Ik ook... graphics zijn crisp, de besturing (even wennen) erg strak en de muziek is erg fijn. Ik vind hem ook vrij verslavend, je komt op een gegeven moment echt in een lekkere flow te zitten en ik heb ook heel erg de behoefte om telkens een perfect te scoren.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind dat Velocity best goed. Eindelijk weer een vermakelijke PS+ game!
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja man en de muziek man. De muziek![]()
![]()
![]()
Het is gewoon zo'n mooie reis wat je samen maakt. In het begin mag je elkaar helemaal niet, maar steeds wordt de band sterker en sterker. Tot die ergens zegt "it's okay, it's me baby girl" terwijl die normaal altijd iets zei van "it's okay, get up, you're fine"![]()
Of dat moment met die
De muziek is geniaal inderdaad, mede door zijn afwezigheid. Hele tijd geen muziek gehoord en door hordes zombies gevochten en dan dat gitaarmelodietje horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig komt er denk ik niet meer zo'n sterke game als TLOU.![]()
Klopt inderdaad met die band,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben sceptisch of die deel 1 kunnen evenaren.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]Kwa sfeer een van de mooiste en indrukwekkende momenten die ik ooit mee gemaakt heb in gaming.... en dan deze soundtrack erbij. Zo kalm, nostalgisch en vredig tegelijk... ik heb er 2 keer kippenvel van gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Als je een Vita hebt, dan moet ie Velocity Ultra ook maar aanschaffen. Net zo tof!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan de Z2 dat ook? Dit is echt precies hetzelfde ding, maar dan 2 maatjes groter lijkt het.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Sony-tablets ondersteunen ook PS4 Remote Play
[ afbeelding ]
Vanaf de Z3quote:Op woensdag 3 september 2014 20:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan de Z2 dat ook? Dit is echt precies hetzelfde ding, maar dan 2 maatjes groter lijkt het.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze maken er zelfs een mooie zuignap voor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, prima game!quote:Op woensdag 3 september 2014 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
twitter:Kappische twitterde op woensdag 03-09-2014 om 17:54:35We're working out some last minute things with Sony and hopefully later today you will be playing Minecraft PS4 on your ...PS4!
reageer retweet
En waarom kan ik dan nog steeds niet gewoon mijn Vita als beeldscherm gebruiken en met de PS4 controller spelenquote:Op woensdag 3 september 2014 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze maken er zelfs een mooie zuignap voor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:
Net even een poosje dat P.T. gespeld, maar dat vind ik vrij saai. Eindeloos door die gangen lopen, beetje stukjes zoeken en weet ik veel wat nog meer, en soms kom je even goedkoop een spook tegen die je laat schrikken.
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
twitter:Kappische twitterde op woensdag 03-09-2014 om 17:54:35We're working out some last minute things with Sony and hopefully later today you will be playing Minecraft PS4 on your ...PS4!
reageer retweet
Kon ik dat maar zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:15 schreef Yi-Long het volgende:
Net even een poosje dat P.T. gespeld, maar dat vind ik vrij saai. Eindeloos door die gangen lopen, beetje stukjes zoeken en weet ik veel wat nog meer, en soms kom je even goedkoop een spook tegen die je laat schrikken.
Het is toch maar een klein stukje?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt het helemaal geweldig? Serieus?
Ja, daarom was het saai. Beetje zoeken met je R3 waar je op kon focussen enzo. Zit nauwelijks gameplay in.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is toch maar een klein stukje?
Het gaat om de hele creepy sfeer en daarbij de angst voor een schrikmoment, dat bijna de hele game uit blijft.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, daarom was het saai. Beetje zoeken met je R3 waar je op kon focussen enzo. Zit nauwelijks gameplay in.
Het ging mij er meer om dat jij altijd wel weer wat te zeiken hebtquote:Op woensdag 3 september 2014 21:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vindt het helemaal geweldig? Serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |