Is amper beter, echt minimaal verschilquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Blind lijkt mij veel beter dan Fletcher.
Arjen Robben is het afgelopen anderhalf jaar amper geblesseerd geweest en bijna geen enkele speler heeft zoveel minuten gemaakt als hij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is nog blessuregevoeliger dan Robben
Zou ik eerder Blind op de plek van Rojo zetten en Blackett op de bank.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Is amper beter, echt minimaal verschil
Ik zou zo doen
[ afbeelding ]
Eventueel een vervanger voor Blackett.
Probleem is dan weer dat Blind fysiek veel te veel tekort komt voor de BPL, die gaat zo overlopen worden door de snelle sterke bois van de laagvliegers.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:05 schreef j95 het volgende:
[..]
Zou ik eerder Blind op de plek van Rojo zetten en Blackett op de bank.
Blind gaat nog wel stappen maken, denk ik. Op het WK hield ie zich overigens ook staande. Zou het wel aandurven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:06 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Probleem is dan weer dat Blind fysiek veel te veel tekort komt voor de BPL, die gaat zo overlopen worden door de snelle sterke bois van de laagvliegers.
Die tikken de bal er gewoon langs.
Geen Fabioquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:03 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Is amper beter, echt minimaal verschil
Ik zou zo doen
[ afbeelding ]
Eventueel een vervanger voor Blackett.
Zou mooi zijn. 1 van de weinige clubs met een goed beleid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:04 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Die gaan in de top 5 eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |