lang leve de PSN kaartenquote:Op donderdag 4 september 2014 12:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Voorheen (maandje geleden voor het laatst gedaan) stond het er meteen op. Die 5 euro nu ook meteen, waarom die 30 dan niet? Vind het wat vreemd geregeld...
Teveel werkquote:
had voor de grote hack ook voor het gemak een CC er aan hangen, daarna verwijdert, en eigenlijk daarna nooit mee op een andere manier gedaan, moet wel zeggen dat ik om de hoek van een supermarkt woon met royale openingstijden die psn tegoed verkooptquote:Op donderdag 4 september 2014 12:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Teveel werk
Dit is meteen via Paypal direct (ten minste, dat had ik gehoopt) overgeschreven naar je account. Geen gezeur met eerst kaarten kopen, invoeren, etc...
Ideal? Of zit je in de US store?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Teveel werk
Dit is meteen via Paypal direct (ten minste, dat had ik gehoopt) overgeschreven naar je account. Geen gezeur met eerst kaarten kopen, invoeren, etc...
Lelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Nee juist mooiquote:
Vind zelf de zwarte toch wat netter staan.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Inderdaad, witte is niet lelijk maar zwarte is mooierquote:Op donderdag 4 september 2014 12:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind zelf de zwarte toch wat netter staan.
Ideal is helemaal kut als je bij Rabobank zit. Moet je je random reader weer ergens opscharrelen, pinpas erbij zoeken... Snapt dan niemand dat ik liever lui dan moe ben?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ideal? Of zit je in de US store?
Verkeerde vrienden in die kring, hier gamen we geregeld met 6 man tegelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Opgroeien is kut, niemand van 25+ gamed bijna meer in mn vrienden kring
Dit is een custom white PS4, geen origineel.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooierquote:Op donderdag 4 september 2014 12:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dit is een custom white PS4, geen origineel.
Een originele controller ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Die rooiequote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooier
Dat geldt natuurlijk voor alle gaming headsets.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef speknek het volgende:
Die witte gold headset is wel pimp. Jammer dat je eruit ziet als een dork als je hem ophebt.
Is zo'n headset nou stereo of surround?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:04 schreef speknek het volgende:
Die witte gold headset is wel pimp. Jammer dat je eruit ziet als een dork als je hem ophebt.
Had met die blauwe controller toen ik hem op internet zag zoiets van meh...quote:Op donderdag 4 september 2014 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al beter! Maar het verschil zwart-wit is zo groot. Dan vind ik de blauwe controller mooier
Stereo, maar met optie voor 7.1 virtual surround.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is zo'n headset nou stereo of surround?
Ik ken dat ook wel een beetje jaquote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijn
Ik heb maar 1 maat waarmee ik echt couch game, jammer genoeg zien we elkaar maar eens in de zoveel tijd
Opgroeien is kut, niemand van 25+ gamed bijna meer in mn vrienden kring
I know, dat is soms het mooie en het frustrerende aan het spel. Iedere keer ga je aan iets anders dood dat je niet verwacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Haha, ja het is echt pittig hoor. Ik zou op een veilige afstand blijven 's nachts
Ow en... soms als je een doosje openmaakt ofzo, dan gebeuren er dingen waar je misschien niet zo blij mee bent![]()
ik kom binnenkort wel even langsquote:Op donderdag 4 september 2014 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Verkeerde vrienden in die kring, hier gamen we geregeld met 6 man tegelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |