Loopt mijn app heel ver achter sorry Sjonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Het staat allang 2-3
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denkenquote:
Schaartje gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denken
Zit niet tegen, alles door de benen van spelers en keeper maar ze gaan er wel in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Schiet echt alles perfect binnen. Tegenovergestelde van Torres. Doet mij een beetje aan Van Nistelrooy denken
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Belgosome het volgende:
Al bijna even veel gescord als in heel de Chelsea carrière van Torres?
Volgens mij had Torres vorig seizoen voor Chelsea er 6 gemaakt. Dus al bijna evenveel als hem vorig jaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Belgosome het volgende:
Al bijna even veel gescord als in heel de Chelsea carrière van Torres?
potentiele cl winnaar inderdaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:24 schreef Henrys het volgende:
Wat een prachtig team heeft Chelsea eigenlijk. Gewoon spelers als Drogba en Schurrle op de bank hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |