SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 03-09-2014 14:05:53 ]Let me see you stripped down to the bone
Die komen er sowiesoquote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef Lonaa het volgende:
http://mindbodyspiritofac(...)apes-with-pistachio/
Wat heb je toen gemaakt?quote:Op maandag 1 september 2014 19:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Pfff, niet te geloven dat het al weer bijna december is!Haha!
Ik heb zelf nog geen idee. Misschien dat ik hetzelfde hoofdgerecht als vorig jaar doe, was een groot succes. En met mijn voor- en nagerechten weer eens helemaal nieuwe dingen probeer!
Ik ben geen super culinaire kok ofsowquote:
Ha, jij hebt er al zin in zeg!quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:17 schreef WRH het volgende:
Ja lekker! Wat mij betreft kunnen de kerstliedjes ook weer aan, kerst (periode) kan niet snel genoeg komen.
Omdat wij net verhuisd zijn naar een wat landelijkere omgeving raken we geïnspireerd en willen we dit jaar wat meer traditioneel koken.
Wij deden elk jaar de standaard dingen. Gourmetten op de ene dag, met standaard ingrediënten die nooit veranderden. En de andere dag maakte mijn moeder een simpel, droog en ongekruid stukje kip of kalkoen klaar. Met een zak aardappelkroketjes uit de vriezer van de supermarkt en een simpele groente.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:41 schreef Purdey het volgende:
Het is best stom misschien, maar van huis uit eten we eigenlijk altijd dezelfde traditionele dingen met kerst. En dat zit zo ingebakken in mijn systeem dat ik nooit echt culinaire uitspattingen heb. Ik heb alleen door de jaren heen het dessert eigen gemaakt. Dat is elk jaar weer anders.
Ik vind dat niet per se stom, als iedereen het leuk vindt zo dan is het toch juist een prima familietraditie? Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:41 schreef Purdey het volgende:
Het is best stom misschien, maar van huis uit eten we eigenlijk altijd dezelfde traditionele dingen met kerst. En dat zit zo ingebakken in mijn systeem dat ik nooit echt culinaire uitspattingen heb. Ik heb alleen door de jaren heen het dessert eigen gemaakt. Dat is elk jaar weer anders.
Een kant en klaar pakket van de aldi of kiloknaller en klaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gourmetten is voor luie mensen.
Met paprikareepjes en uiensnipppers in hergebruikte bakjes van de chinees.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kant en klaar pakket van de aldi of kiloknaller en klaar
Niet bij onsquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een kant en klaar pakket van de aldi of kiloknaller en klaar
Who cares.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gourmetten is voor luie mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |