Meh.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, NBA 2k14, Fifa 14, NFS Rivals, Wolfenstein, moet ik nog even doorgaan? Zat toffe games al.
Ik las op nieuwssites dat Playstation france gister had aangekondigd en bevestigd dat minecraft later vanmiddag in de store zou komen te staan. De update is al geweest en hij is er niet.quote:
Ja voor mij persoonlijk ook wel inderdaad. De rest wat uitgekomen vind ik echt niks, maar komt ook omdat mijn smaak en interesse heel erg is veranderd met de jaren.quote:
TLOU bij mij niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja zijn in ieder geval geen games die mij zouden bijblijven.
waaromquote:
minecraft. Bijna nog een ps3 erbij gekocht zodat ik het vast kan spelenquote:
Ze doen altijd een wekelijkse update op woensdag, er zijn nooit tussentijdse updates.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef f0rsythia het volgende:
mijn theorie over waarom minecraft vandaag of morgen uitkomt op de PS4 store;
Ze zeiden immers 'soon, or sooner', als in; binnenkort (deze week) of zelfs eerder (eerder dan xbox one)
Ik heb wel eens een keer of twee meegemaakt, en gezien, dat er op een donderdag, vrijdag of welke dag van de week dan ook er nieuw spellen aan de playstation store waren toegevoegd net zoals er toen ook nieuwe pre-orders aan de lijst waren toegevoegd. Dit was ook niet op de woensdagquote:Op woensdag 3 september 2014 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze doen altijd een wekelijkse update op woensdag, er zijn nooit tussentijdse updates.
Maar hopen mag altijd.
Het zijn ook geen games die ik hoef te hebben. Ik hou niet van EA sportgames (wel de nieuwe PES straksquote:
Beetje onzin om Fifa en NBA te gaan kopen aangezien de volgende versies eraan komen thoquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Battlefield 4, Killzone Shadow Fall, NBA 2k14, Fifa 14, NFS Rivals, Wolfenstein, moet ik nog even doorgaan? Zat toffe games al.
Dat zal ook allemaal wel maar roepen dat maar 1 game de moeite waard is slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het zijn ook geen games die ik hoef te hebben. Ik hou niet van EA sportgames (wel de nieuwe PES straks) , racegames en standaard shooters, maar vermaak me prima met TLOU, D3 en indies
Er komt genoeg tofs aan op kort termijn wat wel mijn smaak is.
Maar ik antwoordde dus op de stelling ''alleen TLOU is de moeite waard op de PS4''quote:Op woensdag 3 september 2014 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Beetje onzin om Fifa en NBA te gaan kopen aangezien de volgende versies eraan komen tho.
Oh ja, zeker waar.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zal ook allemaal wel maar roepen dat maar 1 game de moeite waard is slaat natuurlijk helemaal nergens op.
[..]
heb een Prepaid cc. 3vcard oidquote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe doen jullie aankopen in de US store? Ik kan met paypal niet m'n wallet vullen.
Gewoon een PSN card kopen via offgamers en dan die code invullen op je PS4.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe doen jullie aankopen in de US store? Ik kan met paypal niet m'n wallet vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |