Zie je ze al zitten die redactie, de hele zomer aan het brainstormen over geweldige nieuwe ideeën om de show een beetje interessant te houden.quote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef OProg het volgende:
Dat valt dat nog mee.
Met die think different ellende gaan we gewoon op het oude baggerpad verder.
Volgens Dieuwke was het vorig jaar zo'n grandioos succes dat ze gewoon door moeten gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie je ze al zitten die redactie, de hele zomer aan het brainstormen over geweldige nieuwe ideeën om de show een beetje interessant te houden.
En dan voor de honderdmiljoenste keer met deze aids aan komen zetten
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.quote:Op maandag 1 september 2014 15:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens Dieuwke was het vorig jaar zo'n grandioos succes dat ze gewoon door moeten gaan.
Ben benieuwd hoeveel bejaarden er dit seizoen weer half in slaap naar DWDD kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.
Klopt. Sowiezo de stabiele groep schijndoden die hem nooit op een andere zender zet en op Lingo zat te wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.
Vind het niet zo leuk dat je dit over Corrie zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 15:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. Sowiezo de stabiele groep schijndoden die hem nooit op een andere zender zet en op Lingo zat te wachten.
Ik schrok wakker en ik zag ditquote:Op maandag 1 september 2014 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat je dit over Corrie zegt.
Pak em!!!!quote:
De grootsheid van Pietertje is onvervangbaar.quote:Op maandag 1 september 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
Geen nieuws over wie de opvolger wordt van Pietertje?
Pietertje komt niet terug dit seizoen?quote:Op maandag 1 september 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
Geen nieuws over wie de opvolger wordt van Pietertje?
nee, laatste uitzending van vorig seizoen werd er afscheid genomen van hem. compleet onverwachts.. nu word ik ineens weer aan het trauma herinnerdquote:Op maandag 1 september 2014 18:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pietertje komt niet terug dit seizoen?
Tja, hij was het programma ook wel ontgroeid natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, laatste uitzending van vorig seizoen werd er afscheid genomen van hem. compleet onverwachts.. nu word ik ineens weer aan het trauma herinnerd
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger postsquote:Op maandag 1 september 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:
Stickertje heb ik echt gemist tijdens de vakantie.
Matthijs is bang van water.quote:Op maandag 1 september 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Mathijs nog meedoen aan de Ice Bucket Challenge?
Baggerposts van Stickertjequote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger posts
Nou...heb je die gastenlijst gezien...zo kut is het in tijden niet geweestquote:Op maandag 1 september 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alles is nog steeds even kut,.
En toch weer kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alles is nog steeds even kut,.
Dat sowieso nog steeds.quote:
Ik hang de vlag alvast uit.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger posts
Haha je kijkt het ookquote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Samen staan we sterker dan alleeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Ga even lekker naar het Spangastopic.quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je kijkt het ook
Tiende seizoen en het laatste? Wat heeft zij op haar arm.
Zoiets noemen ze een tattoo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha je kijkt het ook
Tiende seizoen en het laatste? Wat heeft zij op haar arm.
Oh is het weer zo laat met je.quote:Op maandag 1 september 2014 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga even lekker naar het Spangastopic.
Binnen 5 minuten ook.quote:Op maandag 1 september 2014 19:04 schreef Stickertje het volgende:
gelijk in de eerste uitzending jimmy fallon
hele zomer de tijd gehad om een leuk filmpje te zoeken, komen ze hier mee aan...quote:
ze zijn heel lelijk iig.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA jij bent echt grappig.quote:Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Knoop in je zakdoek, daar heeft superniger een keer verloren.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik las het zegt Matthijs, hij heeft het al honderd keer bekeken.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
maar er wordt nooit een telefoon/icloud gehackt van leuke acteurs, waar blijven de pen0rs
Te weinig vrouwelijke hackersquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
maar er wordt nooit een telefoon/icloud gehackt van leuke acteurs, waar blijven de pen0rs
denk niet dat de mannen daarna kijkenquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Wat een nare, zure blik heeft die griet.
Ik bedoel de tafeldamequote:Op maandag 1 september 2014 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
denk niet dat de mannen daarna kijken
Haha ja en dat inderdaadquote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
Nu nog Apple ophemelen na hun iCloud hack.
Mattijs heeft alle foto's bekeken...die ziet het probleem niet zo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:09 schreef superniger het volgende:
Nu nog Apple ophemelen na hun iCloud hack.
wat danquote:Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
9 september gaat het gefap echt van start
Begon gister al.quote:Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
9 september gaat het gefap echt van start
Ze is onverschillig vind ik.. Lelijk zeg de tattoosquote:Op maandag 1 september 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Wat een nare, zure blik heeft die griet.
Vreselijk ja. Apple plaatst zichzelf in een rijtje genieën en mensen vinden dat prachtigquote:
Je hebt de azijn gevondenquote:Op maandag 1 september 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tyfusgasten ook weer, hé. Man man man.
iphone 6, dacht ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iphone 6, dacht ikEn kan die nu wel meer dan een Galaxy S2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
iphone 6, dacht ikOh ik volg dat allemaal niet...al heb ik wel appelproducten in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mijn Chinaphone kan nog meer dan die iPhone shit. Plus die is 10x goedkoper.quote:Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
En kan die nu wel meer dan een Galaxy S2?
Het zou fijn zijn als je er een beetje normaal mee kon bellen, zonder dat je accu met 3 woorden leeg is.quote:Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
En kan die nu wel meer dan een Galaxy S2?
[..]
iphone 6, dacht ikMet iCloud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
'IS: de rebellen, de gekken, mensen die anders denken en durven af te wijken, die tegen de stroom in durven gaan. Je kunt het niks vinden, maar ze brengen wat teweeg. IS.'
quote:Op maandag 1 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
'IS: de rebellen, de gekken, mensen die anders denken en durven af te wijken, die tegen de stroom in durven gaan. Je kunt het niks vinden, maar ze brengen wat teweeg. IS.'
Alleen maar goeds in dit topicquote:
Beetje het omgekeerde kapsel van Max.quote:Op maandag 1 september 2014 19:16 schreef Specularium het volgende:
Goed kapsel met die opgeschoren zijkanten.
Toch wel nasi he?quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dilemma: ik moet ook nog eten maken.
Maar DWDD wil je natuurlijk niet missen.
Alleen Nasi gaat voor.quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan nog wel wat aanbevelen, had ik vrijdag gemaakt. spagetti a la carbonara.quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen one issue chef.
Ik eet nu.quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toe maar, jij aan het kokenquote:Op maandag 1 september 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat aanbevelen, had ik vrijdag gemaakt. spagetti a la carbonara.
Het is supersimpel dus dat kan ik zelfsquote:Op maandag 1 september 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toe maar, jij aan het kokenWie ben jij en wat heb je met Corrie gedaan?
Oke Stijn.quote:Op maandag 1 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ontzettende kutband heeft Typhoon meegenomen. Net of je in een kleuterklas muziek wil gaan maken en wat kinderen een random instrument geeft.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 1 september 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ontzettende kutband heeft Typhoon meegenomen. Net of je in een kleuterklas muziek wil gaan maken en wat kinderen een random instrument geeft.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Zal Frans Timmermans wel worden, het is tenslotte de VARA
We zullen D-artiesten ook nog wel bekende nummers horen verkrachten.quote:Op maandag 1 september 2014 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Weer een seizoen lang die 'think different' shit.
Inderdaadquote:
Louis van Gaal hoorde het verschil ook niet.quote:
Thug, oftewel tuigquote:Op maandag 1 september 2014 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Fuck? Zei ie dat? Lijkt me heel sterk eigenlijk.
Bedankt Cor.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
Leuk bloemenshirtje zag ik in het publiek, wel wat raar voor een gozer.
Ah, bedoelde ze dat. Kun je nagaan hoe goed ze zijn ingevoerd. Treurig weer, diep treurig.quote:
Hij heeft 2 maanden in de zon gelegen xDquote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had het eerste kwartier gemist dus ik zie nu pas dat Matthijs zijn haar geblondeerd heeft.
Hij is bijna even bruin als Humberto Tan.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft 2 maanden in de zon gelegen xD
Die is vrij slim volgens mij? Wel weinig input tot nu toe.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Zit de tafeldame daar alleen om mooi te zijn ? Niet gelukt.
Wel door een overdosis he, een simpel hartaanvalletje volstaat niet.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ga dood. En je wordt de beste acteur ooit genoemd
Je kijkt voor maar 1 minuut?quote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie kut ep, ik kijk alleen voor Typhoon baas
Corbijn is toch ook wel interessant?quote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
Ik eerlijk gezegd ook.quote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Norrage het volgende:
Hoog IQ of dat hetzelfde is als slim weet ik niet, ik heb een laag IQquote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is vrij slim volgens mij? Wel weinig input tot nu toe.
Neequote:Op maandag 1 september 2014 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Corbijn is toch ook wel interessant?
Hij krijgt langer toch? Of is het alleen de minuut?quote:
Cheryl ook al, helaas.quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso tattoo'sAlizee is ook al verpest.
En dan ook altijd van die mouwloze shirts aantrekken, kijk mij eens stoer zijnquote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie? Wat? Welk?quote:Op maandag 1 september 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het is want ik kijk eigenlijk bijna nooit nederlandse films
Fotograaf die nu films maakt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het is want ik kijk eigenlijk bijna nooit nederlandse films
Het is gelukkig geen Nederlander.quote:Op maandag 1 september 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
Dat is mooi want het is eigenlijk een fotograaf.quote:Op maandag 1 september 2014 19:24 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor hem toch echt nederlands pratenquote:Op maandag 1 september 2014 19:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen Nederlander.
Je kent Corbijn toch wel?quote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hoor hem toch echt nederlands praten
Ik ken hem eigenlijk alleen als fotograaf.quote:
Even doorbijten nog.quote:Op maandag 1 september 2014 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we gewoon gaan Haxballen, dit boeit echt niemand.
Corbijn is ook zowat de huisfotograaf van U2. Joshua Tree album en zo.quote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moet je maar duidelijker omschrijven over wie je het hebt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog meer Fallon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks lekker De TV Draait Door.
Ja, ik ook vooral hoor, en dan vooral de overgehypte U2 album cover.quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen als fotograaf.
Ik gok op een interview met van Gaal in zijn beste Engelsquote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog meer Fallon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Komt De Foute Vrienden binnenkort weer op TV?quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks.quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Hij is 2 februari overleden, wat is dan precies de rullevantie?
De film?quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef Slobeend het volgende:
want Philip Seymour Hoffman duikt regelmatig op in nederlandse films, ik zie waarom je in de war raaktquote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet je maar duidelijker omschrijven over wie je het hebt.
Doe dan Robin Williams godverdommequote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef Slobeend het volgende:
Ja en het feit dat hij voorheen ook altijd met U2 liep te schermen. Dat je je bijna afvraagt of hij nog weleens iemand anders op de foto zet.quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, ik ook vooral hoor, en dan vooral de overgehypte U2 album cover.
Nu hij bij BNN komt, vindt ik hem zwaar slecht. Denk wel 1 van de slechtste talkshow hosts uit de US ooit.quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle hoogtepunten van VI Oranjequote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks lekker De TV Draait Door.
Maar dan konden ze Corbijn niet uitnodigen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Doe dan Robin Williams godverdomme
RIP Robbiequote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Doe dan Robin Williams godverdomme
Het is dan ook een Duitse film.quote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
want Philip Seymour Hoffman duikt regelmatig op in nederlandse films, ik zie waarom je in de war raakt
de Fok!ers die in beeld kwamen waren het hoogtepunt van de hele zomer.quote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alle hoogtepunten van VI Oranje
Vooral mijn baret, toch?quote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
de Fok!ers die in beeld kwamen waren het hoogtepunt van de hele zomer.
Ja die was episch.quote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral mijn baret, toch?
En de "Ha, hier ben ik weer" van Karinaquote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral mijn baret, toch?
Kuyt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Nistelrooy, Hasselbaink Van Persie
Hasselbaink? Die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Nistelrooy, Hasselbaink Van Persie
Ik heb daar een UI van.quote:Op maandag 1 september 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En de "Ha, hier ben ik weer" van Karina
Ik gaf het triviaatje: Nederlandse topscorers van de Premier League.quote:Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hasselbaink? Die heb ik niet gezien.
quote:Op maandag 1 september 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohja...ik herken dat niet, als VBL-noob.quote:Op maandag 1 september 2014 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf het triviaatje: Nederlandse topscorers van de Premier League.
Ik ken users die dit zeer leerzaam vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |