Zie je ze al zitten die redactie, de hele zomer aan het brainstormen over geweldige nieuwe ideeën om de show een beetje interessant te houden.quote:Op maandag 1 september 2014 15:02 schreef OProg het volgende:
Dat valt dat nog mee.
Met die think different ellende gaan we gewoon op het oude baggerpad verder.
Volgens Dieuwke was het vorig jaar zo'n grandioos succes dat ze gewoon door moeten gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zie je ze al zitten die redactie, de hele zomer aan het brainstormen over geweldige nieuwe ideeën om de show een beetje interessant te houden.
En dan voor de honderdmiljoenste keer met deze aids aan komen zetten
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.quote:Op maandag 1 september 2014 15:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens Dieuwke was het vorig jaar zo'n grandioos succes dat ze gewoon door moeten gaan.
Ben benieuwd hoeveel bejaarden er dit seizoen weer half in slaap naar DWDD kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.
Klopt. Sowiezo de stabiele groep schijndoden die hem nooit op een andere zender zet en op Lingo zat te wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, de kijkcijfers waren erg hoog en redelijk constant.
Vind het niet zo leuk dat je dit over Corrie zegt.quote:Op maandag 1 september 2014 15:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. Sowiezo de stabiele groep schijndoden die hem nooit op een andere zender zet en op Lingo zat te wachten.
Ik schrok wakker en ik zag ditquote:Op maandag 1 september 2014 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat je dit over Corrie zegt.
Pak em!!!!quote:
De grootsheid van Pietertje is onvervangbaar.quote:Op maandag 1 september 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
Geen nieuws over wie de opvolger wordt van Pietertje?
Pietertje komt niet terug dit seizoen?quote:Op maandag 1 september 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
Geen nieuws over wie de opvolger wordt van Pietertje?
nee, laatste uitzending van vorig seizoen werd er afscheid genomen van hem. compleet onverwachts.. nu word ik ineens weer aan het trauma herinnerdquote:Op maandag 1 september 2014 18:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pietertje komt niet terug dit seizoen?
Tja, hij was het programma ook wel ontgroeid natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2014 18:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, laatste uitzending van vorig seizoen werd er afscheid genomen van hem. compleet onverwachts.. nu word ik ineens weer aan het trauma herinnerd
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger postsquote:Op maandag 1 september 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:
Stickertje heb ik echt gemist tijdens de vakantie.
Matthijs is bang van water.quote:Op maandag 1 september 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Mathijs nog meedoen aan de Ice Bucket Challenge?
Baggerposts van Stickertjequote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger posts
Nou...heb je die gastenlijst gezien...zo kut is het in tijden niet geweestquote:Op maandag 1 september 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alles is nog steeds even kut,.
En toch weer kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alles is nog steeds even kut,.
Dat sowieso nog steeds.quote:
Ik hang de vlag alvast uit.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nu kan je weer maanden genieten van mijn bagger posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |