Samen spelen dan maar ?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want geen vrienden enzoof een tweede controller dit dat
ik wou hem gister ook spelen, wou dat hockey spelen.
had je minimaal 4 man voor nodig
Toen vond ik het al een kut spel
Inb4 ''samen spelen maar dan anders''quote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Samen spelen dan maar ?heb wel een tweede controller
Serieus een tweede controller voor nodig?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jep, een game die 90% van de mensen niet kan spelen
Liefst ook een 3e en 4e.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus een tweede controller voor nodig?
Dan zal ik de game weinig spelenquote:
Controllers heb ik genoegquote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Samen spelen dan maar ?heb wel een tweede controller
ja t is een couch multiplayer (of nja, je hebt 4 mini games of iets)quote:Op donderdag 4 september 2014 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus een tweede controller voor nodig?
*rekent*..quote:
Uhm, volgens mij vindt de meerderheid hier velocity een prima game.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:32 schreef Rijst het volgende:
Haha bijna iedereen hier vindt het toch een boutgame en hebben hem al gespeeld dacht ik.
Had het over Infamousquote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij vindt de meerderheid hier velocity een prima game.
Oh sorry. Ja dat is een boutgame iddquote:
Maakt niet uit. Komt door Jimboquote:Op donderdag 4 september 2014 09:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh sorry. Ja dat is een boutgame idd
Helaas geen single of multi, dusquote:Op donderdag 4 september 2014 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja t is een couch multiplayer (of nja, je hebt 4 mini games of iets)
maar ze moeten met die move dingen of ps4 controllers.
Net alsof mensen op een Wii U willen spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:58 schreef Rijst het volgende:
Voor dit soort spelletjes had ik wel een Wii U gekocht.
Als ik nu een console voor erbij zou kopen dan kies ik eerder voor de Wii U dan de One.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net alsof mensen op een Wii U willen spelen
Dat zegt meer over de Xbox dan de Wii U. En ben het verder wel met je eens hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 10:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik nu een console voor erbij zou kopen dan kies ik eerder voor de Wii U dan de One.
?MAzzelpikquote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nieuw spel bij Don't Starve en ik begin gewoon naast een heel dorp met varkens![]()
Oh dat is wel even goed om te weten, die veranderen dus in een soort weerwolven?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
?MAzzelpik
Laatst was ik lekker varkentjes aan het voeren, maar vergeten naar de maanstand te kijken. Bam, weg 40 dagen, omdat de varkentjes mij gingen opeten bij volle maan
in 2015 welquote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
haha serieus?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef Jimbo het volgende:
ohja, mn xbox one komt morgen
ik ga hem maar even snel annuleren
Hell yeah!quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ahwww....quote:Op donderdag 4 september 2014 09:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
*rekent*..
* Maraca spel verwijderd
Digitale LEGO.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar Minecraft mee te vergelijken is? Ik lees er zo veel verschillende meningen over. Twijfel, want een beetje aanklooien kan best leuk zijn (is bij Don't Starve ook heerlijk) en heel duur is het niet.
Volgens mij spelen aardig wat mensen mario kart.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker weten en terecht, geweldig spel.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij spelen aardig wat mensen mario kart.
Awwwwwquote:Op donderdag 4 september 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want geen vrienden enzoof een tweede controller dit dat
ik wou hem gister ook spelen, wou dat hockey spelen.
had je minimaal 4 man voor nodig
Toen vond ik het al een kut spel
Complete backfire zelfsquote:
jaquote:
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Awwwww
Vind zelf dat er nog te weinig 4 player party games voor op de bank zijn.
Heb speciaal 4 controllers gekocht zodat ik met maten kan gamen op de bank thuis , dat vind ik toch wel één van de belangrijkste dingen van een console.
wooly world dalijkquote:Op donderdag 4 september 2014 10:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker weten en terecht, geweldig spel.![]()
Aanbod is wat mager verder, maar komen zeker nog een aantal games op uit die ik sowieso aanschaf. Maar het blijft wel het speeltje voor ernaast, de PS4 slurpt hier toch echt de meeste game-uurtjes op, daarna de PC en dan volgt ergens m'n Wii.
Haha inderdaad , aanbod is erg karig... daar baal ik wel van.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true, maar dan moeten t ook wel toffe games zijn
Ik heb maar 1 maat waarmee ik echt couch game, jammer genoeg zien we elkaar maar eens in de zoveel tijd
Opgroeien is kut, niemand van 25+ gamed bijna meer in mn vrienden kring
Dat ligt niet aan het opgroeien hoor.quote:Op donderdag 4 september 2014 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Opgroeien is kut, niemand van 25+ gamed bijna meer in mn vrienden kring
Haha, ja het is echt pittig hoor. Ik zou op een veilige afstand blijven 's nachtsquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oh dat is wel even goed om te weten, die veranderen dus in een soort weerwolven?
Dan blijf ik rond die tijd uit de buurt. Even een tweede kampje ergens opzetten. Ik ga ook nog proberen spinnen richting de varkens te lokken, als ik tussen die nou een soort oorlog creëer wordt dat een flinke bron van voedsel en spulletjes
Zou zo graag mijn spel nu opslaan om altijd vanaf dat punt te kunnen starten
Maar dat blijft ook wel de charme van het spel. Ben echt heel erg op mijn hoede nu. Al begon ik wel met knetterveel regen, dus vroor al bijna dood
alsnog een prima prijsquote:Op donderdag 4 september 2014 11:35 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dacht dat minecraft gratis was, maar had de demo blijkbaar. De volledige versie kost 3,99¤ als je de ps3 versie hebt.
Tinypic zelf volgens mij, doe hosten op imgur danquote:Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef Jimbo het volgende:
wie heeft de pics uit de op gesloopt trouwens ?![]()
meh komt wel als ik tijd hebquote:Op donderdag 4 september 2014 12:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tinypic zelf volgens mij, doe hosten op imgur dan
Is altijd even wachten. Bij Steam is dat ook soms. Je koopt een game, geld is afgeschreven maar staat pas na 15-20 min in je library.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:05 schreef Shadeauw het volgende:
Fuck me, probeer ik geld toe te voegen aan PSN account via paypal. 1 keer 5 euro, en 1 keer 30 euro.
Die van 5 werd meteen bijgeschreven maar die van 30 staat er nu nog steeds niet op...
Heb inmiddels al meerdere keren uitgelogd en opnieuw ingelogd. Het is er bij m'n paypal wel afgeschreven...
Voorheen (maandje geleden voor het laatst gedaan) stond het er meteen op. Die 5 euro nu ook meteen, waarom die 30 dan niet? Vind het wat vreemd geregeld...quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is altijd even wachten. Bij Steam is dat ook soms. Je koopt een game, geld is afgeschreven maar staat pas na 15-20 min in je library.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |