Volgt nog, maar moet je nog wel even geduld hebben helaas.quote:
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, maar weet je uberhaupt wel wat een UTOPIE is?
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.
op de controller na ziet ie dr wel echt gelikt uitquote:Op donderdag 4 september 2014 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog minder dan een week.
[ afbeelding ]
hehequote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoHet viel mij gister wel op dat die sodapop hier niet meer is met zijn nare prive berichten
nee joh, die zit in een hoekje te krassen met zn kapotte controllerquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de user Utopie bedoelt.
pics van de berichten?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik ben hier pas twee weken ofzoHet viel mij gister wel op dat die sodapop hier niet meer is met zijn nare prive berichten
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:52 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Hoi Sodapopquote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.
een fokker zit dr te spekken met games in ruil voor fotos. if you know what i meanquote:
oh wow niet coolquote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die Sodapoppin die het einde van TLOU hier spoilde en mensen hun naam in de OP veranderde.
Snap je het nou wel of snap je het nou niet? Wel niet is lekker dubbelopquote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wat ik wel niet snap, eerst had je maar 40 euro om één spel uit te kiezen en nu takel je de ene naar de andere binnen.
Ja Sodapoppin inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die Sodapoppin die het einde van TLOU hier spoilde en mensen hun naam in de OP veranderde.
Mocht je wel willen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een fokker zit dr te spekken met games in ruil voor fotos. if you know what i mean
Hoezo, wat heb ik er aan als je iemand anders fotos stuurt?quote:
oh echt ?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand fotos gestuurd in ruil voor gamesquote:Op donderdag 4 september 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb ik er aan als je iemand anders fotos stuurt?![]()
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Snap je het nou wel of snap je het nou niet? Wel niet is lekker dubbelopik heb van de 40 euro gewoon twee spellen gekocht hoor, infamous first light en minecraft vanochtend
Wacht gewoon lekker op Destiny, en dan heb je de eerst komende tijd wat te doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand fotos gestuurd in ruil voor gamesik heb niet zo veel als jullie denken hoor. Als ik zeg te twijfelen over metro redux en first light dan wil dat niet zeggen dat ik ze allebei heb
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.![]()
En Trials, Diablo 3 UUD, Outlast, Dead Nation en Child of Light dan?
Dat is natuurlijk heel iets anders.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?
Child of light en trials fusion had ik als aanbieding gekocht op jullie aanraden. Outlast en dead nation waren al gratis en diablo heb ik gekregenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Wel niet is gewoon een toegestane combinatie.![]()
En Trials, Diablo 3 UUD, Outlast, Dead Nation en Child of Light dan?
Helemaal niet!quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel iets anders.
OMG op de een of andere reden zei ik dat altijd toen ik klein wasquote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Als je met zonder jas naar buiten gaat heb je dan wel een jas aan of niet een jas aan?
Ik zei dat ook altijd en mijn vader altijd maar zeggen dat dat niet kanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMG op de een of andere reden zei ik dat altijd toen ik klein was
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik zei dat ook altijd en mijn vader altijd maar zeggen dat dat niet kan![]()
ik vind van wel!
Oké, voor deze keer kom je ermee weg.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Child of light en trials fusion had ik als aanbieding gekocht op jullie aanraden. Outlast en dead nation waren al gratis en diablo heb ik gekregen
het woordje wel heeft in de vorige context een nuancerende betekenis. Met zonder klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Helemaal niet!wat is daar anders aan?
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speeldequote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef Disker91 het volgende:
Toch maar besloten mijn LE te houden van Destiny![]()
![]()
Limited Edition en Mass Effect.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speelde
LE= Limited Edition. ME= Mass Effect.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:31 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Wat is LE eigenlijk en dat ME of zo waar jullie het gister over hadden? Ik wilde het toen al vragen maar niet gedaan omdat ik velocity speelde
Daar hoop ik heel erg op. Heb het laatste stuk van 1 en heel 2 niet gespeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
LE= Limited Edition. ME= Mass Effect.
Wat ik je ook kan aanraden, als je nog een PS3 of Xbox 360 hebt. Maar er gaan ook geruchten dat er een remake van de trilogie komt voor de One en PS4.
In 2 ben ik al vrij snel opgehouden, vond er niks meer aan.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Daar hoop ik heel erg op. Heb het laatste stuk van 1 en heel 2 niet gespeeld
Geen Dragon Agequote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
Zal ie vast ook wel (3x?) tussen staan
geen idee, niet gekekenquote:
Ik vond het teveel shooter te weinig RPG worden in deel 2.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef Cikx het volgende:
Heb alleen ME3 niet gespeeld, maar ben er dan ook niet zo lyrisch over als de rest van de wereld. Waarschijnlijk omdat ik geen echte sci-fi fan ben. Vind Dragon Age toffer.
Klopt inderdaad, heel vaak dat ik terug naar het schip ging om te praten met mijn crew en dat er heel vaak geen nieuwe conversaties waren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het teveel shooter te weinig RPG worden in deel 2.
Deel 3 niet gespeeld.
Die lijst is echt heel erg lachwekkend.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
Zal ie vast ook wel (3x?) tussen staan
zavi is toch uit de UK ?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, had bij Zavvi die Gold headset besteld voor 75e, moet ik ff 23e aan douanekosten aftikken, ben ik alsnog duurder uit. Ook de laatste keer dat ik daar iets bestel
Is niet zo vreemd hoor, zeker niet met grotere pakketten. Kon je van te voren wel wetenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, had bij Zavvi die Gold headset besteld voor 75e, moet ik ff 23e aan douanekosten aftikken, ben ik alsnog duurder uit. Ook de laatste keer dat ik daar iets bestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |