SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lowie heeft altijd wat tijd nodig in het begin, maar wat ik niet begrijp... waarom kopieert hij het ultra-verdedigende concept dat hij met Oranje op het WK hanteerde op Manchester United? Die supporters daar gaan dat toch niet pikken Lowie.. die willen een dominerend United zien en geen broekpoepers die alleen reageren op fouten van de tegenstander..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Terecht. Hij bakt er helemaal niks van.
Het is helemaal niet ultra-verdedigend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Lowie heeft altijd wat tijd nodig in het begin, maar wat ik niet begrijp... waarom kopieert hij het ultra-verdedigende concept dat hij met Oranje op het WK hanteerde op Manchester United? Die supporters daar gaan dat toch niet pikken Lowie.. die willen een dominerend United zien en geen broekpoepers die alleen reageren op fouten van de tegenstander..
Hij heeft nog geen linker rijtje tegenstander gehad normaal gesproken en wint er geen 1 + verliest van Monk. Dat is gewoon schandalig zeker als je zoveel uit geeft. De andere trainers hebben ook wel tijd nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lowie heeft altijd wat tijd nodig in het begin, maar wat ik niet begrijp... waarom kopieert hij het ultra-verdedigende concept dat hij met Oranje op het WK hanteerde op Manchester United? Die supporters daar gaan dat toch niet pikken Lowie.. die willen een dominerend United zien en geen broekpoepers die alleen reageren op fouten van de tegenstander..
Soms heb ik het idee dat hij het zichzelf onnodig moeilijk maakt. Laat die gasten in een concept spelen dat bij ze past en ga niet zelf het licht uit lopen vinden.. en als je zoveel miljoenen te besteden hebt, waarom haal je dan in godsnaam Blind.. nee, daar word je als topclub wijzer van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:43 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Het is helemaal niet ultra-verdedigend.
Zijn beste spelers zijn spelers die tussen aanval en middenveld spelen waardoor hij een rare 352 hanteert.
Juist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Met Oranje speelde van Gaal met Blind en Janmaat op de flanken, waardoor er verdedigend veel meer zekerheid was. Nu spelen daar Valencia en Di Maria, en dat zijn vleugelaanvallers. Eigenlijk speelt hij dus 3-2-3-2, veel te aanvallend.
Individuele kwaliteit hebben ze wel, maar achterin is het echt zwak, vooral voetballend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Juist.
ManU heeft moeite met de bal op het middenveld te veroveren waardoor ze als ze de bal krijgen al van te voren vastzitten, en een opkomende centrale verdediger (Rojo) of iemand die kan voetballen achtering (Rojo) is er nog niet waardoor het gewoon bizar triest is.
Aanvallende kwaliteiten ja, niet verdedigend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Individuele kwaliteit hebben ze wel, maar achterin is het echt zwak, vooral voetballend.
Herrera kan een hele belangrijke speler op het middenveld worden bij Man Utd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:56 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Aanvallende kwaliteiten ja, niet verdedigend.
Ik zou als trainer geen enkele middenvelder opstellen die geen goede tackle of dekking in huis heeft.
Louis stelt er 5 op.
Niet goed genoeg voor de CL plaatsen. Kijk wat de rest daar heeft lopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Herrera kan een hele belangrijke speler op het middenveld worden bij Man Utd.
Herrera - Blind als de twee middenvelders, zou dat wat zijn? Blind lijkt mij veel beter dan Fletcher.
Zeker niet, maar als je het vergelijkt met wat er nu staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de CL plaatsen. Kijk wat de rest daar heeft lopen.
Is amper beter, echt minimaal verschilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Blind lijkt mij veel beter dan Fletcher.
Arjen Robben is het afgelopen anderhalf jaar amper geblesseerd geweest en bijna geen enkele speler heeft zoveel minuten gemaakt als hij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is nog blessuregevoeliger dan Robben
Zou ik eerder Blind op de plek van Rojo zetten en Blackett op de bank.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Is amper beter, echt minimaal verschil
Ik zou zo doen
[ afbeelding ]
Eventueel een vervanger voor Blackett.
Probleem is dan weer dat Blind fysiek veel te veel tekort komt voor de BPL, die gaat zo overlopen worden door de snelle sterke bois van de laagvliegers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef j95 het volgende:
[..]
Zou ik eerder Blind op de plek van Rojo zetten en Blackett op de bank.
Blind gaat nog wel stappen maken, denk ik. Op het WK hield ie zich overigens ook staande. Zou het wel aandurven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Probleem is dan weer dat Blind fysiek veel te veel tekort komt voor de BPL, die gaat zo overlopen worden door de snelle sterke bois van de laagvliegers.
Die tikken de bal er gewoon langs.
Geen Fabioquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Is amper beter, echt minimaal verschil
Ik zou zo doen
[ afbeelding ]
Eventueel een vervanger voor Blackett.
Zou mooi zijn. 1 van de weinige clubs met een goed beleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Die gaan in de top 5 eindigen.
Ik ben dat helemaal vergetenquote:
Ook een goal van Noblegod.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
1-1 Saints net voor rust, Pellè leek hem lichtjes aan te raken, dus wie weet nu van de competitienul af
Gewoon keihard claimen. Schneiderlin wil toch nog altijd weg dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
1-1 Saints net voor rust, Pellè leek hem lichtjes aan te raken, dus wie weet nu van de competitienul af
Wat hebben die hun site en ook het scoreboard verneukt sinds hun lay-out updatequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het VI Scorebord, en wie ben ik om daar aan te twijfelen geeft hem niet aan Pelle maar aan Schneiderlin.
Klopt, het was heel goed, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hebben die hun site en ook het scoreboard verneukt sinds hun lay-out update
Ja commentators en twitter ook, maar in de herhaling van mijn brakke stream was duidelijk te zien dat hij hem nog aanraakte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het VI Scorebord, en wie ben ik om daar aan te twijfelen geeft hem niet aan Pelle maar aan Schneiderlin.
.quote:44:30 Goal scored Goal!
Goal! West Ham United 1, Southampton 1. Morgan Schneiderlin (Southampton) left footed shot from the centre of the box to the bottom left corner following a set piece situation
ik had hem net gewisseldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Van BBC Sport. Geen Pietje Pelle dus.
[..]
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Kool Pellè onterecht afgekeurd voor buitenspel
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Kool Pellè onterecht afgekeurd voor buitenspel
Volgens mijn Engelse commentator ook. Het was in ieder geval twijfelachtig. Op gelijke hoogte wat mij betreft. Southampton walst overigens aardig over de Hammers heen op dit moment, het is wachten op de 1-2.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijkt
Verdediger werd ook wel heel makkelijk voorbij gelopen. Maar wat is die Diouf snel zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Keepertje zag er niet goed uit..
Sowieso is de keeper de zwakste schakel bij City. Maar ja, ze moeten toch wat Brits opstellen he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Keepertje zag er niet goed uit..
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijkt
Was een goeie goal ja.. ik zie het Te Vrede niet doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediger werd ook wel heel makkelijk voorbij gelopen. Maar wat is die Diouf snel zeg.
Prima van Southampton. West Ham uit is geen makkie. Zou een goede start zijn van Koeman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.
1-2 Schneiderlin
Als zelfs jij Schneiderlin zegt zal er wel geen enkel excuus aan te voeren zijn om hem aan Pelle te geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.
1-2 Schneiderlin
Dat ging over de eerste kool ouwe reus. Ik snap dat je nog van de leg bent na de mislukte date met GGMM gister, dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zelfs jij Schneiderlin zegt zal er wel geen enkel excuus aan te voeren zijn om hem aan Pelle te geven.
Ik suggereerde dat je elke goal van Southampton gewoon aan Pelle wil geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat ging over de eerste kool ouwe reus. Ik snap dat je nog van de leg bent na de mislukte date met GGMM gister, dus ik vergeef het je.
Vast wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat Stoke niet meer weggeven.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Dit is een grap jongens, reis aub niet af naar Amersfoort!!
City heeft nog bijna geen kans gecreëerd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef Grifte het volgende:
Even naar Stoke overschakelen, hopen dat ze het volhouden.
Was een intikker van Pellè, maar desondanks wel lekker.
Stoke ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
City heeft nog bijna geen kans gecreëerd.
Net wannee ik Joketic in mijn FL heb gezetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
City gaat gewon verliezen van Stoke.. dikke LOL
Dat is pijnlijk ja haha!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Net wannee ik Joketic in mijn FL heb gezetTreurig...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Wel mooi hoor, hoe Stoke er voor knokt. Ben alleen bang dat ze het niet gaan volhouden.
Komt goed weg met zijn tackle. 100% penalty.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sodemieters Erik Pieters
Zijn assist was niet zo speciaal hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sodemieters Erik Pieters
Nee, te laat, ik kom al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
Dit is een grap jongens, reis aub niet af naar Amersfoort!!
Wereldassist. Wat een topspeler.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn assist was niet zo speciaal hoor
Al jaren iedereen wegsturen en flink investeren in voetballende spelers om eindelijk van dat imago af te komen om vervolgens jaar op jaar niks anders te doen dan datquote:
Mooi toch, tenminste een team wat nog klassiek Engels voetbal speelt. Al die kutteams als Arsenal die mooi voetbal willen brengenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al jaren iedereen wegsturen en flink investeren in voetballende spelers om eindelijk van dat imago af te komen om vervolgens jaar op jaar niks anders te doen dan dat
Erik Pieters met de assist Erik Pieters met de assist!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:21 schreef Henrys het volgende:
Kan echt niet tegen dat commentaar van Koen Westerink hij maakt er echt een cabaretvoorstelling van
Loopt mijn app heel ver achter sorry Sjonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Het staat allang 2-3
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denkenquote:
Schaartje gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denken
Zit niet tegen, alles door de benen van spelers en keeper maar ze gaan er wel in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denken
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Belgosome het volgende:
Al bijna even veel gescord als in heel de Chelsea carrière van Torres?
Volgens mij had Torres vorig seizoen voor Chelsea er 6 gemaakt. Dus al bijna evenveel als hem vorig jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Belgosome het volgende:
Al bijna even veel gescord als in heel de Chelsea carrière van Torres?
potentiele cl winnaar inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Henrys het volgende:
Wat een prachtig team heeft Chelsea eigenlijk. Gewoon spelers als Drogba en Schurrle op de bank hebben
Zou wat zijn, Mourinho met 3 ploegen de cl winnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
potentiele cl winnaar inderdaad
Net als Manchester City een heel brede selectie met alleen maar topmateriaal. Zal ook tussen deze 2 clubs gaan voor het kampioenschap (om maar een open deur in te trappen).quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Henrys het volgende:
Wat een prachtig team heeft Chelsea eigenlijk. Gewoon spelers als Drogba en Schurrle op de bank hebben
Manchester City speelt erg wisselvallig en Europees doen ze het nooit goed. Te veel vendettesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Net als Manchester City een heel brede selectie met alleen maar topmateriaal. Zal ook tussen deze 2 clubs gaan voor het kampioenschap (om maar een open deur in te trappen).
Als Robben niet speelt maakt City nog steeds een kans in de groep.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manchester City speelt erg wisselvallig en Europees doen ze het nooit goed. Te veel vendettes
assaidi? Die bankt bij Liverpool geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 06:30 schreef TLC het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit van die Marrokaan geworden die van Heerenveen naar Liverpool verkaste ? leeft ie nog ?
Cazorla.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Leicester City: Szczesny, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Cazorla, Ozil, Alexis, Sanogo
Arsenal subs: Martinez, Chambers, Rosicky, Campbell, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Podolski
City: Schmeichel, De Laet, Morgan, Moore, Konchesky, Mahrez, King, Hammond, Schlupp, Nugent, Ulloa
Subs: Hamer, Drinkwater, Vardy, Albrighton, Cambiasso, Wasilewski, Wood
oke hansquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ozil weer verstopt op de zijkant...?En dan iedereen verbaasd dat hij kut speelt
Hopen dat Sanogo nu laat zien wat hij kan. Beetje wisselvallig, maar paar keer al potentie getoond.
Ramsey <3
Wanneer heeft die Sanogo wat laten zien dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ozil weer verstopt op de zijkant...?En dan iedereen verbaasd dat hij kut speelt
Hopen dat Sanogo nu laat zien wat hij kan. Beetje wisselvallig, maar paar keer al potentie getoond.
Ramsey <3
Gaat als invaller een goal makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja die is niet echt in vorm momenteel.
Speelde goed tegen Besiktas, hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja die is niet echt in vorm momenteel.
Paar keer in de voorbereiding, en vorig seizoen paar keer aardig ingevallen. Gaat vandaag 2 goals maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wanneer heeft die Sanogo wat laten zien dan?
Technisch gezien is het echt onthutsend zwak, ik begrijp dat hij het meer van zijn kracht en snelheid moet hebben maar als je de bal niet onder controle kunt krijgen houdt het snel op. Echt onbegrijpelijk dat hij niet Podolski of Sanchez maar in de punt zet, die zijn niet zo goed als target man maar wel goede afmakers.
Ramseyquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Look-alikes.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics. Hoe doen ze het bij Chelsea?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onduidelijk, ik denk dat bewegend beeld beter is.
Nederlands commentaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef opreis het volgende:
wat hoorde ik? wat heeft koscielny geprobeerd met een paar potten vaseline?
Ik ook hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Kos... Ook nog in mijn team, het zal me verbazen als ik een positief puntensaldo heb deze week
Dan mag je nog wel even een spoedcursus volgen, anders gaat het feest niet door.quote:
jij kan het me leren toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even een spoedcursus volgen, anders gaat het feest niet door.
Alleen een dubbele hattrick van Ramsey kan het nog reddenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Bagger deze week.
Ik sta nu op 33 puntenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen een dubbele hattrick van Ramsey kan het nog redden
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.quote:
Do bist net oars als leafquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.
Hoe giet it?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Do bist net oars als leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, so asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |