Je moet wel een Belg zijn om zo dom te zijn te denken dat ik daar tijd in stak.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
Dven is nog steeds met google translate in de weer om mijn post te vertalen...
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk ik verspreek me, allemaal even lachen
Nee, je liegt en wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet wel een Belg zijn om zo dom te zijn te denken dat ik daar tijd in stak.
Heb het gewoon even aan knut gevraagd.
Nee. Wij Bulgaren zijn geen homovolk.
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnquote:
Gadverdamme :Squote:
de Balkan had anders genoeg homoseksuele pedofielenquote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnDat is een westerse ziekte. Enkel om op te vallen.
Praalnichten![]()
![]()
Ok Dj_Day-Leequote:Op woensdag 3 september 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Run the track! Weed is the is original don of all dons
Uhm... ik kan ff terug sherlocken. Maar jij was de grootste pleitbezorger van het feit dat alle Bulgaren homo zijn. Je postte zelfs een eng plaatje van 1 of andere bekende zanger. En was er blij mee, omdat er dan meer vrouwen beschikbaar bleven voor jouzelf.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat er in Bulgarije homo's zijnDat is een westerse ziekte. Enkel om op te vallen.
Praalnichten![]()
![]()
Did we meet?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan dat liedje denken als ik Don zie
Niemand geeft een fuck.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome moet als eerste lossen
HAHAHAHAHAHAHHA
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Orlando Engelaar traint mee met FC Twente.
Je kreeg het nieuws via je stream door?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Orlando Engelaar traint mee met FC Twente.
Bedankt Hans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |