Lul toch niet zo slap manquote:Op woensdag 3 september 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink op 30 seconden gereden. Born loser zou Mourinho zeggen
Met leuk spelen win je geen prijzen. Leuk dat hij eens aanzet maar het toont andermaal aan dat hij verre van top is.quote:
Ik denk dat hij al op zoek is naar het slagersmes in de keuken van het kantoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met leuk spelen win je geen prijzen. Leuk dat hij eens aanzet maar het toont andermaal aan dat hij verre van top is.
Oké ik houd al op. Sorry Knut
Hij bleef op z'n powermetertje letten maar t was niet genoegquote:Op woensdag 3 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome verliest weer een seconde. Iedere secondei s er een
is* één*quote:Op woensdag 3 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome verliest weer een seconde. Iedere secondei s er een
ik moest keihard lachen alleen jammer dat het fake is.quote:
JE BENT ZELF KEIHARD FAKEquote:Op woensdag 3 september 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moest keihard lachen alleen jammer dat het fake is.
JIJ BENT ZELF NIET WAARHEIDSGETROUW, LULquote:Op woensdag 3 september 2014 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
JE BENT ZELF KEIHARD FAKE
EN NU GA IK POOLEN GODVERDOMME
Heb héb je het over?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Laatste uitsmijtertje van René, hij wilt wat rustiger aandoen.. Wat een luie flikker is het ook hé, hij ligt al bijna de hele dag op de bank, en zelfs dit wordt hem te veel.
?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
Laatste uitsmijtertje van René, hij wilt wat rustiger aandoen.. Wat een luie flikker is het ook hé, hij ligt al bijna de hele dag op de bank, en zelfs dit wordt hem te veel.
René speelt WoW.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:06 schreef Smoofie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |