quote:
Niet stoer doen met je gaap, anders penetreer ik je muil met mijn staaf, en daarmee bedoel ik mijn vleeslul.quote:
je hebt nogal praatjes..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Niet stoer doen met je gaap, anders penetreer ik je muil met mijn staaf, en daarmee bedoel ik mijn vleeslul.
Die van mij is 20cm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
je hebt nogal praatjes.. ;R
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:04 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Niet stoer doen met je gaap, anders penetreer ik je muil met mijn staaf, en daarmee bedoel ik mijn vleeslul.
Ik ben 39, rot op met je piemelpraatjes zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Die van mij is 20cm.
Maar ik heb een kleine als ie slap is
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben 39, rot op met je piemelpraatjes zeg
Ze moesten je preventief bannen *houdt zich in*quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Doel je hiermee ook op eerdere situaties? Indien niet: ja, ik heb altijd praatjes, kad.
Preventief?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moesten je preventief bannen *houdt zich in*
*valt stil*quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Preventief?
Zijn ze dan al niet te laat?
hoi hoiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze moesten je preventief bannen *houdt zich in*
Daarom juistquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:15 schreef hoofdhead het volgende:
[..]![]()
Ik ben pas 3 dagen geregistreerd gekkie.
heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben afzeikenswaardig; vrijgezelle dame, 2 katten, 1 vogel..quote:
wel een vriend?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben afzeikenswaardig; vrijgezelle dame, 2 katten, 1 vogel..
Enjoy
IsaacCuenca wilt een date met je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy
Je hebt een vogel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy
Owh, dat specifieke onderwerp MOET via dm?quote:
Ja, ik wou praten over jou, nog nooit was ik zo gefascineerd door de verschijning van een vrouw met zo'n uitstraling als jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat specifieke onderwerp MOET via dm?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:19 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ja, ik wou praten over jou, nog nooit was ik zo gefascineerd door de verschijning van een vrouw met zo'n uitstraling als jij.
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die op jonkies zitten te wachten van die leeftijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:20 schreef hoofdhead het volgende:
Isaac, ze vind jonkies niks zei ze, je maakt dus extreem veel kans want ze is dus hopeloze voor een fresh cock.
Hoe oud is IsaacCuenca dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die op jonkies zitten te wachten van die leeftijd.
Ik eigenlijk ook niet of ze moet een super persoonlijkheid hebben.
Owh, of ik kan pijpen? Ja hoorquote:
hoeveel jongens heb jij tot dusver gepijpt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, of ik kan pijpen? Ja hoor
Je hebt dus nooit een degelijke vaste relatie gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraag je een dame nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel jongens heb jij tot dusver gepijpt?
LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Owh?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Je hebt dus nooit een degelijke vaste relatie gehad?
jij bent toch een marokkaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik een slet zou zijn etc, dan had hmmmmmmm de meeste punten ;D
Hughe, tyf eens een eind op ofzo.. Ksssst!!quote:
Doe eens een beetje normaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hughe, tyf eens een eind op ofzo.. Ksssst!!
Echt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij bent toch een marokkaan?
Nou nou dat verbaast me ik krijg nooit aandacht van sletjesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Als ik een slet zou zijn etc, dan had hmmmmmmm de meeste punten ;D
Duik dan eens niet overal opquote:
Nee want je bent je zolderkamer de afgelopen 3 jaar 4 keer uitgekomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou nou dat verbaast me ik krijg nooit aandacht van sletjes
Daar heb ik ook in gepostquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lieg niet, je hebt wel kinderen! anders zou je niet in dat geboorte topic posten
Oh ja, want ik zit hier niet regelmatig of zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duik dan eens niet overal op
Goed hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lieg niet, je hebt wel kinderen! anders zou je niet in dat geboorte topic posten
Topic van mij??quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:32 schreef hoofdhead het volgende:
Vind je het erg dat ik dit zeg trouwens (referentie naar ander topic van je)?
Goede zin manquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
goedzo, flikker een tering op man
Waar zeg ik dat ik kinderen heb dan knul?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom zou je liegen over dat je kinderen hebt ?
beetje sneu toch..
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan jij Isaac.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je zegt dat je GEEN kinderen hebt, terwijl je wel in die geboorte topics enz post.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik kinderen heb dan knul?
Owh? Zeg meneertje 'kan mijn aandachtshoereren nu al niet inhouden"?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:35 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Ik weet dat je op zoek bent naar aandacht maar niet alles draait om jou.
Volgens mij verwar je mijn moeder met je imam maar aangezien beiden nog wel eens een jurk willen dragen begrijp ik de verwarring best. Het is je vergeven.quote:
TERING DIE WAS ZO G OED MAN IK KAN NU NIET MEER NORMAAL FUNCTIOENREN HELPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mijn moeder met je imam maar aangezien beide nog wel eens een jurk willen dragen begrijp ik de verwarring best. Het is je vergeven.
Ik heb geen kinderen.. Ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je zegt dat je GEEN kinderen hebt, terwijl je wel in die geboorte topics enz post.
Waarom liegen over dat je geen kinderen hebt.
Vond je het zo lekker met hem, ja?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
TERING DIE WAS ZO G OED MAN IK KAN NU NIET MEER NORMAAL FUNCTIOENREN HELP
Wat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh? Zeg meneertje 'kam mijn aandachtshoereren nu al niet inhouden"?
Maar je bent wel moslim toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen.. Ben je dronken ofzo?
alsof een imam het zou toestaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vond je het zo lekker met hem, ja?
Wat gebeurt onder de jurk van de imam blijft onder de jurk van de imam.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alsof een imam het zou toestaan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat gebeurt onder de jurk van de imam blijft onder de jurk van de imam.
ik moet toegeven dat deze wel goed wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat gebeurt onder de jurk van de imam blijft onder de jurk van de imam.
ben jij schizofreen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
*hangt aan en vat witte wijn* Inmiddels *moet wel*
En een mot in het mijne.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Jij bent nog steeds een mod in mijn hart.
FAquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Ik mis de knoppen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sluit het, remlof.
Is dat jouw fetish?quote:
Niks mis mee met KLB modden, het is toch allemaal bagger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis de knoppen.
Maar KLB heb ik nooit willen modden.
Jij valt op 'lekker hoerig'quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik val op vrouwen met mooie nagellak
*rilt*quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Op hun tepels en om hun navel. Ik ook. Is normaal toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al ff jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zit jij tegenwoordig in de fp redactie, really?
Ik wist nog toen jij dit forum modde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis de knoppen.
Maar KLB heb ik nooit willen modden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wist nog toen jij dit forum modde.
Dat waren de tijden. Ik voelde een vorm van democratie destijds, er bestond geen hierarchie.
Opdat ik nooit vergeet.
Ik val op vrouwen met mooie tieten, maar ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb KLB nooit gemod, hooguit af en toe de ergste bagger gesloten als FA.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wist nog toen jij dit forum modde.
Dat waren de tijden. Ik voelde een vorm van democratie destijds, er bestond geen hierarchie.
Opdat ik nooit vergeet.
neger watquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Op hun tepels en om hun navel. Ik ook. Is normaal toch?
Wishfull...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:45 schreef hoofdhead het volgende:
[..]![]()
Niemand leest het, je kan gewoon naaktfoto's pleuren en werkelijk niemand zal het zien
die frontpage is toch een teringbende waar alleen censuur heerst met dat min/plus systeem. Nog nooit zo'n gefaald kut systeem gevonden, maarja dat zal Danny's zorg niet zijn. Die haalt alleen maar geld binnen en gebruikt figuren zoals jou als zijn persoonlijke slaafje.quote:
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forumquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb KLB nooit gemod, hooguit af en toe de ergste bagger gesloten als FA.
Gooi het er uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die frontpage is toch een teringbende waar alleen censuur heerst met dat min/plus systeem. Nog nooit zo'n gefaald kut systeem gevonden, maarja dat zal Danny's zorg niet zijn. Die haalt alleen maar geld binnen en gebruikt figuren zoals jou als zijn persoonlijke slaafje.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forum
Preventiefquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Weer je grootheidswaanzin, denk je weer dat het op jou gericht is met de naaktfoto's
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wist nog toen jij administrator was, ik kwam toen dagelijks met plezier naar dit forum
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.quote:
Misschien was hij gewoon ongesteld?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was namelijk ook rood. En niet donkerblauw zoals die opa
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was namelijk ook rood. En niet donkerblauw zoals die opa
None of your businessquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te helpen bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.
Nee, Whiskers2009 wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien was hij gewoon ongesteld?
Misschien vind ze het leuk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als ik vrijwilligerswerk zou doen, zou dat waarschijnlijk zijn om minder bedeelden te helpen, hopelijk een wezenlijk verschil te maken in levens van mensen die dat goed kunnen gebruiken. Niet om één of andere individuele ondernemer te helpen zijn levensstijl te helpen bekostigen. Maar ieder zo zijn ding I guess.
Ik vertel je slechts hoe ik er zelf in zou staan en dat is als je 't mij vraagt alleszins mijn zaak.quote:
Uitgebuit worden? Ik weet nog wel een veld met asperges die nodig gestoken moeten worden. Dolle pret!quote:
Nee hoorquote:
Je krijgt betaald voor je werkzaamheden voor Fok! ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhh,ik doe geen vrijwillgerswerk?
ik heb een cynische piemelquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:53 schreef hoofdhead het volgende:
Ik voel mij echt wel thuis tussen alle cynische piemels hier.
Sneertje #1 meldt zich?quote:
Ik heb vorige maand zelfs nog een salarisverdubbeling afgedwongenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je krijgt betaald voor je werkzaamheden voor Fok! ?
Figured as much.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand zelfs nog een salarisverdubbeling afgedwongen
'spellchecker' is een serieuze functie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand zelfs nog een salarisverdubbeling afgedwongen
Zijn jullie echt zo dom???quote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bent u hier niet een beetje oud voor?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:14 schreef Borizzz het volgende:
FOK!film zoekt nieuwe redacteuren voor de website!
Ben jij een filmliefhebber, volg jij het filmnieuws op de voet en heb jij zin om andere filmliefhebbers te voorzien van het laatste nieuws? Dan zoeken wij jou! FOK!film is al ruim twee jaar een filmgerelateerde site en wij zoeken enthousiaste redactieleden.
Dagelijks is er op elk moment van de dag ontzettend veel nieuws in de wereld van film en de bijbehorende (ludieke) entertainment. Als redactielid zorg jij er voor dat iedereen dit nieuws op FOK!film kan lezen. Hierbij zit je in een enthousiaste crew met leuke collega's. Als redactielid is er voor ieder wat wils om te doen, van het schrijven van nieuwsberichten en specials, reviewmogelijk van te verschijnen DVD's en blu-ray's tot het bezoeken van nog uit te brengen films in de bioscoop. Verder is het soms mogelijk om regisseurs of filmsterren te interviewen of om als VIP bij premiéres aanwezig te zijn.
Wat kunnen wij jou bieden?
- Een leerzame functie bij een leuke site
- Een goede referentie voor op het cv
- De mogelijkheid tot creatieve ontplooiing
- Een speelplaats om jouw creativiteit op los te laten
- Gratis en voor niets naar (pers)bioscoopvoorstellingen, het ontvangen van dvd's- en/of Bluray's (mits review)
- Mogelijkheid tot interessante, soms buitenlandse uitjes
- Ervaring op het gebied van schrijven, taalkennis en eventueel pr-gerelateerde zaken
- Het opbouwen van een netwerk
- Het achter de schermen van de filmwereld zien
Wat vragen wij van jou?
- Enthousiasme
- Goede schrijfstijl
- Leergierig
- Creatief
Heb je interesse gekregen? Stuur dan een mail naar film@fok.nl o.v.v. 'Sollicitatie redactie' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Vermeld in de mail een motivatie, iets over jezelf, jouw username, hoeveel tijd je denkt te hebben om te schrijven en wat je naast nieuws schrijven nog meer kan doen: Photoshop/Bluray-reviewer/dvd-reviewer/bioscoopreviewer (persvoorstelling / regulier). Stuur daarnaast een proefnieuwsbericht mee. Maak het niet te lang, maar zeker ook niet te kort.
Wellicht tot snel!
Voor (korte) vragen of een directe sollicitatie kun je een bericht sturen naar film@fok.nl!
zo iets noem je uitbuiting.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:03 schreef NotYou het volgende:
Danny schuift gratis promotroep die de studios verstrekken door naar knurften en krijgt er in ruil gratis content voor om bezoekers mee te trekken die hij weer aan zn adverteerders kan verkopen.
Heeft ie best goed bekeken.
Zo, ben jij even goed met woorden. Is wel te zien waarom uitgerekend jij in de redactie zit!quote:
Nee hoor. Slechts een logisch vervolg op een post zonder inhoud. Ik had ook best "hier schrijf/zeg je niks" kunnen typen.quote:
Jaloers? Wil mijn plekje wel afstaan hoor....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo, ben jij even goed met woorden. Is wel te zien waarom uitgerekend jij in de redactie zit!
Ja, ook zou ik graag de toiletten in huize Roodbol met mijn eigen tandenborstel willen schoonmaken, vóór het tandenpoetsen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaloers? Wil mijn plekje wel afstaan hoor....
Owh, wacht, wat heb jij te bieden/???quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag de toiletten in huize Roodbol met mijn eigen toiletborstel willen schoonmaken, voor het tandenpoetsen.
Als het antwoord iets anders dan "gratis arbeid" is, word ik niet aangenomen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wacht, wat heb jij te bieden/???
Mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als het antwoord iets anders dan "gratis arbeid" is, word ik niet aangenomen?
Yarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'spellchecker' is een serieuze functie?
Handig hoor iemand die mijn posts checktquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lawl kunnen mensen nog niet eens spellen
niet nog meer inkomstenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:26 schreef NotYou het volgende:
Helemaal grappig als het studenten die iets journalisitiek gerelateerds studeren betreft. Begrijpen die zelf nou niet dat ze zichzelf het brood uit de mond aan het stelen zijn/hard meewerken aan het opheffen van de beoogde beroepsgroep, nog voor ze hun papiertje ook maar op zak hebben?
Maar adblockers, die mogen hier niet! Want slecht! ..voor Danny.
quote:Albert Heijn zoekt nieuwe vulploegmedewerkers voor supertmarkt!
Ben jij een boodschappenliefhebber, volg jij de aanbiedingen op de voet en heb jij zin om andere boodschappenliefhebbers te voorzien van de laatste boodschappen? Dan zoeken wij jou! Albert Heijn is al ruim twee jaar een boodschappengerelateerde winkel en wij zoeken enthousiaste vulploegmedewerkers.
Dagelijks is er op elk moment van de dag ontzettend veel nieuws in "de wereld van de boodschappen", onder medewerkers ook wel het magazijn genoemd. Als vulploegmedewerker zorg jij er voor dat iedereen deze boodschappen in de winkel kan vinden. Hierbij zit je in een enthousiaste crew met leuke collega's. Als vulploegmedewerker is er voor ieder wat wils om te doen, van het bijvullen van een schappen, stickeren en spiegelen tot het verplaatsen van pallets. Verder is het soms mogelijk om leuk klantcontact te hebben.
Wat kunnen wij jou bieden?
- Een leerzame functie bij een leuke supermarkt
- Een goede referentie voor op het cv
- De mogelijkheid tot persoonlijke groei, door het krijgen en nemen van verantwoordelijkheid
- Een speelplaats om jouw werklust en collegialiteit op los te laten
- Gratis en voor niets 10% medewerkerskorting op je boodschappen
- Mogelijkheid tot interessante, soms buitenlandse uitjes
- Ervaring op het gebied van boodschappen, klanten en medewerkerskorting
- Het opbouwen van een netwerk
- Het achter de schermen van de Albert Heijn zien
Altijd....quote:
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 03:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahah napoli is uitgeschakeld
En gij geleuft da?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Het voorteken dat ik de nieuwe KLB mod worddeze zag ik gisteren staan
[ afbeelding ]
Ga jij FF Wilders' ass worshippen, racistische kneusquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
ik ben geen marokkaan, mongooltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Aldus een Marokkaan. Europees voetbal is alleen voor Europeanen. Ga lekker Casablanca of Rabat volgen.
Ga janken, kneus. Man man man, dit soort mensenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je snapt dat je verzoek een garantie is voor mijn voortdurend verblijf alhier?. Of heeft je hoofd dezelfde inhoud als een voetbal?quote:
Makes sense....quote:
Liever een "kamelenridder" dan een domme racist.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als al die kamelenridders.
Aiciu pleasequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:29 schreef Aiciu het volgende:
Ze zouden je uitkering moeten stoppen en en je op straat laten leven.
Mijn zegen hebben ze. Zijn we meteen van Wilders af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Verklaard waarom je accepteert dat je land wordt overgenomen.
InsjaAllah. Ben moslim, kaffir!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Leuk man, geen feestdagen meer want dat is racistisch.
Neger wordt een verboden woord, voortaan moet je donkere meneer zeggen
Invoering van de islam en oud en nieuw wordt verboden.
Vuurwerk dat maakt zo veel lawaai dat kan echt niet.
Maar hardop allah muziek ma natuurlijk wel.
Mooi zo, opgetyft staat netjes.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Das Viertes Reich is er over 10 jaar nog niet hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar goed, ik woon over 10 jaar toch niet meer in dit opgegeven land.
Als het in 2024 een islamitisch staat is, zit ik lekker waar ik thuis hoor.
En waar ze dat islamitische tuig wel laten weten dat ze ongewenst zijn,
Nationalismequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet nationalistich genoeg om dat te voorkomen. Liever zijn ze links en zijn paspoorten onbelangrijk en leven we straks tussen Somaliërs en PakistanenEn is de voertaal Engels en de tweede taal Arabisch
Dan wens ik die vier landen veel succes in de tweede wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Krijgen we ons geld dan wel nog terug?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Eurabië wordt een land. En Italië, Griekenland, Spanje en Portugal blijven zichzelf.
Das niet eerlijk.quote:
Ik ben wel trots hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Geen trots, geen passie. Geen eer!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooie waggie heb je vriend
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De wereld heeft een nieuwe wereldoorlog nodig, om de rangen weer te verdelen.
Hoe is het mogelijk dat een land dat ooit de wereldzeeën veroverde is gedegradeerd tot een land vol met mietjes??
De mocros van hier of daar. Die Berbers zijn wel tof maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom meer Mocro's, die hebben tenminste nog een beetje een machocultuur.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:48 schreef Spongeboss het volgende:
Slow chat denk eraan jongenZzzzz ik ga nu vuurwerk afsteken gr gr Tom.
Ik sta klaar met mijn @cequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof we de wapens niet in onze handen gaan nemen wanneer dat nodig is
Dat was ik eigenlijk niet van plan, nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof we de wapens niet in onze handen gaan nemen wanneer dat nodig is
Vieze kutbuitenlander hier een beetje ruzie lopen zoeken ga lekker terug naar je eigen land ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Een macho in de meerderheid zeker? Ik had een keer ruzie met 3 marokkanen wij waren met ze 2en en ze gingen gauw weg toen wij z wouden slaan.
Lafaardquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet van plan, nee.
Op jou kunnen we rekenen inderdaad, dat wist ik alquote:
Ja.quote:
Ik hoor net van mijn zusje dat ik een marokkaan waarmee ze omgaat geklapt was door mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Me broer had 3 marokkanen het ziekenhuis in getikt nadat ze een oude vrouw hadden beroofd.
Marokkanen zijn pussies
Jammer dat jij niet het machozaadje was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Me broer had 3 marokkanen het ziekenhuis in getikt nadat ze een oude vrouw hadden beroofd.
Marokkanen zijn pussies
Italië is het enige land dat niet op eigen kracht Afrikaanse landen kon koloniseren, derhalve geloof ik niks van dit verhaal en ben je per definitie een mietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:54 schreef Aiciu het volgende:
Marokkanen zijn pussies
Vraag maar aan DAK april 1941. Jullie konden niet eens Griekenland bezettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:00 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vraag maar politie noord kennemerland december 2012
Misschien is dat deels de reden dat je uitgegroeid bent tot een racistisch onwetend sukkeltjequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
kan wel. geschiedenis was mijn spijbeluurtje.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Boks mattie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Italië is toch wel het mest mislukte land van Europa.quote:De bezetting (kolonisatie volgens de Italianen) van Ethiopië zou maar vijf jaar duren. In juni 1940 verklaarde Mussolini de oorlog aan de geallieerden en viel Frankrijk, Egypte en Brits-Somaliland binnen. Slechts de laatste operatie was tijdelijk succesvol, maar al vanaf maart 1941 werden Ethiopië en de rest van Italiaans Oost-Afrika door de Britten vanuit Soedan en Kenia veroverd, ondersteund door Ethiopische vrijscharen. In december van dat jaar zou Haile Selassie als eerste van de door de asmogendheden verdreven staatshoofden weer voet in zijn eigen hoofdstad zetten.
Altijd als het een gevaar wordt dan sta ik klaar om mijn vrijheid te beschermen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lafaard
[..]
Op jou kunnen we rekenen inderdaad, dat wist ik al
Jij stemt als Limburger vast ook PVV?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Altijd als het een gevaar wordt dan sta ik klaar om mijn vrijheid te beschermen.
Dat niet ik geloof niet in de PVV.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij stemt als Limburger vast ook PVV?
Ok goede zaakquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat niet ik geloof niet in de PVV.
Ik geloof in mijn vrijheid en mijn groot-oom heeft tegen de nazi's gevochten. Mocht er nu een gevaar zijn zoals ISIS en mochten ze hierheen komen zou ik wel vechten. Jij niet?quote:
Als ze Amsterdam willen veroveren gaan we knokken jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik geloof in mijn vrijheid en mijn groot-oom heeft tegen de nazi's gevochten. Mocht er nu een gevaar zijn zoals ISIS en mochten ze hierheen komen zou ik wel vechten. Jij niet?
Ik maak me wel zorgen als je nieuwsberichten leest dat ze chemische wapen kennis hebben en er faciliteiten zijn waar ze zulke dingen kunnen fabriceren. Ze zouden zo iets loslaten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze Amsterdam willen veroveren gaan we knokken ja
Jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft deadprez al een beleidsplan voor KLB voorgesteld?
We werken er samen aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Heeft deadprez al een beleidsplan voor KLB voorgesteld?
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?quote:
Ik hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?
hij snapt corruptie niet helemaalquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
KRIJG JE LIEVER HOOFD OF HEAD???1????1???
Is alleen omdat deadprez niet kan schrijvenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Corruptie dus. Hoeveel betaalt hij je ervoor?
Waarom ben jij niet in de Supermarkt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is alleen omdat deadprez niet kan schrijven
Ik ga zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de Supermarkt?
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.quote:
Maar wat is 'de Supermarkt' ? Een club in Den Haag of zo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.
Moet je perse geen link hebben met je leven op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun privéleven en hun leven op FOK! niet gescheiden houden.
Nee, maar mensen zoals Mortaxx en BT doen graag aan incrowdtopics en verwarren FOK! met WhatsApp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Moet je perse geen link hebben met je leven op FOK! dan?
Ja. Zelf nooit geweest maar Morti is er fan van.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat is 'de Supermarkt' ? Een club in Den Haag of zo?
Zoals een post om 00:00:00.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:00 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen. Het leven zit vol met verassingen.
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Zelf nooit geweest maar Morti is er fan van.
Nee supermarkt met al die alto mensen van Di-rect is leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee supermarkt met al die alto mensen van Di-rect is leuk.En nee, blijf thuis vanavond
Enjoy.
Ook daar ga je niks scoren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwaah fan is overdreven. Matties willen niet naar die oh oh cherso toko van jou. Kom je ook?
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te wordenquote:
Ik ga ook uitquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hji gaat tenminste uit ipv topics maken over Danzig waar je nog nooit geweest ben omdat je bang bent geweigerd te worden
Nee niet in den haag is geen verbinding met ovquote:
Alphen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee niet in den haag is geen verbinding met ov
Jaquote:
hoi dimaquote:
beetje feunen en jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |