenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anton ja? Gaat hij hem pakken met een ippon?
Daar komt 'ie alquote:Op woensdag 3 september 2014 17:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DAN MARTIN GAAT HET NIET REDDEN
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu in t publiek stond gaf ik die dan martin een stomp in zn nieren.
Keldermerckx en Froome zitten in het wiel van de rest af te zien en dan komt die kutlul met z'n dopingtuigje.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan die Froome nou terug zijn man.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink gaat op achterstand gereden worden.
Ga effe naar de wieler SC jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |