Japanquote:Op woensdag 3 september 2014 16:48 schreef DonRaja het volgende:
Burugaria hito wa, gei no danseidesu
IJskoud de lekkerstequote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie Knut.
Als een vrouw zegt iets fris te willen op jouw vraag of ze wat te drinken wil zeg jij natuurlijk ook: "de lul van een ijsbeer?" en tjoept hem daarna tevoorschijn?
Er was laatst een film op de Belgische tv over Nazi aliens die van de maan kwamen oid.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens kijken of het op Netflix staat.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens kijken of het op Netflix staat.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
Un.. dos.. tres.. TEQUILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doe eens normaal over Nicki. Al geef ik wel volmondig toe dat ik Anaconda HAAT. Ik baal er oprecht van dat ze weer vervalt in haar oude fouten... Maar ja, ook zij heeft af en toe een top40 hit nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iron sky. Die film weet halverwege niet weer welke genre ze nastrevenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was laatst een film op de Belgische tv over Nazi aliens die van de maan kwamen oid.![]()
Doe eens normaal joh, idioot.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Al geef ik wel volmondig toe dat ik Anaconda HAAT
Wow.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie jij er voor ons uit als je Japan in alles tracht te verdedigen
Zo ver ben ik niet geraakt. Sterker nog, ik heb enkel de teaser vooraf gezien...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Nicki. Al geef ik wel volmondig toe dat ik Anaconda HAAT. Ik baal er oprecht van dat ze weer vervalt in haar oude fouten... Maar ja, ook zij heeft af en toe een top40 hit nodig
[..]
Iron sky. Die film weet halverwege niet weer welke genre ze nastreven![]()
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zie jij er voor ons uit als je Japan in alles tracht te verdedigen
Iron Skyquote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er was laatst een film op de Belgische tv over Nazi aliens die van de maan kwamen oid.
Aah ok, zou goed kunnen al zou het niet de eerste keer zijn dat de programmering nagenoeg gelijk is in BE en NL...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iron SkyNazi's die tijdens de 2e wereldoorlog naar de dark side of the moon gevlucht waren en in 2018 de boel over willen nemen
Was op RTL7 btw.
Neemt hij je nog niet genoeg dan?quote:
Je moet wel een Belg zijn om zo dom te zijn te denken dat ik daar tijd in stak.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
Dven is nog steeds met google translate in de weer om mijn post te vertalen...
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk ik verspreek me, allemaal even lachen
Nee, je liegt en wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet wel een Belg zijn om zo dom te zijn te denken dat ik daar tijd in stak.
Heb het gewoon even aan knut gevraagd.
Nee. Wij Bulgaren zijn geen homovolk.
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnquote:
de Balkan had anders genoeg homoseksuele pedofielenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnDat is een westerse ziekte. Enkel om op te vallen.
Praalnichten![]()
![]()
Ok Dj_Day-Leequote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Run the track! Weed is the is original don of all dons
Uhm... ik kan ff terug sherlocken. Maar jij was de grootste pleitbezorger van het feit dat alle Bulgaren homo zijn. Je postte zelfs een eng plaatje van 1 of andere bekende zanger. En was er blij mee, omdat er dan meer vrouwen beschikbaar bleven voor jouzelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnDat is een westerse ziekte. Enkel om op te vallen.
Praalnichten![]()
![]()
Did we meet?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dat liedje denken als ik Don zie
Niemand geeft een fuck.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome moet als eerste lossen
HAHAHAHAHAHAHHA
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Orlando Engelaar traint mee met FC Twente.
Je kreeg het nieuws via je stream door?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Orlando Engelaar traint mee met FC Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |