Boer Janus is ook al weg.quote:Op maandag 1 september 2014 21:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Haters![]()
Krijgen er 2 talenten voor terug.
Daarom haalden we ook een niet-scorende spits als Pellë, dan zie je dat het werkt.quote:Op maandag 1 september 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Het probleem aan spelers die scoren is alleen dat ze ook regelmatig niet scoren
Bert is zo gek nog nietquote:Op maandag 1 september 2014 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom haalden we ook een niet-scorende spits als Pellë, dan zie je dat het werkt.
Het is engeriken, net als perziken.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
?
Hij had toch niet Cambuur als winnaar?
Belchinezenquote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
?
MAFFIAquote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
?
Lekker boeiend.quote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
?
Uiteindelijk wel, maar denk niet dat dat in Engeland zal zijn. Spanje vind ik wel wat voor hem.quote:
Ik weet wel dat er één wedstrijd verkeerd werd ingevuld. Geen idee of het deze wasquote:Op maandag 1 september 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
?
Wat een ajaxgezichtquote:
probleemwijkenvolkquote:Op maandag 1 september 2014 22:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een programma voor jou
Ja hooorrrrrquote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef Adames het volgende:
Al 30 jaar dezelfde puberale grap uithalen
Jawel, hij is 14 ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hoort nog niet tot de doelgroep.
Al vind ik dit nog wel leuker dan Man bijt hond van de afgelopen jaren, Maxim zet simpele mensen in de zeik. Bij mbh doen ze het met regelrechte gehandicaptenquote:
Sierdquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je pa achterlijk is , dan is de zoon dat ook
Ik vind Man bijt hond toch ietwat vermoeiend. Altijd opzoek naar tranen vissende naar overleden familieleden.quote:Op maandag 1 september 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Al vind ik dit nog wel leuker dan Man bijt hond van de afgelopen jaren, Maxim zet simpele mensen in de zeik. Bij mbh doen ze het met regelrechte gehandicapten
Maak gewoon een nieuwe aan zou ik zeggen, om dit nog enigszins over VI te laten gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgt dit programma ook een eigen topic of praten we hier gewoon verder?
ja die snapte ikquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Man bijt hond toch ietwat vermoeiend. Altijd opzoek naar tranen vissende naar overleden familieleden.
Overigens was 'Ja hoorrrr' een referentie aan zijn Villa Achterwerk item.
Dat kan jij ookquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuwe aan zou ik zeggen, om dit nog enigszins over VI te laten gaan.
Zolang Karina niks zegt kan het hier wel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgt dit programma ook een eigen topic of praten we hier gewoon verder?
ga je gangquote:Op maandag 1 september 2014 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuwe aan zou ik zeggen, om dit nog enigszins over VI te laten gaan.
Zet je er toch niet zo geforceerd tegen af joh. Ik weet dat Maxim je voor lul heeft gezet op Twitter maar soms moet je vergeven net zoals mensen jou ook ooit zullen vergeven.quote:Op maandag 1 september 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ambriosius en ik vinden dat er een apart topic moet komen.
Ooit is een groot woord.quote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet je er toch niet zo geforceerd tegen af joh. Ik weet dat Maxim je voor lul heeft gezet op Twitter maar soms moet je vergeven net zoals mensen jou ook ooit zullen vergeven.
Linkje?quote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet je er toch niet zo geforceerd tegen af joh. Ik weet dat Maxim je voor lul heeft gezet op Twitter maar soms moet je vergeven net zoals mensen jou ook ooit zullen vergeven.
Ja dat heeft er veel mee te maken dat het hier niet besproken hoeft te worden ja, ofzo.quote:Op maandag 1 september 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
woooow. Doe ffe rustig of zo ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op maandag 1 september 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat heeft er veel mee te maken dat het hier niet besproken hoeft te worden ja, ofzo.
Oke sorry het spijt me. Het was zeker niet mijn bedoeling om zo tegen je uit te vallen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
woooow. Doe ffe rustig of zo ik wist niet dat je boos zou worden
Jij schat wel vaker dingen verkeerd in.quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke sorry het spijt me. Het was zeker niet mijn bedoeling om zo tegen je uit te vallen.
Ach, gelukkig blijven de gevolgen daarvan op een internetforum vaak te overzien.quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij schat wel vaker dingen verkeerd in.
Onlinequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:24 schreef koemleit het volgende:
jezus alles klaar bakkie koffie boterhammetje.. nergens die aflevering te vinden...
Was idd erg gezapig en saai, Kieft leek wel te slapenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:54 schreef Stofje het volgende:
Hele matige aflevering. Genee had er totaal geen zin in, dat was duidelijk. Voor de reclame heel irritant aan het doen tegen Kieft, na de reclame een paar plaagstootjes van Derksen totaal niet kunnen incasseren.
Mwah Kieft was op het begin er wel klaar voor, maar elk (klein) verhaal wat hij wilde vertellen werd door Genee afgekapt met kutopmerkingen, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn. Hij reageert door zich dan maar gewoon terug te trekken itt Hansie die er tegenin vliegt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was idd erg gezapig en saai, Kieft leek wel te slapen.
Ja, snapte ik ook wel, hij bleef hem maar onderbreken etc, dan denk je ook, zoek het maar uit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah Kieft was op het begin er wel klaar voor, maar elk (klein) verhaal wat hij wilde vertellen werd door Genee afgekapt met kutopmerkingen, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn. Hij reageert door zich dan maar gewoon terug te trekken itt Hansie die er tegenin vliegt.
quote:“Intern snappen we hoe het zit met Marco van Basten en moeten we hem zijn rust gunnen”, vertelt Stewart dinsdagmiddag in gesprek met RTV Noord-Holland. “We moeten ervoor zorgen dat Marco de rust krijgt om terug te keren of niet of wat dan ook. Duidelijk is wel dat dit niet binnen een dag is opgelost.”
Wilfred Genee suggereerde dat er een conflict zou zijn tussen Stewart en Van Basten. De oefenmeester belde met Genee om aan te geven dat daar niets van waar is. De sportbestuurder heeft geen goed woord over voor de uitspraken van Genee. “Het is schandalig, en zeker in dit geval, om over de rug van iemand bepaalde zaken te suggereren. Dan stel je wel je vraagtekens bij hoe het gaat.”
Kleine verhalen die ellenlang duren voordat hij een keer een punt maakt. Je kunt ondertussen gaan pissen en koffie zetten en dan nog zit Kieft in z'n "nou uh modus" te hakkelen, zonder dat je iets gemist hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah Kieft was op het begin er wel klaar voor, maar elk (klein) verhaal wat hij wilde vertellen werd door Genee afgekapt met kutopmerkingen, dan zou ik er ook wel klaar mee zijn. Hij reageert door zich dan maar gewoon terug te trekken itt Hansie die er tegenin vliegt.
Niet voor niks natuurlijk dat hij constant roept dat hij er moe van wordt. Was gisteren wel heel erg viel me op, ik had het moeten turven eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
Man, man, man wat is die gozert sloom zeg.
Op de bingokaart van Kieft staat ook maar 1 vakje wat je hoeft af te vinken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Niet voor niks natuurlijk dat hij constant roept dat hij er moe van wordt.
En dan tegen het eind van het 'verhaal' zelf kwijt zijn wat z'n punt ook alweer was. 'Nou uhh wat ik denk ik probeer te zeggehhh'quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kleine verhalen die ellenlang duren voordat hij een keer een punt maakt. Je kunt ondertussen gaan pissen en koffie zetten en dan nog zit Kieft in z'n "nou uh modus" te hakkelen, zonder dat je iets gemist hebt.
Man, man, man wat is die gozert sloom zeg.
Ja Genee was rete irritant, denkt dat hij leuk is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Genee was rete irritant, denkt dat hij leuk is.
Kieft is tof juist.. de hele voetballerij hangt van grote ego's en blaaskaken aan elkaar.. types als Aad300 die denken dat ze het licht hebben uitgevonden en erover praten of ze in de VN Veiligheidsraad zitten. Wimpie is juist erg bescheiden maar zegt wel vaak dingen die kloppen. Prima gastquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat is juist zo briljant aan Wim Kieft. Dat hij een heel verhaal vertelt en dan op het einde zegt: "Is dit relevante informatie, wat ik nu vertel?" Of dat hij middenin zijn verhaal de draad kwijt raakt. Mooie televisie.
Wim is een no-nonsense jongen, daarom kan ik me ook zo goed met hem identificeren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kieft is tof juist.. de hele voetballerij hangt van grote ego's en blaaskaken aan elkaar.. types als Aad300 die denken dat ze het licht hebben uitgevonden en erover praten of ze in de VN Veiligheidsraad zitten. Wimpie is juist erg bescheiden maar zegt wel vaak dingen die kloppen. Prima gast
ga nou niet lope zeike want dat mis je helemaal nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef Evertjan het volgende:
ook mis ik het onderdeel vriendenteam van de week van Amstel dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:53 schreef dl3b het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst in de geschiedenis van VI een aflevering overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed man, maar inmiddels royaal over zijn houdbaarheids datum.quote:
Ben jij ook strietwais?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wim is een no-nonsense jongen, daarom kan ik me ook zo goed met hem identificeren.
Waarschijnlijk sesame strietwais...quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef DaTino het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)b2908b712d44acc0.mp4
mp4 was nog niet gepost zag ik
Misschien kan je een boze brief naar VI sturen en deze ondertekenen met WhoDamn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef Evertjan het volgende:
ik ben boos omdat Emile Schelvis nog niet is langs geweest dit seizoen. En ik vrees dat hij ook niet meer komt nu VI weer ineens dikke vrienden zijn met Foks Sporrrrrtssss
quote:Wat als Vermeer ouderwets onder de bal door springt?
Sommige voetballers maakt het niets uit waar ze spelen en sommige televisiemannetjes maakt het niets uit waar ze aan tafel zitten. Over Kenneth Vermeer zo direct meer. Eerst de tweede categorie, vertegenwoordigd door Hans Kraay junior.
Hans Kraay junior heeft weer werk. Hij is de nieuwe fulltime Malle Eppie aan tafel bij Kees Jansma, eigenlijk zoals Hans Kraay junior al een leven lang de Malle Eppie aan welke tafel dan ook is. Zo werkt het in de televisiewereld. Ze bedenken een nieuw programma (‘Weet je wat, laten we met allemaal mensen aan een keukentafel gaan zitten en dan lekker informeel lullen over voetbal, dat is nog nooit eerder gedaan!’) en aan het eind van zo’n vergadering, als het programma bijna rond is, dan zegt er iemand: ‘Nog even, jongens, moet er niet een Malle Eppie aan tafel?’ En daarna bellen ze Hans Kraay junior. Die zit in Hilversum onder de E van Eppie, Malle in het kaartenbakje Lachen Om Niks.
Ik moet zeggen: Hans Kraay junior stelt niet teleur. Zelden zag ik iemand zo wanhopig meelullen over voetbal. Het tragische is: iedereen aan tafel bij Kees Jansma weet dat Hans de Malle Eppie is. Je zegt iets verstandigs en dan kan je er op wachten: Hans hangt daarna drie minuten lang de onnozele uit. Vaak zie je hem al zitten wippen op zijn stoel om, zoals afgesproken met Kees Jansma, zo infantiel mogelijk uit de hoek te komen.
Hans Kraay junior schijnt daar gelukkig van te worden. Ik neem hem dat ook niet kwalijk. Dat is waar hij goed in is. Hans Kraay junior was de voetballer die door niemand serieus werd genomen en nu is hij de sidekick die door niemand serieus wordt genomen. Als hem dat gelukkig maakt, prima, maar als kijker wordt het me weleens te veel, de plaatsvervangende schaamte die ik voel als Hans aan het woord is.
Niet om wat hij zegt, schaam ik mij. Ik schaam mij voor de reacties van de andere gasten aan tafel. Die lachen met verkrampte smoelen de lach van doodsbange mensen. Ze zitten met een wanhopige jongen aan tafel en proberen het ongemak weg te grijnzen. Dat lukt slecht. U moet er op zondagochtend maar eens naar kijken. Dit zult u zien: Hans is de jongen die gloeiend van trots vlak naast de andere gasten een condoom opblaast en er daarna oogjes op tekent. Hans is de jongen in de bus naar Benidorm, die je vijf minuten na het vertrek uit Amsterdam al haat. Hans is de man die op ieder trouwfeest, tegen de zin in van alle aanwezigen, een verhaal van drie kwartier vertelt over toen en toen en ik en ik. Kortom, Hans is al een leven lang de jongen die je in godsnaam maar tolereert.
Ik heb zelf ondervonden hoe het Hans Kraay junior lukt om toch steeds maar weer aardig te worden gevonden. Deze zomer, in het programma VI Oranje, vertelde hij mij minutenlang dat ik een intens slecht mens was. Waarom vertelde hij er niet bij, maar zo te zien meende hij het wel. Een slecht mens. Een naar mens. Ik vond en vind dat niet erg. Hans herhaalde die woorden een dag later nog eens op de radio. Ik was een diep slecht mens.
Ook niet erg, alleen begrijp ik dan niet waarom Hans Kraay junior, tijdens de reclame-breaks, alweer vrolijk met me stond te praten en waarom hij na de uitzending bijna twintig minuten lang heel gezellig met mij en mijn gasten heeft staan babbelen en bier staan drinken. Nu ja, laat ik het anders zeggen, ik begrijp het denk ik wel: Hans Kraay junior denkt altijd voor het volk te spreken. Op die manier verdraaide hij ook al eens de woorden van Jan Mulder, waarna deze half Nederland over zich heen kreeg. Daarna hoorde je Hans niet meer. Die zat alweer ergens anders aan tafel heel hard paardenlul te schreeuwen.
Voor mij is De tafel van Kees daarom ook een heel prettig programma om naar te kijken. Ik zie die rare, opportunistische clown zich in alle bochten wringen om desnoods naakt of in zijn zwembroek, aan tafel te mogen zitten. Het is heerlijk kijken, naar die wanhoop, maar soms – daar ben ik eerlijk in – is het zo wanhopig dat het pijn doet.
Ikzelf heb even helemaal geen zin meer om aan te schuiven bij VI. Ik vond VI Oranje een wanstaltig programma en de presentator Wilfred Genee een ordinaire oorlogshitser die al zijn kritische gasten met enorm veel plezier offerde aan de loeiende en deinende meute. Dat is niet een programma waar ik mij vanzelfsprekend een maand later weer welkom voel. En wat kan u dat schelen? Niets. U wilt, volgens de directeur van RTL 7, een lekker gezellig programma waarin niet al te veel moet worden gezeurd. Het moet wel gezellig blijven.
Dan Kenneth Vermeer. Hij gaat naar Feyenoord. Tenminste, op het moment van schrijven. Je weet het nooit met Feyenoord-fans. Als die iets niet bevalt, dan gebeurt het gewoon niet. Bij Feyenoord maken de fans al jaren de dienst uit. Als zij zich drie dagen boos maken, dan speelt Kenneth Vermeer opeens bij Heracles Almelo en is Fred Rutten de rest van het jaar papierprikker in een kleine groeigemeente. Daarom ben ik heel benieuwd hoe dat zal gaan als Kenneth Vermeer tijdens Feyenoord-Ajax lekker ouderwets onder de bal door springt.
U weet het, ik geloof niet in clubliefde. Ik geloof in voetbal. Maar daar zullen Ajax-supporters heel anders over denken. Daarom is Vermeer te vergelijken met Hans Kraay junior. Het maakt hem niet uit aan welke tafel hij mag aanschuiven.
Hoe lastig dat kan zijn, zomaar aanschuiven aan tafel, zagen we zondagavond aan AD-journalist Sjoerd Mossou, die zich na een veelbelovende start de rest van de uitzending in de hoek liet zetten door een streng docerende Bert van Marwijk.
Sjoerd Mossou zou een aanwinst zijn geweest als hij Bert van Marwijk live in de uitzending had durven zeggen dat het er allemaal niet zo veel meer toe doet wat Bert van voetbal vindt, omdat hij mislukt is als grote coach. Maar Sjoerd hield zich stil en was zondag opeens de Malle Eppie aan tafel. Jammer.
Ik zou denken een scheiding ofzo (weet niet of hij getrouwd is), of psychische klachten (depressie). Als hij ziek is ofzo dan zouden ze dat waarschijnlijk wel naar buiten brengen. Erg mysterieus doen ze wel.quote:
Dit.quote:
quote:Ikzelf heb even helemaal geen zin meer om aan te schuiven bij VI
Oftewel, hij is -geroyeerd-.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:24 schreef macca728 het volgende:
Nou dit is dan wel positief. Geen Nico meer bij VI !!!!
[..]
Van van Basten is het toch al 25 jaar een publiek geheim dat hij niet uit de kast wil/durft te komen?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou denken een scheiding ofzo (weet niet of hij getrouwd is)
Die Valentijn was gelukkig ook snel weer afgeschreven, Johan's kroonprinsjequote:Op woensdag 3 september 2014 09:24 schreef macca728 het volgende:
Nou dit is dan wel positief. Geen Nico meer bij VI !!!!
[..]
In bovenstaande zin moet Van Basten met een hoofletter v geschreven worden. Net als in deze zinquote:Op woensdag 3 september 2014 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van van Basten is het toch al 25 jaar een publiek geheim dat hij niet uit de kast wil/durft te komen?
Dit heb ik nog nooit gehoord, elaborate please!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van van Basten is het toch al 25 jaar een publiek geheim dat hij niet uit de kast wil/durft te komen?
je lijk nu wel die dikke van RTL Boulevard, Marc van der Lindenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gehoord, elaborate please!
Dat heb ik ook weleens ooit ergens gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik een verhaal getypt wat qua lengte de gemiddelde OP van een Vuelta-rit door R_R doet verbleken tot een one-liner, druk ik op wat verkeerde knoppen en is het verdwenen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gehoord, elaborate please!
Ik als volleerd roddelnicht had dit graag willen lezen. Ik wacht in spanning af.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik een verhaal getypt wat qua lengte de gemiddelde OP van een Vuelta-rit door R_R doet verbleken tot een one-liner, druk ik op wat verkeerde knoppen en is het verdwenen.![]()
Mss later vandaag nog als ik me kan motiveren om het opnieuw zo uitvoerig neer te zetten.
Was best een goed verhaal al zeg ik het zelf, inclusief een bijrol van Cicciolina.
Dit. Kutventje. Kieft werd er ook schijtziek van.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat was Genee weer vervelend maandag.
Dijkshoornquote:Op woensdag 3 september 2014 02:01 schreef heiden6 het volgende:
ijnt daar gelukkig van te worden. Ik neem hem dat ook niet kwalijk. Dat is waar hij goed in is. Hans Kraay junior was de voetballer die door niemand serieus werd genomen en nu is hij de sidekick die door niemand serieus wordt genomen. Als hem dat gelukkig maakt, prima, maar als kijker wordt het me weleens te veel, de plaatsvervangende schaamte die ik voel als Hans a
Nee, hij werd er moe van.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dit. Kutventje. Kieft werd er ook schijtziek van.
Blijft een zielig hoopje ellende die Dijkshoorn.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
Triest om te zien hoe Dijkshoorn zich nog steeds op zijn pik getrapt voelt door Hans. Tijdens de uitzending had hij niets in te brengen, maar via een column durft hij wel, de slapzak. Matige column ook nog eens en de zoveelste over Hans.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ajax-face Van Gangelen gaat natuurlijk dat Pelle incident bagatelliseren als het ter sprake komt. Zo van: "haha, ja, ach, mooie televisie was dat he, jongens? Haha." Terwijl het huilen hem nader stond dan het lachen op dat moment.
"Why you say that? You can tell by my face?"quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
"Why you say that? You can tell by my face?"
Toine is nu al op van de zenuwen als ze naar hem schakelen tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef Grifte het volgende:
Van Gangelen is slechts het opstapje voor het glorieuze aanschuifmoment van Toine van Pepperstreet bij VI binnenkort.
die is geroyeerd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Het is echt stom dat Schelveccio nooit meer komt
Fokking gespeeld. Mafkeesquote:
Nee, "Dj_Day-V is een lul".quote:
Liever Boëtius.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt opstellen ten faveure van Depaybah.
Het is wat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word depressief van de Van Dijk-hype.
ok.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word depressief van de Van Dijk-hype.
Ajax.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft Jan Joost gevoetbald?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft Jan Joost gevoetbald?
Blind vind ik ook niet meer kunnen als back.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Blind - Douglas - Van Dijk - Janmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |