Ik denk het niet, als hij er nu niet bij staat zal het nog wel een weekje duren. De Xbox One krijgt hem vrijdag, dus veel langer zal je niet hoeven wachten.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef f0rsythia het volgende:
Was dat minecraft op de PS4 vandaag echt een grapje of komt ie later vandaag nog ?
Weet niet wie dat zei, maar het is nog niet duidelijk wanneer die op de PS4 komt. Op de Xbox One komt die over 2 dagen. Dus ik denk dat de PS4 niet heel lang meer zal durenquote:
Dizze week iig.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef f0rsythia het volgende:
Was dat minecraft op de PS4 vandaag echt een grapje of komt ie later vandaag nog ?
leugensquote:Mojang heeft bekendgemaakt dat Minecraft deze week voor de PlayStation 4 en Xbox One zal verschijnen. De PlayStation 4-versie is zelfs al vanaf vanmiddag te downloaden terwijl de Xbox One-versie op 5 september verschijnt.
Is uitgesteld, datum staat (nog) niet vast.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef f0rsythia het volgende:
Die lag was bij de release op de One en dat is al gepatched, als ik het goed heb gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik las juist dat, hoewel die features geprezen worden, de ervaring laggy is en dat het echt gericht is op de hardcore golf-simmer. Daarnaast schijnt het visueel niet een enorm spektakel te zijn. Dat maakt mij minder uit, maar voor dit geld laat ik hem toch liever liggen.
Misschien ga ik nog overstag. Ik wacht wel even op wat PS4 reviews.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die lag was bij de release op de One en dat is al gepatched, als ik het goed heb gelezen.
Ik heb nu alleen The Last Of Us, maar die heb ik gister helaas helemaal uitgespeeldquote:Op woensdag 3 september 2014 15:08 schreef HostiHawaii het volgende:
Metro wil ik ook graag hebben, maar ik heb de PS4 sinds vrijdag pas (had er al 1 eind 2013, maar toen was het aanbod games veel te laag.)
Ik heb nu Thief en Last of Us. Metro komt ooit nog wel. Ik heb ze nog nooit gespeeld...
Eigenlijk ook de enige game die echt de moeite waard is.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen The Last Of Us, maar die heb ik gister helaas helemaal uitgespeeld![]()
![]()
Metro 2033 ooit op de pc gespeeld en vond het echt super vet. Daarom wil ik die Redux versie gaan kopen
Wie wat? Metro 2033 of The Last Of Us?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Eigenlijk ook de enige game die echt de moeite waard is.
Vanavond ook even bij Live from Playstation wat gameplay bekijken van anderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ga ik nog overstag. Ik wacht wel even op wat PS4 reviews.
ik zag het op redditquote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef f0rsythia het volgende:
Was dat Minecraft PS4 voor vandaag een grapje ?
Als je een enorme zeikerd bent vast wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mwah vergeet Diablo niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
TLOUquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wie wat? Metro 2033 of The Last Of Us?
Klopt, die is ook wel de moeite waard.quote:
En Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, NBA 2k14, Fifa 14, NFS Rivals, Wolfenstein, moet ik nog even doorgaan? Zat toffe games al.quote:
Meh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, NBA 2k14, Fifa 14, NFS Rivals, Wolfenstein, moet ik nog even doorgaan? Zat toffe games al.
Ik las op nieuwssites dat Playstation france gister had aangekondigd en bevestigd dat minecraft later vanmiddag in de store zou komen te staan. De update is al geweest en hij is er niet.quote:
Ja voor mij persoonlijk ook wel inderdaad. De rest wat uitgekomen vind ik echt niks, maar komt ook omdat mijn smaak en interesse heel erg is veranderd met de jaren.quote:
TLOU bij mij niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja zijn in ieder geval geen games die mij zouden bijblijven.
waaromquote:
minecraft. Bijna nog een ps3 erbij gekocht zodat ik het vast kan spelenquote:
Ze doen altijd een wekelijkse update op woensdag, er zijn nooit tussentijdse updates.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef f0rsythia het volgende:
mijn theorie over waarom minecraft vandaag of morgen uitkomt op de PS4 store;
Ze zeiden immers 'soon, or sooner', als in; binnenkort (deze week) of zelfs eerder (eerder dan xbox one)
Ik heb wel eens een keer of twee meegemaakt, en gezien, dat er op een donderdag, vrijdag of welke dag van de week dan ook er nieuw spellen aan de playstation store waren toegevoegd net zoals er toen ook nieuwe pre-orders aan de lijst waren toegevoegd. Dit was ook niet op de woensdagquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze doen altijd een wekelijkse update op woensdag, er zijn nooit tussentijdse updates.
Maar hopen mag altijd.
Het zijn ook geen games die ik hoef te hebben. Ik hou niet van EA sportgames (wel de nieuwe PES straksquote:
Beetje onzin om Fifa en NBA te gaan kopen aangezien de volgende versies eraan komen thoquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, NBA 2k14, Fifa 14, NFS Rivals, Wolfenstein, moet ik nog even doorgaan? Zat toffe games al.
Dat zal ook allemaal wel maar roepen dat maar 1 game de moeite waard is slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het zijn ook geen games die ik hoef te hebben. Ik hou niet van EA sportgames (wel de nieuwe PES straks) , racegames en standaard shooters, maar vermaak me prima met TLOU, D3 en indies
Er komt genoeg tofs aan op kort termijn wat wel mijn smaak is.
Maar ik antwoordde dus op de stelling ''alleen TLOU is de moeite waard op de PS4''quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Beetje onzin om Fifa en NBA te gaan kopen aangezien de volgende versies eraan komen tho.
Oh ja, zeker waar.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal ook allemaal wel maar roepen dat maar 1 game de moeite waard is slaat natuurlijk helemaal nergens op.
[..]
heb een Prepaid cc. 3vcard oidquote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe doen jullie aankopen in de US store? Ik kan met paypal niet m'n wallet vullen.
Gewoon een PSN card kopen via offgamers en dan die code invullen op je PS4.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe doen jullie aankopen in de US store? Ik kan met paypal niet m'n wallet vullen.
thnxquote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon een PSN card kopen via offgamers en dan die code invullen op je PS4.
Maar ik ben afgestapt van de US Store.
Daarom had ik TLOU bundel gekocht. Ten eerste een super game en ten tweede heb ik de game + DLC voor maar 29,99 euro. En inderdaad je kan nog goedkoper uit zijn als je de game die erbij zit verkoopt. 350 a 360 euro is echt netjes voor een nieuwe console dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo te zien is de witte PS4 bundel ook in prijs verlaagd. Eerst was het €439,- euro en nu €399,- euro. Je zou een dief van je eigen portemonnee zijn mocht je op een standalone versie wachten, aangezien je hier nog een game bij krijgt en deze voor €40,- euro kunt verkopen waardoor je de console voor rond de €359,- euro hebt. Volgende week mag ik die van mijn ophalen.
Waar, bij mijn Bol reservering staat hij nog op 439 terwijl de zwarte Destiny bundel 399 isquote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo te zien is de witte PS4 bundel ook in prijs verlaagd. Eerst was het €439,- euro en nu €399,- euro. Je zou een dief van je eigen portemonnee zijn mocht je op een standalone versie wachten, aangezien je hier nog een game bij krijgt en deze voor €40,- euro kunt verkopen waardoor je de console voor rond de €359,- euro hebt. Volgende week mag ik die van mijn ophalen.
Game mania.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waar, bij mijn Bol reservering staat hij nog op 439 terwijl de zwarte Destiny bundel 399 is
De FUT webapp is vanaf 12 september online, zeggen ze. Geloof er weinig van maar het zou wel tof zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef appelsjap het volgende:
Pff ik zit echt af te tellen. Dinsdag dan eindelijk mijn witte PS4 + Destiny. En dan weer aftellen naar FIFA15
waarom?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Maar ik ben afgestapt van de US Store.
Liep er in eerste instantie ook niet echt warm voor.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:01 schreef HostiHawaii het volgende:
Ben ik de enige die niet warm loopt voor Destiny? Ik hoop het niet...
Het is meer dat ik niet veel gametijd heb en Destiny is volgens mij vrij free-time rovend.
10 euro verzendkosten, dus 399. Zelfde prijs als Bol.com en Gamemania.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Wehkamp ps4+destiny voor 389 euro.
Naja kijk het scheelt wel geld hoor, maar ik wil toch wel het idee hebben dat een game echt van mij is. Met Steam heb ik er bijvoorbeeld weer geen probleem mee om daar mijn games te kopenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:18 schreef Reemi het volgende:
Hoe laat komen de nieuwe PS+ games in de store?
edit: oh, ze staan alleen nog niet onder het kopje PS+
[..]
waarom?
Waarom koop je ze gewoon niet via de PS store?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck man wil Metro Redux kopen, maar bijna overal moet je een week of langer wachten voordat die bezorgd wordt.
Bart Smit kan wel morgen leveren, maar dan betaal je 40 euro. Ok het is niet heel veel omdat je toch 2 games krijgt, maar bij all4games kan je hem al voor 29,99 kopen. Alleen daar is die pas weer 25 september op voorraad.
Zat eerst te twijfelen om hem in de Store te kopen, maar daar is die ook gewoon 40 euro.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:41 schreef Rijst het volgende:
een beetje offtopic maar heb de ME trilogy gekocht voor 16 eu
Metro Redux was 23 euri bij Media Markt vorige week, maarja heb beide games op pc al, dus toen niet gekochtquote:Op woensdag 3 september 2014 17:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo Metro Redux voor 30 euro op de kop weten te tikken. Stond bijna op het punt om bij Bart Smit te bestellen voor 40 euro, maar dacht laat ik eerst eens op Marktplaats kijken. Toevallig verkocht een persoon waar ik al vaker wat besteld had ook Metro Redux.
Mooi prijsje![]()
Toch een 10tje goedkoper
Ja dat was vorige weekquote:Op woensdag 3 september 2014 17:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Metro Redux was 23 euri bij Media Markt vorige week, maarja heb beide games op pc al, dus toen niet gekocht.
Zijn dat niet de losse versies? Metro 2033 en Metro Last Light beide los voor 20.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:08 schreef MaxC het volgende:
Ik zie Metro Redux voor 20 euro in de PS Store staan
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zijn dat niet de losse versies? Metro 2033 en Metro Last Light beide los voor 20.
Ik raak ook nooit uitgesproken over TLOU.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja dat was vorige weekToen was ik nog druk bezig met TLOU
Daarbij heb ik geen MM hier in de buurt om even voor 1 game langs te gaan
![]()
Ach voor 2 remasterd games vind ik 30 euro alsnog keurig.
Ja man en de muziek man. De muziekquote:Op woensdag 3 september 2014 18:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik raak ook nooit uitgesproken over TLOU.![]()
Die vibe, intensiteit, volwassen dialogen, bruutheid en emotionele momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig komt er denk ik niet meer zo'n sterke game als TLOU.
Jawel TLOU 2 en 3 natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Voorlopig komt er denk ik niet meer zo'n sterke game als TLOU.
Ik ook... graphics zijn crisp, de besturing (even wennen) erg strak en de muziek is erg fijn. Ik vind hem ook vrij verslavend, je komt op een gegeven moment echt in een lekkere flow te zitten en ik heb ook heel erg de behoefte om telkens een perfect te scoren.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind dat Velocity best goed. Eindelijk weer een vermakelijke PS+ game!
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja man en de muziek man. De muziek![]()
![]()
![]()
Het is gewoon zo'n mooie reis wat je samen maakt. In het begin mag je elkaar helemaal niet, maar steeds wordt de band sterker en sterker. Tot die ergens zegt "it's okay, it's me baby girl" terwijl die normaal altijd iets zei van "it's okay, get up, you're fine"![]()
Of dat moment met die
De muziek is geniaal inderdaad, mede door zijn afwezigheid. Hele tijd geen muziek gehoord en door hordes zombies gevochten en dan dat gitaarmelodietje horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig komt er denk ik niet meer zo'n sterke game als TLOU.![]()
Klopt inderdaad met die band,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben sceptisch of die deel 1 kunnen evenaren.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]Kwa sfeer een van de mooiste en indrukwekkende momenten die ik ooit mee gemaakt heb in gaming.... en dan deze soundtrack erbij. Zo kalm, nostalgisch en vredig tegelijk... ik heb er 2 keer kippenvel van gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Als je een Vita hebt, dan moet ie Velocity Ultra ook maar aanschaffen. Net zo tof!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan de Z2 dat ook? Dit is echt precies hetzelfde ding, maar dan 2 maatjes groter lijkt het.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Sony-tablets ondersteunen ook PS4 Remote Play
[ afbeelding ]
Vanaf de Z3quote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan de Z2 dat ook? Dit is echt precies hetzelfde ding, maar dan 2 maatjes groter lijkt het.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze maken er zelfs een mooie zuignap voor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, prima game!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
twitter:Kappische twitterde op woensdag 03-09-2014 om 17:54:35We're working out some last minute things with Sony and hopefully later today you will be playing Minecraft PS4 on your ...PS4!
reageer retweet
En waarom kan ik dan nog steeds niet gewoon mijn Vita als beeldscherm gebruiken en met de PS4 controller spelenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:
Net even een poosje dat P.T. gespeld, maar dat vind ik vrij saai. Eindeloos door die gangen lopen, beetje stukjes zoeken en weet ik veel wat nog meer, en soms kom je even goedkoop een spook tegen die je laat schrikken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
twitter:Kappische twitterde op woensdag 03-09-2014 om 17:54:35We're working out some last minute things with Sony and hopefully later today you will be playing Minecraft PS4 on your ...PS4!
reageer retweet
Kon ik dat maar zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:
Net even een poosje dat P.T. gespeld, maar dat vind ik vrij saai. Eindeloos door die gangen lopen, beetje stukjes zoeken en weet ik veel wat nog meer, en soms kom je even goedkoop een spook tegen die je laat schrikken.
Het is toch maar een klein stukje?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt het helemaal geweldig? Serieus?
Ja, daarom was het saai. Beetje zoeken met je R3 waar je op kon focussen enzo. Zit nauwelijks gameplay in.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is toch maar een klein stukje?
Het gaat om de hele creepy sfeer en daarbij de angst voor een schrikmoment, dat bijna de hele game uit blijft.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, daarom was het saai. Beetje zoeken met je R3 waar je op kon focussen enzo. Zit nauwelijks gameplay in.
Het ging mij er meer om dat jij altijd wel weer wat te zeiken hebtquote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt het helemaal geweldig? Serieus?
Niet zo gek aangezien het een trailers is. Ze willen gewoon een dikke sfeer neerzetten dmv trailer die een keer speelbaar is. Leuker dan het gebruikelijke filmpje imo.quote:
Metro Redux.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Ik twijfel tussen Infamous First Light en Metro redux
Not that I know of.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Cikx het volgende:
Is zo'n playable teaser wel eens eerder gedaan eigenlijk?
Ik zeg Metro, maar ben ook fan van de boekenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Nee, naar mijn herinnering niet. Kojima gaf ook aan de eerste te willen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Cikx het volgende:
Is zo'n playable teaser wel eens eerder gedaan eigenlijk?
Grappig, mag volgende maand een nieuw abbo afsluiten, zou al gaan voor de Z2, maar als ik deze voor een redelijke prijs kan krijgen dan overweeg ik dit nog wel. Voor de rest is de Z3 toch bijna geen reet veranderd tegenover de Z2, en die gaat mooi in prijs naar beneden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, en het einde van de trailer dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met Silent Hills te maken volgens hem
" of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd"quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Huh, en het einde van de demo dan?
Metro is twee games in één en behoorlijk sfeervol voor een shooter. inFamous is meer van hetzelfde en wordt vrij eentonig op een gegeven moment.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Oh als in; gameplaywise. Ja ik geloof wel dat die teaser inhoudelijk niks te maken heeft met het eindprodukt nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
" of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd"
Hij gaf het zelf aan in een interview, dat het totaal losstaat van P.T. Het was ook veel sneller opgelost dan dat hij zou willen, dus gewoon een aankondiging van Silent Hills door deze Silent Hill achtige puzzel op te lossen. Ik zou het ook niet weten.
Toch raar dat niemand daar ooit aan gedacht heeft, want het is wel erg tof!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nee, naar mijn herinnering niet. Kojima gaf ook aan de eerste te willen zijn.
Maar het heeft niks met Silent Hills te maken volgens hem, dus van wat is het dan een teaser?
Misschien de engine, of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd
Heb nu ook de Z2 sinds een week, bevalt in ieder geval nog prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Grappig, mag volgende maand een nieuw abbo afsluiten, zou al gaan voor de Z2, maar als ik deze voor een redelijke prijs kan krijgen dan overweeg ik dit nog wel. Voor de rest is de Z3 toch bijna geen reet veranderd tegenover de Z2, en die gaat mooi in prijs naar beneden.
Edit: goed gedaan Disker, kon ook in 1 reply![]()
Metro lijkt mij te engquote:Op woensdag 3 september 2014 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metro is twee games in één en behoorlijk sfeervol voor een shooter. inFamous is meer van hetzelfde en wordt vrij eentonig op een gegeven moment.
Niets engs aan, tenminste, het gedeelte dat ik heb gespeeld. Was op een gegeven moment verdwaald en had er toen geen zin meer in. Slechtste navigatie ooit in een game.quote:
Wie zegt dat het een first person game zal worden? Met Norman Reedus lijkt mij dat helemaal onwaarschijnlijk. Je cast niet zo iemand om er alleen in de cut-scenes te van kunnen genieten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Silent Hill first person hoort niet
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij altijd wel weer wat te zeiken hebt![]()
![]()
Was een reactie op cikx hierboven.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een first person game zal worden?
True maar nee... als ik first person wil dan ga ik wel amnesia spelen. Ik geloof niet dat ze daar voor zullen kiezen tbh, maar wel zien wel idd.. ik zit voorlopig volop de hypetrain.quote:Maar dat gezegd, een overstap naar first person lijkt mij wel tof, een stuk enger, het zuigt je ook meer in de game naar mijn mening. Maar we gaan het zien de komende jaren.
Waterbedquote:Op woensdag 3 september 2014 23:17 schreef Waterbed het volgende:
Zo gelukkig werkt PSN nu wel.
14 dagen PS+ trial dus kom maar op met Destiny!
Btw mag ik in de OP?![]()
Waterbed - WaterbedNL
Zal je snel meer PS plus gaan kopen, gezien Destinyquote:Op woensdag 3 september 2014 23:17 schreef Waterbed het volgende:
Zo gelukkig werkt PSN nu wel.
14 dagen PS+ trial dus kom maar op met Destiny!
Btw mag ik in de OP?![]()
Waterbed - WaterbedNL
14 dagen is genoegquote:Op donderdag 4 september 2014 00:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zal je snel meer PS plus gaan kopen, gezien Destiny
Speelt echt fijner.je duimen glijden niet eraf.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:17 schreef RRuben het volgende:
X1 stickjes zijn binnen!vanmiddag er maar even op zetten
Heeft ze met opzet rekening mee gehouden natuurlijk , straks is ie binnen en moet ze alle aandacht hebben zodat jij niet kan spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:59 schreef Koopsie het volgende:
Ik wil nu Destinyvriendin het hele weekend de deur uit, was perfect game moment geweest
welke site heb je ze besteld?quote:Op donderdag 4 september 2014 07:17 schreef RRuben het volgende:
X1 stickjes zijn binnen!vanmiddag er maar even op zetten
Why not? Ik heb SS niet gespeeld, maar heb FL al uitgespeeld ondertussen. Goed mee vermaakt, tientje meer dan waard.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:31 schreef Rijst het volgende:
Je moet ook geen First Light gaan spelen als je nog niet aan Second Son ben begonnen.
Ik vond het vooral èrg houterig spelen.... Ben 3 keer begonnen aan Metro maar ik kwam er gewoonweg niet doorheenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets engs aan, tenminste, het gedeelte dat ik heb gespeeld. Was op een gegeven moment verdwaald en had er toen geen zin meer in. Slechtste navigatie ooit in een game.
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:52 schreef f0rsythia het volgende:
Minecraft PS4 is in de store![]()
Wie gaf mij ookal weer ongelijk en zei dat het op zijn vroegst pas volgende week woensdag zou zijn, omdat elke woensdag de wekelijkse playstation store update is?
Miauw dus. Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze doen altijd een wekelijkse update op woensdag, er zijn nooit tussentijdse updates.
Maar hopen mag altijd.
Het spoiled wel de game. Je weet nu wie Eugene is en zijn powers en dat Augustinequote:Op donderdag 4 september 2014 09:09 schreef Retarded het volgende:
[..]
Why not? Ik heb SS niet gespeeld, maar heb FL al uitgespeeld ondertussen. Goed mee vermaakt, tientje meer dan waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien niet echt heel belangrijk maar het lijkt me minder leuk voor de game ervaring.
Daarnaast heeft First Light ook verbeterde gameplay. ze is sterker en sneller dan Delsin. +dat enemy locaten zit niet in SS. Dat lijkt me ook best storend dat je daarna al je overpowered kracht kwijt bent geraakt maarja
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het spoiled wel de game. Je weet nu wie Eugene is en zijn powers en dat AugustineOf je plaatst een dikke spoiler over de game die iedereen kan lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien niet echt heel belangrijk maar het lijkt me minder leuk voor de game ervaring.
Daarnaast heeft First Light ook verbeterde gameplay. ze is sterker en sneller dan Delsin. +dat enemy locaten zit niet in SS. Dat lijkt me ook best storend dat je daarna al je overpowered kracht kwijt bent geraakt maarja
-edit-
Ik zie nu dat je spoilertags hebt toegevoegd. Goed zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je plaatst een dikke spoiler over de game die iedereen kan lezen.
Velocity x2 vind ik wel erg leukquote:Op donderdag 4 september 2014 09:31 schreef Jimbo het volgende:
en dames en heren, hoe bevallen de nieuwe Ps+ titels ?
Geen Move voor nodig hoor, maar inderdaad wel minimaal 2 mensen.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Velocity x2 vind ik wel erg leukmaar dat andere, Sportfriends ofzo heb ik geinstalleerd, maar toen ik zag dat je voor volgens mij de hele game 2 local spelers nodig hebt en/of motion sensors, had ik hem maar weer verwijderd.
Nog niet binnen gehaald, dit weekend eens kijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:31 schreef Jimbo het volgende:
en dames en heren, hoe bevallen de nieuwe Ps+ titels ?
jep, een game die 90% van de mensen niet kan spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Velocity x2 vind ik wel erg leukmaar dat andere, Sportfriends ofzo heb ik geinstalleerd, maar toen ik zag dat je voor volgens mij de hele game 2 local spelers nodig hebt en/of motion sensors, had ik hem maar weer verwijderd.
90% van de mensen zijn kluizenaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, een game die 90% van de mensen niet kan spelen
ja want geen vrienden enzoquote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
90% van de mensen zijn kluizenaar?
Samen spelen dan maar ?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want geen vrienden enzoof een tweede controller dit dat
ik wou hem gister ook spelen, wou dat hockey spelen.
had je minimaal 4 man voor nodig
Toen vond ik het al een kut spel
Inb4 ''samen spelen maar dan anders''quote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Samen spelen dan maar ?heb wel een tweede controller
Serieus een tweede controller voor nodig?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, een game die 90% van de mensen niet kan spelen
Liefst ook een 3e en 4e.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus een tweede controller voor nodig?
Dan zal ik de game weinig spelenquote:
Controllers heb ik genoegquote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Samen spelen dan maar ?heb wel een tweede controller
ja t is een couch multiplayer (of nja, je hebt 4 mini games of iets)quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus een tweede controller voor nodig?
*rekent*..quote:
Uhm, volgens mij vindt de meerderheid hier velocity een prima game.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:32 schreef Rijst het volgende:
Haha bijna iedereen hier vindt het toch een boutgame en hebben hem al gespeeld dacht ik.
Had het over Infamousquote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij vindt de meerderheid hier velocity een prima game.
Oh sorry. Ja dat is een boutgame iddquote:
Maakt niet uit. Komt door Jimboquote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja dat is een boutgame idd
Helaas geen single of multi, dusquote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja t is een couch multiplayer (of nja, je hebt 4 mini games of iets)
maar ze moeten met die move dingen of ps4 controllers.
Net alsof mensen op een Wii U willen spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef Rijst het volgende:
Voor dit soort spelletjes had ik wel een Wii U gekocht.
Als ik nu een console voor erbij zou kopen dan kies ik eerder voor de Wii U dan de One.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net alsof mensen op een Wii U willen spelen
Dat zegt meer over de Xbox dan de Wii U. En ben het verder wel met je eens hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 10:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik nu een console voor erbij zou kopen dan kies ik eerder voor de Wii U dan de One.
?MAzzelpikquote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nieuw spel bij Don't Starve en ik begin gewoon naast een heel dorp met varkens![]()
Oh dat is wel even goed om te weten, die veranderen dus in een soort weerwolven?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
?MAzzelpik
Laatst was ik lekker varkentjes aan het voeren, maar vergeten naar de maanstand te kijken. Bam, weg 40 dagen, omdat de varkentjes mij gingen opeten bij volle maan
in 2015 welquote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
haha serieus?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef Jimbo het volgende:
ohja, mn xbox one komt morgen
ik ga hem maar even snel annuleren
Hell yeah!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ahwww....quote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
*rekent*..
* Maraca spel verwijderd
Digitale LEGO.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar Minecraft mee te vergelijken is? Ik lees er zo veel verschillende meningen over. Twijfel, want een beetje aanklooien kan best leuk zijn (is bij Don't Starve ook heerlijk) en heel duur is het niet.
Volgens mij spelen aardig wat mensen mario kart.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker weten en terecht, geweldig spel.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij spelen aardig wat mensen mario kart.
Awwwwwquote:Op donderdag 4 september 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want geen vrienden enzoof een tweede controller dit dat
ik wou hem gister ook spelen, wou dat hockey spelen.
had je minimaal 4 man voor nodig
Toen vond ik het al een kut spel
Complete backfire zelfsquote:
jaquote:
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Awwwww
Vind zelf dat er nog te weinig 4 player party games voor op de bank zijn.
Heb speciaal 4 controllers gekocht zodat ik met maten kan gamen op de bank thuis , dat vind ik toch wel één van de belangrijkste dingen van een console.
wooly world dalijkquote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker weten en terecht, geweldig spel.![]()
Aanbod is wat mager verder, maar komen zeker nog een aantal games op uit die ik sowieso aanschaf. Maar het blijft wel het speeltje voor ernaast, de PS4 slurpt hier toch echt de meeste game-uurtjes op, daarna de PC en dan volgt ergens m'n Wii.
Haha inderdaad , aanbod is erg karig... daar baal ik wel van.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijn
Ik heb maar 1 maat waarmee ik echt couch game, jammer genoeg zien we elkaar maar eens in de zoveel tijd
Opgroeien is kut, niemand van 25+ gamed bijna meer in mn vrienden kring
Dat ligt niet aan het opgroeien hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Haha, ja het is echt pittig hoor. Ik zou op een veilige afstand blijven 's nachtsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh dat is wel even goed om te weten, die veranderen dus in een soort weerwolven?
Dan blijf ik rond die tijd uit de buurt. Even een tweede kampje ergens opzetten. Ik ga ook nog proberen spinnen richting de varkens te lokken, als ik tussen die nou een soort oorlog creëer wordt dat een flinke bron van voedsel en spulletjes
Zou zo graag mijn spel nu opslaan om altijd vanaf dat punt te kunnen starten
Maar dat blijft ook wel de charme van het spel. Ben echt heel erg op mijn hoede nu. Al begon ik wel met knetterveel regen, dus vroor al bijna dood
alsnog een prima prijsquote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dacht dat minecraft gratis was, maar had de demo blijkbaar. De volledige versie kost 3,99€ als je de ps3 versie hebt.
Tinypic zelf volgens mij, doe hosten op imgur danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
wie heeft de pics uit de op gesloopt trouwens ?![]()
meh komt wel als ik tijd hebquote:Op donderdag 4 september 2014 12:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tinypic zelf volgens mij, doe hosten op imgur dan
Is altijd even wachten. Bij Steam is dat ook soms. Je koopt een game, geld is afgeschreven maar staat pas na 15-20 min in je library.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:05 schreef Shadeauw het volgende:
Fuck me, probeer ik geld toe te voegen aan PSN account via paypal. 1 keer 5 euro, en 1 keer 30 euro.
Die van 5 werd meteen bijgeschreven maar die van 30 staat er nu nog steeds niet op...
Heb inmiddels al meerdere keren uitgelogd en opnieuw ingelogd. Het is er bij m'n paypal wel afgeschreven...
Voorheen (maandje geleden voor het laatst gedaan) stond het er meteen op. Die 5 euro nu ook meteen, waarom die 30 dan niet? Vind het wat vreemd geregeld...quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is altijd even wachten. Bij Steam is dat ook soms. Je koopt een game, geld is afgeschreven maar staat pas na 15-20 min in je library.
lang leve de PSN kaartenquote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voorheen (maandje geleden voor het laatst gedaan) stond het er meteen op. Die 5 euro nu ook meteen, waarom die 30 dan niet? Vind het wat vreemd geregeld...
Teveel werkquote:
had voor de grote hack ook voor het gemak een CC er aan hangen, daarna verwijdert, en eigenlijk daarna nooit mee op een andere manier gedaan, moet wel zeggen dat ik om de hoek van een supermarkt woon met royale openingstijden die psn tegoed verkooptquote:Op donderdag 4 september 2014 12:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Teveel werk
Dit is meteen via Paypal direct (ten minste, dat had ik gehoopt) overgeschreven naar je account. Geen gezeur met eerst kaarten kopen, invoeren, etc...
Ideal? Of zit je in de US store?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Teveel werk
Dit is meteen via Paypal direct (ten minste, dat had ik gehoopt) overgeschreven naar je account. Geen gezeur met eerst kaarten kopen, invoeren, etc...
Lelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Nee juist mooiquote:
Vind zelf de zwarte toch wat netter staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Inderdaad, witte is niet lelijk maar zwarte is mooierquote:Op donderdag 4 september 2014 12:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind zelf de zwarte toch wat netter staan.
Ideal is helemaal kut als je bij Rabobank zit. Moet je je random reader weer ergens opscharrelen, pinpas erbij zoeken... Snapt dan niemand dat ik liever lui dan moe ben?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ideal? Of zit je in de US store?
Verkeerde vrienden in die kring, hier gamen we geregeld met 6 man tegelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is een custom white PS4, geen origineel.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooierquote:Op donderdag 4 september 2014 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit is een custom white PS4, geen origineel.
Een originele controller ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Die rooiequote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooier
Dat geldt natuurlijk voor alle gaming headsets.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef speknek het volgende:
Die witte gold headset is wel pimp. Jammer dat je eruit ziet als een dork als je hem ophebt.
Is zo'n headset nou stereo of surround?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef speknek het volgende:
Die witte gold headset is wel pimp. Jammer dat je eruit ziet als een dork als je hem ophebt.
Had met die blauwe controller toen ik hem op internet zag zoiets van meh...quote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooier
Stereo, maar met optie voor 7.1 virtual surround.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is zo'n headset nou stereo of surround?
Ik ken dat ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijn
Ik heb maar 1 maat waarmee ik echt couch game, jammer genoeg zien we elkaar maar eens in de zoveel tijd
I know, dat is soms het mooie en het frustrerende aan het spel. Iedere keer ga je aan iets anders dood dat je niet verwacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha, ja het is echt pittig hoor. Ik zou op een veilige afstand blijven 's nachts
Ow en... soms als je een doosje openmaakt ofzo, dan gebeuren er dingen waar je misschien niet zo blij mee bent![]()
ik kom binnenkort wel even langsquote:Op donderdag 4 september 2014 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verkeerde vrienden in die kring, hier gamen we geregeld met 6 man tegelijk.![]()
Jammer is dat jaquote:Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ken dat ook wel een beetje ja![]()
Vroeger gamede ik ook veel meer met mensen/vrienden, maar tegenwoordig ben ik de enige die nog gamed van de mensen die ik ken van vroeger. Zelfs mijn broertje die gamede vroeger ook wel veel en samen gamede (Halo hebben we bijvoorbeeld echt grijs gespeeld vroeger) we veel, maar die gamed nu ook totaal niet meer. Ja soms even GTA V spelen, maar dat is ook heel zelden. Die vindt het gewoon niet interessant meer en is veel meer met zijn studie en carrière bezig.
Nu heb ik eigenlijk ook niemand meer om echt leuk mee te gamen.
Hier in de vriendenkring wordt er bijna nog meer gegamed dan toen we tieners/twintigers waren.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ken dat ook wel een beetje ja![]()
Vroeger gamede ik ook veel meer met mensen/vrienden, maar tegenwoordig ben ik de enige die nog gamed van de mensen die ik ken van vroeger. Zelfs mijn broertje die gamede vroeger ook wel veel en samen gamede (Halo hebben we bijvoorbeeld echt grijs gespeeld vroeger) we veel, maar die gamed nu ook totaal niet meer. Ja soms even GTA V spelen, maar dat is ook heel zelden. Die vindt het gewoon niet interessant meer en is veel meer met zijn studie en carrière bezig.
Nu heb ik eigenlijk ook niemand meer om echt leuk mee te gamen.
Geluksvogel. Ik ben ook nog de enige die echt gamet in mijn vriendenkring. Verder ken ik niemand die games speelt, laat staan dat ze een PS4 hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier in de vriendenkring wordt er bijna nog meer gegamed dan toen we tieners/twintigers waren.
Eergisteren nog met een squad van 4 in Battlefield aan de gang gegaan, dan hoor je dus mensen tussen de 34-39 jaar oud schelden, vloeken, en zeer fanatiek bezig zijn met de game.![]()
Heb eigenlijk maar 1 vriend die vroeger nog wel een Xbox had maar tegenwoordig helemaal geen games meer speelt.
???? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Klonk het volgende:
Dus
Ze stellen de upgrade beschikbaar voor eigenaren van de PS3 versie, maar de mogelijkheid om je wereld van de ps3 naar de ps4 versie over te zetten zijn ze nog mee bezig
Breng dan pas de game uit als alles werkt
Dat lijkt me wel vervelend ja, vooral online multiplayergames speel ik het liefste als er minimaal 1 vriend online is. In mijn eentje ben ik het altijd vrij snel zat.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik ben ook nog de enige die echt gamet in mijn vriendenkring. Verder ken ik niemand die games speelt, laat staan dat ze een PS4 hebben.
In mijn laatste relatie scheelde het enorm dat mijn ex ook van gamen hield.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:49 schreef jackson het volgende:
Vrienden die gamen is hier ook een zeldzaamheid. De meeste zijn ermee gestopt en een enkeling speelt nog wel eens wat maar niet echt regelmatig. Zelf komt en gaat het met vlagen bij mij. Scheelt ook of ik een relatie heb of weer vrijgezel ben.
Momenteel game ik vrij veel maar dat kan over een maand zo weer anders zijn. Zakelijk drukke tijden willen me ook nog wel eens belemmeren in het gamen. Dat is ook wat ik met vrienden om mij heen merk.
Momenteel heb ik weer alle vrijheid privé dus dat scheelt. Een "kantoorslaaf" heeft voordelen maar ik ben nogal eens druk door de week in de avond met werk, ondanks dat ik ook een kantoorslaaf benquote:Op donderdag 4 september 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
In mijn laatste relatie scheelde het enorm dat mijn ex ook van gamen hield.
Wat zaken betreft ben ik maar een ''kantoorslaaf'', dus om 5 uur gaat de knop om en hoef ik me er niet meer mee bezig te houden.
Duidelijk! Ik hoef gelukkig s'avonds nooit meer iets te doen voor mijn werk.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Momenteel heb ik weer alle vrijheid privé dus dat scheelt. Een "kantoorslaaf" heeft voordelen maar ik ben nogal eens druk door de week in de avond met werk, ondanks dat ik ook een kantoorslaaf ben.
Speel jij eigenlijk Fifa? Toevallig Destiny in de pre-order staan?
Pakken we een keer een coop, ik zie je volgens mij regelmatig online.
Dat weet ik maar het is gewoon beter omdat ding in een normale belichting te zien. De console is trouwens gewoon hetzelfde. Alleen de controller ziet er anders uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit is een custom white PS4, geen origineel.
Een originele controller ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
ff opnieuw kijken, kon een paar uur geleden mijn werelden niet importerenquote:
Bij mij een paar, maar iedereen op een ander platform, de meeste op de PCquote:Op donderdag 4 september 2014 14:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Binnen mijn vriendenkring gamen er zover ik weet maar weinig. Maar ik game liever online.
True, maar als de band aan de binnenkant liep had je meer een headset idee dan zoals nu een helm.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk voor alle gaming headsets.
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Conquering galaxies, one piece of loot at a time.
De Sims 4 is recentelijk uitgekomen, misschien meer jouw ding.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]stom spel
haatcomments hieronder aub
-------------
Helaas niet op de PS4quote:Op donderdag 4 september 2014 15:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
De Sims 4 is recentelijk uitgekomen, misschien meer jouw ding.
Volgt nog, maar moet je nog wel even geduld hebben helaas.quote:
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, maar weet je uberhaupt wel wat een UTOPIE is?
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.
op de controller na ziet ie dr wel echt gelikt uitquote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoHet viel mij gister wel op dat die sodapop hier niet meer is met zijn nare prive berichten
nee joh, die zit in een hoekje te krassen met zn kapotte controllerquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.
pics van de berichten?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoHet viel mij gister wel op dat die sodapop hier niet meer is met zijn nare prive berichten
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hoi Sodapopquote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.
een fokker zit dr te spekken met games in ruil voor fotos. if you know what i meanquote:
oh wow niet coolquote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die Sodapoppin die het einde van TLOU hier spoilde en mensen hun naam in de OP veranderde.
Snap je het nou wel of snap je het nou niet? Wel niet is lekker dubbelopquote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.
Ja Sodapoppin inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die Sodapoppin die het einde van TLOU hier spoilde en mensen hun naam in de OP veranderde.
Mocht je wel willen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een fokker zit dr te spekken met games in ruil voor fotos. if you know what i mean
Hoezo, wat heb ik er aan als je iemand anders fotos stuurt?quote:
oh echt ?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand fotos gestuurd in ruil voor gamesquote:Op donderdag 4 september 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb ik er aan als je iemand anders fotos stuurt?![]()
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Snap je het nou wel of snap je het nou niet? Wel niet is lekker dubbelopik heb van de 40 euro gewoon twee spellen gekocht hoor, infamous first light en minecraft vanochtend
Wacht gewoon lekker op Destiny, en dan heb je de eerst komende tijd wat te doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand fotos gestuurd in ruil voor gamesik heb niet zo veel als jullie denken hoor. Als ik zeg te twijfelen over metro redux en first light dan wil dat niet zeggen dat ik ze allebei heb
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.![]()
En Trials, Diablo 3 UUD, Outlast, Dead Nation en Child of Light dan?
Dat is natuurlijk heel iets anders.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?
Child of light en trials fusion had ik als aanbieding gekocht op jullie aanraden. Outlast en dead nation waren al gratis en diablo heb ik gekregenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.![]()
En Trials, Diablo 3 UUD, Outlast, Dead Nation en Child of Light dan?
Helemaal niet!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel iets anders.
OMG op de een of andere reden zei ik dat altijd toen ik klein wasquote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?
Ik zei dat ook altijd en mijn vader altijd maar zeggen dat dat niet kanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMG op de een of andere reden zei ik dat altijd toen ik klein was
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd en mijn vader altijd maar zeggen dat dat niet kan![]()
ik vind van wel!
Oké, voor deze keer kom je ermee weg.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Child of light en trials fusion had ik als aanbieding gekocht op jullie aanraden. Outlast en dead nation waren al gratis en diablo heb ik gekregen
het woordje wel heeft in de vorige context een nuancerende betekenis. Met zonder klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Helemaal niet!wat is daar anders aan?
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speeldequote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Disker91 het volgende:
Toch maar besloten mijn LE te houden van Destiny![]()
![]()
Limited Edition en Mass Effect.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speelde
LE= Limited Edition. ME= Mass Effect.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speelde
Daar hoop ik heel erg op. Heb het laatste stuk van 1 en heel 2 niet gespeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
LE= Limited Edition. ME= Mass Effect.
Wat ik je ook kan aanraden, als je nog een PS3 of Xbox 360 hebt. Maar er gaan ook geruchten dat er een remake van de trilogie komt voor de One en PS4.
In 2 ben ik al vrij snel opgehouden, vond er niks meer aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daar hoop ik heel erg op. Heb het laatste stuk van 1 en heel 2 niet gespeeld
Geen Dragon Agequote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
Zal ie vast ook wel (3x?) tussen staan
geen idee, niet gekekenquote:
Ik vond het teveel shooter te weinig RPG worden in deel 2.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef Cikx het volgende:
Heb alleen ME3 niet gespeeld, maar ben er dan ook niet zo lyrisch over als de rest van de wereld. Waarschijnlijk omdat ik geen echte sci-fi fan ben. Vind Dragon Age toffer.
Klopt inderdaad, heel vaak dat ik terug naar het schip ging om te praten met mijn crew en dat er heel vaak geen nieuwe conversaties waren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het teveel shooter te weinig RPG worden in deel 2.
Deel 3 niet gespeeld.
Die lijst is echt heel erg lachwekkend.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
Zal ie vast ook wel (3x?) tussen staan
zavi is toch uit de UK ?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, had bij Zavvi die Gold headset besteld voor 75e, moet ik ff 23e aan douanekosten aftikken, ben ik alsnog duurder uit. Ook de laatste keer dat ik daar iets bestel
Is niet zo vreemd hoor, zeker niet met grotere pakketten. Kon je van te voren wel wetenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, had bij Zavvi die Gold headset besteld voor 75e, moet ik ff 23e aan douanekosten aftikken, ben ik alsnog duurder uit. Ook de laatste keer dat ik daar iets bestel
Vaag verhaal, Zavvi is toch gewoon binnen Europa?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Morgen ophalen bij het afhaalpunt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |