Niet zo gek aangezien het een trailers is. Ze willen gewoon een dikke sfeer neerzetten dmv trailer die een keer speelbaar is. Leuker dan het gebruikelijke filmpje imo.quote:
Metro Redux.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Ik twijfel tussen Infamous First Light en Metro redux
Not that I know of.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Cikx het volgende:
Is zo'n playable teaser wel eens eerder gedaan eigenlijk?
Ik zeg Metro, maar ben ook fan van de boekenquote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Nee, naar mijn herinnering niet. Kojima gaf ook aan de eerste te willen zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:49 schreef Cikx het volgende:
Is zo'n playable teaser wel eens eerder gedaan eigenlijk?
Grappig, mag volgende maand een nieuw abbo afsluiten, zou al gaan voor de Z2, maar als ik deze voor een redelijke prijs kan krijgen dan overweeg ik dit nog wel. Voor de rest is de Z3 toch bijna geen reet veranderd tegenover de Z2, en die gaat mooi in prijs naar beneden.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze maken er zelfs een mooie zuignap voor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, en het einde van de trailer dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Maar het heeft niks met Silent Hills te maken volgens hem
" of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd"quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Huh, en het einde van de demo dan?
Metro is twee games in één en behoorlijk sfeervol voor een shooter. inFamous is meer van hetzelfde en wordt vrij eentonig op een gegeven moment.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:32 schreef f0rsythia het volgende:
Oh als in; gameplaywise. Ja ik geloof wel dat die teaser inhoudelijk niks te maken heeft met het eindprodukt nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
" of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd"
Hij gaf het zelf aan in een interview, dat het totaal losstaat van P.T. Het was ook veel sneller opgelost dan dat hij zou willen, dus gewoon een aankondiging van Silent Hills door deze Silent Hill achtige puzzel op te lossen. Ik zou het ook niet weten.
Toch raar dat niemand daar ooit aan gedacht heeft, want het is wel erg tof!quote:Op woensdag 3 september 2014 22:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Nee, naar mijn herinnering niet. Kojima gaf ook aan de eerste te willen zijn.
Maar het heeft niks met Silent Hills te maken volgens hem, dus van wat is het dan een teaser?
Misschien de engine, of Kojima zit weer lekker een potje te liegen zoals altijd
Heb nu ook de Z2 sinds een week, bevalt in ieder geval nog prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Grappig, mag volgende maand een nieuw abbo afsluiten, zou al gaan voor de Z2, maar als ik deze voor een redelijke prijs kan krijgen dan overweeg ik dit nog wel. Voor de rest is de Z3 toch bijna geen reet veranderd tegenover de Z2, en die gaat mooi in prijs naar beneden.
Edit: goed gedaan Disker, kon ook in 1 reply![]()
Metro lijkt mij te engquote:Op woensdag 3 september 2014 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metro is twee games in één en behoorlijk sfeervol voor een shooter. inFamous is meer van hetzelfde en wordt vrij eentonig op een gegeven moment.
Niets engs aan, tenminste, het gedeelte dat ik heb gespeeld. Was op een gegeven moment verdwaald en had er toen geen zin meer in. Slechtste navigatie ooit in een game.quote:
Wie zegt dat het een first person game zal worden? Met Norman Reedus lijkt mij dat helemaal onwaarschijnlijk. Je cast niet zo iemand om er alleen in de cut-scenes te van kunnen genieten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Silent Hill first person hoort niet
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij altijd wel weer wat te zeiken hebt![]()
![]()
Was een reactie op cikx hierboven.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een first person game zal worden?
True maar nee... als ik first person wil dan ga ik wel amnesia spelen. Ik geloof niet dat ze daar voor zullen kiezen tbh, maar wel zien wel idd.. ik zit voorlopig volop de hypetrain.quote:Maar dat gezegd, een overstap naar first person lijkt mij wel tof, een stuk enger, het zuigt je ook meer in de game naar mijn mening. Maar we gaan het zien de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |