Ik ben dat helemaal vergetenquote:
Ook een goal van Noblegod.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
1-1 Saints net voor rust, Pellè leek hem lichtjes aan te raken, dus wie weet nu van de competitienul af
Gewoon keihard claimen. Schneiderlin wil toch nog altijd weg dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
1-1 Saints net voor rust, Pellè leek hem lichtjes aan te raken, dus wie weet nu van de competitienul af
Wat hebben die hun site en ook het scoreboard verneukt sinds hun lay-out updatequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het VI Scorebord, en wie ben ik om daar aan te twijfelen geeft hem niet aan Pelle maar aan Schneiderlin.
Klopt, het was heel goed, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hebben die hun site en ook het scoreboard verneukt sinds hun lay-out update
Ja commentators en twitter ook, maar in de herhaling van mijn brakke stream was duidelijk te zien dat hij hem nog aanraakte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het VI Scorebord, en wie ben ik om daar aan te twijfelen geeft hem niet aan Pelle maar aan Schneiderlin.
.quote:44:30 Goal scored Goal!
Goal! West Ham United 1, Southampton 1. Morgan Schneiderlin (Southampton) left footed shot from the centre of the box to the bottom left corner following a set piece situation
ik had hem net gewisseldquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Van BBC Sport. Geen Pietje Pelle dus.
[..]
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Kool Pellè onterecht afgekeurd voor buitenspel
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:16 schreef Grifte het volgende:
Kool Pellè onterecht afgekeurd voor buitenspel
Volgens mijn Engelse commentator ook. Het was in ieder geval twijfelachtig. Op gelijke hoogte wat mij betreft. Southampton walst overigens aardig over de Hammers heen op dit moment, het is wachten op de 1-2.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijkt
Verdediger werd ook wel heel makkelijk voorbij gelopen. Maar wat is die Diouf snel zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Keepertje zag er niet goed uit..
Sowieso is de keeper de zwakste schakel bij City. Maar ja, ze moeten toch wat Brits opstellen he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Keepertje zag er niet goed uit..
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je met een wat gekleurde bril kijkt
Was een goeie goal ja.. ik zie het Te Vrede niet doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verdediger werd ook wel heel makkelijk voorbij gelopen. Maar wat is die Diouf snel zeg.
Prima van Southampton. West Ham uit is geen makkie. Zou een goede start zijn van Koeman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.
1-2 Schneiderlin
Als zelfs jij Schneiderlin zegt zal er wel geen enkel excuus aan te voeren zijn om hem aan Pelle te geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zeker, maar was volgens mij wel onside, al stonden er drie andere Saints wel offside, dus begrijp de twijfel bij de assistent.
1-2 Schneiderlin
Dat ging over de eerste kool ouwe reus. Ik snap dat je nog van de leg bent na de mislukte date met GGMM gister, dus ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zelfs jij Schneiderlin zegt zal er wel geen enkel excuus aan te voeren zijn om hem aan Pelle te geven.
Ik suggereerde dat je elke goal van Southampton gewoon aan Pelle wil geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat ging over de eerste kool ouwe reus. Ik snap dat je nog van de leg bent na de mislukte date met GGMM gister, dus ik vergeef het je.
Vast wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit gaat Stoke niet meer weggeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |