Cazorla.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team to play Leicester City: Szczesny, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Cazorla, Ozil, Alexis, Sanogo
Arsenal subs: Martinez, Chambers, Rosicky, Campbell, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Podolski
City: Schmeichel, De Laet, Morgan, Moore, Konchesky, Mahrez, King, Hammond, Schlupp, Nugent, Ulloa
Subs: Hamer, Drinkwater, Vardy, Albrighton, Cambiasso, Wasilewski, Wood
oke hansquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ozil weer verstopt op de zijkant...?En dan iedereen verbaasd dat hij kut speelt
Hopen dat Sanogo nu laat zien wat hij kan. Beetje wisselvallig, maar paar keer al potentie getoond.
Ramsey <3
Wanneer heeft die Sanogo wat laten zien dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ozil weer verstopt op de zijkant...?En dan iedereen verbaasd dat hij kut speelt
Hopen dat Sanogo nu laat zien wat hij kan. Beetje wisselvallig, maar paar keer al potentie getoond.
Ramsey <3
Gaat als invaller een goal makenquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja die is niet echt in vorm momenteel.
Speelde goed tegen Besiktas, hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja die is niet echt in vorm momenteel.
Paar keer in de voorbereiding, en vorig seizoen paar keer aardig ingevallen. Gaat vandaag 2 goals maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wanneer heeft die Sanogo wat laten zien dan?
Technisch gezien is het echt onthutsend zwak, ik begrijp dat hij het meer van zijn kracht en snelheid moet hebben maar als je de bal niet onder controle kunt krijgen houdt het snel op. Echt onbegrijpelijk dat hij niet Podolski of Sanchez maar in de punt zet, die zijn niet zo goed als target man maar wel goede afmakers.
Ramseyquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Look-alikes.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics. Hoe doen ze het bij Chelsea?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onduidelijk, ik denk dat bewegend beeld beter is.
Nederlands commentaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:26 schreef opreis het volgende:
wat hoorde ik? wat heeft koscielny geprobeerd met een paar potten vaseline?
Ik ook hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Kos... Ook nog in mijn team, het zal me verbazen als ik een positief puntensaldo heb deze week
Dan mag je nog wel even een spoedcursus volgen, anders gaat het feest niet door.quote:
jij kan het me leren toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even een spoedcursus volgen, anders gaat het feest niet door.
Alleen een dubbele hattrick van Ramsey kan het nog reddenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Bagger deze week.
Ik sta nu op 33 puntenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen een dubbele hattrick van Ramsey kan het nog redden
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.quote:
Do bist net oars als leafquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.
Hoe giet it?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het romantischer vinden als je daarin zelf wat meer initiatief toonde.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Do bist net oars als leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, so asto bist
Datst dat dan wol efkes witst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |